Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2014 (Anul 26, nr. 7289-7313)

2014-01-03 / nr. 7289

vineri, 3 ianuarie 2014 Sport Internaționalul portughez Ricardo Quaresma, care juca la Al-Ahli Dubai, va reveni la FC Porto, unde a mai evoluat între 2004 și 2008, a anunțat gruparea lusitană. "Sunt foarte fericit că am revenit în locul pe care îl cunosc atât de bine", a declarat jucătorul. Peste 10.000 de suporteri au asistat miercuri la antrenamentul echipei FC Porto de la stadionul "Dragao" pentru a saluta revenirea jucătorului. Quaresma, 30 de ani, a evoluat la Sporting Lisabona, la FC Barcelona și la FC Porto, înainte de a merge în 2008 la Inter Milano, care l-a împrumutat la cneiserială uCita p2Tu 1 IX/ U 2008/2009. Din 2010 până în 2013, el a jucat la Beșiktaș, în Turcia. Quaresma revine la FC Porto Capăt de linie Perechea Florin Mergea/Oliver Maladi (România/ Austria) a fost eliminată în sferturile de finală ale probei de dublu la turneul de la Doha (Qatar), dotat cu premii în valoare totală de 1.096.910 dolari. Mergea și Marach au fost învinși în turul doi de cuplul ceh Tomas Berdych/ Jan Hasek, scor 2-6,6-3,10-4. în actul inaugural, Mergea și Marach au învins, cu scorul de 6-3, 6-7 (5), 12-10, cuplul spaniol David Marrero/Fernando Verdasco, cap de serie numărul doi. Pentru prezența în turul doi, Florin Mergea și Oliver Maradh și-au asigurat un premiu de 9.840 de dolari și 45 de puncte ATP. Ronaldinho, mai bun decât Neymar Jucătorul brazilian al echipei Atletico Mineiro Ronaldinho a fost ales cel mai bun fotbalist din America de Sud, în 2013. Ronaldinho i-a devansat pe compatriotul său Neymar, care a jucat pentru Santos la începutul anului, și pe argentinianul Maxi Rodriguez, de la Newell's Old Boys. Neymar, în prezent component al echipei FC Barcelona, a fost ales cel mai bun fotbalist din America de Sud, în 2011 și în 2012. Tiberiu Negrean, pe locul întâi în clasamentul celor mai buni poloiști Federația Română de Polo a anunțat topul celor mai buni zece jucători români în anul 2013, prima poziție revenindu-i sportivului Tiberiu Negrean, de la campioana CSM Digi Oradea. Potrivit anunțului FR Polo, cei mai buni zece jucători ai anului 2013, dintre care șase provin de la echipa campioană, sunt următorii: 1. Tiberiu Negrean, 2. Nicolae Diaconu, 3. Kalman Kadar (toți de la CSM Digi Oradea), 4. Alexandru Ghiban (Steaua București), 5. Alexandru Matei (Dinamo București), 6. Ramiro Georgescu, 7. Alex Popoviciu, 8. Mihnea Chioveanu (toți de la CSM Digi Oradea), 9. Andrei Bușilă (Debrecen-Ungaria) și 10. Dragoș Stoenescu (Dinamo București). Topul celor mai buni poloiști în anul 2013 a fost întocmit de forul român de profil, după consultări cu antrenorii echipei naționale, dar și cu cei ai cluburilor din Superliga Națională. în 2012, titlul de cel mai bun poloist al anului a revenit centrului Cosmin Radu. Paulinho, o lună pe tușă Mijlocașul echipei Tottenham Hotspur Paulinho va fi indisponibil cel puțin patru săptămâni, din cauza unei accidentări la gleznă, suferită duminică, în meciul cu Stoke City, scor 3-0, informează siteul oficial al clubului englez. "Ca urmare a unui RMN, clubul poate să precizeze că Paulinho are ligamentul de la glezna dreaptă afectat semnificativ, după o intervenție dură a lui Charlie Adam, la meciul de sâmbătă cu Stoke City. Internaționalul brazilian va fi indisponibil cel puțin patru săptămâni", se arată într-un"comunicat al grupării Tottenham. Renașterea bănățeană9 Marius Copil, în sferturi la Brisbane! Tenismanul Marius Copil, locul 147 în clasamentul ATP, venit din calificări, a acces în sferturile de finală ale turneului de la Brisbane (Australia), dotat cu premii în valoare totală de 452.670 de dolari. Copil l-a învins în turul al doilea pe favoritul numărul trei, francezul Gilles Simon, scor 7-5, 6-3. în sferturi, Marius Copil îl va întâlni pe australianul Lleyton Hewitt, fost lider mondial. Pentru accederea în sferturi, jucătorul român va primi un cec în valoare de 13.335 de dolari și 45 de puncte ATP. Hănescu avansează la Doha O altă veste bună vine din Qatar, unde Victor Hănescu s-a calificat în sferturile turneului ATP de la Doha, dotat cu premii totale de 1.195.500 de dolari. Hănescu a trecut în turul doi de favoritul numărul opt, spaniolul Fernando Verdasco, scor 4-6, 7-6, 6-2. în sferturi, Hănescu va juca în compania germanului Florian Mayer, care a trecut de britanicul Andy Murray, scor 3-6,6-4,6-2. Pentru accederea în sferturi, Victor Hănescu și-a asigurat 30.655 de dolari și 45 de puncte ATP. Tayfun Korkut, primul antrenor turc din Bundesliga Tehnicianul turc Tayfun Korkut a fost numit în funcția de antrenor al echipei Hannover '96, în locul lui Mirko Slomka, care a fost demis. Tayfun Korkut, în vârstă de 39 de ani, a devenit primul antrenor de origine turcă din istoria campionatului Germaniei", se arată într-un comunicat dat publicității pe site-ul grupării germane. El a semnat un contract până la 30 iunie 2016. Hannover '96 a terminat turul de campionat în Germania pe locul 13, cu 18 puncte. i Fotbal flash ■ Rezultate înregistrate în etapa a 20-a a campionatului Angliei: Crystal Palace - Norwich City 1- 1 (Puncheon '44-penalty / Johnson '39), West Bromwich Albion - Newcastle 1 -0 (Berahine '87-penalty), Arsenal - Cardiff City 2-0 (Bendtner '88, Walcott '90), Fulham - West Ham 2-1 (Sidwell '32, Berbatov '66 / Diámé '7; la West Ham, Răzvan Raț a jucat din minutul 32), Liverpool - Hull City 2-0 (Agger '36, Suárez ’50), Southampton - Chelsea 0-3 (Torres '60, Willian '71, Oscar '82), Stoke City - Everton 1-1 (As-Saidi '49 / Baines '90-penalty), Sunderland - Aston Villa 0-1 (Agbonlahor '15), Swansea - Manchester City 2-3 (Bony '45, '90 / Femandinho '14, Y. Touré '58, Kolarov '66), Manchester United - Tottenham 1-2 (Welbeck '67 / Adebayor '34, Eriksen ’66). ■ Fotbaliștii echipei Chelsea Frank Lampard și Branislav Ivanovici vor fi indisponibil o lună, după ce s-au accidentat la meciul cu Liverpool, din campionatul Angliei, a anunțat antrenorul Jose Mourinho. Frank Lampard are o leziune musculară, în timp ce Branislav Ivanovici s-a accidentat la un genunchi. ■ Fundașul formației Newcastle Fabricio Coloccini va fi indisponibil o lună, din cauza unei accidentări la genunchi. Coloccini s-a accidentat la meciul cu West Bromwich Albion, din etapa a 20-a a campionatului Angliei, în care a evoluat până în minutul 65. ■ Mijlocașul galez al echipei Arsenal Aaron Ramsey va fi indisponibil circa trei săptămâni, din cauza unei accidentări la o coapsă. "Ramsey va lipsi trei săptămâni, Ozil a fost la un specialist, însă nu avem încă rezultatele", a declarat Arsene Wenger. ■ Atacantul francez Djibril Cissé, care și-a reziliat înțelegerea cu echipa Kuban Krasnodar, a semnat, miercuri, un contract pe 18 luni cu SC Bastia. Cisse, prezentat oficial miercuri, a participat apoi la primul antrenament cu noua sa echipă. în vârstă de 32 de ani, el va purta numărul 12 pe tricou și va fi coleg la Bastia cu atacantul român Claudiu Keșeru. Djibril Cisse, care revine după cinci ani și jumătate în campionatul Franței, a mai evoluat în carieră la echipele AJ Auxerre, FC Liverpool, Olympique Marseille, Sunderland, Panathinaikos Atena, Lazio Roma, Queens Park Rangers și Al-Gharafa.4