Viața Nouă, ianuarie-martie 1960 (Anul 16, nr. 4691-4766)

1960-02-17 / nr. 4729

Nr. 4729 Se pot obține producții mai mari în sectorul zootehnic Turmăre din pag. l a) la darea de seamă și în cuvîntul delegaților s-a subliniat că în fruntea luptei pentru obținerea de producții sporite de lapte, carne, s-au situat comuniștii. A fost împărtășită experiența comunistului Costică Rusu,mulgător la G.A.S. Sătuc, care de la lotul său de 12 vaci a obținut o producție medie de 3.000 litri pe cap de vacă furajată, iar de la 2 vaci a obținut o producție de cîte 3.600 litri. Șimulgătorul Nicolae Mitrea de la G.A.C. Oprișenești care ocupînduse cu multă grijă de animalele repartizate a obținut o producție medie de 2.240 litri pe cap de vacă. Numeroși delegați au subliniat în cuvîntul lor că multe organizării de partid s-au ocupat cu grijă de educarea îngrijitorilor, au combătut atitudinea de dispreț față de muncă în sectorul zootehnic, luînd măsuri ca la îngrijirea animalelor să lucreze cei mai pricepuți și destoinici muncitori și colectiviști. Așa s-a născut și inițiativa de la G-A-C. din satul Berlescu, unde sub îndrumarea organizației de partid, organizația de tineret a repartizat să lucreze în sectorul zootehnic pe cei mai pricepuți tineri, cu dragoste față de îngrijirea și creșterea animalelor. Mai mulți vorbitori au apreciat această inițiativă și s-au angajat să sprijine extinderea ei. De ce în unele locuri s-au obținut producții mici uei Posibilități de creștere a producanimaliere au toate gospodăriile de stat și gospodăriile colective din raionul Filimon Sîrbu. Așa, de pildă, gospodăria agricolă de stat „Berea Barbu“, are aceleași condiții de climă și sol, grad de mecanizare ca și G.A.S. Sătuc. Nu se poate spune nici de gospodăriile colective din Făurei- Sat, Vizireni și Stăvărăști, că au condiții de climă și de sol mai proaste decit gospodăriile colective din Oprișenești, Ianca, Mircea Vodă, Berlescu, Plopu și altele care sunt fruntașe în creșterea animalelor. De ce atunci gospodăriile colective din Vizireni și Stăvărăști obțin producții mici de lapte? Cauza principală, trebuie căutată în lipsa de îngrijire a animalelor în furajarea slabă a acestora. Mai mulți delegați au criticat aspru lipsa de răspundere a unor conduceri de gospodării colective în îngrijirea și furajarea animalelor. — Cînd intri în grajdul de vaci, al G-A-C. din Făurei-sat, a spus tov. Ștefan Luca, directorul S-M.T. Făurei, îți dai seama imediat că vacile nu sînt bine îngrijite. Tov. Neagu Cocîrlea de la Stația C-F-R. Făurei, vorbind despre lipsa de grijă a unor conduceri de G.A.C. pentru creșterea animalelor, a arătat că timp îndelungat a stat pe rampa de descărcare a stației Făurei o cantitate importantă de borhot, iar conducerea G-A-C. din Găiseanca, nu numai că nu s-a ridicat pentru a fi folosit în hrana vacilor, dar a și plătit locații care s-au ridicat la suma de 20.000 lei. — Cum să dea vacile de la G.A.C. Bălteni producții mari, spunea tov. Ion Spînu, secretarul organizației de bază S.M.T. Făurei, cînd ele răbdau de sete, iar tov. Ștefan Dobrescu, președintele gospodăriei colective se ocupa mai mult de vînătoare în loc să controleze activitatea îngrijitorilor de la ferma zootehnică. Lipsurile care există în aceste unități se datoresc și faptului că organizațiile de bază, nu trag la răspundere conducerile pentru proasta gospodărire a avutului obștesc, nu veghează ca în sectorul zootehnic să lucreze cei mai pricepuți muncitori și colectiviști. Asemenea lipsuri s-au putut manifesta și datorită stilului de muncă al unor membri ai biroului comitetului raional de partid, care în ultimul timp, au lipsit aceste organizații de bază de ajutorul de care aveau nevoie. Unii dintre delegați în cuvîntul lor, au arătat că tovarășul Vasile Dobre, fost prim secretar al comitetului raional de partid nu a ajutat organizațiile de bază de care răspundea, iar tov. Nicolae Petrică fost secretar al comitetului raional de partid era preocupat să-și rezolve problemele personale și nu de sprijinirea organizațiilor de bază din gospodăriile colective de care răspundea. Experiența pozitivă trebuie generalizată Lucrările conferinței raionale de partid Filimon Sîrbu, au scos la iveală cu deosebită putere faptul că în raion sînt mari posibilități de creștere a efectivelor de animale, că se pot obține producții mai mari în sectorul zootehnic. In raion există o bogată experiență în creșterea animalelor, în obținerea de producții mari de lapte, carne, lînă etc., sunt oameni harnici și pricepuți. In încheierea lucrărilor conferinței, tovarășul Ion Apostolatos, secretar al comitetului regional de partid în cuvîntul său, a arătat că datorită muncii politice desfășurate de organizațiile de partid, a hărniciei cu care au muncit colectiviștii, gospodăriile agricole colective s-au întărit și dezvoltat multilateral. Sînt în raion 17 G-A-C- milionare din care 10 au devenit milionare în anul 1959. Gospodăriile colective din raion au vîndut anul trecut statului, produse agricole vegetale și animale în valoare de peste 56.690.000 lei, ceea ce a permis ca fondul de bază să se mărească cu peste 15.000.000 lei totodată să crească veniturile colecșitiviștilor. Vorbitorul a subliniat că în lumina expunerii tovarășului Gh. Gheorghiu- Dej la plenara C.G. al P.M.R. din 3- 5 decembrie 1959, problema dezvoltării sectorului zootehnic și a creșterii producției animaliere, este o problemă de partid. Pentru realizarea acestor sarcini importante trebuie să lupte sub îndrumarea organizațiilor de partid toți muncitorii, inginerii și tehnicienii zootehniști din G.A.S. și S.M.T., toți colectiviștii. Accent deosebit trebuie pus pe creșterea efectivelor de animale, și îndeosebi pe creșterea producției de lapte, carne, cu cheltuieli cu mai puține. Să facem — a spus tovarășul Ion Apostolatos — ca toți mulgătorii să obțină producțiile pe care le obțin comuniștii Costică Rusu din G.A.S. Sătuc și Nicolae Mitrea de la G.A.C. Oprișenești. Pentru aceasta este necesar ca comitetul raional, organizațiile de bază, sfaturile populare să generalizeze experiența pozitivă a unităților socialiste și a fruntașilor în creșterea animalelor și în sporirea producției de lapte și carne. Este bine ca toate gospodăriile colective să-și însușească inițiativa de la G.A.C. Berlescu, ca cei mai pricepuți tineri să muncească în sectorul zootehnic. O atenție deosebită — a spus vorbitorul — trebuie acordată în acest an asigurării bazei furajere și în special a porumbului siloz care recoltat în faza lapte-ceară asigură cele mai multe unități nutritive pe unitate de suprafață și este consumat ca mare plăcere de animale. Comitetul raional de partid să ajute mai mult organizațiile de bază pentru ridicarea rolului lor de conducător politic, să desfășoare o largă muncă politică și de educare a muncitorilor și colectiviștilor, să popularizeze avantajele creșterii animalelor, să se ocupe cu competență și în cunoștință de cauză de problemele dezvoltării agriculturii socialiste. Comitetul raional de partid trebuie să îndrume organizațiile de partid și sfaturile populare să desfășoare o muncă concretă, să organizeze întrecerea socialistă între echipe, brigăzi și gospodării agricole colective pentru ridicarea tuturor gospodăriilor colective la nivelul celor fruntașe. ★ Comitetul raional de partid Filimon Sîrbu în prima sa plenară a ales ca prim secretar pe tovarășul Gheorghe Codru. Prin contribuția în muncă a cetățenilor în raionul Vrancea, după ce s-a definitivat planul contribuției muncă s-a și început executarea luncrărilor. Numai în 19 zile, adică de la data de 8 ianuarie la 27 ianuarie 1960, s-a efectuat un număr de 540 zile muncă cu brațele și peste 100 zile cu atelajele, executîndu-se aproape 1.000 m. c. terasamente la rampa de intrare a podului de pe drumul raional Valea Sării—Karuja, punctul Grumaz, de către țăranii muncitori din comunele Valea Sării, Năruja și Vrîncioaia, dînduse în circulație podul de lemn executat din anul 1959. Circulația prin acest punct se făcea pe un pod provizoriu construit din anul 1952. In prezent s-a asigurat o circulație bună și pentru autovehicole. Cu acest prilej conducerea I. R. T. A. Galați a trimis tehnicieni să studieze posibilitățile de a introduce pentru traseul Vidra- Năruja un autobus de persoane. V. Pascal corespondent •O • 'Ce sa este AL. PIRU, Opera lui G. Ibrăileanu 264 pag. — 4,60 leu E.S.P.L.A. MIHAIL SADOVEANU, Frații Jderi — roman istoric, ediția a IV-a. („Cutezătorii"), (vol. I, 318 pag.; vol. II 288 pag. vol III, 360 pag.) — 16,25 leu 30,85 cartonat. Ed. tineretului «m D. VATAMANIUC, 1. Popovici — Bănățeanul. 216 pag. — 3,65 lei E.S.P.L.A. BOIKO. Surorile ștrengărite. In românește de Tudor Măinescu. Ilustrații de P. Renkin. 12 pag. — 3 lei. Ed. tineretului Tov. LUCA PETRE, domiciliat In Galați str. George Coșbuc nr. 186, ne arată că a lucrat la Fabrica piese de schimb C. F R. Galați din luna octombrie 1958 pină în luna noiembrie 1959, dată cînd a fost trecut la pensie. Ne întreabă prin ce mijloc legal poate să-și dobindească dreptul la concediul de odihnă, pe anul muncii — 1958— 1959 — intrucit conducerea nu i s-a acordat. RĂSPUNS : Potrivit art. 12 lit. g din H. C. M. 30/957 urmează sa vă adresați comisiei pentru soluționarea litigiilor de muncă, care este competentă a vă soluționa petiția aceasta căpătând caracterul unui litigiu. Un grup de tineri de la Centrul Mecanic Galați ne arată că s-au reîntors din armată după efectuarea stagiului militar incadraduse la aceeași unitate. Ne întreabă data pot beneficia de concediul de odihnă și după ce interval de timp. RĂSPUNS: Conform legislației muncii în vigoare, tinerii reîntorși din armata și angajați în cîmpul muncii, pot beneficia de dreptul la concediu de odihnă numai după îndeplinirea a unsprezece luni efectiv muncite. Tov. ION GAVRILA mecanic la S. M. T. Ianca, raionul Filimon Sîrbu, ne arată că in anul 1956 nu a beneficiat de alocația de stat pentru copil, datorită venitului, impozabil care a depășit cuantumul de 600 lei. Intrucit impozitul a scăzut in anul 1959, ne întreabă de la ce dată beneficiază de acest drept intrucit comunicarea venitului impozabil s-a făcut abia în iulie 1959. RĂSPUNS: Indiferent de data comunicării, beneficiarul alocației de stat, pentru copil, va primi drepturile bănești începînd cu data de la care figurează cu impozitul scăzut. nul VI FOTOGRAFIE : Magazinul universal din comuna Balotești, raio-Panciu4 VIAȚA NOUA VEȘTI din raionul Tecuci Pregătiri pentru campania agricolă de primăvară Timpul se arată favorabil. In comunele raionului Tecuci au început încă de mult să se facă intense pregătiri pentru începerea campaniei agricole de primăvară. Gospodăriile colective, întovărășirile agricole și țăranii muncitori cu gospodăriile individuale, sunt pe terminate cu reparatul uneltelor agricole. La S. M. T. Tecuci reparațiile și pregătirea utilajului pentru muncile agricole de primăvară au fost terminate încă de acum o lună de zile. Și la S. M. T. Cudalbi acestea au fost executate în procent de 100 la sută. Acum în raion se muncește de zor pentru terminarea tuturor pregătirilor în vederea începerii la timp a lucrărilor agricole de primăvară. Acțiuni prin contribuție voluntară înfățișarea comunelor și satelor raionului Tecuci se schimbă de la an la an tot mai mult. Aceasta și ca urmare a acțiunilor social-culturale inițiate de către sfaturile populare, cu sprijinul deputaților și al cetățenilor. Anul acesta, în urma votării debitelor contribuției voluntare și a propunerilor făcute de cetățeni, se vor construi în mediul rural 3 școli și 13 săli de clasă noi și se vor termina cele 7 școli și 4 săli de clasă începute încă de anul trecut. Tot prin contribuția voluntară se vor construi 4 noi cămine culturale în comunele Brăhășești Cozmești, Gohor și Pochidia, se vor termina cele 5 cămine culturale, începute în comunele Nicorești, Țepu, Cerțești, Gorod etc. Va fi dată în folosință o casă de naștere la Furceni. Totodată se va extinde rețeaua de radioficare în comunele Cudalbi și suburbia Cernicari, din orașul Tecuci. Pentru noile construcții, ce se vor ridica în cursul anului 1960, s-a încasat pînă în prezent suma de 130.000 lei și a început să se facă aprovizionarea cu materialele necesare. S-au mai încasat de asemenea 28.000 lei din contribuția voluntară destinată electrificării comunelor Drăgănești și Barcea. Au strîns fier vechi Acțiunea de colectare a metalului se desfășoară cu intensitate și în raionul Tecuci. In numai două zile (6—7 februarie) s-a predat la I. C. M., pe întreg raion, cantitatea de 165.500 kg. fier vechi. S-au obținut rezultate frumoase îndeosebi în comunele Cudalbi, care a predat 31.000 kg. fier vechi, Buciumeni, Nicorești și orașul Tecuci. Cantități importante de fier vechi au colectat și muncitorii întreprinderii „7 Noiembrie“, S. M. T. Cudalbi, S M.T Tecuci și Fabrica de spirt Ghidigeni. Au participat la strîngerea fierului vechi pionierii și școlarii, utemiștii, comitete de femei, precum și numeroși oameni ai muncii. ECATERINA ANGHEL B Agenția O. N. T. Carpați din Galați organizează în ziua de 21 februarie a. c. la București o excursie cu vizionarea spectacolului prezentat de ansamblul „Optimiștii“ din Republica Populară Bulgaria și vizitarea unor muzee și expoziții. Prețul unui bilet este de 69 lei. ■ Sectorul zootehnic al gospodăriei agricole colective din raionul Tecuci s-a dezvoltat simțitor in aniu trecut. Așa de exemplu numărul taurinelor a crescut cu 1.897 capete dintre care 515 vaci cu lapte, al porcinelor cu 959 capete dintre care 665 scroafe, al ovinelor cu 10.631, iar al păsărilor cu 6.132 capete. ■ In ultimii ani membrii gospodăriei agricole colective „30 Decembrie“ din comuna Cuca, raionul Bujor, au plantat pe terenurile slab productive o suprafață de peste 60 ha. cu vie nobilă. In primăvara anului acesta colectiviștii de aici vor planta vie pe încă 20 ha. de astfel de terenuri. ■ In luna ianuarie 1960, agențiile C.E.O. — P.T.T.R. din raza raionului Brăila, au adus un aport însemnat în atragerea la C.E.G. a disponibilităților bănești ale populației din mediul sătesc. Planul pe luna ianuarie—1960, fiind depășit cu 62 la sută per global și 76 la sută în mediul sătesc. Pe luna ianuarie 1960, agenția C.E.C.—P.T.T.R. Romanu a depășit planul cu 110 la sută, aceste realizări fiind posibile datorită unei munci susținute, desfășurată în acest sens. S-a reușit astfel ca la fiecare 2 cetățeni să existe un libret de economii, iar soldul mediu pe cap de locuitor să fie de 225 lei. Rezultate frumoase pe luna ianuarie a.c. au mai obținut și agențiile C.E.C.— P.T.T.R. Movila Miresii și Gropeni, care și-au depășit planul cu 60 la sută. Rusu T. Gheorghe corespondent TEATRE GALATI: In sala Teatrului de Stat la orele’ 2Q „MICUȚA DORRIT". BRĂILA: Teatrul de Stat prezintă la orele 20 „MINCINOSUL“. CINEMATOGRAFE GALAȚI: „M. Eminescu" — Mizerabilii (seria I-a); „Maxim Gorki“ — Nunta lui Figaro: „Popular“ — An de zbucium: „Al. Vlahuță“ — Bigamul. BRĂILA : „11 Iunie“ — Abuz de încredere; 23 „August“ — Alarmă la graniță; „Muncitoresc“ — Contrabandiștii’ FOCȘANI: „Arta“ - Intîlnire cu viața; „Flacăra“ — Trei fete la timonă. TECUCI: „M. Eminescu“ — Cîntărețul mexican; „Haia Lifșiț“ — Căsnicia Lorentz. PANCIU: „Popular“ — Festivalul filmului pentru sate etapa 1 la FILIMON SÎRBU: „I. L. Caragiale“ — Zile de dragoste. BUJOR: „M. Eminescu“ — Frunze roșii. ÎNSURĂȚEI: „N. Bălcescu" — Acțiunea sabia teutonă. BUDEȘTI: „30 Decembrie“ — Vrăjitoarele din Salem. MĂRAȘEȘTI: „Muncitoresc" — Ultima aventură a lui Don Juan. ODOBEȘTI: „Victoria“ — In zgomotul roților. Pasr. 3-t« Preocuparea principală a chimiștilor de la laboratorul de chimie-fizică al Academiei R. P. Române o constituie ridicarea nivelului cercetărilor pentru rezolvarea în mod creator a problemelor practice puse de producție. Studiile făcute în sectoarele de proprietăți și structură a lichidelor ionice, analize fizico-chimice, schimbătorii de ioni și fizico-chimia rășinilor pe bază de furfurol și derivații, sînt strîns legate de problemele practice ale producției. Cercetătorii laboratorului contribuie și sprijină întreprinderile economice punîndu-le la îndemînă unele metode precise și rapide pentru dozarea unor elemente sau substanțe. IN FOTOGRAFIE : Chimistul Octavian Radovici efectuează studiul rezistenței oțelurilor inoxidabile la coroziune în medii acide. Prin cîteva unități ale „O. C. L. Alimentara“ Preocupare — rezultate bune In ultimul timp ca urmare a extinderii rețelei și a conștiinciozității în muncă a lucrătorilor de la O.C.L. „Alimentara“, deservirea oamenilor muncii din orașul Brăila, s-a îmbunătățit simțitor. Tot mai multe sînt unitățile în care, datorită preocupării salariaților se găsesc mărfurile solicitate, acestea sînt frumos și în chip atrăgător așezate, vitrinele sînt aspectuoase, iar deservirea se face în condițiunile cerute de regulile comerțului socialist. Astfel de unități care pe bună dreptate pot fi considerate model sînt și unitățile O.C.L. „Alimentara“ nr. 7 (responsabil Mihai Șchiopu) și nr. 124 (responsabil Nicolae Ungureanu). Pășind pragul acestor unități îți dai seama că orice cumpărător are la dispoziție produse alimentare dintre cele mai variate. Acest lucru ei îl realizează datorită faptului că acordă o deosebită atenție cererii consumatorilor. Așa, de exemplu, dacă un cumpărător cere un produs care în acel moment lipsește, vînzătorul respectiv își notează pe o listă produsul solicitat. Produsele de pe aceste liste sînt trecute apoi în notele de comandă și astfel magazinele pot satisface cit de curînd pe cumpărători, care sînt rugați să revină cît mai des în magazin. In același timp, salariații de aici se preocupă ca zilnic magazinele să aibă sortimentele minimale. O altă metodă de a deservi în bune condițiuni pe cumpărători este și expunerea mărfurilor cît mai vizibil și atrăgător și recomandarea unor articole asemănătoare în locul altora care lipsesc din unitate. In dorința de a transforma în fapte sarcinile ce le revin din hotărîrile partidului și guvernului, lucrătorii de la aceste unități au hotărît să reducă simțitor cheltuielile de circulație și perisabilitățile. Și într-adevăr lucrătorii de aici au redus în ultimele luni perisabilitățile cu aproape 30 la sută față de plan. Aceste realizări au fost posibile datorită faptului că aici se muncește continuu pentru conservarea în cît mai bune condițiuni, a mărfurilor, care sînt depozitate la loc uscat, ferite de umezeală, de prea multă căldură etc. Pentru reducerea perisabilităților lucrătorii de Stiuată într-un cartier muncitoresc unitatea O.C.L. „Alimentara“ nr. 8 din Brăila cunoaște zilnic afluență de cumpărători. Mulți o mare dre cetățenii acestui cartier s-au dinobișnuit să-și facă cumpărăturile de la această unitate. Intr-adevăr unitatea O.C.L. „Alimentara“ e aprovizionată cu articole de strictă necesitate. Deservirea cumpărătorilor se face deasemenea în bune condițiuni. Lucrătorii acestei unități au reușit ca în cursul lunii ianuarie a.c, să depășească planul de desfacere cu 2 la sută și să reducă simțitor cheltuielile de circulație și perisabilitățile cu 40 la sută. Toate bune pînă aici dar... Mai e și un dar și poate chiar mai multe. Despre ce este vorba. Intrînd în această unitate nu e greu să observi că unitatea nu posedă suficient spațiu pentru numărul mare de cumpărători. Acest lucru ar putea fi trecut cu vederea, însă unitatea nu are nici suficient spațiu pentru înmagazinarea produselor. Magazia fiind mică și în general încărcată cu unele mărfuri care nu sînt atît de cerute de consumatori, nu poate adăposti toate mărurii au luat ca primă măsură aprovizionarea cît mai des a magazinului și în special cu produsele cele mai cerute. Toate acestea cît și felul respectuos și civilizat al acestor lucrători fac ca oamenii muncii ce-și fac cumpărăturile că sînt deserviți aici să fie mulțumiți în bune condițiuni, iar unitatea să se situeze mereu printre cele fruntașe, furile. Din această cauză de multe ori se găsesc depozitate în spațiul destinat cumpărătorilor, butoaie de untdelemn și lăzi de care aceștia trebuie să-și ferească îmbrăcămintea. Aspectoase nu sînt nici vitrinele. Responsabilul acestei unități tov. Vasile Cuțitaru ne relata zilele trecute că acestea ar putea fi mai bine amenajate, dar că trebuie făcute uneia modificări pe care le-a cerut conducerii O.C.L. „Alimentara“ Brăila. Responsabilul unității nu s-a mai preocupat de această problemă, iar conducerea O.C.L. Alimentara a crezut de cuviință, că unitatea poate satisface cerințele cumpărătorilor și în condițiile actuale. Deci nu a luat măsurile corespunzătoare. Se mai întîmpla uneori ca aici să lipsească și unele sortimente mult căutate. Așa, de exemplu, consumatorii nu găsesc întotdeauna suficient lapte, brînză de vacă și altele. Este necesar ca salariații unității să acorde mai multă atenție cererilor de consum, iar conducerea O.C.L. „Alimentara" Brăila să asigure buna aprovizionare a unității și cu astfel de produse. Cînd lipsește spiritul gospodăresc PUBLICITATE»* PUBLICITATE », PUBLICITATE « întreprinderea „NĂVODUL“, fabrică de sfori și frînghii cu sediul In Galați, str. Traian nr. 155, telefon 1897, oferă spre vînzare întreprinderilor, gospodăriilor agricole de stat, și gospodăriilor agricole colective următoarele articole: 1. SFORI DE LA 1 MM. — 4 MM. STAS 1930/50 2. FRINGHIE ALBA 5 MM. -120 MM. STAS 220/51. 3 STREANGURI 4. GURI DE HAM 5. CAPESTRE CU PANA Livrarea se face la baza comenzilor emise de beneficiari in dicîndu-se nr. de virament. Pentru PUBLICITATE ADRESAȚI-VA IN SCRIS ADMINISTRAȚIA ZIARULUI „VIAȚA NOUA“ GALAȚI STR. P. TCACENCO NR. 2. SAU LA TELEFON 1300. Întreprinderea de gospodărire orășenească Galați Str. 1 Mai nr. 35. telefon 27.66 — 15.03 execută pentru întreprinderi, instituții și sectorul particular lucrări și prestații de serviciu după cum urmează: — Lucrări de reparații și amenajări în construcții, zidărie, zugrăveli, vopsitorie, reparații timplurie și dulgherie, sobe teracotă și zid, reparații acoperiș, instalații de apă, sanitare și electrice. — Monumente funerare și prefabricate din marmură. — Coșerii— Lozinci, panouri, indicatoare, firme luminoase și picturi. — Comenzile și informațiile suplimentare se primesc la adresa întreprinderii. Sit>■« *••ț'tț’lț'l"* •»••«••e.«• ••••«••o »••••• »• ••• ••• ••**••»•* ••••«•o* I.R.T.A. Galațî cu sediul în Str. Dr. Carnabel nr. 71 aduce la cunoștința tuturor întreprinderilor și instituțiilor din regiunea Galați, că examinarea conducătorilor auto în vederea promovării în clasele II și 1 de salarizare se face în perioada 15 februarie — 31 martie 1960 întreprinderile și instituțiile care au conducători auto vor înainta la IRTA pînă la 20 martie 1960, tabel nominal cu cei propuși, semnat de conducătorul unității și președintele comitetului de întreprindere. Nu vor fi propuși pentru examinare în vederea promovării, conducătorii auto care au o vechime mai mică de 4 ani ca șofer, sau au avut accidente și abateri în ultimul an.