Tribuna, noiembrie 1906 (Anul 10, nr. 204-223)

1906-11-02 / nr. 205

Pag. 8. »TRIBUNA« ^ Oltoii de vii de vândut. Am onorul a aduce la cunoştinţa D-lor proprietari de vii, că lână ce mai am depoşit din oltoii de vie din acest an, vom vinde oltoii frumoşi cu rădăcină bogată de vie de vin şi struguri confect. Pentru substituirea butucilor uscaţi în urma secetei mare recomand mai ales oltoii de vie CU rădăcină bogată precum şi mlădiţele rădăcinoasă de „Riparia- Portalis“ şi „Rupestris-Monticola“. La cerere servesc onor, cumpărători bucuros cu metodul cu succes a oltoilor de substituit. In privinţa soiurilor şi a preţurilor serveşte cu desluşire mai detailată Winkler József, producător de cltoii de vie l.Telefon 410. Arad, str. Batthyányi nr. 13. Telefon 410. 11 a Schiller József . Atelier de articole aurite, oglinzi şi rame pentru icoane Szeged, Petőfi Sándor sugárút 11/a. Primesc spre efertuire pe lângă preţurile cele mai avantagioase . Lucruri de tot felul: ST, lemn, făcută după plan, în modul cel mai artistic. Aurituri ce se poate spăla seţări de sculpture, de palate, hotele şi cafenele. — — — Aranjament pentru biserici, sem înfrumseţări de altare, anvoane, babetisterie, steaguri, fesnice, catafalce, cupole, felinare, cruci și icoane. ixir 30 fi. ‘"mu Maşini de cusut. mf Pe lângă responzabilitate de 5 ani o maşină nouă, familiară, verit|)|| tabila pâMBI -SINGER cu armarin închis se poate căpăa numai la SIMHIft A. Budapest, VII., strada Akâczfa 55 și filiala din strada Szív 42. Dregeria tot felul de maşinide cusut se primesc pe lângă preţurile cele mai favorabile şi pentru munca mea viitoare iau răspundere. Catalog gratuit şi franco. St. D-na Am onoare a aduce la distinsa cunoştinţă, că am deschis în Arad, str. Széchenyi nr. 5 cancelarie technică şi mă voi ocupa cu coloniile de conducerea apei, iluminare şi de motoare, precum şi cu plănuirea şi executarea de ajustări moderne de fabrici şi de pine de metal. In decursul mai multor ani mi-am câştigat mare experinţă în fabrici de maşini, ca pregătitor de maşini, în colonii de maşini, că inginer şi ca architect de edificii moderne, şi cari experinţe precum şi împrejurarea, că am condus totdeauna fabricele de prima ordine, îmi dau garanţă, că voi putea corespunde pe deplin încrederii de aproapelui meu. Când cer, ca să mă învrednicească cu deosebita lor încredere, sunt . .... .. x ’ cu deosebită stimă: Hopp Károly, inginer. Nr. telet.. pentru oraş şi icomitat 509 • BANI pe moşii şi case de închiriat din Arad cu amortizaţie de 10—70 ani după mărime» sumei împrumutate cu 4. 474. 472, 43/49* **%» Pe lângă dividendă de mijlocire şi amortizaţie de interese corespunzâtoare până la valoarea cea mai mare. Spese anticipative nu sunt, la dorinţă anticipez spesele de întabulare, convertez datoriile de interese mari. = Resolvare grabnică, serviciu prompt. == SZÜCS F. VILMOS Representanţa pentru mijlocirea de împrumuturi a Institutului pentru credit fonciar din Sibiiu pe teritorul comitetului Arad, oraşului Arad, coraitatul Bichiş, Gyula, Csaba, ARAD, Karolina-utcza 8. (Casa proprie.) (Lângă filiala Poştei.) Primesc pe lângă onorar acuisitori de afaceri abili şi demni de încredere. Marelui magazin de asortiment de sticlă de porţelan, majolică, vase de piatră, obiecte de lux, vase, lampe de mase şi candelabre, oglinzi, obiecte de argint, alpacca şi nickel, decoruri pentru odăi şi mese, acomodate pentru aranjamente casnice, începând de la calitatea cea mai fină până la cea mai ordinară sunt neasămănător de convenabilă. Toate acestea se vând cu prețuri foarte moderate — în prăvălia mea, situată pe I Efectuesc foarte punctual comande de sticlărie. Szabadság-túr 21 Cu stimă, Tipografia George Nichin, Arad. Nr. 205.