Progresul, iulie-decembrie 1865 (Anul 3, nr. 72-140)

1865-07-31 / nr. 86

No. 86. IN IASSI prenumeraţiunea se face la Tipografia O. Goldner, uliţa Chiristigiel. piarul se publicâ de la 3—6 coaie pe septâmânâ. Abonamentul pe an 111 lei, pe patru luni 37 iei. ROMÂNIA. ANUL III. FOAEA PUBLICAŢIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CITRŢEIDE APEL DIN IAŞI Iaşii Sâmbâtâ 31 Iulie 1865, postale. In districtele României, prenumeraţiunea se face la biutourile Inserarea unui rând de 35 litere costă un leu, cursul fiscalul. Iaşi! 31 Iulie. Prea Sfinţia Sa Mitropolitul Calinic însoţit de Prea Sfinţii Episcopi Eparhioţi a Romanului şi a Huşului, de Dior Primăriul oraşului, Şeful Medic şi de D. I. Beldiman, au vizitată în 27 a curentei Stabilimentul Sericicol din Galata. Cu toţii au cercetat şi s’au informat cu de amâruntul despre creşterea vermilor de matasâ, au examinat coconurile de soiul japonezâ şi mataaa espusâ, pe care au admirat-o, apoi dându-se în rândul de jos, au pua de au lucrat elevile la depănâtoare. Au vizitat apoi Sf. biserică pe din lăuntru şi afara în tot cuprinsul curţei. PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE. Prefectura Poliţiei Iaşii. No. 13279. Spre a se pute face îndestulare Diul Vasile Boaie cu suma de 30 galb. ce reclamă de la Dna Ecaterina Cuza, împlinindu-se de la numita debitoare nişte efecte casnice, se publică vânzarea acelor efecte cu termin de 40 zile de la data Foaei, spre deşteptarea concurenţilor ce vor vroi a cumpăra asemene efecte, să se prezinte la finitul terminului în Camera acestei Prefecturi, unde are a se ţine licitaţia. Prefectura district. Iaşii. No. 12400. Spre îndestularea D. Vasile Petrovici cu o sumâ bani ce are a lua de la D. Mittiadi Sturza, împlinindu se de la debitoriu 2 paste cu câte 2 ţevii, 3 crivate de ferit câte 37 lei unul, 1 vanzâ, 1 piuliţa de alamâ, 1 idem de marmurâ, 4 cheptare, şi un brâu de duel 1 cântar, 1 masâ de lenm proastă, 1 demerlie de ter, 1 jâiţă îmbrâcat cu piele, 1 scaun idem, 1 masâ de brad boltă, 1 cemavar, 1 zaharniţâ, 1 râşniţâ de cafe, 1 maşina de cafe, 1 serviciu de oţel, 2 chisele cu farfuriile lor, 11 pahară de apă, 8 idem pentru vina, 17 idem pentru vinate străine, 3 farfurioare pentru linguriţi, 8 garâfi, 1 tabla de bacton, 11 ceste pentru cafe cu lapte, 3 idem pentru cafe neagra, 54 farfurii pentru masă, 10 farfurii pentru mezelicurî, 7 farfurii de bucate, 2 sosare, 2 tablale pentru poricaîe, 2 ceainice, 2 solniţî. 1 sfeşnic de bacfonii, 1 tâblâluţâ de alamâ, 9 linguri pentru masâ, 8 linguriţi pentru dulceţî, 21 pârechî cuţite şi furculiţi cu manunchile de bacfonâ, 2 linguri pentru cîorbâ, 2 tacâmuri pentru salata, 6 cuţite şi 2 furculiţi pentru mezelicurî, 9 seaunaşe pentru furculiţi, 1 dulapii de sufrugene, 1 gardiropii de sufragerie, 2 gardiroape pentru strae, 12 potance de fer, 16 coreii de fer canapeluţa îmbrăcată cu piele, 15 cercuri de fer pentru poloboace, 50 ocufer marunţuşfi, 15 tângirî cu grâu, 1 seramcîom de frânghie, 1 şâ nemţascâ, 2 pârechî hamuri necomplecte şi osebite curăţârii, 2 lâmbuşoare mici şi 1 teasc de servit de lemn, care urmând a se vinde licitativ, se publică terminul legiuit de 40 zile, cu deşteptare, ca concurenţii ce ar fi sâ se înfăţoşeze în Camera acestui oficiul în zioa împlinire! terminalul spre aterdisire, dar vroind a se informa despre calitatea lor, în timpul publicaţiei se pot adresa la D. sub-Prefect plase! Bahluiu, de câtra care s’au făcut acea asigurare. No. 12804. Spre îndestularea D. Vasile Petrovici cu o sumă bani ce are a lua de la D. Mittiadi Sturza, îrapliuindu-se de la debitoru efectele următoare : 1 pereche metanii de chilimbar, 1 smoc de peteala 100 dram., 100 şervete de masă 30 idem de cafe, 13 feţe de masâ, 3 prosoape, 1 ogheal de picâ, 2 bucăţi de cit, 1 pat îmbrâcat cu adamasca de lănâ, cu 2 perine, parte umplute cu pae şi 2 mici umplute cu indir îmbrâcat cu pâr, 2 rţoliuu, 11 perinî de capă h - P'j , 1 un marțolin, 1 macat da pisrege, 5 scaune îmbrăcate cu piele, 2 scaune de lemn, 2 stupitori, 1 masâ de mahon cu faţa el, 1 biurou de mahon, 1 canape îmbrâcatâ cu piele, 1 pâreche cizme de vacs, 1 scrina de nuc, 2 lampe de bronze, 7 pihară pentru apâ, 1 şipuşor pentru parfum, 3 aşternuturî pentru lampe, 1 peatrâ de marmurâ micâ, 1 coarbâ, 2 raftarî pentru ţinut cărţi, 1 sâcuşor de voealâ, 3 pistoale, 1 carabină 1 torbâ de vânat, 2 ppago de duel, 1 portofel de cârţi, 3 pârg pentru haliciuri, 1 idem pentru praf, 2 perii de strae cu 030 de feldişă, 1 colecţie de cadre, 2 pălării de pae, 1 oglinda de masâ ruicâ, 4 portofele mici, 4 vazoane pentru ţigari, 4 servieturi de porţelan de bărbierit, 1 cutie de scobuşoarâ, 11 cârţî franceze întitulate Istoria palatului de varsaile, bine legate şi cu poîialâ, 4 tomuri Istoria Moldove! şi a Valahiei, legi ta bine, 52 cârţî franceze felfurite istorii, 6 părechî pantaloni, 8 jeletce, 8 surtuce de postavu şi struct!, 2 idem de doc, 1 sucmâeşu, 6 legâtori de gâtu, 1 lighean cu ibricul lui, 12 perdele albe, 8 perdele lungi, 1 ogheal de bumbac, 1 bucată de cit, 1 balder de lănâ, 1 bucatâ adamaseâ de lână, 1 bucâţicâ materie cu fier, 1 ladă legată cu ferii, 7 jăletee, 13 surtuce 9 pâreche pantalon, 1 balder, 1 bucăţică materie şi 1 păreche cumpene de cumpenit galbenii, care urmând a se vinde licitativ, se publică terminul legiuit de 40 zile, cu deşteptarea concurenţilor ce ar fi, sâ se înfăţoşeze în Camera acestui oficiu în ziua împlinire! terminului spre aterisire, dar vroind a se informa despre cualitatea lor, în timpul publicaţiei se potu adrese» la D. sub Prefect plase! Bahluiu, de câtră care e’ a făcut acea asigurare. No. 12751. Conform oficiei D. Ministru de Justiţie, Culte şi Învăţâoîănt Public No. 24449, s’au regulat ca în zioa de 19 August viitor, sâ se ţie licitaţie în Camera aceste! Prefecturi, pentru confecţionarea unor obiceie necesare la Gimnaziul din Iaşi, fiind că rezultatul eşit la concurenţa ţinută în acest scop la 7 Main trecut nu au fost satisfâcâtori“, se publicâ spre ştiinţa concurenţilor. No. 11973, în comuna Galata au picat de pripas o capâ la pâr albâ stricatâ la spinare de şea, şi la şoldul drept înferatâ cu litera I. şi G , 1 eapâ la pâr murga închise, ţintatâ în frunte şi la piciorul dinapoi stâng puţin pântărig, 1 eapâ la pâr murgâ deschisă, şi la ochiul stâng cu puhpele, precum sub- Prefectul plasei Codru prin raportal Nc. 2115) 2116 şi 2117 încredinţază, se publica aflarea păgubaşului şi înfâţoşarea lui la acest oficiu cu dovezile cuvenite spre a le lua. Prefectura district Bolgrad No. 4344. Pentru aflarea adevăratului păgubaşă a calului la pârjob, la trup mai nalt de mijloc, coama în dreapta, coada de mijloc, inferat la pulpa stăngâ dinapoi cu cifra 7, de 14 ani, ce s’au gâsitu la acuzatul Ivan Chirizlischi, se pubiicâ terminul de 40 zile de la data Foaei, cu deșteptare, că dacă păgubaşul om se va prezenta la această Prefectura în lâuntrul lui cu dovezile necesare, spre a ’i se înapoi, se va vinde licitativ conform încheiere! Onor. Tribunal judeciar de Ismail din adresa No. 3222, le face garduri bune, se publică din nou ca concurenţi! sâ se înfăţoşeze în Camera Prefecturei la 20, 21 şi 22 August viitor. No. 9923. Dupâ telegrama D. Ministru Financilor No. 14310, regulându se din nou termine la 10, 11 şi 12 August viitor, pentru darea în arerda a hanului numit a lui a Treia mână şi casa numită a lul prutul Scobal din T. Neamţu, cu regula prevăzută la art. 51 din legea comptabilitâţ*] generale, şi cu condiţiune ca chiriaşul s a facă reperaţiile trebuitoare şi sâ le dale în stare banâ la espirarea contractului, se publicâ aceste termine ca concurenţi! în acele zile, sâ depue în Camera Procturei ofertele sigilate. No. 9402. Din raportul D. sub Prefect plasei de Sus No. 2237, luându se lâraurire, că în comuna Râuceştii au picat de pripas un giune la pâr porumbu, coarnele latişe, fârâ alte semne, se publicâ aflarea proprietarului acel vite, cu deşteptare, ca în termin legiuit, cu dovezile ce va fi avănd, să se înfăţoşeze la aceastâ Prefectură. Prefectura district. Roman, No. 6965. La ncurtoarea D. Grigorie Botez arendaşul părţei de moşia Coraeşti! acest judeţu, cu plata câştiului ce datoreşte câtră proprietar D. Gheorghie Botz, seigurându se 1 pâreche cai, 1 păreche hamuri, 1 nabişanca, 1 huraba veche, 2 vaci cu viţel şi 1 bivoliţă cu malac, care urmeazâ a se vinde iicitativ, se publicâ terminul de 40 zile socotit de la data Foaei, la acâruea împlinire concurenţii ce vor vroi a eurapora acele vite şi obiecte, sâ se prezinte la Prefectură, unde are a sa face mezatul. Prefectura district. Fâlciu. No. 8771. La fugitul de sub escortâ individul loan Ghiţanul (găsit de Prefectura Vasluiu la bechetula Barbara), fc’au aflat un barmasarin în pâr murg în chia, cu boltă între fâlci, coama în dreapta, fârâ alte semne, se publicâ terminal legîutil pentru deşteptarea proprietarului lui şi înfâţişarea aici cu argumentele necesare, spre a ’i se elibera. Prefectura district. Neamţu, No. 9920. în consideraţie ca nici la terminul publicat în Foaia No. 76, nu s’au înfăţoşat concurenţi pentru a lua în arendă 2 livezi din Târg. Neamţu a Monast, cu asemene numire, pe 3 ani până la 23 April 1868 şi cu adaos îa condiţiile publicate în Monitoarele No. 213 şi 215 din 1864, ca arendaşul sa Prefectura district. Tecuciu. No. 6417. La pretoriul acestei Prefecturi urmând a se vinde licitativa vacă a fata şi o gonitoare, asigurate de la D. Simion Radovici, în pretenţia D. Anton Davidu cu banii 276 lei, se publică terminul de 40 zile spre cunoştinţa amatorilor. No. 7485. Pentru îndestularea Ds. Major, Iancu Diamandescu cu banii ce are sa ele dupâ hotărârea judecătorească, conform adresului Tribunalului local No. 3414, asigurându-se 2 boi de la Costachi Vlad, 2 boi de la Eaachi Cruceanu, 2 bol de la Vasilie Bubișfi, 2 boi de la lacomi Cruceanu, 2 bol de la Apostul Chiriia, 2 bol de la loan sin Vasile Saulea, 2 bol de la Chiriacu Saulea, 2 bol de la loan Cruceanu, 2 bol de la Toader Bără, 1 bol de la Gheorghie Babrim, 2 bol de la Panaite Cheion, 2 bol de la Torna Volna, 2 boi de la Nicolai Toma Vulpe, 2 bo! de la Costantin Cruceanu, 2 bol de la Iancu Cruceanu, 2 bo! de la Petrichi Sevastre, 2 bol de la Costachi Gotin, 2 bol de la Costantin Miron, 2 bol de la Gheorghie Oprea, 2 boi de la Iordachi Bahrim, 2 bol de la Mihai Buhușu, 2 bol de la Dumitru Bonda, 2 boi de la Mitaihi Bondâ, 2 boi de la Ghiorghie Bârâ, şi 2 boi de la Manolachi Saulea, toţi răzeşi din satul Galbenii acest district, se publica vânzarea acestor boi licitative în termin de 40 zile de la data Foaei, şi muşierei, ce vor vroi a’i cumpâra, sunt invitaţi ca în ziua terminulul, sa se prezinte în Camera Prefecturei, unde urmeazâ a se ţine licitaţia şi când au a fi faţă şi boii asiguraţi. Prefectura district. Tutova. No. 12242. A conta banilor cu care D. Costachi Magu datoreşte soţiei sale Dna Elena Magu, pentru zestre, asigurăndu-se de la debitare 66 chile 10 demerril oraş şi 13 chile popuşoi bătuţi, se pubiicâ ca concurenţii ce se vor găsi a’i cumpăra, să se înfăţoşeze la Camera sub Prefecture plasei Tutova dupâ împlinirea terminului de 40 zile socotit de la data Foaei, când urmeazâ a se fini mezatul cu forma cuvenită. No. 12244. A conta banilor ce Dna Maria Costin are a lua de la D. I meu Iamandi, asigurăndu se de la debitare o droşcă, se publica ca concurenţii ce vor