Informaţia Harghitei, aprilie-iunie 2015 (Anul 27, nr. 5890-5924)

2015-06-30 / nr. 5924

- în pagina a 5-a -Preţ: 1 leu Program de vară şi alte noutăţi la Biblioteca Judeţeană din Miercurea-Ciuc Serghei Ţvetcov şi Ana Covrig, campionii României la ciclism - în pagina a 2-a - nini lATcrA iiinPTFA14A www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXVII. Nr. 5924 MARȚI, 30 IUNIE 2015 • Şedinţa ordinară a Consiliului local municipal Miercurea-Ciuc Antal Attila este viceprimarul cu atribuţii de primar, iar Füleki Zoltán este noul viceprimar interimar Vineri, 26 iunie 2015, în şedinţa ordinară a Consiliului local municipal Miercurea-Ciuc, consilierl Füleki Zoltán a fost propus şi a acceptat să preia o parte din problemele viceprimarului cu atribuţii de primar, respectiv problemele sociale, de învăţământ, culturale şi alte manifestări în noua sa calitate de viceprimar interimar, continuare în pag. a 3-a O situaţie la zi... ...şi câteva informaţii utile ! Din discuţia pe care am avut-o recent cu doamna dr. Lidia Sîngeorzan, director adjunct şi medic şef al Casei de Asigurări de Sănătate (CAS) Harghita, pot să vă spun că situaţia cârdurilor de sănătate returnate de Poşta Română instituţiei judeţene nu s-a modificat semnificativ, chiar dacă CNAS a anunţat că, începând cu 1 august a.c., singurul document ce va fi luat în seamă de către furnizorii de servicii medicale va fi cârdul. Fac această afirmaţie deoarece şi acum, din numărul iniţial au mai rămas pe stoc 2.337 de cârduri. Lor li se mai adaugă, pe măsură ce sunt trimise, şi cârdurile aparţinând Casei de Asigurări de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti, ai căror asiguraţi au domiciliul în Harghita. Şi cum nimeni nu ştie când şi câte vor ajunge la Casa judeţeană, telefoanele zbârnâie necontenit, la capătul lor aflându-se oameni interesaţi să şi le ridice. continuare în pag. a 8-a Miercurea-Ciuc. Cel mai mare drapel naţional din judeţ a fost ridicat pe catarg în curtea IPJ Harghita Trei motociclişti implicaţi în trei Prefectul judeţului a solicitat Ministerului accidente distincte Mediului avizarea relocării mai multor urşi  în cadrul Colegiului Prefectura, Adrian Jean Andrei a recomandat locuitorilor judeţului să nu pătrundă în habitatele urşilor Colegiul Prefectural de ieri a propus spre dezbatere trei subiecte. Laurenţiu Moldovan, comisarul şef adjunct al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, a oferit o serie de informaţii privind controalele realizate în primele 5 luni ale acestui an, precum şi cele care se vor face pe continuare în pag. a 3-. □ Unul dintre ei şi-a pierdut viaţa, iar altul s-a rănit grav Trei tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 26 de ani au fost implicaţi în ultimul sfârşit de săptămână în trei accidente rutiere, unul dintre ei pierzându-şi viaţa. Conform biroului de presă al IPJ Harghita, tânărul care a decedat este P.L., din Ciucsângeorgiu, în vârstă de numai 18 ani. Sâmbătă, acesta a luat o motocicletă, a plecat din Sânmartin şi se îndrepta spre Eghersec. N-a ajuns la destinaţie, pentru că intr-o curbă uşoară la dreapta, a pierdut controlul motocicletei şi a intrat într-un stâlp de înaltă tensiune de pe marginea drumului, impactul fiindu-i fatal. ■ continuare în pag. a 3-a