Viața Nouă, iulie-septembrie 1971 (Anul 27, nr. 8255-8333)

1971-07-31 / nr. 8281

Pag. a 2-a Campania agricolă de vară Mai multă operativitate la eliberarea terenului, executarea arăturilor și însămînțarea culturilor duble! Practic, terminarea recoltării griului a încheiat numai o etapă din actuala campanie agricolă. Sunt o serie de lucrări deosebit de importante care se cer executate în continuare cu aceeași operativitate, cu aceeași răspundere. Este, dacă ne gîndim la acest lucru, foarte greu de stabilit o ordine anume, așa că în fiecare unitate agricolă măsurile organizatorice trebuie să conducă la încadrarea tuturor acestor lucrări în perioada optimă de timp. In primul rînd se impune urgentarea treieratului griului pe sosele și în unitățile unde acesta a fost recoltat manual. Este bine, în acest sens, ca stațiunile de mecanizare a agriculturii să dirijeze, acolo unde este nevoie, un număr suficient de combine în așa fel ca lucrarea să fie cit mai grabnic încheiată. Considerăm că o întrajutorare între unități ar fi binevenită acum, deoarece mai sunt încă multe C.A.P.-uri (Bălăbănești, Brăhășești, Priponești, Nărtești, Buciumeni și Movileni) unde încă nu s-a început treieratul mazării. Un număr sporit de forțe de muncă trebuie ocupat în aceste zile la eliberatul terenului de paie în așa fel încît executarea arăturilor de vară să nu fie stingherită iar însămînțarea culturilor duble să se facă în fiecare unitate pe întreaga suprafață planificată. Din datele centralizate aseară la Direcția generală agricolă județeană rezultă că în foarte multe cooperative agricole, ritmul de lucru la însămînțarea culturilor duble este nesatisfăcător. Sînt cooperative agricole (Smulți, Vădeni, Băneasa, Moscu, Roșcani, Balintești etc.) care au însămînțat, spre exemplu, ieri suprafețe destul de mari cu culturi duble depășind cu mult viteza zilnică de lucru stabilită. In schimb în unele C.A.P.-uri (Rădești, Blînzi, Jorăști, Cudalbi II, Umbrărești etc.) nu s-a însămânțat în cursul zilei de ieri nici un hectar cu culturi duble. Dar, așa după cum am mai amintit, principala condiție pentru realizarea sarcinilor stabilite în ceea ce privește însămînțarea culturilor furajere în miriște, o constituie eliberarea cit mai grabnică a terenului și efectuarea arăturilor. Rezervele de apă din sol sunt încă suficiente pentru a asigura din astfel de culturi cantități suplimentare de furaje. Se constată, de asemenea, că în această perioadă și arăturile se fac de bună calitate. Tocmai de aceea trebuie ca fiecare consiliu de conducere și specialiști din C.A.P. să mobilizeze toate forțele de muncă disponibile la eliberatul terenului de paie și transportul acestora in parcurile de furaje ,creîndu-se în acest fel posibilitatea ca într-un timp cit mai scurt să se termine însămînțarea culturilor duble și executarea arăturilor de vară. întreruperile Ia funcționarea agregatelor (Urmare din pag 1) seamnă aglomerat mai puțin pentru furnale. Nu întîmplător conducerea sectorului furnale, analizînd situația producției de fontă în primul semestru, preciza că realizările ar fi fost cu mult mai mari dacă fabrica de aglomerare ar fi aprovizionat furnalele în mod ritmic cu aglomerat de calitate. O sumară trecere în revistă a unor cauze pentru care fabrica de aglomerare nu se încadrează în parametrii proiectați a rezultat din însăși discuția purtată cu maistrul tehnologic Dumitru Costache de la mașina nr. 2. Rezultă, de pildă, că mașina funcționează cu 7 și 8 oameni mai puțin pe schimb, în vreme ce față de schemă, în ansamblu, numărul salariaților prezintă un plus. De asemenea, nu se confirmă faptul că unele opriri pot fi evitate dacă forța de muncă ar fi mai bine folosită pe total fabrică. Maistrul relata că nu se supraveghează îndeosebi pîlniile la circuite, benzile, motoarele, tobele secundare. Fiecare dintre aceste instalații, nesupravegheate, provoacă opriri neprevăzute, întreruperea procesului de producție timp de ore întregi în aproape fiecare schimb. Constatăm, desigur, și lipsa unor motoare de rezervă, a unor piese de schimb, care determină descentrarea benzilor sau blocarea unor instalații. Neatingerea parametrilor proiectați de producție se reflectă în mod organic în nerealizarea — sau mai corect spus, în depășirea unui indicator sintetic — prețul de cost al tonei de aglomerat. Pe anul 1970, de exemplu, prețul de cost a fost cu 3,08 lei pe tonă mai mare față de plan. In afara influențelor de mai sus, la o atare depășire au mai contribuit și depășirile de consumuri specifice, depășiri care continuă și în acest an. Așa, de pildă, în primul semestru din acest an s-a folosit la fiecare tonă de aglomerat un piuc de aproape 6 kg cocs. A crescut, de asemenea, de aproape două ori consumul de apă industrială, s-a utilizat suplimentar energie electrică și aer comprimat. Toate aceste neajunsuri, care frânează încadrarea fabricii de aglomerare în parametrii proiectați,au la origine lipsa unei organizări judicioase, nerealizarea atentă a stării de fapt existente. Pare puțin anormal, dar așa stau lucrurile lipsuri ca cele semnalate mai sus au fost analizate și sunt analizate superficial și, bineînțeles, parțial, numai cu ocazia adunărilor generale ale salariaților ; nici anul trecut și nici altădată conducerea sectorului de aglomerare n-a luat în dezbatere amănunțită modul în care sunt realizați parametrii în ansamblu. Este cazul să menționăm aici că o analiză completă nu s-a făcut nici de către organizația de partid și nici de către conducerea secției. Analizele periodice făcute de comitetul de partid asupra unor indicatori — calitatea, utilizarea timpului de lucru, folosirea agregatelor — au fost utile, dar nu în suficientă măsură au putut să ajute la redresarea activității generale a fabricii de aglomerare. Avînd în vedere esența lipsurilor ce se întîlnesc la aglomerare, faptul că ele pot fi soluționate cu forțele sectorului și ale factorilor de răspundere din conducerea Combinatului, se poate concluziona că, acest sector are toate condițiile să se încadreze în cel mai scurt timp în parametrii de funcționare stabiliți prin proiect. Rămîne de datoria conducerii sectorului, a organizației de partid, în ultimă instanță, a comitetului de direcție al Combinatului siderurgie să valorifice aceste posibilități în interesul fructificării eficiente a valorilor de investiții cheltuite de statul nostru, al sporirii producției de metal. VIAȚA NOUĂ FOTBAL Politehnica - Automobilul Focșani 1-1 (0-0) Joi după amiază, fotbaliștii de la Politehnica Galați au susținut un nou meci de verificare, în cadrul pregătirilor pe care le efectuează în vederea viitoarei ediții a campionatului diviziei B, care va începe la 15 august. Studenții au avut o comportare nesatisfăcătoare, atacanții ratînd din nou multe situații clare de a înscrie. Apărătorii nu s-au dovedit nici ei prea siguri în intervenții, în cîteva rînduri fiind depășiți de înaintașii focșăneni. In general, jucătorii de la Automobilul Focșani s-au dovedit a fi buni parteneri de întrecere, solicitîndu-i deseori pe studenți. Scorul a fost deschis de oaspeți prin Canaragiu, care a trimis puternic, în plasa porții lui Brescan, o minge venită din bară ! Cu două minute înainte de finalul jocului, Bezman a înscris golul egalizator. Politehnica a utilizat jucătorii: Gheorghiu (Brescan) , Ungureanu, Dima (Diaconu), Marin (Tudorie), Rizea, Tănăsescu (Lehăduș), Dinu (Toma), Marinescu, Bezman (Popanică), Bírta, Zotincă (Țolea, Bucur). O nouă etapă în „Cupa României“ La 15 august se vor desfășura jocurile unei noi etape a „Cupei României", la fotbal. In această etapă, alături de echipele calificate (din campionatele municipale și județene) vor participa formațiile din campionatul divișiziei C. Echipele din județul nostru vor avea ca adversare formații din județele Brăila, Buzău și Vrancea. Iată programul meciurilor : Chimia Mărășești — A.S.M. Tecuci ; Avîntul Vînători — Ancora Galați ; Victoria I.G.L. — Șoimii Buzău ; Tehnometal Galați — Constructorul I.C.M.S.G. (fost S.U.T.) ; Dunărea Brăila — Dacia Galați. O nouă amenajare pisccolă (Urmare din pag. I durului" în jos pînă la Galați, unde locuitorii municipiului nostru să găsească un loc plăcut pentru agrement și pescuit, iar apele acumulate în lacuri să poată fi folosite și la irigații. Fericit pentru această realizare conducerea cooperativei, comitetul de partid, pe proiectanți și constructori“. Răspunzînd, în numele celor felicitați de primul secretar, ing. Emil Nerersa, președintele cooperativei, s-a angajat ca, sub conducerea comitetului de partid, să nu precupețească nici un efort pentru realizarea tuturor sarcinilor ce stau în fața unității. Constructorii, între care și meseriașii cooperatori Gheorghe Mocanu, Oprea Corceovei, Antonel Atanasiu, Sandu Micu și Gheorghe Miron, sînt mîndri de această amenajare, iar experiența acumulată, cum de altfel ne spuneau tovarășii Dumitru Șerbănescu, secretarul comitetului comunal de partid și Gostică Munteanu, secretarul comitetului de partid pe C.A.P., se va servi la executarea salbei de amenajări piscicole. SPORT • SPORT • SPORT • SPORT • SPORT Concursul „Pentru cea mai frumoasă bază sportivă de la sate“ - in plină desfășurare în vederea îmbunătățirii activității sportive de masă de la sate, a dezvoltării și consolidării bazei sportive, prin muncă voluntar-patriotică, Comitetul județean U.T.C. în colaborare cu Consiliul popular județean, C.J.E.F.S., U.J.C.A.P., U.J.C.C. a organizat și în acest an concursul „Pentru cea mai frumoasă bază sportivă de la sate". La concurs participă toate asociațiile sportive sătești din județul Galați, concursul cuprinzînd următoarele criterii : — amenajarea unei baze sportive compusă din terenuri de fotbal, volei, handbal, a unor sectoare atletice spațiu de aruncări, formate din groapă de sărituri și piste de alergări ; — construirea unui portic de gimnastică compus din bară fixă, inele, frînghie și prăjină pentru cățărări ; — amenajarea unei instalații simple igienico-sanitare, tabele de marcaj, precum și reamenajarea bazelor sportive simple existente ; — asistența tehnică pentru desfășurarea acestor lucrări va fi acordată de profesorii de educație fizică din comunele respective ; — amenajarea altor terenuri sportive în funcție de obiceiurile și tradițiile sportive existente în comunele respective cum ar fi :oină, ciclism, călărie, popice, poligoane de tir, estradă pentru lupte și pentru diferite jocuri distractive ; — întreținerea permanentă a bazelor sportive prin împrejmuirea acestora și plantarea în jurul lor a unor pomi monumentali sau a unor perdele de protecție. Desemnarea celor mai bune baze sportive se va face de către Comisia județeană formată din : Constantin Catană, șef secție sport — turism a Comitetului județean U.T.C., Teodor Oprică, președintele C.J.E.F.S., Ion Iliescu, vicepreședinte al U.J.C.A.P., Vasile Crintea, de la Consiliul popular județean și de către un membru al U.J.C.C. Concursul „Pentru cea mai frumoasă bază sportivă de la sate" este dotat cu premii formate din echipamente și materiale sportive. Vor fi premiate organizațiile U.T.C. și asociațiile sportive cu cele mai bune rezultate în acțiunea de amenajare și întreținere a bazelor sportive sătești. Premierea câștigătorilor concursului va avea loc în comunele cîștigătoare cu prilejul unor duminici culturalsportive sau festivaluri ale sportului, cîntecului și dansului, la care vor participa formații sportive și artistice ale comunelor învecinate. La stabilirea cîștigătorilor comisia județeană va acorda o mare atenție și activităților sportive ce sunt organizate în această perioadă, la care vor atribui premii și excursii gratuite tinerilor care s-au afirmat în organizarea acestora. Organizațiile U.T.C. și asociațiile sportive sătești au datoria să stabilească, împreună cu consiliile populare și consiliile de conducere ale C.A.P.-urilor, locurile unde se vor amenaja bazele sportive și obiectivele precise de realizat, să mobilizeze masele largi ale tineretului de la sate, organizînd șantiere ale tineretului pentru amenajarea, reamenajarea și întreținerea bazelor sportive. In discuțiile purtate la Comitetul județean U.T.C. a reieșit că unele comune au și terminat aceste baze sportive, cum ar fi : Liești, Ivești, Matca, Valea Mărului, Costache Negri, Munteni, Barcea, Buciumeni, Nicorești, Corni, Cavadinești, Vîrlezi și altele. In curs de amenajare : Umbrărești, Braniștea, Cudalbi, Bălăbănești, Grivița și altele. Sunt și consilii populare ca cele din comunele Piscu, Corod, Cerțești, Băneasa și Schela care nu au dat nici un fel de sprijin în această direcție. Sunt și situații în care profesorii de educație fizică nu au asigurat asistența tehnică în executarea acestor lucrări, deși acestea intrau în atribuțiile lor. La acest capitol pot fi citați profesorii Viorel Drăguș și Liceul din Mihai Oancă, de la comuna Pechea și alții. La acțiunile organizate pînă în prezent se evidențiază, prin activitatea desfășurată, profesorii de educație fizică: Chircă și Dumitru Antanache (din comuna Ivești), Marian Banea (Barcea), Dumitru Donici (Matca), Ionel Stan (Grivița) și alții. Cu acest prilej trebuie să evidențiem și asociațiile sportive cu o bogată activitate sportivă, cum sunt cele din comunele Ivești, Liești, Valea Mărului, Matca, Grivița și altele. V. ȘTEFANESCU CILMIMA GALAȚI „Republica“ — filmul Dincolo de barieră — orele 10 ; 12 ; 15 ; 17 ; 19 ; 21. „Țiglina“ — filmul Darclee — orele 15 ; 17 ; 19 ; 21. „Central” — filmul Cortul roșu seriile I și a II-a — orele 9,30 ; 12,30 ; 15,30 ; 19. „Popular” — filmul Renegata — orele 15 ; 17,30 ; 20. „Doina“ — filmul Fată pierdută — orele 15 , 17 , 19 ; 21. „Dunărea” - filmul Iubita Lui Gramima — orele 14,45 ; 17 ; 19,15 ; 21,15. Grădina „11 Iunie” — filmul Jocuri neschimbate — ora 20,15. TECUCI „Arta“ — filmul Haiducii lui Șaptecai , „Popular” — filmul Căpitanul Korda.. COTELE APELOR DUNĂRII IN ZIUA DE 30 IULIE 1971 Galați 157 cm crește 3 cm Tulcea 106 cm — staționează Orșova 1729 cm crește 7 cm Tr. Severin 173 cm crește 10. cm Calafat 148 cm crește 3 cm Corabia 140 cm crește 6 cm Tr. Măgurele 111 cm crește 4 cm Giurgiu 129 cm crește 6 cm Oltenița 132 cm crește 5 cm Călărași 70 cm crește 5 cm Cernavoda 42 cm — staționează Hîrșova 114 cm scade 3 cm Brăila 155 cm — staționează TinomyNi STMBATA 31 IULIE 1971 15,20 Deschiderea emisiunii — „Apollo 1I“. Transmisiune directă. Prima plimbare pe Lună: 16,30 Emisiune în limba germană. 18,00 Bună seara, fete ! Bună seara, băieți ! 19,10 Tragerea de amortizare ADAS. 19,20 — 1 001 de seri — emisiune pentru cei mici. 19,30 Telejurnalul de seară — Sport. 20,00 Săptămîna internațională. 20,15 Tele-enciclopedia — Kamakata Ciuci — Record — Radioactivitate (II) — Rîul crocodililor. 21,00 Film serial realizat de Televiziunea Română. „Urmărirea”. Episodul II — „Recepție la Von Braun”. 21,50 Fragment din spectacolul înregistrat la Sala de concerte a Radioteleviziunii cu naistul Gheorghe Zamfir. Române 22,05 Spectacol muzical-distractiv: înregistrare de la bazinul Lido. 23,15 Telejurnalul de noapte. 23,25 „Apollo 15”. Aspecte din timpul activități extravehiculare pe primei Lună, 23:50 închiderea emisiunii. (Urmare din pag. I pectivă lucrări nebonificate, pentru care tînărul George Tîrlă a fost sancționat cu „admonestare publică". Nu au trecut însă decit cîteva zile și la 22 februarie (după numai cinci zile) în aceeași secție sînt depistate alte lucrări nebonificate. I se mai dă o sancțiune pentru îndreptare, dar același „specialist" și recidivist în comiterea de fapte necinstite, continuă să opereze fără rușine în stil caracteristic, înșelînd pe unii cetățeni care-i solicitau serviciile. „Deochiat" pentru executarea de lucrări nebonificate, George Tîrlă recurge la altă potlogărie, executând reparații cu suprapreț, pentru care mai primește o sancțiune. Cine ar fi putut crede că după atîtea cite s- au „întâmplat", tehnicianul G. T. ar fi mai avut curajul să continuie cu șirul faptelor necinstite ? Dar . .. năravul din fire n-are lecuire. Astfel, la 22 mai a.c. este surprins aplicînd suprapreț pentru recondiționarea unui cap magnetofon, operațiune pe care în realitate nu a executat-o , după cum a constatat un delegat al U.C.E.C.O.M.-ului. La cele relatate mai sus se adaugă vînzarea unui magnetofon adus în secție pentru reparat, încercarea de a-și însuși o bandă originală tip B.A.S.F. a altui magnetofon și altele, toate în dauna cetățenilor care au venit cu încredere la această secție pentru a solicita diferite servicii contracost. Ce a împiedicat oare conducerea cooperativei să ia măsuri radicale pentru stîrpirea faptei Climatul nociv în acestor care tehnicianul George Tîrlă se simte atît de bine nu mai poate fi tolerat. Un climat tot atît de prielnic a găsit și electricianul Marin Dei care pătează onoarea unității Ion la cooperativa „Constructorul". Cu ocazia deplasărilor în comunele și satele din județ, acesta angajează lucrări pe cont propriu, înșelînd buna credință a unor cetățeni. Unul dintre cei înșelați este Năstase Dubău din satul Vasile Roaită, comuna Umbrărești. Era prin luna februarie. Năstase Dubău se hotărîse să instaleze lumină electrică în casă. I-a ieșit în cale Marin Ion. Fără prea multă tocmeală, acesta încasează 1 500 lei, obligîndu-se să execute instalația. Lucrarea n-a fost însă executată conform angajamentului și la cererea păgubașului s-au întreprins cercetări. Față de costul real al lucrării, cetățeanul Năstase Dubău fusese înșelat cu 804 lei. Fapta nu poate fi calificată altfel decit excrocheri, cel care a săvîrșit-o fiind pasibil de sancțiuni penale. Conducerea cooperativei a găsit însă o altă soluție, punînd capăt litigiului. A preluat lucrarea, „obligîndu-l" pe salariat la plata sumei încasată peste costul real al lucrării prin ... rețineri din salariu în mai multe rate. Apoi ca o mamă „bună" și-a mustrat „fiul" punîndu-l la adăpost în speranța că va fi recunoscător și nu va mai comite în viitor asemenea fapte. Felul de a acționa al conducerii cooperativei în rezolvarea cazului relatat este mai mult decît o încercare de a cocoloși fapta necinstită a salariatului Marin Ion. Și poate că cetățeanul Năstase Dubău n-ar fi primit nici acum, după șase luni banii dacă nu s-ar fi adresat redacției, căci la cooperativă a solicitat sprijin cu mult înainte, fără a se fi luat vreo măsură. De ce atîta îngăduință față de cei care își permit să umfle prețurile unor lucrări și să-și însușească valori ce nu le aparțin ? DUMINICA 1 AUGUST 1971 8,30 Deschiderea emisiunii. Sport și sănătate. 9,00 Matineu duminical pentru copii. 10,00 Viața satului. 11,15 Pagini de mare popularitate din muzica simfonică. 12,00 De strajă patriei. In larguri albastre. 12,30 In reluare la cererea telespectatorilor. Selecțiuni din spectacolul muzical distractiv înregistrat la stațiunea Neptun. 13,00 Emisiune în limba maghiară. 14,30 Postmeridian. Sport. 15,00 Serbările Mării. 16,00 Magazin. 16,55 Apollo 15 — Transmisiune directă. A doua plimbare pe lună. 17,50 Pasiuni. 18,10 Planeta giganților — Film pentru tineret. 19,00 Vetre folclorice . Flori de pe Mureș. 19,20 - 1001 de seri. 19,30 Telejurnalul de seară. 20,00 Reportajul săptămînii. — Platforma industrială a Târgoviștei. 20,15 Film artistic. Patrula — Premieră pe țară. 21,30 Spectacol muzical TV. 22,05 Recital Deva. 22,35 Film documentar — Școala de alpinism — Cu prilejul Zilei naționale a Elveției. 22,50 Telejurnalul de noapte. LUNI 2 AUGUST 1971 18,00 Deschiderea emisiunii. Vasile Alecsandri — Prezență vie în marile momente ale istoriei naționale. 18,15 Stop-cadru. 18,45 Apollo 15 — Transmisiune directă — Decolarea modulului lunar de pe Lună. 19,25 1 001 de seri. 19,30 Telejurnalul de seară. 20,00 Glorios partid — program de cîntece. 20,15 Roman foileton Roșu și Negru (III). 20,55 Prim plan — Gheorghe Lazăr. 21,25 Steaua fără nume... în vacanță. 22,20 Din țările socialiste. 22,35 Telejurnalul de noapte. Sport. MARȚI 3 AUGUST 1971 16,30 Deschiderea emisiunii. Volei feminin : România—Bulgaria. 18,00 Patriei — Emisiune de versuri. 18,15 Brățara de aur — Semifinala. 19,15 Publicitate. 19,20 — 1001 de seri. 19,30 Telejurnalul de seară. Sport. 20,10 Reflector. 20,20 Seară de teatru . In vîntul de primăvară. 21,40 Cîntece și jocuri populare. 22,00 Oameni și fapte. 22,15 Selecțiuni din Festivalul internațional de muzică ușoară de la Split (R.S.F. Iugoslavia). 22,40 Telejurnalul de noapte. MIERCURI 4 AUGUST 1971 16,30 Deschiderea emisiunii. Volei feminin . România-U.R.S.S. 18,00 Universal-șotron. 18,25 Mult e dulce și frumoasă. 18,40 O interpretă îndrăgită, Ileana Sărăroiu. 18,50 Confruntări. 19,10 Tragerea pronoe.opres. 19,20 — 1001 de seri. 19,30 Telejurnalul de seară. 20,00 Ancheta TV — „Minciuna are picioare scurte“. 20,20 Telecinemateca . Scrisoare neexpediată. 22,00 Moment umoristic. 22,15 Teleglob. 22,35 Arii celebre din opere. 22,50 Telejurnalul de noapte. JOI 5 AUGUST 1971 17,30 Deschiderea emisiunii — E- între 1—7 august 1971 misiune în limba maghiară. 18,30 La volan — emisiune pentru conducătorii auto. 18,50 Timp și anotimp în agricultură. 19,10 Pentru sănătatea dv. 19,20 — 1001 de seri. 19,30 Telejurnalul de seară. 20,00 Aparențe și realizări în lumea capitalului. 20,15 Interpreta săptămînii— Florica Bradu. 20,30 Din cronica eroică a insurecției. 20,50 Antologia umorului — Stan și Bran studenți la Oxford. 22,00 Cadran internațional. 22,30 Telejurnalul de noapte. VINERI 6 AUGUST 1971 17,00 Deschiderea emisiunii — Volei feminin . România — R.P.D. Coreeană. 18,30 Cîntă pentru dv . Maria Precup și Ioan lanoși. 18,40 Ex-Terra ’71. 19,10 Tragerea Loto. 19,20 - 1001 de seri. 19,30 Telejurnalul de seară. Sport. 20,10 Cronica politică internă de Eugen Mândric. 20,25 Muzică corală interpretată de Ansamblul „Doina”. 20,40 Panoramic științific. 21,00 Film artistic : Darul dragostei. 22,40 Telejurnalul de noapte. SIMBATA 7 AUGUST 1971 16,15 Deschiderea emisiunii — Emisiune în limba germană. 18,00 Ex-Terra ’71. 18,40 Bună seara, fete ! Bună seara, băieți ! 19,15 Publicitate. 19,20 - 1 001 de seri. 19,30 Telejurnalul de seară: 20.00 Săptămîna internațională. 20,15 Tele enciclopedia. 21,15 Film serial : Urmărirea — Episodul ITI — Atelierul de croitorie. 22,05 Emisiune muzical-distractivă: 23,10 Telejurnalul de noapte. Sport. PROGRAMUL TELEVIZIUNII Nr. 8281 întreprinderea de industrializare a cărnii Galați Șoseaua Galați — Brăila nr. 12, telefon 13650 Angajează de urgență : — Șefi depozit care să îndeplinească condițiile de pregătire și stagiu conform HCM 914/1968 și legea nr. 22/969 și cu domiciliul în municipiul Galați. Informații suplimentare se pot obține la sediul unității — compartiment personal. Întreprinderea Electrocentrale Galați Cu sediul pe platforma Combinatului siderurgic Galați Angajează de urgență : — operatori chimiști — laboranți tratarea apei — lăcătuși reparații termomecanice — conducători auto — muncitori necalificați Doritorii se pot adresa la biroul personal, telefon 30104 — 166. Întreprinderea de constructii ȘI MONTAJE SIDERURGICE GALATI ANGAJEAZA : — magazineri comerciali — în ramura exploatare CFR — mecanici locomotivă aburi — manevranți vagoane Angajarea se face cu respectarea prevederilor H.C.M. 914/1968. Doritorii se vor adresa la serv, organizarea muncii I.C.M.S.G. ANUNȚ O.C L. Produse Industriale Galați face cunoscut populației că pînă la 31 august 1971, combustibilii solizi se desfac în proporție de 50% lemne și 50% cărbuni și că depozitele din municipiul Galați și județul Galați dispun de stocuri suficiente și de bună calitate. Stația de sortare a minereului Galați Angajează : șef birou aprovizionare (temporar) responsabil contină cantaragii autorizați X