Sălăjeanul, noiembrie 2009 (Anul 6, nr. 1434-1453)

2009-11-20 / nr. 1448

Vineri, 20 noiembrie 2009 SPORT Sălăjeanul 5 Fotbal. Liga a I-a $imleu aniii mai încrezători după ultimul succes Sâmbătă, ora 11.00. Stadionul „Măgura” din Șimleu Silvaniei. FC Silvania - FC Bihor Ciprian PETRAN upă victoria de la Baia Mare, gruparea de la poalele Măgurii a luat o gură de oxigen, în caz contrar, lucrurile s-ar fi putut complica.Totuși, partida de sâmbătă, cu FC Bihor, va fi tratată la fel cu precedentele, deoarece orice punct este vital pentru evitarea retrogradării. Sigur, partida nu va fi una ușoară, deoarece bihorenii sunt la egalitate de puncte cu FC Silvania, dar au mari probleme financiare. Pentru a redresa situația, în fruntea viitorilor noștri adversari a fost numit Ioan Lucian, iar de pregătirea echipei se ocupă Ovidiu Lazăr, fost jucător al Stelei, în rândul oaspeților îl regăsim și pe Zeno Bundea, fost jucător la Rapid București și „U” Craiova. .Cu toate acestea, rezultatele lor nu au fost dintre cele mai bune, în ultima rundă impunându-se în fața celor de la Fortuna Covaci printr-un gol inexistent, în schimb, în rândul Silvaniei,,fiorii grei” s-au mai ridicat după victoria repurtată în capitala Maramureșului, iar jucătorii sunt mult mai încrezători în forțele lor și ale grupului, mai ales că Dan Gavrilescu și compania vor juca doar „acasă”, până la finalul turului. Președintele Ioan Gurzău speră ca echipa să iasă învingătoare din toate disputele, pentru a nu avea probleme. „Dacă învingem în meciurile de acasă, va fi bine. Dacă jucătorii vor prinde o zi bună, putem învinge chiar liderul FC Târgu Mureș, care va sosi și el sub Măgură”, ne-a declarat conducătorul Silvaniei. Partida va fi condusă de Cornel Fănuță (Timișoara), ajutat la cele două linii de Marius Nicoară (Băile Herculane) și Ioan Ciocănea (Sibiu). Arbitru de rezervă va fi Teodor Rusu, iar observator din partea Federației Române de Fotbal, Marian Salomir, ambii din Cluj-Napoca. Etapa a XV-a se va desfășura sâmbătă, de la ora 11.00, după programul: FC Silvania Șimleu Silvaniei - FC Bihor Oradea; CSM Râmnicu Vâlcea - Gaz Metan CFR Craiova; Dacia Mioveni - FC Baia Mare; Drobeta Turnu Severin - Mureșul Deva; Arieșu Turda - FCM Târgu Mureș; „U” Cluj - FC Argeș; UTA Arad - CS Otopeni; Jiul Petroșani - Minerul Lupeni. D Fotbal. Liga a m-a Ultimul meci pe teren propriu Azi, ora 14.00, Stadionul „Municipal” din Zalău: FC Zalău - CS Marmația Sighet Turul campionatului se îndreaptă cu pași repezi spre final. în aceste condiții, FC Zalău va susține azi ultimul meci în fața propriilor susținători. Marius Pașca, antrenorul formației noastre, speră ca toate punctele să intre în „visteria” clubului, mai ales că Marmația Sighet ocupă penultima poziție în clasament. „Sper cn o victorie, mai ales că este ultimul meci de pe teren propriu din acest tur de campionat. Va fi greu, ca în fiecare meci, de altfel. Totuși, eu am încredere, iar ultimele meciuri ne dau speranțe pentru un joc mult mai elaborat”, ne-a mărturisit tehnicianul zălăuan. Acesta nu se va putea baza pe Gabriel Crăciun, suspendat pentru cumul de cartonașe galbene, în timp ce Vasile Jula va face parte, mai mult ca sigur, din primul „unsprezece”, după ce în ultima perioadă a acuzat probleme la spate. Singurul semn de întrebare planează asupra lui Mihai Bode, care acuză, din nou, probleme la un genunchi. Conducerea tehnică speră ca până la ora meciului, „căpitanul” să fie refăcut. Meciul va fi arbitrat de Gheorghe Prodan (Cluj- Napoca), secondat de Paul Tamaș (Bistrița) și Radu Herția (Câmpia Turzii). Observatori din partea Federației Române de Fotbal vor fi Cornel Ziman (Satu Mare) și Ion Ciocan (Cluj-Napoca). Etapa a XVI-a se va desfășura vineri, 20 noiembrie, de la ora 14.00, după următorul program: Luceafărul Oradea - CS Zlatna; FC Cisnădie - Sănătatea Cluj; Avântul Reghin - Bihorul Beiuș; Voința Livezile - CSM Sebeș; Voința Sibiu - Gloria II Bistrița; AFC Odorheiu Secuiesc - Gaz Metan H Mediaș; Turul Micula - SESO Câmpia Turzii; FC Zalău - Marmația Sighet; Unirea Dej - Unirea Ungheni. Volei, Divizia A1 Rematul, sub Pietricica Sâmbătă, la Piatra Neamț: UCM LPS Piatra Neamț - CS Remat Zalău Seria partidelor dificile pentru zălăuani continuă. După ce la poalele Meseșului au ajuns Tomis Constanța și Unirea Dej, voleibaliștii noștri se vor deplasa sub Pietricica, întâlnirea va fi una dificilă, lucru mărturisit și de Aurel Vlaicu, antrenorul secund al Regatului. „Ne așteaptă un meci greu, pe care, însă, îl privim cu încredere. Ca de fiecare dată, mergem la victorie”, a declarat Vlaicu. Cu probleme medicale se confruntă, în continuare, Goran Ivkovic, în timp ce Vasile Afloarei, Sergiu Ilieș și Gjoko Iosifov vor strânge din dinți și vor fi prezenți sub fileu, la fel ca și în partidele precedente. După confruntarea de la Piatra Neamț, Marius Ciortea și compania se vor pregăti pentru încă un meci „special”, cel cu Dinamo București, o altă grupare ce luptă pentru supremație. Etapa a VII-a se va disputa sâmbătă, după următorul program: UCM LPS Piatra Neamț - CS Remat Zalău; Dinamo București - Steaua București; Știința Explorări Baia Mare - Dacia Buzău; CSM Brașov - „U” Cluj; Torpi Târgu Mureș - „U” Craiova. Partida Unirea Dej - CSM Tomis Constanța (0 - 3) s-a desfășurat în devans. Pagină realizată de Ciprian PETRAN PUBLICITATE Agenția pentru Protecția Mediului anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de obținere a acordului de mediu, privind proiectul: „Spălătorie auto”, amplasament: loc.Crișeni, nr. 303, jud.Sălaj. Titular: SC Real Imob Estate SRL Informațiile privind potențialul impact asupra mediului al proiectului propus pot fi consultate la sediul APM Sălaj, situat în Zalău, str.Parcului, nr.2, de luni până joi, între orele 8,00-16,30, iar vineri între orele 8,00- 14,00 și la sediul titularului din mun. Zalău, b-dul M.Viteazul, bl.24, ap.12, jud.Sălaj, în zilele de luni-vineri, între orele 8,00-16.00. Observațiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Sălaj, Zalău, str.Parcului, nr.2, până la data de 26.11.2009. CRIN ANTONESCU: SCRISOARE PENTRU CEI CARE DORESC SĂ MĂ VOTEZE De regulă, în ultimele zile de campanie candidații se adresează mai ales nehotărâților, încearcă să mai obțină voturi, să-i convingă pe cei care oscilează între o opțiune sau alta. Eu am ales să mă adresez direct dumneavoastră, cei convinși deja că eu pot fi o soluție la actuala situație din România, în primul rând ca să vă mulțumesc pentru încredere și pentru energia pe care ați reușit să mi-o transmiteți pe parcursul acestor săptămâni lungi și grele. In al doilea rând, ca să vă spun un lucru foarte important. Toate analizele sociologilor serioși arată că dacă cei care vor să voteze cu mine vin la vot, eu voi ajunge în turul doi. Ăsta este motivul pentru care de cinci săptămâni vi se transmite din ce în ce mai tare și mai apăsat ideea că nu am nicio șansă, în special prin sondaje trucate, dar și prin comentarii care consideră un lucru de la sine înțeles că finala se va juca între domnii Băsescu și Geoană. A fost o campanie foarte grea, pe parcursul căreia a trebuit să fac față la două mașinării uriașe de propagandă. Sau, pentru că suntem deja o echipă, a trebuit să le facem față împreună. Aceste mașinării n-au reușit să vă convingă să vă schimbați opțiunile, dar pot reuși să vă demobilizeze. Să vă facă să stați acasă, convinși fiind că nu am șanse. Realitatea e cu totul alta. Marea mea șansă sunteți dumneavoastră. Sunteți mulți. Votul dumneavoastră mă va aduce în turul doi. Iar în turul doi sunt cel care are cele mai multe șanse să câștige în fața lui Traian Băsescu. Mulți vorbesc acum și despre “votul util”. Ne spun că, dacă vrem să scăpăm de Băsescu, să votăm cu Geoană, care are mai multe șanse. Eu vă propun un lucru simplu: veniți la vot toți cei care vreți să votați cu mine și vom vedea duminică seara adevărul. Nu vă faceți griji pentru turul doi. Până și sondajele aranjate arată că pot câștiga detașat, în vreme ce situația domnului Geoană e mult mai complicată și s-ar complica serios pe parcursul următoarelor două săptămâni, când vor apărea “dosare” pe care cei care au guvernat împreună până în septembrie le-au adunat unul despre altul. In plus, am mai spus-o, e important să scăpăm de Traian Băsescu. Pentru România bunului simț e la fel de important și ce punem în loc, în acești ultimi ani țara a fost condusă mai mult ca oricând prin minciună. Acest sistem rău vrea să se mențină la putere prin singura metodă pe care o știe, tot minciuna. Am decis să vă scriu pentru că primiți mesaje false de atâtea săptămâni. Dacă aveți încredere în mine și în ceea ce propun, puteți avea încredere și în acest ultim mesaj, vom câștiga dacă veniți la vot! Al dumneavoastră, Crin Antonescu