Renaşterea Bănăţeană, februarie 2002 (Anul 14, nr. 3649-3672)

2002-02-04 / nr. 3651

❖ Supliment al ziarului "Renașterea bănățeană" ❖ ' INT.ODO I *+ iuruatic Nu se comercializează separat Mircea Sandu vrea sa-i înece în bere pe norvegieni și danezi , în preliminariile CE 2004 Președintele Federației Române de Fotbal (FRF), Mircea Sandu, a declarat, în glumă, cu ocazia lansării campaniei "Bergenbier - Fii mereu alături de Națională! Fii în galben!", că dorește să înece în bere Bergenbier reprezentativele Norvegiei și Danemarcei, adversarele României în preliminariile Campionatului European 2004. La conferința de presă organizată cu acest prilej la Hotelul Marriott au participat fostul antrenor Angelo Niculescu, selecționerul Anghel Iordănescu și jucătorii Daniel Prodan, Gabi Popescu, Daniel Pancu și Bogdan Lobonț. Daniel Prodan a spus că speră să fie reînnodat firul calificărilor naționalei, în timp ce Gabi Popescu a declarat că suporterii români merită să se bucure de calificarea tricolorilor la Euro 2004, în cadrul conferinței a fost lansat site-ul www.bergenbier.ro. Echipa României face parte din grupa a II-a a preliminariilor Campionatului European din anul 2004, alături de Danemarca, Norvegia, Bosnia- Herțegovina si Luxemburg. (MEDIAFAX)_______________ . Conducătorii clubului spaniol Real Madrid au oferit 85 de milioane de euro pentru atacantul ucrainean al echipei italiene AC Milan, Andrei Șevcenko, a anunțat, vineri, site-ul "canalesport .com". Gruparea milaneză, prin vocea administratorului delegat, Adriano Galliani, a refuzat oferta madrilenilor, care ar fi însemnat un nou record financiar în materie de transferuri . Echipa UT Arad s-a calificat în optimile de finală ale turneului de juniori de la Viareggio, după ce a terminat pe primul loc în grupa a IV-a a competiției. UT Arad a terminat la egalitate, scor 1-1, meciul disputat, sâmbătă, cu formația Verona; în celălalt meci al grupei, Fiorentina s-a impus, cu scorul de 9-1, în fața echipei palestiniene Arab Ierusalim. ▲ Reprezentativa de rugby a României a câștigat, ieri, cu scorul de 44-17 (15-14), partida cu selecționata Portugaliei, disputată pe stadionul "Steaua II" ,în prima etapă a Cupei Europene a Națiunilor. Pentru reprezentativa României au punctat: eseuri - Bejan '24, Brezoianu '31, Dumitru '35, Mafiei ’52, Bălan '57, Gontineac '69 și Petrache '76, lovitură de pedeapsă - Tofan '44, transformări - Tofan '52, '57, '69. Antrenorul Bernard Charreyre a trimis în teren următorii jucători: Gabriel Brezoianu - Vasile Ghioc, Valentin Maftei, Romeo Gontineac, Ioan Teodorescu - Remus Lungu (Ionuț Tofan ’41), Petre Mitu (Lucian Sîrbu 73) - Alin Petrache, Florin Corodeanu, Marius Bejan (Alexandru Manta ’41) - Cristian Petre, Sorin Socol (Razván Samuil 71) - Mihai Dumitru (Petre Bălan '41), Razván Mavrodin, Dragoș Dima (Marius Tincu '68). A ieri seară, la Stockholm, Suedia a câștigat finala Campionatului European de handbal masculin, impunându-se în fața Germaniei, cu scorul de 33-31. La finalul timpului regulamentar, scorul a fost egal (26-26), rezultatul final fiind stabilit doar după disputarea a două reprize de prelungiri, de câte 5 minute fiecare. (C.B.) Amical cu Anglia? Selecționata României ar putea disputa o partidă amicală cu reprezentativa Angliei, informează agenția "ananova.com". Sursa citată nu precizează nici o dată pentru eventuala întâlnire, dar menționează că Federația Engleză de Fotbal se va ocupa de această problemă în luna martie, după ce programul pentru preliminariile Campionatului European din anul 2004 va fi stabilit. Federația engleză dorește de asemenea perfectarea unei partide amicale cu una dintre fostele țări ale federației iugoslave, Croația, Bosnia-Herțegovina, Slovenia sau chiar Iugoslavia, pentru a se pregăti în vederea întâlnirilor cu Macedonia, din cadrul preliminariilor pentru CE din 2004. Martina Hingis a câștigat turneul Wafi da la Tokyo Jucătoarea elvețiană de tenis Martina Hingis a câștigat, ieri, proba de simplu a turneului WTA de la Tokyo, dotat cu premii în valoare totală de 1,7 milioane de dolari. Hingis, cap de serie numărul unu, s-a impus, în finală, cu scorul de 7-6 (8/6), 4-6,6-3, în fața jucătoarei americane Monica Seleș, cap de serie numărul trei. Proba de dublu din cadrul competiției de la Tokyo a fost câștigată de perechea Lisa Raymond (SUA) - Rennie Stubbs (Australia), cap de serie numărul unu, care a învins în finală, cu scorul de 6-1, 6-1, cuplul Els Callens (Belgia) - Roberta Vinci (Italia), cap de serie numărul patru.