Adevărul Harghitei, aprilie-iunie 2001 (Anul 13, nr. 2656-2717)

2001-04-03 / nr. 2656

• Pagina a 2-a • 3 aprilie 2001 • Adevărul Harghitei ■ Forţă creatoare şi ambiţii guvernate de Planeta Adevărului - Marte Intrarea Soarelui în Berbec va coincide cu iniţierea unor acţiuni, întreprinderi în analogie cu Planeta Jupiter - stăpânul Anului 2001. De pildă, vom putea lupta pentru schimbarea situaţiei sociale, pentru găsirea unui nou loc de muncă. Putem primi protecţia unei persoane influente, vom face multe lucruri, lărgindu-ne sfera noastră de cunoaştere. Activităţile ideale pot viza următoarele sectoare de activitate: accelerarea ritmului reformei economice, solidaritatea socială şi medicală prin acte caritabile sau filantropice, ajutor financiar consistent dat agriculturii în speţă ţăranilor, truditorilor pământului, relansarea modei, a artelor, a culturii în general. Atenţie la societăţile secrete (gen mafie economică), la grupurile subversive (gen infractori evazionişti...)..., şi nu în ultimul rând la starea de sănătate fizică şi mentală. Intre 1-8 aprilie trăim faza de creştere lunară, perioadă în care vom avea un randament mai mare în tratarea diferitelor afecţiuni, în alimentarea cu substanţe vindecătoare a organismului. Principalele probleme medicale pot viza sistemul digestiv (indigestiv, stomac hipersensibil), capul, gâtul şi sistemul osos, prin lipsa de calciu... Până în 14 aprilie ar fi bine să renunţăm cel puţin o zi la alimentele trecute prin foc, şi mai ales la mezeluri... In 20 Soarele intră în Taur, în 21 Saturn în Gemeni ceea ce va determina o relaxare, un respiro pentru cei născuţi în Taur, Vărsător şi Scorpion. Vremea va fi în general rece pentru această perioadă, cu aspect de toamnă târzie, ploi rapide, vânturi stresante (uscate), încălzirea mult aşteptată se va materializa după faza de Lună Nouă-luni, 23 aprilie. In Tema Lunii Noi, Ascendentul în Balanţă este identic cu Ascendentul Soarelui. Berbec 12 .03.-19 04) Vânt bun din pupă! Până în 19 aprilie, Soarele aflat în semnul dvs. natal vă conferă vitalitate, idei şi spirit de iniţiativă. Veţi fi dotat cu o mare putere de muncă, cu posibilităţi noi de valorificare a talentului nativ (noi descoperiri personale). După faza de Lună Plină puteţi conta pe ajutorul prietenilor, inclusiv a ghizilor astrali, pe care-i puteţi regăsi în vis! Probleme de sănătate: dureri de cap, boli contagioase sau pe fond nervos. Venus retrograd, poate induce gelozie, susceptibilitate, tensiuni artificiale în relaţia de cuplu. Efecte malefice: Dacă omul e gelos pancreasul îi funcţionează mai prost şi este nevoit să mănânce mai puţine dulciuri. Taur (20.04.-21 .05.) Ar fi indicat să lucreze mai mult cu sinele, să muncească la un proiect intelectual, să citească Biblia sau din Cărţile Sfinte, aducând, astfel, mai aproape de sine planul divin. încă din data de 6, Venus-victoria, armonia în relaţiile interumane se asociază cu Mercur - comunicarea, spirit comercial ieşit din comun. Poate încheia noi contracte, colaborarea cu cei tineri, cu rudele se îmbunătăţeşte simţitor. Probleme cu gâtul (tiroida) sau cu rinichii, sistemul limfatic. Detaşaţi-vă de ‘Valorile umane” gen trufie, orgoliu. Dacă gândiţi asupra şi urât despre o persoană apropiată pot avea de suferit ficatul şi vezica biliară... Gemeni (22.06.-22.06.) Se întrevăd realizări importante la sfârşitul lunii, mai ales profesionale. Toate acestea vor fi posibile numai prin munca îndârjită şi sacrificii. Perioada 20.03.-19.04, va fi dintre cele mai prolifice, mai de succes din tot cursul anului! Puteţi primi noi obligaţii la serviciu; în general relaţia cu familia, cu rudele va fi dintre cele mai bune. Aveţi tendinţa de a vă neglija sănătatea? Dacă da, puteţi suporta dureri hepatice pe fond nervos, nevroze, obsesii sau eşecul unei terapii. Cauza probabilă: probleme în relaţiile intime, nemulţumirea faţă de propria soartă sau faţă de lumea înconjurătoare. Rac (23.06.-22.07.) Aţi primit sau veţi primi o sumă importantă de bani pe care ar trebui să o folosiţi în scopuri altruiste, destinate altora. Un sponsor, o persoană însemnată vă sprijină proiectele. Excelent aspectul de comunicare, de comerţ... inteligenţă sclipitoare. Credinţa în propriile forţe vă ajută să reuşiţi, inclusiv susţinerea din partea familiei sau a partenerului de viaţă. Dacă veţi avea probleme cu sistemul osos sau limfatic, eventualele cauze pot fi: lipsa de calciu, rigiditatea, asprimea sau gânduri prea negative. Leu (23.07.-22.07.) Schimbare de macaz, noi contracte, lucru asupra propriei imagini, idei geniale..., toate pozitive. Este, probabil, perioada cea mai bună din 2001, energiile sale se pot concentra cu un randament maxim spre materializarea proiectelor sale. Veţi reuşi până la urmă să învingeţi toate piedicile de la slujbă, veţi primi susţinerea financiară de care aveţi nevoie. După 19 aprilie, relaţiile sentimentale se vor stabiliza, cu condiţia să renunţaţi, pe cât posibil, la tendinţele hedoniste (dacă există), adică la satisfacerea cu orice preţ a plăcerilor, extravaganţelor etc... Cu riscul de a contacta, mai târziu, simptomele tipice... diabeticilor (ruperea relaţiilor cu anturajul). Fecioară (23.08.-22.09.) Căutaţi limite care... să nu vă limiteze! Puteţi mai mult şi mai bine, puteţi câştiga mai mult materialiceşte vorbind. Relaţiile de la slujbă, cât şi cele private nu sunt dintre cele mai bune... Tendinţa de a evita unele obligaţii, de a fi luată de valul gândirii pesimiste... în dragoste folosiţi-vă de o infimă doză... de nebunie, detaşându-vă de stresul cotidian, bucurându-vă de apropierea Sfintelor Sărbători de Paşti şi mai ales a primăverii. Balanţa (23.09.-22.10) • în 25 martie aţi inaugurat una dintre cele mai bune perioade; aţi primit sau veţi primi un sprijin material consistent din partea soţiei, partenerilor de afaceri sau o... banală indexare. Se pare că aşteptaţi prea mult din partea lor, nu-i judecaţi prea aspru... In propriul cămin, cu rudele, aveţi cele mai mari probleme de rezolvat Ar fi bine să râdeţi de... greşelile dvs. Nu judecaţi,... pentru că veţi fi judecat! Nu vă enervaţi prea tare în preajma zilei de Lună Plină, duminică - 8 aprilie! Scorpion (23.10.-21.10) Se activează spiritul religios, compasiv şi relaţiile cu străinii, cu persoane importante. “Salturile” materiale se bazează numai pe idei inteligente, pragmatice, folosindu-vă tot timpul de legea Necesităţii. în altă ordine de idei, va trebui să vă luptaţi, să munciţi din greu pentru fiecare bănuţ. Sănătate “debilă", sistem limfatic, respirator-sensibile la schimbările bruşte de temperatură... Acţiunea şi reacţiunea sunt aproape instantanee: jignirile şi supărările se manifestă cu intermitenţe (la anumite intervale), ca nişte explozii şi atunci este afectată inima şi sistemul sanguin... Săgetător (22.11.-21.12) Ca şi pentru cei născuţi în Leu, urmează o lună de armonie, de inspiraţie, de colaborare fructuoasă... Insatisfacţii în lupta cu propriile greşeli, multe planuri care nu prea sunt realiste, agitaţie mentală şi/sau fizică, pot fi câteva aspecte negative. După 10 aprilie veţi fi în formă maximă, satisfăcuţi material ori sentimental, dotaţi cu multă energie şi dor de... evadare în natură, cutreierând prin minunata noastră ţară... Capricorn (22.12.-19.01.) Se pare că nu se află în deplinătatea forţelor mentale sau fizice (obosiţi, temporar bolnavi...) Ar fi recomandabil să se ocupe de propria sănătate, să achiziţioneze un obiect important, să-şi plătească din datorii dacă e cazul... Nu excludem încercări serioase precum înşelăciuni, trădări, abandon din partea anturajului, a prietenilor. Poate trăi frustrări, culpabilitate în relaţiile amoroase, înclinat spre secretomanie, alcool, dar şi spre lecturi esoterice, paranormale, studii ştiinţifice etc. Din 23 aprilie, Venus este alături de aspiraţiile sale oneste şi caritabile. Vărsător (20.01 .-19.02) între 1-8 aprilie frustrările în relaţiile intime se mai ameliorează, în schimb pot apărea probleme legale în sectorul privat... obsesii, nevroze specifice noului sezon. Aveţi puţintică răbdare, până după 10... când energiile dvs. vor fi mai echilibrate, mai bine susţinute din astral. Veţi fi mai relaxat intelectual..., acumulările vor fi mai rapide, atâta timp cât Soarele parcurge Casa a lll-a (Berbecul), încercaţi să nu vă supăraţi pe nimeni... cu adevărat! Peşti (20.02.2003) Sunteţi “pe fază” în ceea ce priveşte ideile avangardiste, vă adaptaţi foarte bine în orice situaţie. La capitolul comunicare, se pare - nu staţi prea strălucit, doriţi să faceţi prea multe lucruri simultan... aveţi un mental prea agitat, care trebuie îmblânzit prin... tăcere, digestia trecutului şi meditaţie. Sănătatea vă dă... bătăi de cap trecătoare. Risc de boli contagioase (pt. copii). Puteţi avansa la slujbă, pregătiţi cu atenţie deplasările cu mijloace auto... Evitaţi unele cheltuieli extravagante, după 23.04. Dăruiţi altora mai multă... tandreţe, bun simţ, iubiţi mediul înconjurător... Calea Lactee! VIOREL COMŞA PREZICĂTOAREA DAFINA zisă PARASCHIVA Fiind una din cele mai renumite prezicătoare din ţară, cât şi de peste hotare, câştigătoare a premiului I în prezicătorie din Suedia, vă poate ajuta să reveniţi pe calea cea bună cu ajutorul puterilor sale miraculoase. In vârstă de 62 de ani, venită din Polonia, prezicătoarea Paraschiva a moştenit harul său de la o mătuşă pe nume Frunsoleana care a trăit 126 de ani. Prin puterile sale, această minunată doamnă vă ajută să trăiţi din nou clipe minunate alături de familie, prieteni şi toţi cei dragi scăpându-vă de răul făcut de persoane răuvoitoare, cum ar fi: cununii legate, făcut de urât, impotenţă, argintul viu, vă poate aduce prosperitate în afaceri, vă poate scăpa de viciul băuturii şi îndepărtează blestemele pe casă. Mă numesc Corau Anghel şi locuiesc în Covasna. Aduc mii de mulţumiri d-nei Paraschiva pentru că prin puterile sale miraculoase a făcut posibil ca eu să redevin cel care eram în urmă cu câţiva ani, înainte ca unele persoane răuvoitoare să încerce să-mi distrugă căsnicia, făcându-mi farmece asupra mea şi asupra familiei mele. Am luat legătura cu d-na Paraschiva prin intermediul mass-mediei şi am fost la câteva şedinţe, cu ajutorul cărora mi-am revenit la normal şi astăzi duc o viaţă liniştită, trăind în armonie, alături de cei dragi. Tel: 095/833113; 044/145854. PLOIEŞTI, str. Florilor, nr.2. Numele meu este Bardas Ioan şi sunt din întorsura Buzăului. Doresc să-i mulţumesc din suflet d-nei Paraschiva şi să vă împărtăşesc durerea pricinuită de aşa-zişii prieteni care nu ştiu prin ce metode mi-au legat cununiile, rămânând o perioadă îndelungată de timp într-o singurătate amară. Eram deziluzionat căci nu-mi găseam jumătatea mea şi de aceea am decis să apelez la prezicătoarea Paraschiva care mi-a dezlegat cununiile încă de la prima şedinţă. Acum am o prietenă cu care mă înţeleg foarte bine şi cu care intenţionez să mă căsătoresc. TEL: 095/833113; 044/145854, PLOIEŞTI, str. Florilor, nr.2. O puteţi contacta la nr. de telefon: 044/145854; 095/833113, Ploieşti, str. Florilor, nr.2. Serviciul de Ambulanţă judeţean Harghita organizează concurs pentru ocuparea postului de AUDITOR INTERN Condiţii de participare la concurs: - studii superioare în specialitatea finanțe-contabilitate sau calitate de expert contabil autorizat cu studii economice superioare; - vechime în specialitate - minim 5 ani în practica finaciar- contabilă; Dosarele se depun până la 6 aprilie 2001, ora 13,00. Informații suplimentare se pot obține la sediul S.A.J. Harghita, Miercurea-Ciuc, str. Florilor, nr. 4, telefon: 110229,171562. S.C. COMFOREST S.A. Sândominic, str. Principală, nr. 90. Telefon: 066136010 sau 094793627 VINDE: - autoutilitar transport mixt ARO tip 324, 5 persoane, 2.495 cm3,1.200 sarcină utilă, anul fabricaţiei 1996; - tractor UTB 650 echipat cu troliu şi sapă; - tractor articulat forestier (TAF). Se acceptă ca plată şi buşteni gater răşinoase sau cherestea răşinoase. ADMINISTRAŢIA FINANCIARĂ GHEORGHENI organizează licitaţie în data de 17 aprilie 2001, ora 10,00, în vederea vânzării următoarelor: HALA GATER; INSTALAŢII; MAŞINI ŞI UTILAJE PENTRU PRELUCRAREA LEMNULUI; LINIE ELECTRICĂ AERIANĂ, situate în oraşul Gheorgheni, str. Ady Endre, nr. 121/A, judeţul Harghita.