Progresul, iulie-decembrie 1863 (Anul 1, nr. 73-169)

1863-11-26 / nr. 154

prezentarea sa la Prefectura acestui judeţ în termin de 3 luni, cu dovezi spre a şi le primi, căci atuncea neprezentându-se se vor vinde licitativ. Prefectura district. NeamţU. No. 16279. Pentru boul la trup de mijloc, la pâr porumb, coarnele ţapoşe, şi urechile amândouâ taete, ce au picat de pripas, pe moşiea Humuleştil acest district, se publică aflarea păgubaşului şi înfâţoşarea lui la Prefectura, în terminul legiuit de 6 luni, cu dovezi autentice de proprietariul lui. No. 16282. Pentru boii în numer de 2, ce au picat de pripas pe moşiea Humuleştil, acest district a cârora semne, sânt: la trup amândoi de mijloc, la pâr car amândoi porumbi, la coarne cam taposîi butuci, la amândoi vârful coarnelor râtezate, la unul între coarne pârul cam galbân, la unul bâlan, tot la acesta un corn tâet pe deasupra cu feresteul numai în coaja cornului, iar la celalalt cornul melciu eşit afara de corn la râtezeturâ, se publicâ aflarea păgubaşului lor, şi înfâţoşarea lui la Prefecturâ în terminul legiuit de 6 luni, cu dovezi autentice de proprietariul lor. No. 13547. D. Poliţai de orasu, prin raportul No. 14156 supune, câ în quartalulu al IV-le, au picat de pripas o eapâ la pâr murgă, cu 2 peta albe la coasta stânga, asemenea şi la coasta dreapta cu o pata, şi cam roasa de şea pe spinare, furculiţa la urechea dreapta, cu mânza el, la pâr rolbâ fârâ alte semne, se publicâ aflarea păgubaşului, care în terminul legiuit sâ se înfăţoşeze aice cu dovezi legale, spre a l i se elibera vita. No. 13585. In pretenţia D. Anton Alecse, prin sub-Prefectura de Horincea, împlinindu-se de la unia din locuitorii satului Merea, vitele şi obiectele însemnate, şi anume : 2 ţoale, 5 securi, 2 ceaune, 1 pereche pantaloni, 1 pusca, 2 lavicere, 1 calu, 3 masculi, 1 capra cu colu, 1 cazma, 3 cataveici, 1 fier de pluga, se publica terminul de 40 zile socotit de la data Foael, pentru vinderea lor la fața locului în aratatul sat cu forma licitativa. Prefectura district. Dorohoiu. No. 11898. Spre îndestularea D. Necolai Heiban, cu suma de 1978 lei 20 parce dupâ constatarea subprefectului respectiv, are a lua de la D. Costachi Rizu, câştiul moşiei parte din Sinihon, şi costul mai multor pâgubirî cauzate de D. Rizu, asigurându-se de la debitoriu 2 coşere popuşoî, talminate în C0 merte, şi preţeluite câte 26 lei 20 par. merta, se publica terminul de 40 zile pentru vânzarea acelui product în Camera Prefecture!. No. 13037. D. sub-Prefect plasei Başâu prin raportul No. 2698 încredinţazâ, câ pe moşiea Plopeniî au picat de pripas un cal, la pâr murg, o patâ albâ de şâ pe partea stânga, şi la coadâ puţin surii, se publica terminul legiuit de 3 luni, pentru aflarea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se înfâţoşeze aice spre a’şi afla cuvenita îndestulare, câcî la din contra calul se va vinde licitativ. Prefectura district. Fâlciu. No. 19 531. Un cal în pâr murg închis, coama cîopârtaticâ lâsatâ în dreapta, având și un vârtejit la gât de a stânga, gâsindu-se de pripas pe moşia Vâtcaniî, se publicâ terminul legiuit pentru deșteptarea proprietarului lui, care sâ se prezinte aici cu dovezile legale spre a ’i se elibera, cunoscând câ la din contra se vinde licitativ. No. 19,553. Pe moşiea Stâlineştii gâsindu-se de pripas un buhain la pâr lupan, cu un fel necunoscut, la şoldul drept dinapoi, pişcat la ambele urechi, şi o eapâ în pâr murga cu pete albe pe amândoâ spetele, stricatâ în spinare de se, și potcovită la picoarele de dinapoi, se publica terminul legiuit pentru deșteptarea proprietarului lor, care sâ se prezinte aici cu argumentele necesare spre a li se elibera, la neurmare au a se vinde cu forma de mezat. No. 19,631. Domnul sub-Prefect de Podolenî prin raportul No. 4752 aratâ, câ de giudeţiî comunei Râseştii s’au gâsit o eapâ remasâ de la un fâcâtor de râie, când au dat peste el herghelegiul acel comuni, aducând’o prin apa Prutului, ea este în pâr neagra, ţintatâ mare la trup şi motcitâ la piciorul drept de dinainte, cu mânzul el în pâr murg şi ţintat, se publica terminul legiuit pentru aflarea proprietarului eî şi înfâţoşarea aici cu dovezile legale spre a ’i se da. No. 19.632. Gâsindu-se de pripas în comuna Şchiopenii un gonitor în pâr balan cu pişcătura la urechea dreapta şi stânga şi cu coarnele belciugite, se publicâ terminul de 3 luni, spre deşteptarea proprietarului lui, care sâ se prezinte aici cu argumentele necesare spre a ’i se elibera, la din contra se va vinde licitativ. No. 19.712. în plasa Prut pe moşiea Ivâneştii, gâsindu-se 2 cai de pripas unul la pâr murg cu pete albe pe spinare, cam stricat la şoldul stâng donapoi, şi al doilea murg cu o ţintă albâ în grebâni una la coasta din dreapta, se publica terminul legiuit, spre deşteptarea ajutorului lor, care sâ se prezinte aici cu argumentele necesare spre a ’i se elibera, vestindu-se câ dupâ espirarea terminului au a se vinde licitativ. Prefectura district. Ismail. No. 11,840. în pretenţia D. Z. Mihalovschi, regulându-se a se vinde lucrurile de argintarii amanetate de esrailitul Burah Nadler, pentru o sumă bani, se publică termin de 40 zile, ca doritorii ce vor vroi a cumpăra, la espirarea terminului socotit de la data Foael, sâ se prezinte în pretoriul Poliţiei» unde urmează a se ţine licitaţia. No. 11,87e''. Se publică aflarea păgubaşului a 285 Cl picate de pripas în jurisdicţie a poliţiei Tuzla, şi * Prefectura district. Putna. No. 21235, în comuna Gugeştil Floreşti, dupâ cum imforma D. sub-Prefect de Gârle prin raportul No. 5259, picând de pripas o capâ murgâ, în 2 peri, cu pete albe pe spinare, chioara de ochiul drept şi dedesubt cu cercel, care din multa umblare cu ea a membrilor şi paşnicilor de Gugeşti şi Floreşti au şi perit, pentru care s’au împlinit preţul ei de la muniţii în suma de 50 lei, care bani precum şi pielea se aflâ în depozitul sub-Prefectureî de Gârle, în urmarea cârtea s’au înaintit cuvenite publicaţii, car pe de alta se publica aflarea proprietarului în termin legiuit. No. 21440. Pentru achitarea câştiului moşiei Monast Vizautea a Sf. Gheorghie anul curent câtra tesaur, secvestrându-se de pe zisa moşie 280 chile popuşoî socotiţi aprocsimativ în 3 coşuri, şi 91 stoguri fân în mărime de la 5 pânâ la 9 st. împregiur, esite de pe 125 fâlcî 77 prăjini, se publica în termin de 40 zile, pentru aflarea doritorilor ce vor fi de a cumpără niște asemenea producte, care dupâ împlinirea terminului sâ se presinte în Camera acestei Prefecturi, unde urmeazâ a se adjiudeca mezatul. Prefectura district. Roman. No. 14.026. La neurmarea Ds Hironi Cuharschi cu plata banilor 41 galbeni și a lor procent, ce dupâ sinetri se reclama de Doamna Tereza Rumpu, asigurându-se 12 stoguri fân de pe moșiea Marmurenii, în care se cuprinde 96 st. 3 palme, se publică vânzarea lor în termin de 40 zile socotit de la data Foael, la împlinirea cârtea amatorii de a le cumpăra, sâ se prezinte în Camera acestei Prefecturi, unde are a se face mezatul și haredluirea asupra persoanei ce ar da mai folositor preț. No. 14 88 8 Spre satisfarea negufitorului Solomon Zilberman, cu banii ce are a lua de la Del Smaranda Vasiliu, urmând a se vinde licitativ următoarele : 1 broş de diamant, 1 floare carâşî de diamant, 1 cruciliţâ carâşî de diamant, 1 pâreche cercel mici cu diamantele, 1 braţeletâ de aur cu smalţ, 2 sfeşnice mici argint a 185 dramuri, 11 furculiţî argint, 10 linguriţî de masâ argint a 151 dramuri, 12 cuţite argint, 1 candela de argint a 110 dramuri 1 lingura de ciorba a 86 dramuri, 1 icoană mica argint Maica Domnului, 1 tabla suflata cu argint, 1 mărgean roşu, 6 linguriţe argint a 63 dramuri, 1 pereche cercel mici cu diamantele şi un capat câte un margâritariu, şi 2 pietre de matostatii verzi, se publică termin de 40 zile socotit de la data Foael, la împlinirea câruca amatorii de a cumpără acte lucruri, sa se prezinte în Camera acestei Prefecturi, unde are a se face mezatul și harecituirta asupra persoanei ce ar da mai folositor preț. No. 14,985. Spre satisfarea individului loan Enachi cu banii ce are a lua de la loan Nadoleanu, asigurându-se un cojocel de miel scurt, o chelie si o bandâ, care urmeazâ a se vinde licitativ, se publică termin de 40 zile socotit de la data Foael, la împlinirea cârtea amatorii de a cumpâra acele lucruri, sâ se prezinte în Camera acestei Prefecturi, unde are a se face mezatul şi haredluirea asupra persoanei ce ar da mai folositor preţ. No. 15.933. La neurmarea Ds. Iohan Gasner cu plata banilor ce datorește jidovului Moscu Valsman, asigurându-se o trăsura de 2 cai, care urmeaza a se vinde licitativ, se publică termin de 40 zile socotit de la data Foael, la împlinirea cârtea amntorii de a cumpâra acea trâsurâ, sâ se prezinte în Camera acestei Prefecturi, unde are a se face mezatul și harediluirea asupra persoanei ce ar da mai folositor preț. No. 16,378. Spre satisfarea Ds. Grigorie Glosanu cu banii ce are a lua de la D. Costachini, asigurându-se de la acest din urmâ 62 grum.merte grâu, într’o stancoalâ pe moșiea Onicenii, care urmeazâ a se vinde licitativ, se publica termin de 40 zile socotit de la data Foael, la împlinirea cârtea amatorii de al cumpara, sâ se prezinte în Camera acestei Prefecturi, unde are a se face mezatul si haredtuirea asupra persoanei ce ar da mai folositor pret. Prefectura district. Tecuciu. No. 14354. în comuna Dragâneauil acest district, au picat de pripas o vaca, la pâr porumba, coarnele latişe cam pişcate, urechea stângâ râtezatâ în vârf, coada puţin râtezatâ, şi înferatâ la şoldul stâng de’napoi cu fer necunoscuţii, se publica terminul de 6 luni, ca proprietarul unei asemenea vite sâ se înfâţoşeze la Prefectura în lâuntrul terminului cu legiuite dovezi. No. 8613. Spre îndestularea D. Andrunachi Donici, cu o suma bani ce are a lua de la unul din locuitorii domiciliaţi în comuna Salahorul, asigurându-se de câtre Dl. sub-Prefect a Plasei Zeletin, 1 cal a lui Gheorghie Moldovanu, 1 vacă cu viţel Iordachi Morgaş şi 1 bou a lui Toader Mihaiu, se publica vinderea lor în termin de 40 zile, spre cunoştinţa muştereilor, care la respirarea lui sânt invitaţi a se adresa la pretoriul zisului sub-Prefect, unde are a se ţine licitaţie. No. 9271. Pentru îndestularea Doamnei Vochiţa Dieamandi, cu o sumâ bani de la răzeşii de Blaga, asigurându-se de câtre D. sub-Prefect al Plasei Berhecut, 1 cada de fag noua, 1 balercâ veche de fag de la Constantin Tudor, 1 balercâ de fag veche, 1 lavicer loan Puşcaşu, 3 oi mari G. Stratu, 1 pae Constantin Stratîi, 1 capra Necolai Strat, 2 mei 1 poloboc Baba Sura, 1 pâreche fiera de plug loan Blaga, 2 ol Gheorghie Bârlâdeanu, 1 mânzat N. Mocanu, 4 ol loan Harât, 4 ol Constantin Horâta, 1 fer de plug loan Ciocârlan, 1 topor loan Cojocariu, 1 fer de plug lung loan Coţac, 1 oae cu mei V. Bujor, 4 ol Ştefan Ţugulea, 1 vaca Gheorghie Ţugulea, 2 lavicere şi 1 ceaun Safta Ciocârlan, se publicâ în termin de 40 zile, ca concurenţii ce vor fi sâ se adreseze la tactul sub Prefecturei de Berheciu, unde are a se ţinea licitaţia. No. 11054. La pretorul sub Prefecture de Necoreşti urmând a se vinde 7 boi asiguraţi de la D. Petrachi Şendrea, spre satisfacerea D. Manolachi Nacu, se publica terminul de 40 zile, spre cunoştinţa muştereilor. No. 11468. în priivire câ la 30 August când au respirat terminul avansat în Foaea No. 84, nu s’au înfăţoşat concurenţi pentru cumpărarea a 5 cai asiguraţi de la D. Lascar Moldovanul în pretenţie a D-lui Anton Rito, se publica din nou carâşî în termin de 40 zile, spre cunoştinţa D-lor amatori, care sânt invitaţi a se arata la pretoriul Prefecturei. No. 11691. De la individul Constantin Patraşcu, asigurându-se un bou spre îndestularea D. Dimitrie Manoliu, cu banii 165 lei, costul unor copaci tâeţî, samavolniceşte de Patrasc, şi venitul a nişte pământ, se publicâ termin de 40 zile, ca doritorii ce vor vroi a cumpără un aşa bou, sâ se înfâţoşeze la finirea terminului, la tactul sub-Prefecturei de Bârlad, unde urmeazâ a se vinde. Prefectura districtului Tutova. No. 22371. Pentru îndestularea D. Iulius Ilerţogîi cu suma banilor ce au reclamat de la D. Costachi Deniei, asigurându-se de la debitor 20 chile şi o merţa grâu trierat, se publica ca toţi acei ce ar voi sâ’l sumpere, sâ se înfâţoşeze în Camera acestei Prefecturi in termin de 40 zile, socotit de la data Foael, când are a se fini mezatul cu forma cuvenită. No. 22372. Spre îndestularea D. Costachi Nadiu cu soma banilor ce au reclamat de la indivizii Ilie Andrei şi Petrachia Ştefanii, asigurându-se de la datornici 2 giuncani la pârlâviţi, cu coarnele latişe şi 2 vaci, adecâ una galbânâ, cu un corn rupt din brazda, şi una porumbâ, cu coarnele râdaşce. se publică ca toţi acei ce ar voi sâ cumpere vitele arâtate, sâ se înfăţoşeze la Camera acestei Prefecturi, în termin de 40 zile socotit de la data Foael, când are a se fini mezatul cu forma cuvenitâ. No. 22489. Spre îndestularea D. Necolai Popovici cu suma banilor ce are a lua de la desrobitul Enachi Mcu și Ileana, dificatul Praja, asigurânduse de la datornici 2 boi, unul la pâr porumb gaj*