Rampa, august 1930 (Anul 15, nr. 3757-3783)

1930-08-01 / nr. 3757

I RADIO Joi *” 394 m. BUCUREŞTI 12 kw. / '18—14.30: Jurnal vorbit şi plăci de vorbit. 18: Orch. Gr. Vinicu: Muzică românească şi muzică uşoară. 19.40: D. C. Gane: Cum era să devie Venera din Millo — românească. 19.45: Jurnalvorbit.O: Muzică românească, plăci de gramoofon. ' UNIVERSITATEA RADIO DE VARA Í0.40: Th. Alex. Busuioceanu: Expoziţia de artă românească din Olanda. PROGRAMUL DE SEARĂ îl: Concert simfonic (prin doză electromagnetică); Berlioz; Uv. la „Carna valul Roman“; Deubssy: Prelude â l’aprés midi d’un faune; Saint Saens: Dans macabru. 21.25: D. Stella Voinescu: Bucureşteanul vara (II). 21.40: Concert simfonic — continuare. Ravel: Preludiu pentru o Infantă defunctă; Ravel: Five-pelock din baletul „L’enfant et les sortiléges“; Bizet: Preludiu şi muzică de balet din „Carmen“; C. Franck: Variaţiuni simfonice; Dukas: L’apprenti sorcier; Massenet: Muzică de balet din „Le Cid“. 22.45: Jurnal vorbit. 28: Transmisiune de Jazz de la sinul cu valuri maritime „Lido“. Ba- Tineri 394 n. BUCUREŞTI 12 kw. 1$—*14.80: Jurnal vorbit şi plăci de vorbit. 18: Orch. Bănică Luca: Muzică uşoară şi muzică românească. 19.30: D-na dr. Medea Niculescu: Vindecarea prin raze. 19.45: Jurnal vorbit. 20: Muzică românească, plăcie granofon. UNIVERSITATEA RADIO DE VARA 20.45: D. ministru Lugoșanu, subsecretar de Stat: Expunerea economică. PROGRAMUL DE SEARA 21: Orch. Radio: Thomas: Raymond sau Secretul reginei — uvertură; Fucik: Solul primăverii — vals; Micheli: Suita 111-a. 21.80: D. Emil Fagure: Subiect rezervat. 21.45: D-na Felicia Vasiliu Tănăsescu — canto; Flégier: Vino! Brisard: Reverie de seară; Moya: Song of song; Verdi: Arie din „Rigoletto“; Cântece româneşti de Brediceanu şi Zirra. 22.15: Orch. Radio; Tschaikowsky: Dans rus; Bramhs: Dan unguresc No. 6; Delibes: Suită de balet din Sylvia“. 22.45: Jurnal vorbit. Sâmbătă 1 394 n. BUCUREŞTI 12 kw. 18—14.80: Plăci de gramofon şi Jurnal vorbit. 18: Orch. Radio. Frankowsky: Intrarea în Olimp, marş; Joh. Strauss: Viaţa de artist, vals; Tschaikowsky: Fantezie din „Dama de Pică“; Mannfied: Ştrangarii; Cezar Cui: Poloneza solemnă; Offenbach: Povestirile lui Hoffmann; Gabriel Marie: Idilă; Halevy: Muzică de balet din „Ebreea“; Byford: Sinceritate; Translateur: Marş nupţial japonez. 19.30: D. Mirea Grigorescu: Un balon a trecut Oceanul spre America acum 100 de ani. 19 M- jurnal, vorbit. 20: Muzică românească, plăci de gramofon. UNIVERSITATEA RADIO DE VARA 20.40: D. Horia Oprescu, Curtea Domnească. PROGRAMUL DE SEARA 21: Seară de cabaret. Orchestră (doză electromagnetică). D. Sántha Mozy Ferenc — tarogato. Orchestră (doză electromagnetică). D-na Nina Botty, canto. Variaţii din carnavalul de Veneţia. Tagliafico: Cherchez. Orchestră (doză electromagnetică). Cântece din drâmbă. D. N. Vlădoianu: Dialoguri umoristice. Orchestră (doză electromagnetică). D. Sántha Mozy Ferenc — tarogato. Orchestră (doză electromagnetică). Dona Nina Bonyi Oallio. La Velitve — romanță spaniolă. Tango spaniol. Orchestră (doză electromagnetică). Jurnal vorbit. Transmitere de Jazz de la Basinul cu valuri maritime „Lido“. VIATA IN AER LIBER ! Redactată de έACK BERARIU Mai sunt judecători la ••• Berlin! Foarte adeseaori, în străinătate, arbitri de box îndeplinesc şi funcţiunile juriului (honny soit qui mal y pense...) şi ca atare ei sunt arbitri-judecători. Ei arbitrează matchurile, ei dau deciziile în conformitate cu fazele luptei (cel puțin așa se crede...) sunt un factotum. Iată că acum două săptămâni, la Cologne, italianul Michele Bonaglia, campionul Europei de semi-grea, luptând cu Heim Dömgoergen, campion al Germaniei (acum când scriem aceste rânduri e «ex»), arbitrul luptei l-a declarat învins la puncte. Arbitrul-judecător se numea Hans Mugge, de profesiune... neamţ (singura explicaţie a deciziei). Foarte nemulţumit de această sentinţă, Bonaglia a depus la International Boxing Union, o reclamaţie contra arbitrului Fedeţiei germane de box, cerând şi un juriu international pentru matchal revanşă. In cursul ultimei sale şedinţe, Federafia germană de box, găsind întemeiată reclamata, l-a amendat pe Mugge cu 500 mărci (circa 20.000 lei!) Federaţia română de box socotind atitudinea Federafia germane de box, cu totul vrășmașe castelor principii ale «aranjamentelor» în familie, se zice că va înainta o notă de protest!... CICLISM Servește Cochet. Două schimburi rapide și 15—15. Americanii îl atacă pe Brugnon care răspunde cu succes. Un smash al lui Cochet e hotărîtor. 1—0. Următoarele două jocuri sunt câștigate de echipa franceză în câteva minute. 3—0. Yanken remontează două jocuri 3—2. O minge în out a lui Cochet, o ripostă slabă a lui Brugnan şi «trois jeux partout». Brugnan are un minunat voleu, Cochet activează bine şi gazdele iau iarăş avantajul la 4—3. O minge a lui Van Ryn cade în filet şi scorul e 5—3. Jocul următor, Van Ryn e încolţit, debordat şi cedează. Francezii îşi adjudecă setul la 6/3. Primul joc al celui de al doilea set revine americanilor ca şi jocul următor. Americanii joacă calm şi Cochet bombardându-l pe Allison cu o serie de drivuri, îl bate. Brugnon depăşeşte pe Van Ryn cu un superb smash şi handicapul e micşorat 2—1. .Un magnific smach al lionezului dintr’o replică la serviciu și cele două echipe se găsesc la egalitate. Allison și Van Ryn reintră în avantaj. Jocul lor e foarte precis, puține mingi mergând out. Brugnon pe care ei îl atacă fără răgaz, comite câteva greșeli și americanii sunt la 4—3. Brugnon continuă a purta tot greul partidei şi parvine să ia jocul 4—4. Câteva mingi tăiate şi americanii conduc. 5—4. Echipa franceză ripostează, egalează printr’un frumos, smash al lui Brugnon şi o minge plasată de Cochet intre cei doi americani le aduce jocul 5—5. O splendidă replică de serviciu şi francezii iau conducerea 6—5. In jocul următor Cochet reia o minge aproape imposibilă, Brugnon termină cu un driv şi tandemul francez câştigă la 7—5. Americanii joacă cu furie şi cuceresc prim joc al setului al treilea. Apoi, cu toate ripostele lui Brugnon care bate pa Allison printr’un drive rapid, dealungul liniilor, 2—0. Brugnon se comportă admirabil şi Van Ryn cedează 2—1. Atacat cu sistem, Brugnon are câteva mingi în filet şi ajungem la 4—1. Echipa americană domină net. 4—1. Cochet are numeroase ocazii de a se întrebuinţa şi plasează mingi cu mult à propos. După câteva avantagii deoparte şi de alta, 5—1 dintr’o greşeală a lui Cochet. Francezii lasă impresia că se rezervă pentru setul al patrulea şi americanii câştigă la 6/1. Acum francezii joacă foarte bine. Adversarii lor sunt debordaţi de viteza şi înflăcărarea celor doi francezi 2—0 pentru Cochet—Brugnon. Allison și Van Ryn atacă în loburi pe Brugnon. El respinge tot. Voindsă plaseze departe loburile, americanii sfârșesc prin a pierde și acest joc 3—0. Cochet scoate 40—0 în jocul următor și îl clarifică printr’un smash violent 4—0. Francezii joacă într’un tempo fantastic şi își întrec adversarii în modul cel mai categoric. 5—0. O clipă dau dolce farmiente și Van Ryn—Allison obţin un joc în alb 5—1. Un smash al lui Brugnon ridică pe francezi la 40—15. Trimite însă două mingi în filet și egaiitate. Cochet vizitează c’o minge filetul, cu alta «out-ul» și 5—2. E prea târziu. O minge fără precizie a lui Allison şi 6/2. Henri Cochet şi Jacques Brugnon (Franţa) au învins pe Wilner Allison şi John Van Ryn (America), cu 6—4, 7—5, 1—6, 6—2. EUGENE ARNAUD * Intr’un match amical, cuplul american Gregory Mangin și Berkelet Bell au învins la mare luptă perechea franceză Christian Roussus , R. de Buzelet 4—6, 0—6, 6—3, 6—4, 6—4. Francezii au avut 23 jocuri și învingătorii 22! I. Capa Davis Cum a fost matchul de dublu  INFORMATIUNI Nataţie Concursurile de la Brăila Teatrul National va deschide stagiunea cu piesa „Tudor Vladimirescu de d. N. Iorga. Rolul titular va fi jucat de d. G. Ciprian. In prima jumătate a lunei Septembrie nu vor fi matineuri decât. Dumi nica, 1i Piesa lui Bataille „Fecioara rătăcită“ va fi reluată în Octombrie la teatrul Porte St. Martin din Paris. In primele roluri vor apare Yvonne de Bray, Marcelle Praince, JeanWorms, Armand Bour şi Paul Arnot. Prima premieră a Teatrului Naţional va fi „Industrie şi Comerţ“, de Stefan Camara. Piesa va fi pusă în scenă de d. Soare Z. Soare. PAGIGUL OTETELEŞIANU Compania dramatică de la Teatrul Regina Maria Astăseară: „Familia Bliss“ comedie de Noel Coward cu d-na Lucia Sturza Bulandra şi Ion Manolescu Compania dramatică de la teatrul Regina Maria va monta în viitoarea stagiune „Judith“, de Bernstein cu d-ra Gina Sandry si cu d. G. Storin in rolul Holofern. Stagiunea teatrului Maria Ventura se va deschide la 1 Septembrie. Joi seara are loc la Parcul Otetelesianu premiera comediei „Familia Bliss", de Noel Coward. Opereta „Frühling in Wienerwald” care se joacă acum la Viena a ajuns la a 100-a reprezentaţie. Dr. Sepeanu , BOLI INTERNE, SIFILIS s-a mutat în Str. Regală 9 Consult 9—10 ; 3—5 Telef. 335/94. ro Piesa, d-lul Victor Ion Popa „Muşcata din fereastră", va fi reluată la Teatrul Naţional. Teatrul Cărăbuş înregistrează cu revista „Bravo Cărăbuş" un mare succes. Până acum s’au realizat cele mai mari reţete din toată stagiunea. In a doua jumătate a lunei ’August se va relua la Parcul Oteteleşianu Comedia „o femeie în flăcări", de Hennemin şi H. de Goisse. In primele roluri d. V. Maximilian şi d-ra Cătuşă Elvass. . . u Stagiunea Teatrului Naţional din Craiova se va deschide cu „Chemarea Codrului“, de Georges Diamandy. Stagiunea teatrului Regina Maria se va deschide cu piesa lui Jules Romains, „Dictatorul“. Rolul titular va fi jucat de d. Tony Bulandra. IN FIECARE SEARA AAAAAAAAAAXrm m V CĂRĂBUŞ REVISTA ANULUI 1950 de NIC • VLADOIANU şl N * CONSTANTINISCU E vorba ca un teatru comunal să ia fiinţă în sala teatrului Mic. Stagiunea Teatrului National se deschide la so August.11 . ■, •' nrr ! Stagiunea Teatrului National din Chişinău se va deschide cu piesa „Muşcata din fereastră“, de d. Victor Ion Popa. {jij. ; U*ia8lfc!&' Cărţi şi reviste „CONTIMPORANUL“, NO. 93-94, apare cu numeoase clişee de: Marcel Iancu, Merica Râmniceanu, Irina Codreanu, Militza Pătraşcu, Henry Danie şi... Jalea, şi următorul sumar: „SEMNE NOUI“, de Emil Riegler- Dinu. ERI (poezie), de Ion Vinea. CALUL şi CĂLĂREŢUL, de Gerhard V. Matius. IULIU MANIU,de Principesa Bibescu. ARHITECTURA SOCIALĂ, de Marcel Iancu. SPIRITUL SCĂRI!, de Jacques Costin. ÎNGERII CĂZUŢI, de Tana Ovii. PAMFLET CONTRA LUI MONSIEUR TESTE, de Lucian Boz. SEX SLAB, de Barbu Brezianu. Numeroase NOTE semnate de Emil Riegier-Dinu, Jacques Costin, Constantin Noica, Mircea Grigorescu şi Barbu Brezianu, etc. Acest număr al „Contimporanului" de vacanţă, se va pune în vânzare Miercuri 30 Iulie. Cercul cultural şi sportiv «Majestatea Sa Elena» din Brăila, organizează pentru Duminică 5 August, sub patronajul d-lor amiral Gavrilescu şi general Condeescu, anualele sale concursuri de înnot. Se vor disputa următoarele cupe: 1) Cupa «Maior Costea Oprişan», 5 km. Această cupă care se dispută de 2 ori consecutiv sau de 3 ori în 5 ani, este deţinută în prezent de C. S. C. F. R. Bucureşti. Taxa de înscriere 30 lei. 2) Cupa «Locot. Ionescu Antache»: 10 km. Această cupă care se disputa de 2 ori consecutiv sau de 5 ori în 5 ani, este deţinută de caporalul Spânu Theodoru de la Reg. 2 C. F. R. Taxa de înscriere 40 Iei. 3) Cupa «N. Băncila», 21 km. Brăila—Galați, deținută în prezent de C. F. R. București. Se dispută în aceleași condițiuni. Taxa de înscriere 50 lei. 4) Cupa «Amiral Gavrilescu», km. Brăila—Reni, deținută în prezent de Reg. 2 grăniceri prin Spânu Theodoru. Taxa de înscr. 100 lei. Innotătorii vor primi numeroase premii iar primului înnotător care va parcurge distanta Brăila— Reni, i se va conferi titlul de campion al regiunei Dunărea de JOS. -- f.... PROGRAMUL CONCURSURILOR Orele 9.15 a. m. Arbitri și supraveghetorii vor depune jurământul. Orele 9.30 a. m. Innotătorii vor fi examinaţi de medici în sala de aşteptare a N. F. R. Orele 10 a. m. Se va face un ultim apel al înnotătorilor, dându-li-se numerile de ordine. Ora 10.15 a. m. Se va face lansarea în apă de pe pontonul N. F. R. Brăila. Ora 11 a. m. Se va termina disputarea primei cupe. Ora 11.40 a. m. Se va termina disputarea celei de a doua cupe. Ora 12 % d. a. Se va termina disputarea cupei «Băncilă». , Ora 2% d. a. Se va termina cursa Brăila—Reni. Ora 4 d. a. Distribuirea premiilor. Orice informațiuni- cereți] «Majestatea Sa Elena», Teatrul Comunal, etajul II, camera 6, Brăila. : : * Avem, o mică remarcă. Care innotătorii vor fi puşi sub presiunea paporilor pentru mnute străbate distanţele în timpul limitat ?! Cum se va parcurge înnot distanţa de 10 km. în 40 minute.?!... Cum se va parcurge înnot distanţa de 21 km. în 40 minute?!... Zău! prea începem să vedem lucrurile în roz. Dacă distanţa Brăila-Galaţi se va parcurge în 40 minute, atunci bugetul C. F. R.se va resimţi. Se ştie doar că trenul face dela Brăila-Galaţi 52 minute. «5i cine va fi acela care nu va prefera să călătorească de la Brăila la Galaţi, mai rapid (40 minute) mai confortabil (în apa Dunării nu-i înghesuială ca în tren) mai estin (adică... gratis) şi mai în siguranţă (decât... pe C. F R.) ? L* ^ .r. -mit .. •***. * -waswi Cupa „Simion Barnuţiu“ Azi Joi şî mâine Vineri, la orele 18 au loc la Ştrandul Kiseleff concursuri de înnot pentru cupa Simion Barnuţiu, câştigată anul trecut de reprezentanţii grupării T. C. R. Deşi lipsit de serviciile lui Verner Borck, teceriştii vor păstra şi anl acesta cupa, celelalte cluburi neopunând elemente de talia verzilor. Ştafeta 3X100 m, nu poate scăpa T. C. R-ului prin Balş, Lichiardopol şi Vasilescu. 50 m. liber juniori e la discreţia lui Hofmann. 800 m. liber seniori. Cursă foarte interesantă între Patulea (C. F. R.), Balş (T. C. R.) şi Florescu(Sp. St.) Ultimul are toate şansele să iasă primul«» . La sărituri Puiu Paţac nu va putea periclita victoria It. Oprişan. 50 m. brasse juniori îl vedem pe Viorel. 200 m. brasse seniori. Lichiardopol n’are adversari. 3X50 mixt seniori va ocaziona o luptă strânsă între Lichiardopol şi Florescu, 100 m. brasse doamne. Proba va reveni cu siguranţă d-rei Emminger, mai ales dacă, precum se svonește, nu vor mai fi și alte concurente. Acesta e programul de azi. RAMPA Taral Franţei A 20-a şi penultima etapă, Charleville—Malo Ies Bains, 271 kilometri, a revenit la sprint lui Charles Pélissier care câştigă astfel a 7-a etapă. Distanţa a fost parcursă în 10 ore, 5 m. şi 10 s. Urmau in acelaş timp: Bonduel, A. Magne şi Guerra şi ex eequo: Demuysere, Mortens, Pancera, Leducq, Bidot, etc. * Guerra și Pélissier s’au împăcat nl11*iQ Qenoctoi ofemn w.V/V/V.k/VU, * * ■ Clasamentul general are următorul aspect: Leducq, 16.02.07; Guerra , 160.16.29; A. Magne, 160.18.10; Demuysere, 160.23.41; Bidot, 160.43.25 ; P. Magne, 160.47.49; Bonduel, 160.54.15; Benoit Faure, 161.00.41; Charles Pélissier, 161.06.44, etc. ftWWW In clasamentul internațional: Franța, 481.05.42, Belgia, 482.47.26, Germania, 486.03.11, Spania, 487.17.32, Italia, 487.34.01, tei Bazar sportiv Săptămâna trecută, la Sioux City, Tuffy Griffith a repurtat a treia victorie asupra luiJohnny Risko. De data asta nu l-a putut bate decât la puncte după 10 reprize, însă în mod zdrobitor. Au asistat 10.000 de persoane. * Matchul de atletism femenin, Anglia-Germania a revenit insularelor cu 51-49 puncte. * America a învins Anglia, în matchul de scrimă disputat la Londra cu 25-23 p. ' " » " :i ' *. Noua Zeelandă a învins la rugby, reprezentativa Marei Britanii cu 15-10. * Sezonul pugilistic parizian se redeschide Sâmbătă cu o gală la „Central”.sifl. ft Ziua de 1 Septembrie la Macon (Georgia) Young Stribling trage cu K. O. Kristler. * Albert Canet, preşedintele Federaţiei franceze de tennis, a su■ombat în chiar ziua când înce- Apea mărea finală a cupei Daois. a ' - «Sif **»!»g*- IPk* Leon See (care a fost și la noi), Billy Duffy şi Walter Friedman, managerii lui Camera, au fost arestaţi. Sâmbătă, la Nem york, pentru că au lovit pe M. Connelly, membru al Federaţie de box din Pensilvania care a hotărât, suspendarea mastodontului. Ti - * In turneul dela Trinton. Austin a învins pe Oliff 6-2, 8-6 şi Mrs. Bennet-WhitingstaU pe Miss Ridley 6-5, 0-6, 6-1. m Ultima etapă a turului Franței Mato-Paris a câștigat-0 Pélissier. Sfârșitul turului găsește următorul clasament: Leducq (Franța) 1?2, 12, 16; Guerra (Italia) 1?2, ?6, 58; A. Magne (Franța) 172,28, 19. * cWIT- *' Marți, la Viena, Steinbach ' vxează în revanșă cu Dav’! O piesă gazetărească Robert Grötzsch a scris o comedie în trei acte intitulată «Gazetarii ibeste bord». Premiera va avea loc la Drezda în prima jumătate a lunei Octombrie. 0 Excursione a Universităţii Libere din Balele la Constantinopol SCRIITORII ŞI ZIARIŞTII AU O REDUCERE, DE 40 LA SUTA Universitatea liberă «Coasta de Argint» a organizat între 21— 29 August a. c. o interesantă călătorie de studii la Constantinopol, Prinkipe şi Scutari. Costul întregei excursiuni este 3.700 lei, pine 250 lei taxa de înscriere. In această sumă se cuprind formalităţile de plecare, vaporul (dus şi întors), hotelul şi mesele pe tot timpul şederii în Cospoli şi Prinkipo, cum şi transporturile la Prinkipo şi Scutari (pe coasta asiatică). De asemeni transporturile în oraş cu automobilele, tramvai şi metrou, Vaporaşe pe Cornul de aur, plimbări cu carcuri etc. Plecarea excursioniştilor va fi în seara de 21 August din portul Constanţa, cu vaporul Regele Carol I, întoarcerea în ziua de 29 August cu vaporul Dacia. înscrierile se fac pe adresa d-lui Octavian Moşescu, directorul Universităţii libere din Balcic, trimiţând taxa de înscriere cel puţin, o fotografie şi un buletin de identitate. Scriitorii şi ziariştii de la marile cotidiane din Bucureşti, Iaşi, Cluj şi Cernăuţi, cum şi ceilalţi ziarişti din ţară (aceştia din urmă cu o recomandaţie din partea Sindicatului Ziariştilor din Bucureşti) au o reducere de 40 la sută. La cerere se trimite itinerariul călătoriei. Mormântul lui Cicero Câţiva km. de la Formia în apropiere de drumul spre Gaeta, se află, pe terenul unui ţăran italian, mormântul lui Cicero, celebrul orator roman. Cicero a avut în Formia o vilă, unde se ascundea de urmăritorii săi, mercenari ai lui Marcu Antoniu. A fost aci prins şi omorât. Urmăritorii i-au tăiat lui Cicero capul şi mâinile, pe cari le-au trimis la Roma, unde au fost expuse în for. Familia celebrului orator au înmormântat rămăşiţele lui Cicero în apropiere de locul unde crima a fost făptuită. Deasupra mormântului s-a ridicat o simplă movilă, care a rezistat timp de 2000 de ani. Instituţiile pentru proteguirea monumentelor, a hotărît de curând, ca mormântul lui Cicero să fie proclamat amintire istorică naţională, la care nimeni nu poate efectua schimbări. Actualul proprietar al terenului a fost înştiinţat despre această hotărâre, care a fost întărită de guvern, şi în curând va pleca şi o comisiune care se va interesa de îngrijirea mormântului. Piese politice la teatrul de artă din Moscova In repertoriul «Teatrului de Artă» din Moscova s’au introdus în vederea stagiunii de toamnă, numeroase piese cu tendinţe politice. Printre acestea figurează şi piesa scriitorului ucrainian Mikitenko «Luminari, stelelor!^ care se ocupa cu sovietizarea școlilor superioare din Rusia. Montarea acestei piese are loc sub regia lui Suskevici. -xox- malt Carnet fle fllcűiatnrft T ele Din Bucureşti, trei ore de pacienţă în tren şi ajungi în Doftana, ultima staţie din drumul băilor Telega. Din ultimii vizitatorii notam din Bucureşti : Fam. G. Arghir, maior Vasilescu, locot. Frătilescu, Tincuţa Lepădetescu, Ana Teodoru, Elena Teodorescu, Beatrice şi Kirop Hazarian, d-na loc. Vlad, Panait Formache, magistrat Nicoară, av. Deculescu şi Luţă Onulescu, Ionel şi Aristide Formache, Călae Ionescu, Nicolae Niţă, Nicolae Popescu, magistrat Nicu Anastasiada, Const. Mateescu, Cristea Ionescu, Sevasia Iosifescu, Victoria Tănăsescu, Jeni Kasapian, Mariette şi Julieta Ghebarian, Elena Comănărescu, M. Vadroşteanu, şef de gară Marin, M. Sebeni, Virgil loan, d-ra Lenuța Ionescu, Clara Moraru, av. Ion Gănescu, Ion Habae, Titi Istrate, C. Ionescu, Gică Şerbănescu, Didona loan, fam. A. Velcovici, Elena Duţă, Nicu Ţoncu, Gică Chiţu, Tudor loan, Camil Moisescu, Anita Zarifopol, Marin Tănăsescu, fam. Alexandru Călin, Jan Lupu, Costica Datcu, Ilie Vasilescu, Suzana şi Tanti Oprescu, Natalia Georgescu, Finette Teodorescu, Gicu Stroilescu, etc. ( Din Ploeşti: Elena Eftimiu, Bébe Frumuşica Ciurpală, fam. APopescu, I. Disescu, G. Georgescu, Mih. Popescu, Victor Widmeyer, Aneta Niculescu.• Din Craiova: Fam. Emil Petri, F. Stăncioiu, I. Iliescu din T. Jiu, Elena Apostolescu din Braşov, I. Moraru, Aurel Stoian şi I. Giurescu din Buzău, Martin Heidelfert din Timişoara. Din Buştenari: Martin Har, Gigi Ştefănescu, ing. Constantinescu, Radu Năstase, fam. Touşeneanu, I. Baciu, Ion Moinţescu, Teclu Tomescu, Nicu şi Geo Bogza, Rebeca Dalco. Din Mislea: D-ra Tica Androhovici, Arpad Matei, Maria Ghica, d-ra Androhovici, T. Teodorescu, I. Despa, fam. Predescu, I. Grigorescu, Mișu Ionescu, Tănase Tudose, Al. Samoilă, fam. Adamovich etc. 1” " î. m. Citit .Se g: vânzare la toate librăriile