Progresul, ianuarie-iunie 1870 (Anul 8, nr. 1-49)

1870-06-03 / nr. 42

PROGRESUL Prefectura judeţ. 1.dom. No. 3141. Pe teritoriulu comunei Bărbeşti, plasa Mijlocu acest jude5, pripăşindu- se o neatină de 2 ani, murgă, coama şi coada neagră, şi cu furculiţă la urechea dreaptă, se publică terminul de 6 luni pretinta de art. 48 din legea Poliţiei Rurale, pentru deşteptarea proprietarului ei, care să se presinte la Olişi Primărie cu dovezile cuvenite spre a i se încredinţa. Prefectura judeţ. Neamţu. No. 3581. Pe teritoriul comunei Pipirigii din plasa de sus, acest judeţil, în ziua de 25 a espiratei luni Aprilie pripăşindu se un cer în păr suri închis, cu coada şi coama sure; se publică aferea păgubaşului şi înfăţoşarea lui cu dovedi în regulă la clisa comună îa lauotrulu terminulul de 6 luni spre a’şî primi acel cal, căci la din contra sa va vinde licitativa. No. 2791. D. Bub-Prect de ŞtefănesU prin raportul. No. 1232 încredinţăări, ca în comuna Rânghileşti, he piatu de pripasu unu raânelatu în pâr porumb, ghilan pe la pântice, la coarne bune, se publică termenul de 6 luni în conformitatea lege! Poliţiei rurale spre ivirea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite să se prestata la Primăria respectivă spre aşi primi mandatul. No. 2796. D. sub-Prefect de Stefăneşti prin raportul. No. 1226 încredinţalâ, că în comuna satului Stefăneştii au picatu de pripasu o Vica porumba, cu coarnele ţapuşe inferată la şoldul stângu cu literă nemţască, şi la cornulu atârg cu litera S. f£ră alte semne, se publică termenul de 6 luni în conformitatea legei Poliţiei rurale spre ivirea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite să se presinte la Primăria respectivă spre a şi primi vaca. No. 2851. In comuna Gorbăneştii din plasa Miletin acesta judeţ, picând de pripasu un bod în păr plavanu, la coarne ţp.poşe şi inferat la şoldul dreptu d’inspoî cu o literâ necunoscută precum D. sub- Prefectu şi acel plăşi prin raportul No. 883 încredinţare, se publică temenul de 6 luni în conformitatea legei Poliţiei rurale spre ivirea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite să se presinte la Primăria respectivă spre aşi primi boul. No. 2855. In comuna Dracsenii din plasa MUetta acest județ la 3 a capitatei Inn! Mal de câtră locuitorul Vasile Ciobanu servul D lui Adam Hereto posesorulu acelei moşii, bru adus la oborul Primăriei ac*lei comună o eapă în păr albă, coame, coada albă, potcovită la picioarele d’inainta şi cu malic deasupra gâtului la greban cu stâjlicul ei, în pâr denişii fără alte semne, şi cu arătare că această eapă au gâsit’o pe moşie fără a Lee vre o stricăciune, şi după trecerea de 3 olile Primăria au consderet-o ca de pripaea precum D. sub Prefict al acel pruş! prin raportul No. 884 încredinţ ele; se publică termenul de 6 luni în conformitatea legei Poliţiei rurale spre ivirea păgubaşului, care cu dovezlile cuvenite să se presinte la Primăria respectivă, spre aşi primi vita. No. 2859. D. Prims»nu al acestei urbe prin adresa No. 1295 încredinţaţiâ, că în acestu oriş au picat de pripas un cal în pâr murgii închis, coums, co da nergiâ, cu pete albe pe amble coaste, şi inferată la şoldul stârgii de d’impol, şi după publicaţiunele ce au fâcutu în termen de 3 oile conform art. 45 din legea Poliţiei rurale, încă până în prezentă nu sau ivita pagubaşul, se publiă termenul de 6 luni în conformitatea legei Poliţiei rurale spre ivirea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite să se presinte la Primărie spre aşi primi calul. No. 264. Din adresa Primăriei acestei urbe No. 1280, luăndu-se informaţine că pe teritoriul urbil tupinat de pupis un cal în păr murgii închis, coama, coada murgă şi cu pete albe pe spinare, se publică terminul de 6 luni în conformitatea 1eg.I Poliţiei rurale, spre ivirea pâgubşului, care cu dovezile cuvenite că se presinte la Primăria respectivă spre a’şi primi calul. Prefectura judeţ. Vorohoiu. No. 2586. D. sub-Prefect plasei Coşula prin referatul No. 854 încredinţ ele, că în comuna Hilişeu Curt acest judeţă, au picat de pripas un cal la păru rolbit, cu steluţă în frunte, pântănegu la piciorul drept dinaodl şi stricat de şe pe spinare; în consecinţă dar se publică terminul de 6 luni spre cunoştinţa proprietarului acelui cal, care întovărăşită de probele cuvenite să se presinte la autoritatea respectivă spre al primi, cu lămurirea după espirarea acestui termin acea vită se va vinde licitativa în profitul comunei unde sau pripăşit, conforma legei Poliţiei rurale. No. 2588. D. Bub-Prefect plasei Coşula prin referatul sub No. 861 încredinţate, că în comuna Dimâ henii acea piață, au picată de pripas o capă la păr neagră, coama, coada neagră, cu puţină steluţă în frunte, cu pute albe pe spinare şi păatănouga de piciorul stâng denapoi; în consecinţă dar se publică terminul de 6 luni spre deşteptarea proprietarului acelei epe, care însoţit de probele legale să se prezinte în lăuntrul terminului arătat la Primăria respectivă spre a o primi, cu lămurire că după espirarea acestui termin acea vită se va vinde licitativa şi contul ei se va varsa in prefituta calei comunale unde s'au pripăşită. Primăria Comunei laşi. No. 5228. La biuroula actelor civile pentru deapârţîrele 1 și 2, fiind vacanta unu poate de copista clasa a 2-a; ce publică concurau perioa de 12 ale curentei luni, orele 12 meridiane, aapiraruil ce vora voi au concure voru depune msi înainte cu 3 olile de zioa ficsată atestatele lor de absolvirea cursului secundarii, acte fără de care nimene va puea fi admisă la concursă. Primăria comunei Stanca, plasa Braniştea, judeţul Iaşii. No. 285. Pe teritoriul acestei comune în ziua de 14 Aprilie au picat de pripas o vacă la păr porumbă gălbie, la trup mică, coarnele grehlişe; se publică terminul de 6 luni spre deşteptarea păgubaşului. Primăria comunei Oneştii, plasa Bahluiă, judeţul Iaşii. No. 253. Ia această comună au picat de pripasul epe, şi anume : o capă murgă închisă, la trup de mijlocii cu urechile spintecate, coada rătezatâ; o tretină sură, mică de trup, coama albă la grebăn, fără alte semne, se publică terminul de 6 luni pentru ivirea păgubașului. Primăria conmncî Podul-Iloaeî. No. 815. Ia privire că la terminul publicat prin Foaea No. 9 din 4 » luneî Fevruarie, din cauză că s'au zedarnici.i acel termin cu osebite împrejurări, nu s’au putut da în antrepriză adausurile votate de Senatu şi manţionate de Măria Sa Domnulu prin decretul publicat în Monitorul Oficail No. 285 din contenitul an 1869 cu No. 1956 din 22 Decemvrie acel an, şi urmându a se pune din nou în lieitaţiune emisele adause, se publică cu deşteptare, ca doritorii de a lua în antrepriză nişte asemenea venituri, să se presinte în Camera acestei Primării cu garanţiile cuvenite în termen de 15 elile de la data Foael, când are a se ţine licitaţie în 3 olile de-a rândul, şi cu recursa de 5 olile în Camera onorabilului Comitet Permanent, iar condiţiunele de antreprizuire le vor ceti Domnilor concurenţi în litera acestei Primării la licitaţiune, bine înţălegându se că adausul de la cotii este numai un bani de vadră, dar nu un leu, dupâ cum este publicat prin mencionata Foae No. 9. PUBLICAŢII JUDECATOREŞTI Curtea de Apel din Iaşi, No. 672. Inculpatul loan Bucurii cu domiciliul necunoscut, în virtutea art. 204 din Procedura Penală este citat a se presenta in persoană sau prin procuratură admisă de legi, înaintea Secţiunei I-ia a Curţei la 1 a luneîn Septemvrie anul 1870 oarele li dinţii, când are a se judeca apelul făcută contra sentinței Tribunalului .Nuainţa prin care sau condemnata la închisoare pentru delictu de furta, aducând atuncea și probele ce va fi posedându ; la neurmare causa se va căuta în lipsă. No. 660. Inculpatul Dimitrie Gheorghiu cu domiciliata necunoscuta, în virtutea art 204 din Procedura Penală, este citat a se presenta în persoană sau prin procuratura admisa de legi, înaintea »Secţiunea I la a Curţei la 16 a luneî »Septemvrie anulă 1870 oarele 11 din eli, când are a se judeca apeluta făcută contra sentinţei Tribunalului corecţional prin care s’a condamnat la amendă pentru maltratarea causată lui loan Panaite, aducând atuncea şi probele ce va fi posedand ; la neurmare causa se va căuta în lipsă. No. 659. Inculpatul Costachi Pristavu cu domiciliul necunoscuta, în virtutea art. 204 din Procedura Civilă, este citat a se presenta în personă sau prin procuratora admisa de legi, înaintea Secţiunei I-ia a Curţei la 16 a luneî Septemvrie anulă 1870 oarele 11 din eli, cându are a se judeca apelul făcut contra sentinţei Tribunalului corecţionalu prin care l’au condemnatu la închisoare pentru furta, aducând atuncea și probele ce va fi puse dând, la neurmare causa se va căuta în lipsă. No. 684. Inculpatul Gotlob Ro‘z’1 cu domiciliul, necunoscuta, în virtutea art. 204 din Procedura Penală, este citat a se presanta în persoană sau prin procuratorii admisa de legi, înaintea Secţiunei I-ia a Curţei la 3 a lun I Septemvrie anul 1870 oarele 11 din eli, când are a se judeca apelul, făcută contra sentinţei Tribunalului Roman, prin care sra condemnata la închisoare pentru insulta şi maltratarea unoragenţi poliţieneşti, aducându atuncea şi probele ce va fi pos dândi, la neurmare causa se va căuta în lipsă. No. 685. Inculpatul Davida Bercovici cu domiciliul necunoscută, în virtutea art. 204 din Procedura Pemia, este citat a se presenta în persoană sau prin procuratorii admisi de legi, înaintea Secțiunei I-ia a Curței la 3 a luneî Septemvrie anula 1870 oarele 11 din eli, când are a se judeca apelul, făcută contra sentinţei Tribunalului Iaşi Secţia a IV-a prin care sta condamnată la închisoare şi amendă pentru căia de furtu, aducându atuncea şi probele ce va fi posedându, la no urmare causa sa va căuta în lipsă. No. 687. Inculpatul Grigore Poliţeru cu domiciliul necunoscuta, în virtutea art. 204 din Procedura Penală, este citat a se presenta în persoană sau prin procuratorii adrareu de legi, înaintea Secţiunei I-iu a Curţei la 3 a luneî Sptemvrie anula 1870 oarele 11 din eli, când are a se judeca cererea făcută de D-in Procurore genert.1 contra sentinţei Tribunului Botoşani dată în procesata ce are numitulu pentru maltratarea unui agenta administratoru, aducându atuncea şi probele ce va fi posedând, i» ne urmare causa se va căuta în lipsă. No. 109. Inculpaţii Leonti Petrenco şi Theodor Macsin a cărora domicilii nu se cunoaşte în Virtutea art. 180 Procedura Penală, sunt citaţi a se presenta înaintea acestei Curţi la 20 a lunea Augusta anula 1870 oara fi de dimineaţa când are a se judeca apuluile fâcute de ei contra sentinţei Tribunalului de Cahul prin care s’a combinant la inchisoare pentru că în cualitatea lor de vătătăi la comuna Coatangaliea au acapata de sub arest pe niste indevieji, conformă art. 75 aliniatul 7 Procedura Civilă, se publică «pre a se înfățoșa la curte, iar la din contra causa se va hotarâ în lipsă conform art. 182 Procedura Penală. No. 709. Domnul Nicolai Cojocariu cu domiciliul necunoscută, în virtutea art. 204 din Procedura Penală, este citat a se presema în persoană sau prin procuratura admisă de legi, înaintea Secţiunei l-iu a Curtei la 2 a luneî Septemvrie anul 1870 oarele 11 din eli, când are a se judeca apelul făcută contra sentinţei Tribunalului Lşi Secţia 1-iă în procesulă d’intre D-luî pentru iurtă, aducându atunea şi probele ce va fi posedândă; la neurmare causa se va căuta în lipsă. No. 45. Alecsandru Barbota a căruia domiciliu şi reşedinţă e necunoscută, este citat în conformitatea art. 204 Procedura Penală, combinată cu art. 75 No. 6 aliniatul 2 Procedura Civilă, a se presenta înaintea Secţiunei a II-a a Curţii de Apel din Iaşi la 17 a viitoarei luni Augustă, când are să se cer-ceteza apeul interfsctată de numitură contra sentinţei Tribunalului judeţului Roman, prin care se condamnă la închisoare de 3 luni, şi la 50 lei vechi amendă, pentru că a calcat cu trăsura pe individulă Lupu Sava, din care i saă causată moarte, căci la neurmare procesul se va resolva în lipsă conformă art. 182 Procedura Penală. No. 738. Inculpatul Lupu Cojocariu cu domiciliul necunoscut, în virtutea art. 204 din Procedura Penală, este uitat a se presenta în persoană sau prin procuratură admisă de legi, înaintea Secţiunei I-ia a Curţei la 19 a lunei Septemvrie anul 1870 oarele 11 din când are a se judeca apelul făcut contra sentinţei Tribunalului Suceava în procesul dintre D- tacu Vasile a lui Gavril Onesel şi Zamfirachi