Steaua Roşie, decembrie 1964 (Anul 13, nr. 284-310)

1964-12-01 / nr. 284

2 După cele două insuccese din ultima vreme, localnicii, aveau posibilitatea ca în partida cu C.F.R. Timişoara să se reabiliteze. Dar spectatorul, ca de altfel şi fotbalistul, nu poate fi mulţumit numai de rezultatul final, locul în ansamblu a diminuat într-atîta victoria obţinută încît, la sfîrşit „tribuna" n-a mai aplaudat ca de obicei. Atît învingătorii cît şi învinşii au abuzat în execuţii tehnice greşite şi în faulturi — la aspectul neplăcut al jocului contribuind şi arbitrajul sub orice critică al ieşeanului Vasile Popa, care a dezavantajat în egală măsură ambele formaţii. Cîteva secvenţe din filmul meciului: Minutul 7. Ţarălungă ajunge cu mingea în careul oaspeţilor, driblează scurt doi apărători, îl vede alături liber pe Siko, căruia îi trimite balonul, şi acesta dintr-o bugat-S ilmki foarte c rar întîlnit la înaintaşii militari) şutează puternic 1—0. Minutul 39. Goran în faţă ci poarta goală greşeşte ţinta. Un minut mai tîrziu, dintr-o combinaţie între Görfi şi Goran se alege cu o pasă „la picior" jucătorul cu nr. 5 Gheorghe (în ultima vreme foarte ulii) care înscrie spectaculos, la vinclu, 2—0, scorul primei părţi în care timişorenii nu-şi creează nici o situaţie mai clară de a înscrie. Minutul 46: Goran face o incursiune pe dreapta, ajunge la numai cîţiva metri de poartă şi centrează. Ţarălungă şi Siko, cărora le era adresată mingea,„rămîn simpli spectatori la intervenţia portarului. Minutul 55 aduce prima situaţie critică la poarta militarilor datorită unei intervenţii greşite a lui Szatmári. Insă „bomba" lui Fodor întîlneşte pe Boroş cu braţele deschise. Două minute mai tîrziu acelaşi portar se remarcă printr-un „şurub", reţinînd cu greu şutul lui Panici. In minutu' 84 Görfi, extrema stîngă a gazdelor din postul de centru-atacant şutează din afara careului de 16 m a ceferiştilor, dar mingea şterge bara transversală. Peste un minut acelaşi jucător înscrie peste portar un gol frumos, dar care îl uimeşte în primul rînd pe realizator, pentru că, evident, scopul era de a centraliza această victorie „Armata" Tg.-Mureş şi-a încheiat socotelile din tur. In această primă parte a campionatului echipa locală stabileşte cîteva „recorduri" personale, în materie de fotbal: nici un meci egal, nici o înfrîngere pe teren propriu şi nici un punct adus din deplasare. Poziţia din mijlocul clasamentului nu reflectă posibilităţile echipei, dar mai ales a individualităţilor de care dispune. Va trebui ca vacanţa care a început să fie folosită în scopul de a omogeniza echipa şi de a îmbunătăţi execuţiile tehnice. Nu lipsită de folos ar fi şi desfăşurarea unei şi mai susţinute munci de educaţie în mijlocul jucătorilor, petrecerea în colectiv a timpului liber, prin care, formaţia se poate suda şi mai mult. IOAN VULCAN FOTBAL a.r. Armata £1.1. Timişoara VACANŢEI t.n rz.„»k Tirgumureşenii Györfi şi Tuzson hirţuiesc apărarea oaspeţilor. CLASAMENTUL: 1. — Recolta Cărei 13 8 2 3 23:17 18 2. — Ştiinţa Timişoara 13 6 4 3 23:14 16 3. — Industria Sîrmei 13 7 2 4 21:15 16 4. — Jiul Petrila 13 6 3 4 25:14 15 5. — Vagonul Arad 13 6 3 4 16:15 15 6. — C.S.M. Sibiu 13 6 2 5 21:17 14 7. — A.S. Armata 13 7 0 6 21:23 14 8. — Minerul Lupeni 13 5 3 5 17:17 13 9. — A.S. Cugir 13 6 1 6 20:20 13 10. — Gaz metan 13 5 3 5 14:15 13 1. — Clujeana 13 5 2 6 18:15 12 2. — A.S.M.D. Satu Mare 13 5 0 8 15:17 10 3. — C.S.M. Reşiţa 13 3 2 8 15:28 8 4. — C.F.R. Timișoara 13 2 1 10 5:23 5 S-a încheiat şi turul campionatului regional MUREŞUL LUDUŞ — A.S.M. ODORHEI 0—0 Un număr de circa 800 spectatori din Luduş au urmărit cu viu interes pe terenul din localitate meciul dintre echipele Mureşul Luduş şi A.S.M. Odorhei care a fost cel mai viu disputat joc în acest campionat la Luduş. A fost un meci de mare luptă, specific de campionat, presărat din abundenţă cu faze deosebit de spectaculoase. Jocul s-a desfăşurat într-un ritm susţinut din primul pînă in ultimul minut. Jucătorii ambelor echipe au luptat cu multă dîrzenie şi însufleţire pentru un rezultat onorabil, creînd un spectacol fotbalistic rar întîlnit, care ar corespunde şi chiar întrece nivelul unei întîlniri dintr-o categorie superioară. Dinamismul cu care s-a desfăşurat partida, spectaculozitatea şi comportarea sportivă a fotbaliştilor a ţinut încordată atenţia spectatorilor care au aplaudat deseori ambele echipe. Fazele de gol, care au fost numeroase în această partidă, au alternat de la o poartă la cealaltă. Cele mai mari ocazii de a înscrie au fost ratate de Buzan (Mureşul Luduş) şi Bokor (A.S.M. Odorhei) în repriza a doua. S-au evidenţiat: Boaru, Mare şi Răşinaru de la gazde, Bokor şi Szél de la oaspeţi. Faţă de situaţia de pe teren rezultatul de egalitate este perfect echitabil. Arbitrajul prestat de Emeric Racz la centru, ajutat la tuşe de Kiss şi David (Tg.-Mureş) a fost satisfăcător. VOINŢA TG.-MUREŞ — ENERGIA FÎNTlNELE 3—1 (1—0) In prima repriză, chiar de la început, fotbaliştii de la Voinţa pun stăpînire pe joc, atacă continuu şi în minutul 11 Aszalós deschide scorul pentru gazde. De menţionat că în primele 25 de minute de joc oaspeţii au tras o singură dată la poartă. In partea a doua a primei reprize oaspeţii construiesc uteva contraatacuri periculoase, dar apărarea gazdelor este la post. După pauză jocul se echilibrează. In minutul 51 Kövér primeşte o minge la centrul terenului, face o cursă splendidă, driblează întreaga apărare şi înscrie pe lîngă portar: 2—0. In minutul 57 Kövér singur cu portarul, ratează o mare ocazie de a înscrie, trăgînd peste poartă de la circa 10 metri. în minutul 64 oaspeţii reduc din handicap prin Musca: 2—1. Scorul final al partidei este stabilit de Gergely în minutul 86. In ultimele minute de joc gazdele atacă insistent S-au remarcat: Lukács, Kövér, Aszalós de la gazde şi Vinca, Kocsis, Musca de la oaspeţi. Această primă victorie a echipei Voinţa în acest campionat este pe deplin meritată. Arbitrajul prestat de Carol Secheş la centru, ajutat de Ioan Benko şi A. Szilágyi la tuşe, a fost foarte bun IOAN PAUŞ corespondent voluntar GLORIA — APEMIN 0—2 (0—0) Primele minute aparţin gazdelor, care pierd în minutul 2 şi 4 prin Fehér şi Pop ocazii clare de a înscrie. Apoi jocul se echilibrează. Oaspeţii pierd în minutul 28 o bună ocazie de a deschide scorul prin Wild, care după ce depăşeşte apărarea, de la numai 6 m trage afară. După reluare gazdele slăbesc ritmul de joc dind posibilitate oaspeţilor să ia iniţiativa. Astfel în minutul 57 o minge centrată de pe dreapta de K. Straf, St. Pike o reia in plasă. In minutul 62 oaspeţii majorează scorul prin Florin Andone, care trece de Baranyai şi Bartók şi înscrie prin întoarcere de la 16 m. Gazdele au ocazia de a reduce scorul în minutul 78 şi 82 dar Coldea şi Rosonczi ratează. Jucătorii de la Gloria au rămas datori — pentru retur — înflăcăraţilor suporteri după jocurile prestate în turul actualului campionat. A condus bine dr. Zoltán Szecsey ajutat la tușe de L. Kiss și I. Rusu. A. CONSANTIN corespondent voluntar LEMNARUL — CIOCANUL 2—1 (1—0) Victoria echipei Lemnarul a fost pe deplin meritată. De-a lungul celor 90 minute de joc, învingătorii au prestat un fotbal dinamic, remarcat printr-o bună circulaţie a jucătorilor, care au stăpînit terenul şi au iniţiat atacuri şi contraatacuri spectaculoase. Prima repriză s-a caracterizat printr-o uşoară dominare a echipei Lemnarul. In minutul 19, la capătul unui schimb de pase între Imre şi Jozsi, ultimul de la 8 m a reluat balonul imparabil în plasă. In minutul 44, la o centrare a lui Csiki în careu, Kovács, comitetenţ şi arbitrul acordă penalti. Execută Solyom, la colţ, dar prea încet şi portarul Sándor Nicolae reţine spectaculos. In minutul 82, la un atac al echipei Lemnarul, stoperul echipei Ciocanul, Kiss Ştefan, degajează defectuos balonul, care este interceptat de Imre şi reluat în plasă cu capul peste portar. In minutul 89, la o învălmăşeală în faţa porţii echipei Lemnarul, Szőke, reuşeşte să introducă balonul în plasă, reducînd scorul. S-au remarcat Kovács, Imre şi Jozsi („veşnic tînăr") de la Lemnarul şi Nagy M. (Ciocanul). A arbitrat competent şi autoritar Soós I. ajutat la tuşe de Kelemen şi Görgényi N. STANESCU corespondent voluntar OŢELUL — MUREŞUL TOPLIŢA (►—1 (1—0) După o repriză echilibrată, în partea a doua a întîlnirii gazdele se orientează mai bine pe teren luminînd categoric, şi înscriu gol după gol. ------- -------------------1Punctele au fost realizate de: Coroiu (minutul 5), Mărgineanu (minutele 47 şi 70), Baráth (minutele 66 şi 86) şi Péntek (minutul 84) de la gazde, respectiv Racoşi (minutul 75) din lovitură de pedeapsă. A condus cu mari scăpări Ion Vámos din Luduş. ANDREI SZABÓ corespondent voluntar A Celelalte rezultate ale ultimei etape a turului: Străduinţa Cristur — Ştiinţa 7—0; Voinţa Tîrnăveni — Progresul 0—1. CLASAMENTUL: 1. — Străduinţa Cristur 13 9 3 1 38:13 21 2. — A.S.M. Odorhei 13 8 4 1 21: 4 20 3. — Progresul Reghin 13 8 2 3 21:11 18 4. — Ciocanul Tg.-Mureş 13 7 1 5 26:19 15 5. — Mureşul Luduş 13 6 2 5 27:23 14 6. — Aperhin Borsec 13 6 2 5 19:18 14 7. — Oţelul Tg.-Mureş 13 5 3 5 24:25 13 8. — Voinţa Tîrnăveni 13 6 1 6 18:23 13 9. — Ştiinţa Tg.-Mureş 13 5 2 6 12:19 12 10. — Lemnarul Tg.-Mureş 13 4 3 6 21:20 11 11. — Mureşul Topliţa 13 3 4 6 19:27 10 12. — Gloria Tg.-Mureş 13 3 2 8 14:30 8 13. — Energia Fîntînele 13 3 1 9 20:35 7 14. — Voinţa Tg.-Mureş 13 1 4 8 10:23 Din țară şi de peste hotare RUGBI. — Duminică pestadionul „23 August" din Capitală, în faţa a circa 35.000 spectatori, a avut loc întîlnirea internaţională dintre reprezentativele R.P. Române şi Franţei. In urma unui meci tehnic, viu disputat, întîlnirea s-a încheiat cu rezultatul de 9-6 (3-3) în favoarea oaspeţilor. HANDBAL. — In cadrul „Cupei campionilor europeni" la handbal in 7 masculin, sîmbătă seara, în sala Floreasca, Dinamo București a întrecut pe campioana R. D. Germane. Vorwartz Berlin cu rezultatul de 17—74. (10—5) trecînd astfel cu succes primul obstacol în această importantă competiţie internaţională. - FOTBAL. — La Sofia s-a desfăşurat meciul internaţional dintre reprezentativele Bulgariei şi Uniunii Sovietice. întîlnirea s-a încheiat cu un scor alb: 0—0. ★ In cadrul preliminariilor campionatului mondial de fotbal echipa Greciei a întrecut pe cea a Danemarcei cu rezultatul de 4—2, iar Duminică s-au desfăşurat trei întîlniri restantă, în cadrul campionatului categoriei „A" la fotbal care s-au încheiat cu următoarele rezultate: Dinamo Bucureşti — Dinamo Piteşti 2—0; Farul — Steaua 1—1; Petrolul — Rapid 0—1. Pe primele locuri în clasament se situează echipele: 1. Steaua; 2. C.S.M.S. lași cu cîte 14 puncte; 3. Petrolul; 4. Farul cu cîte 13 puncte. •A In ultima etapă a turneului campionatului categoriei ,,B" seria a ll-a s-au înregistrat următoarele rezultate: AS . D. Satu Mare — CS.M. Reşiţa 4—0; Recolta Cărei — Minerul Lupeni 2—0; Ştiinţa Timişoara — Industria Sîrmei Cîmpia Turzii 4—7; Clujeana — C.S M. Sibiu 7—7; Jiul Petrila — Gaz Metan Mediaş 2—7 ; Vagonul Arad — AS. Cugir 2—7. In penultima etapă a turului campionatului categoriei „C" seria Nord, Minerul Bihor a întrecut pe Chimica Tîrnăveni cu rezultatul de 2—1, iar Forestiera Sighet a învins pe I.R.A. 2 Tg.-Mureș cu 3—0. — In cadrul campionatului republican al juniorilor, seria a IX-a AS. Armata Mureșul a întrecut pe A. S. Aiud cu 2—0. A VOLEI. — In cadrul celei de-a IV-a etape a campionatului categoriei ,,A" seria a ll-a la volei, echipa Sanitarul, jucînd în deplasare, la Deva, cu formaţia Corvinul, a pierdut cu rezultatul de 3—2 (14—16, 15—7, 15— 17, 15—7, 15—10). Dintre jucătoarele tîrgumureşene s-au evidenţiat Maria Fodor, Aurora Marcarian, Cristina Sghin. A La Malmö (Suedia) s-au încheiat întrecerile individuale ale Campionatelor europene la tenis de masă. Iată cîştigătorii: simplu bărbaţi: Johanson (Suedia); simplu femei: Eva Földi (R. P. Ungară). Dublu bărbaţi: Stanek, Miko (R. S. Cehoslovacă); dublu femei: Rowe, Shanon (Anglia), dublu mixt: Lukács, Rozsás (R. P. Ungaria). ★ ★ L21 Dinamo Craiova — A.S. Armata Oradea 21-19 Intîlnirile desfăşurate la cele 10 categorii au fost echilibrate şi de bună factură tehnică. Grăitor în această privinţă este faptul că victoriile s-au obţinut numai la puncte, după expirarea celor 3 reprize de joc. Iată rezultatele, tehnice: Categ. muscă: Costescu Stelian (D) b.p. Nyikai Ioan (A). La cocoş: Lungu Iulian (A) b.p. Manea Ioan (D). Pană: Buzuliuc Constantin (D) mecinul cu Puiu Petre (A). Semiuşoară: Pătraşcu Florea (D) b.p. Lovász Francisc (A). Uşoară: Baciu Ovidiu (D) b.p. Vitus Deneş (A). Semimijlocie: Enache Iban (D) b.p. Spătaru Alexandru — decizie eronată, boxerul orădean fiind cel puţin egal cu învingătorul. Mijlocie mică: Koncság Carol (A) b.p. Moţ Nicolae (D). Mijlocie mare: Nagy Csaba (A) b.p. Constantinescu Emil (A). Semigrea: Panduru Ştefan (D) meciul cu Szentanai Ştefan (A). Grea: Basarab Teodor (D) meci nul cu Ciolan Ion (A). Reuniunea a fost condusă de arbitrii Babetin Nicolae, Bogan Ioan, Boamfă Ioan şi Pandelescu Constantin. Arbitrajele prestate au fost în general, corespunzătoare. N. S. corespondent voluntar Sîmbătă seara în sala I.M.F., în faţa unui public numeros, în cadrul grupei I a turneului final de box pe echipe, s-au întrunit Dinamo Craiova şi A.S. Armata Oradea. CROS Lfumimcd uimmed^d m jurul „nipodromului" din Tg.-Mureș a avut loc faza regională a campionatului Republican de cros pe echipe și individual 1964—65. Din păcate la start nu s-a prezentat nici un atlet din raioanele regiunii noastre. De aici reiese lipsa de preocupare a comisiilor raionale de atletism, faţă de această competiţie. Dăm mai jos cîştigătorii individuali şi pe echipe. Junioare II — 600 m: Iulia Mezei (C.S.O. Mureşul); pe echipe: A.S. Start. Junioare I — 700 m: Georgeta Moldovan (C.S.O. Mureşul); pe echipe C.S.O. Mureşul. Juniori II — 1.500 m: Ioan Burcă (Start); pe echipe A.S. Start. Juniori I — 2.500 m: Ştefan Babcsani (C.S.O. Mureşul); pe echipe A.S. Start. Demifond — 3.000 m: Ladislau Szeczi (C.S.O. Mureşul); pe echipe A.S. Ştiinţa. Fond — 6.000 m Gheorghe Rusz (S.S.E.). STEAUA ROȘIE -------------------□□□------------------BASCHET ŞTIINŢA NEGU-MUREŞ — C.S.M.S. IAŞI 76—57 (46—22) Meci de slab nivel tehnic în care gazdele şi-au asigurat un avantaj apreciabil încă în prima repriză. La începutul meciului asistăm la un joc egal, dar treptat raportul de forţe trece de partea localnicilor care atacă mai mult şi sunt mai precişi la aruncările la coş. După pauză, localnicii folosesc întreaga garnitură a rezervelor şi jocul se echilibrează dar scorul se micşorează doar de la 24 puncte din prima repriză la 19 puncte de la sfîrşitul întîlnirii. De menţionat că oaspeţii nu au făcut nici o schimbare în tot cursul meciului, jucînd cu aceeaşi garnitură de la început pînă la sfîrşit, prezentîndu-se doar cu 6 jucători. Punctele au fost realizate astfel: Mihály-Deák 20, Tóth 14, Berekméri 10, Tordai 10, Kovács 8, Vaszko 6, Hajdú 5, Serdült 2, Szalánczi 1 pentru Ştiinţa Tg.-Mureş şi Nicolescu 14, Irimia 12, Mihailiuc 11, Samson 10, Scripcaru 10, pentru C.S.M.S. Iaşi. Au condus satisfăcător Balázs şi Horya E. (Oradea). VOINŢA TG.-MUREŞ — SIDERURGISTUL GALAŢI 52—62 (28—30) Gazdele nu au reuşit să satisfacă exigenţele publicului spectator, pierzînd pe teren propriu. In prima repriză şi începutul celei de-a doua reprize pînă în minutul 30 meciul a fost echilibrat, jucînduse de la egal la egal. Din acest moment oaspeţii, avînd o precizie mai bună la panou şi jucînd mai calm, reuşesc să se distanţeze şi să cîştige pe merit. In partea finală a partidei gazdele greşesc mult, dau dovadă de nervozitate şi nu au precizie la coş. Au condus satisfăcător fraţii Eugen şi Iosif Hottya (Oradea). Fază din întîlnirea dintre baschetbaliştii de la Ştiinţa Tg.-Mureş şi C.S.M.S. Iaşi. Gimnastici ŞI-AU ÎMPARTIT VICTORIA Comisia de specialitate de pe lingă Consiliul regional U.C.F.S. din Tg.-Mureş a organizat în sala de sport a Şcolii medii „Bolyai Farkas" din Tg.-Mureş, timp de două zile, o reuşită întîlnire bilaterală de gimnastică între selecţionatele feminine şi masculine ale oraşelor Cluj şi Tg.-Mureş. Organizarea foarte bună a întrecerilor, nivelul tehnic corespunzător, exerciţiile reuşite, realizate cu multă măiestrie de tinerii gimnaşti şi gimnaste din cele două oraşe, arbitrajele competente au entuziasmat numerosul public spectator prezent la concurs. Iată rezultatele înregistrate. Pe echipe: Feminine: Tg.-Mureş — Cluj 169,90 — 161,65 puncte; masculine: Cluj — Tg.-Mureş 262,60 — 252,45 puncte. -------------------- -------------------C oIK A fost eliminat un.. spectator Frumos este jocul de fotbal, dar pentru desfăşurarea lui în bune condiţii este nevoie de o comportare demnă şi civilizată atît din partea jucătorilor cît şi a ... spectatorilor. La meciul de fotbal disputat vineri, 27 noiembrie, pe terenul mic dintre Gloria și Apemin s-a petrecut un caz cu totul aparte. Arbitrul întîlnirii dr. Zoltán Szecsey a fost nevoit să elimine un... spectator din incinta terenului. Cel în cauză, spre surprinderea spectatorilor, a fost tehnicianul György Molnár fost jucător de fotbal la Gloria cu ani în urmă. Jocul a fost întrerupt două minute pînă cînd cel în cauză a binevoit să părăsească incinta terenului. Cauza eliminării miniurii repetate aduse conducătorului de joc. Oricît ar fi mii de „înfocaţi" în susţinerea echipei favorite, asemenea atitudini n-au ce căuta pe terenurile noastre de sport. CONSTANTIN ALBU corespondent voluntar Cinema MARŢI, 1 DECEMBRIE TG.-MUREŞ — Arta: filmul Ghepardul (la orele 10, 16,30 şi 20). Progresul: filmul Comoara din Vadul Vechi. Steagul roşu: filmul Scrisoare de la o necunoscută. Tineretului: filmul Inspectorul şi noaptea. Muncitoresc: filmul Unde-i generalul? Flacăra: filmul Ancheta. Casa de cultură a sindicatelor: filmul Cavalerul Pardaillan. Gheorghieni — Mioriţa: filmul Dragoste la zero grade. Luduş — Flacăra: filmul Doamna Tu Hau. Miercurea Ciuc — Harghita: filmul Sechestratul din Altona. Odorhei — Muncitoresc: filmul Liturghia de la miezul nopţii. Reghin — Patria: filmul Kozara. Victoria: filmul Fără teamă şi reproş. Tîrnăveni — Melodia: filmul Uraganul. Topliţa — Muncitoresc: filmul Dezrădăcinaţii. Universitatea populară In sala de şedinţe din Piaţa Trandafirilor nr. 26, azi, la orele 17, în cadrul cursului „România socialistă", va fi ţinută expunerea întitulată „Utilul şi frumosul în arhitectură şi urbanistică". Conferenţiar: ing. Radu Coloman, director C.S.A.P.C. Televiziune MARŢI, 1 DECEMBRIE 18,30 — Universitatea tehnică la televiziune; 19,00 — Jurnalul televiziunii; 19,10 — „Năzdrăvăniile vulpii"; 19,40 — Teatru: „Mitică Popescu" de Camil Petrescu. In încheiere: Buletin de ştiri, buletin meteorologic. RADIO MIERCURI, 2 DECEMBRIE BUCUREŞTI (Spicuiri) Programul I: 6,20 — Emisiunea pentru sate: Producerea nutreţurilor verzi în soluţii nutritive; 8,06 — Melodii populare; 8,55 — Pagini din operete; 9,30 — Cîntece despre apele patriei şi jocuri populare; 11,30— Muzică uşoară; 12,30 — Muzică populară interpretată de Mia Barbu, Ion Sasu şi Costel Moisa; 13,00 — Concert de prinz; 14,30 — Roza vînturilor; 15,30 — „Festival Viena- 1964"; 16,40 — Muzică uşoară românească; 18,30 — Program muzical pentru fruntaşi şi evidenţiaţi în întrecerea socialistă; 19,00 — Jurnalul satelor; 21,30 — Muzică uşoară; 22,30 — Muzică de dans. Programul II: 9,03 — Muzică populară; 10,05 — Muzică uşoară; 11,03 — Piese de estradă; 11,50 — Cîntece şi jocuri populare; 12,15 — De toate pentru toţi; 13,30 — Muzică uşoară; 14,30 — Melodii populare; 15,05 — Cîntă Ansamblul Armatei; 15,30 — Muzică uşoară; 16,30 — Muzică populară; 18,00 — Muzică uşoară romînească; 19,05 — Muzică populară interpretată de Ion Cristoreanu şi Nicolae Băluţă; 19,30 — Muzică din opereta „Silvia" de Kálmán; 20,15 — Şcoala şi viaţa; 20,35 — Muzică uşoară; 21,15 — Teatru la microfon: „Portretul" de Al. Voitin. TG.-MUREŞ. 5—5,30 In limba romînă: Corespondenţe, muzică. 5,30—6 în limba maghiară: Recomandările Consiliului agricol regional — Muzică distractivă — Pentru creşterea şeptelului — Cîntă taraful din Vlăhiţa. 14.30—15 în limba maghiară: Program interpretat de artişti amatori — Melodii distractive — Ne scriu corespondenţii. 17— 17.30 în limba romînă: Ştiri — Muzică — Pe teme actuale — De pe şantierele de construcţii. 17.30— 18.30 în limba maghiară: Ştiri — Cîntă corul Ansamblului de cîntece şi jocuri din Tg.-Mureş — Pe teme economice — Muzică la cererea ascultătorilor — Brigada ştiinţifică. Lt.II TÎRGU-IURGS preia pe bază de contracte şi achiziţii cantităţi sporite de lapte de vacă de la colectivişti şi producători individuali în următoarele condiţii: Pentru laptele de vacă şi de bivoliţă cu 3,5% grăsime se acordă 1,34 lei/litru la contract şi 1,30 lei/litru la achiziţii. Contractanţii mai beneficiază de: — FURAJE CONCENTRATE LA PREŢ DE STAT 0,400 kg tărîţe/1 lapte cu 3,5% grăsime în perioada 1 noiembrie — 30 aprilie; 0,200 kg tărîţe/1 lapte cu 3,5% grăsime în perioada 1 mai— 31 octombrie; — PĂŞUNAT GRATUIT — pentru cei care încheie contract de livrare a cel puţin 1501 lapte pe cap de vacă, în zona de deal şi munte se acordă credite fără dobîndă pentru cumpărarea de vaci, juninci şi viţele. PRODUCĂTORI! contractînd lapte de vacă cu I.C.I.L. Tg-Mureş vă asiguraţi importante venituri şi contribuiţi la buna aprovizionare a populației cu lapte și produse lactate. întreprinderea de foraj gaz-metan din Mediaş ANGAJEAZĂ: Ingineri mecanici specializaţi în utilaj petrolifer — maiştri mecanici de aceeaşi specialitate. Lămuriri suplimentare şi informaţii privind condiţiile de angajare se pot obţine la serviciul personal al întreprinderii foraj gaz-metan: Mediaș, str. Unirii nr. 4 (telefon: 591).