Renaşterea Bănăţeană, februarie 2017 (Anul 29, nr. 8222-8243)

2017-02-25 / nr. 8241

Renașterea BĂNĂȚEANĂ I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 8241 - sâmbătă, 25 februarie 2017 - 16 pagini - 2 lei Primăvara se mai amână toarea de primăvară de zilele trecute a dispărut din peisajul meteorologic al Banatului. Pe fondul unei răciri accentuate a vremii în toată țara, temperaturile vor deveni normale pentru această perioadă a anului și în sud-vestul țării. Pentru astăzi, Agenția Națională de Meteorologie a prognozat temperaturi minime cuprinse între -7 și -2 grade Celsius și temperaturi maxime de la 6 la 9 grade. Sunt posibile precipitații sub formă de ploaie și unele intensificări ale vântului. Mâine, vremea va avea un aspect asemănător, cu cel variabil, temperaturi minime de la -2 la 2 grade și maxime situate în intervalul 8-10 grade. Tendința pentru săptămâna viitoare este de încălzire ușoară. (D.D.) O timișeancă de 19 ani muncește pe brânci și are deja propria exploatație zootehnică Are doar 19 ani și conduce o exploatație zootehnică de dimensiuni apreciabile, cu câteva sute de animale: oi, vaci, capre și cai. Mai mult, este fată, proaspăt absolventă de liceu. Diana Rafailă spune că îi place enorm lucrul cu animalele, chiar dacă adesea îi ocupă toată ziua, nu prea se poate bucura de sărbători și uneori trebuie să-și sacrifice chiar și nopțile. Tânăra ciobăniță este de mică obișnuită cu munca în ferma de animale a familiei, iar după ce a absolvit liceul cu profil agricol din Sânnicolau Mare, părinții au fost de acord să-i cedeze o parte dintre animale, astfel că are propriul business. Continuare în pagina 3 jm Y al TV T1 din Municipiul Timișoara anunță că și-a schimbat sediul în noua locație, aflată lângă Piața 700, la 2SSi IEEE2HBnS^3i[^S’ strada Gheorghe Lazăr, numărul 24, , și începând cu data de 14 februarie 2017. Dragobetele, serbat la Timișoara și de cel de vârsta a treia Dragobetele are o simbolistică bogată și interesantă, sărbătoarea îngemănând în esența sa atât începutul, cât și sfârșitul - începutul unui nou anotimp și al reînsuflețirii naturii, sfârșitul desfătărilor lumești, căci începe Postul Sfânt al Paștelui. Conform tradiției, dacă vremea e mohorâtă în această zi, tinerii se strâng într-o casă "să facă de Dragobete", adică să petreacă, să lege prietenii, să se țină de jocuri și ghidușii. Continuare în pagina 2 Soarele răsare la 7,21 și apune la 18,16