Renaşterea Bănăţeană, iulie 2009 (Anul 21, nr. 5922-5948)

2009-07-22 / nr. 5940

CI BANATEANA I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 5940 - miercuri, 22 iulie 2009 - 16 pagini - 1 leu Polițiștii vor protesta în timpul programului Sindicaliștii din poliție promit acțiuni de pichetare a prefecturilor și la sediile inspectoratelor din țară, în cazul în care nu se vor găsi bani pentru plata beneficiilor restante. Nemulțumirile oamenilor legii sunt cauzate de neplata - spun liderii de sindicat - a nu mai puțin de 500.000 de ore suplimentare adunate de lucrătorii din întreaga țară. De asemenea, ei cer Ministerului de Interne plata chiriilor pentru polițiștii detașați în alte localități, precum și plata diurnelor și a primelor de concediu. "Așteptăm până în 15 august, iar dacă problemele nu vor fi rezolvate, vom trece la pichetarea prefecturii și a Inspectoratului de Poliție al Județului Timiș", susține comisarul-șef Doinel Malcoci, liderul filialei timișene Sindicatului Național al Polițiștilor și a Personalului Contractual din Ministerul de Arne (SNPPC). Acesta susține că acțiunile __ pichetare sunt legale și că numai o grevă a oamenilor legii ar fi neconstituțională. "Cele două ore de pichet vor fi din timpul programului, mai exact din cele 500.000 care nu au fost plătite angajaților. Continuare în pagina 6 www .renașterea.ro Hotel în clădirea Poștei din Timișoara. Direcția Regională de Poștă Timișoara dispune de un hotel situat chiar în clădirea instituției de pe Bulevardul Revoluției din 1989 nr. 2. Acesta funcționează de aproape zece ani, însă doar în circuit închis, nefiind accesibil publicului larg. Noul director regional, Nelu Balaș, a declarat ieri că, de acum înainte, hotelul va fi deschis pentru orice persoană, indiferent dacă este sau nu angajată în cadrul Direcției de Poștă. Tarifele pentru o noapte de cazare sunt mai mult decât rezonabile (35 de lei de persoană), iar hotelul dispune în momentul de față de 32 de locuri. Continuare în pagina 4 Abonăti-vă la Renașterea bănățeană! reducere față de prețul de vânzare cu bucata Avantaje: *3= față de vânzarea cu bucata economisiți, lunar, 11 lei (11 numere de ziar); 6 lunar, puteți câștiga 4 televizoare color și 10 premii a câte 100 lei. 4 x televizor Eurocolor 10 X 100 lei Prețul abonamentului pentru luna august este 15 lei, plus taxa poștală. Abonamentele se pot face până marți, 28 iulie, la oficii și la factorii poștali, și până vineri, 31 iulie, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress. Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress. Maternitatea "Bega" a ajuns la mila celor cu bani