Renaşterea Bănăţeană, iulie 2011 (Anul 23, nr. 6532-6557)

2011-07-22 / nr. 6550

CJ BANATEANA I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 6550 - vineri, 22 iulie 2011 - 16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 1,5 lei Respect pentru Revoluția de la Timișoara. Insinuările apărute, în ultima vreme, într-o anumită parte a massmedia au provocat reacția unor revoluționari timișoreni. Indignați de faptul că se vehiculează că în decembrie 1989 la Timișoara nu a fost o revoluție, ci o lovitură de stat, circa 200 de timișoreni care au participat la evenimentele din urmă cu 22 de ani s-au adunat în fața Operei, protestând împotriva tentativelor de a duce în derizoriu curajul din timpul revoluției. "Respect pentru Revoluția de la Timișoara" a fost principala revendicare a manifestanților, printre ai căror lideri s-au aflat Adrian Sanda și Tudorin Burlacu. Revoluționarii sunt deranjați de ceea ce consideră a fi o tentativă de manipulare a opiniei publice, prin acreditarea ideii că cei care au stat zile și nopți în Piața Operei ar fi fost în legătură cu cercuri americane, ruse sau israeliene. "Să le fie rușine celor care lansează astfel de teorii. Sunt niște rostori", a spus Adrian Sanda, precizând că după ce au fost făcuți la comandă mulți revoluționari din alte localități, acum se încearcă blamarea întregii categorii. S. FLORESCU I wwwj_enasterea.ro] Plasa ar putea fi un model pentru reforma administrativă Ideea de reformă administrativă, de care, fără îndoială, România are stringentă nevoie, aproape că a fost compromisă, luna trecută, din ambiția parlamentarilor UDMR de a inventa Ținutul Secuiesc, dar și din graba grupării Boc din PDL de a arunca în dezbatere proiecte legislative total nepregătite, cu motivație politicianistă și prezentare de tip propagandistic, în vâltoarea încleștărilor preelectorale, ale căror ditirambe sufocă dezbaterile publice de la noi, inițiatorii au uitat, pur și simplu, faptul că nici o reformă nu-și poate atinge scopurile dacă nu este construită pornind de la cetățean. Continuare în pagina 7 Titlurile zilei Terasa de la Sala Olimpia, dărâmată Pagina 5. Votul electronic bulversează CJT ULUI ALUTAR 4,2454 lei 2,9953 lei / 154,3869 lei/gram Tesaboxacxi Nu mai puțin de 20 de abonați ai ziarului "Renașterea bănățeană" vor putea fi premianții din luna august. Pentru aceasta, trebuie trimisă pe adresa redacției chitanța de abonament în original, pentru luna august, care va participa la toate cele patru concursuri: televizor, aspirator, telefon mobil, bani. Câștigurile constă în 4 televizoare, 3 aspiratoare, 3 telefoane mobile și 10 premii a câte 100 lei. Tragerea la sorți va avea loc săptămânal pentru televizor și o dată pe lună pentru celelalte trei concursuri. Numele câștigătorilor vor fi publicate în paginile ziarului. Prețul abonamentului pentru luna august 2011 rămâne neschimbat: 18 lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 18 lei/lună. Abonamentele pe luna august 2011 se pot face până miercuri, 27 iulie 2011, la oficii și la factorii poștali, și până sâmbătă, 30 iulie 2011, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați / sap da veroaraa cu bucata acelumisip, lunar, 21 lai (14 numără da ziar) aspirator 100 lei vac în Ungaria - Sap Ț X Premiul m - Weekend City Break 50.000 lei în vacante! televizor telefon mobil