Monitorul de Sibiu, iunie 1999 (Anul 2, nr. 164-189)

1999-06-15 / nr. 176

MONITORUL DE SIBIU - marți, 15 iunie 1999 Sport Häkkinen a cîștigat Marele Premiu al Canadei ■ Michael Schumacher pierde dintr-o greșeală inadmisibilă conducerea în clasamentului piloților Cursa senzațională care s-a desfășurat ieri pe circuitul Gilles Villeneuve din Montreal a ținut cu sufletul la gură atît echipele tehnice, cît și sutele de mii de fani ai Formulei 1. După un start excelent, Michael Schumacher preia conducerea, detașîndu-se de rivalul său Mika Häkkinen și de Eddie Irvine. Coulthard pierde în fața lui Fisichella, care profită de moment și pornește puternic în cursă. După trei abandonuri, cele ale lui Jean Alesi, Jarno Trulli și Wurz, cursa se reia. La scurt timp, Damon Hill și Rubens Barichello ies și ei din cursă. Urmează turul fatal pentru Michael Schumacher. Profitînd din plin de greșeala germanului de la Ferrari, care a fost nevoit să aban doneze în cel de-al 29-lea tur. Mikka Häkkinen a preluat conducerea plutonului, reușind să se mențină în această poziție pînă la finalul cursei. Cursa din Canada este prima din acest sezon pe care Schumacher nu reușește să o termine. Cursa a fost dominată de lupte „corp la corp“ între Michael Schumacher și Mika Häkkinen, David Coulthard și Eddie Irvine,între Paris, Frentzen și Fisichella, finalul plasîndu-l pe pilotul de la Benetton pe poziția a doua pe podium. Eddie Irvine nu și-a dezamăgit nici de data aceasta echipa, reușind, după o cursă dificilă, să se claseze pe locul al treilea, aducînd astfel puncte prețioase pentru scuderia Ferrari. Filmul cursei turul 0: un start excelent pentru Michael Schumacher. Mika Häkkinen se menține pe poziția a doua, fiind urmat de Eddie Irvine, start foarte bun și pentru Fisichella, care îl depășește pe David Coulthard. turul 1: Jarno Trulli îi acroșează pe Jean Alesi și pe Rubens Barichello. intră Safety Car. turul 2: Barichello și Wurz abandonează; Coulthard urcă pe locul 4. turul 3: Zanardi pare să aibă probleme; Barichello reintră în cursă; din nou Safety Car. turul 6: Safety Car se retrage de pe pistă; cursa se reia. turul 7: Johnny Herbert îl urmărește pe Heinz Harald Frentzen; Schumacher se detașează de restul plutonului. turul 8: lupte acerbe între Schumacher și Häkkinen și între Irvine și Coulthard; Schumacher are 1.5 secunde avantaj față de Häkkinen, turul 10: bătălie între Fisichella, Frentzen și Herbert, turul 11: 2 secunde între Schumacher și Häkkinen, turul 14: Hill abandonează, turul 16: Barichello se retrage definitiv din cursă. turul 17: 3.3 secunde distanță dintre Schumacher și Häkkinen; Irvine îl vinează pe Coulthard. turul 21: 2.8 secunde între Schumacher și Häkkinen. turul 23: Pedro de la Rosa face prima ieșire la standuri, însă pierde controlul asupra mașinii; abandoneză. turul 26: distanța dintre Schumacher și Häkkinen crește la 4.6 secunde. turul 29: Schumacher se izbește de parapet și este nevoit să abandoneze. turul 32: Irvine se apropie de Häkkinen, care a preluat conducerea. turul 33: Diniz urcă pe locul 6 datorită unei greșeli a lui Ralf Schumacher. turul 34: Villeneuve abandonează în același loc unde s-au accidentat Schumacher și Zonta. turul 37: Häkkinen intră la standuri, în timp ce Safety Car se află pe pistă; Irvine iese la rîndul lui la boxe. turul 38: Irvine rămîne pe poziția a doua. turul 39: Safety Car se retrage de pe pistă; cursa se reia. turul 40: Coulthard îl acroșează pe Irvine. turul 41: Coulthard iese din cursă; Irvine reintră pe pistă; Coulthard iese la standuri; Irvine se află la coada plutonului; Fisichella profită și urcă pe poziția a doua, fiind urmat de Frentzen. turul 42: lupte între Paris, Badoer, Frentzen și Fisichella; Frentzen e pe locul doi. turul 44: Irvine se află în spatele lui Diniz, pe poziția a 7-a. turul 45: distanța dintre Häkkinen și Frentzen este de 14 secunde. turul 47: penalizare pentru Badoer, Zanardi și Coulthard. turul 51: Irvine este tot în spatele lui Herbert; Frentzen se menține pe poziția a doua, turul 52: Irvine iese pe gazon, turul 56: Irvine este în centrul atenției, încearcă să-l depășească pe Ralf Schumacher turul 57, depășire excelentă a lui Irvine, care ajunge pe locul 4 turul 60. Häkkinen continuă să se afle în fruntea plutonului, turul 63: Irvine trebuie să recupereze 7 secunde pentru a urca pe podium. turul 65: Frentzen intră puternic în parapet. Irvine urcă pe locul 3, turul 66: intră Safety Car pînă la finalul cursei, turul 69: Final spectaculos, Häkkinen termină cursa pe locul 1, fiind urmat de Giancarlo Fisichella și Eddie Irvine. Schimb de antrenori în Valea Domanului Gabi Stan va semna un contract cu formația CSM Reșița »5 Fostul antrenor al formației Astra Ploiești, Gabriel Stan, va semna, joi, un contract, pe o perioadă de doi ani, cu CSM Reșița, prin care va prelua conducerea tehnică a acestei echipe, el urmînd să-l înlocuiască pe actualul tehnician al reșițenilor, Victor Roșea, a declarat președintele clubului reșițean, Marius Popescu. Stan, care a fost demis pe data de 19 mai din postul de antrenor principal al formației Astra Ploiești, a solicitat aducerea, în primul rind, a unui portar și, în funcție de posibilități, a unui fundaș, a unui mijlocaș și a unui atacant. Popescu a spus că această hotărîre aparține membrilor Consiliului de Administrație ai clubului, care intenționează formarea unei echipe mai competitive, avîndu-se în vedere că, în sezonul viitor, vor retrograda patru formații. El a adăugat că îl apreciază pe Victor Roșea ca tehnician, dar că CSM Reșița s-a salvat greu de la retrogradare în actuala ediție de campionat, cu trei etape înainte de finalul sezonului. Conducerea formației reșițene intenționează rezilierea contractului cu Roșca pe cale amiabilă, în caz contrar acesta urmînd să primească o altă funcție în cadrul clubului pentru restul perioadei din contract (2 ani). Ionel Ganea a fost desemnat cel mai bun jucător din Divizia A , din nefericire acesta ar putea părăsi campionatul românesc Atacantul formației Rapid București, Ionel Ganea, a fost desemnat, luni, de Liga Profesionistă de Fotbal (LPF), împreună cu sponsorul Diviziei A, firma „Ursus“, drept cel mai bun jucător din România, în ediția de campionat 1998-1999. De asemenea, Mircea Lucescu a fost declarat cel mai bun antrenor din Divizia A „Ursus“. Ganea și Lucescu au obținut și titlul de cel mai bun jucător, respectiv antrenor, pe luna mai. Premierea celor doi a fost efectuată în cadrul unei festivități organizate la „Clubul Diplomaților“ de către vicepreședintele firmei „Ursus România“, Philip Norley. Ganea a declarat că datorează această distincție muncii sale și oamenilor care l-au adus la Rapid. El a mulțumit colegilor, care au contribuit la cîștigarea campionatului și suporterilor rapidiști, care au fost tot timpul lîngă echipă. La rîndul său, Lucescu a afirmat că aceste trofee sînt foarte importante pentru Rapid, reprezentînd o confirmare a faptului că echipa feroviară a meritat să cîștige campionatul. „Pentru mine, este o satisfacție deosebită și o încununare a muncii pe care am depus-o în ultimii doi ani la Rapid“, a adăugat Lucescu. 91,8 FM ...................................................................... CONCURS McDonald’s McDonald's Sibiu în colaborare cu Monitorul de Sibiu vă oferă săptămînal șansa de a cîștiga: m mmm (EDO MhQ so um ©EK Cîte felii de brînză conține sandwich-ul de vară McFresh? Răspuns:........................................................................................Nume. ............................................Prenume. .............................................. Adresa: str............................................................bloc/nn........................... Etaj. ...............Apart......................Localitatea.......................................... Tel................................................... Taloanele se depun în urna din restaurantul .....................M Cf Lr Q.n.al.d...t...dil.Q-S.i.biv......................