Teatrul azi, 2019 (Anul 20, nr. 1-12)

Numerele paginilor - nr. 3-4 - 254

teatrulfr 2S 1S2 Deşteaptă-te, bă! de Irina Zlotea (O noapte furtunoasă VOLUME APĂRUTE de Ion Luca Caragiale - Teatrul „Alexandru Davila” ** din Piteşti) „GALERIA TEATRULUI ROMANESC“ 160 Caragiale la Piteşti de Nicolae Prelipceanu (O noapte furtunoasă de Ion Luca Caragiale - Teatrul „Alexandru Davila” din Piteşti) 162 Lume umbrită de fantoma morţii de Mircea Morariu (Hamlet de William Shakespeare - Teatrul „Odeon” din Bucureşti) 162 Hai să ne jucăm! de Crenguţa Manea (Masa puterilor noastre de Petre Barbu - Teatrul de Comedie, Bucureşti) 162 Despre Timişoara, la persoana întâi de Mircea Morariu (Jurnal de România, Timişoara de Carmen Lidia Vidu - Teatrul German de Stat din Timişoara) TV Devotamentul actorului faţă de personaj de Nicolae Havriliuc (Scrisori de pe front, bazat pe Scrisori de pe front de Mirela Florian şi Note de război ale Sft. Ioan R. Marinescu - Teatrul Mic, Sala Studio) TB O cultură crepusculară? de Adrian Mihalache (Idiş? Ideea, dramaturgia şi regia: Andreea Vălean - Teatrul Evreiesc de Stat, Bucureşti) T16 Iubirea care cheamă iubire...de Mircea Morariu (Sărutul • Eseu vizual teatral. Regia, scenografia, ilustraţia muzicală: Horaţiu Mihaiu - Teatrul „Elvira Godeanu” din Târgu Jiu) 12 Sentimentul omenesc al fiinţei-cu coş de Călin Ciobotari (Rinocerii de Eugene Ionesco - Teatrul „Matei Vişniec” din Suceava) 120 O nouă formă de rinocerită de Carmen Mihalache (Rinocerii de Eugene Ionesco-Teatrul „Matei Vişniec” din Suceava) 122 Rinocerii în vremurile consumatorismului de Mircea Morariu (Rinocerii de Eugene Ionesco - Teatrul „Matei Vişniec” din Suceava) 1211 Cu măsură, fără efecte inutile de Carmen Mihalache (Emigranţii, adaptare după Slawomir Mrozek - Teatrul Municipal „Bacovia” din Bacău) 121 Cool, inventiv şi sensibil de Carmen Mihalache (Crocodil de Elise Wilk - Teatrul Municipal „Bacovia” din Bacău) 122 Viaţa e vis? de Raluca Tulbure (Frumos e în septembrie la Veneţia, după Teodor Mazilu - ARCUB - Centrul Cultural al Municipiului Bucureşti) 110 Vremuri de fier şi râs de Nicolae Havriliuc (Fapte bune de Sebastian Ungureanu - Teatrul Dramaturgilor Români) 112 Carnavalul şi tristeţea de Nicolae Prelipceanu (Carnavalul de Ion Luca Caragiale - Teatrul Naţional „Mihai Eminescu” din Chişinău) 11(f Moş Marcel Iureş Coţcariul de Nicolae Prelipceanu (Moş Nichifor Coţcariul, după povestirea lui Ion Creangă - Teatrul „ACT”, Bucureşti)