Ziarul de Sibiu, august 2005 (Anul 3, nr. 90-91)

2005-08-01 / nr. 90

2 Ilarul e 17 august 2005 . ANCHETA Departamentul de construcții construcții de drumuri (ATS) construcții la cheie tehnica canalelor Geiger-Kunz dezvoltare de proiecte Departamentul de mediu decontaminare/debarasare SAM-Truck energie Polițiști cu afaceri  f Taximetria este o pădure în care lupii bântuie înca departe de ochii vânătorilor. Cel puțin la Sibiu. Dincolo de alte afaceri si evaziunile fiscale de care se poate afla doar făcând o cursa cu taxiul, în Sibiu circula informații potrivit cârora implicați în ale taximetriei ar fi chiar polițiști. Aceștia sunt funcționari publici, conform statutului polițistului, și nu au voie sa desfășoare afaceri. Cu toate acestea, pentru a își mari veniturile bugetare, unii preferă sa se ia la trânta cu legea tate cu răspundere limitată, înregistrată din 14 iulie, 2004, cu sediul în strada Maierilor, nr. 22b. Administratorul firmei este Ionela Chidu. Soțul acesteia, însă, Dan Chidu, lucrează în cadrul Poliției Sibiu, în departamentul logistică. Legătura dintre Dan Chidu și taximetrie au făcut-o mai întâi șoferii de taxi, care l-au zărit pe acesta "pe teren", în inspecția mașinilor trecute însă pe firma soției. De altfel, soția și alți membri ai familiei sunt, în România, paravanul perfect pentru ca un funcționar public să nu intre în incompatibilitate cu legea. Ei bine, cum în taximetrie, vorba are drum lung, informația potrivit căreia Dan Chidu ar avea legătură cu taxiurile de la Comis a circulat rapid. Inițial, pe taxi Comis au circulat patru mașini ale serele-ului AND&LUK. Insă, Ionela Chidu susține că două dintre acestea au fost vândute și că un Logan se Conform unor surse confidențiale, sunt mai mulți polițiști care ar avea legătură cu taximetria, iar afacerile lor se desfășoară la limita legii. Și tocmai pentru că principala lor menire este să apere legea, afacerile lor sunt mai greu de dejucat. Mai ales atunci când încearcă să facă bani prin "persoane interpuse", așa cum spune în Legea 306-2002, privind Statulul polițistului. Dincolo de vorba legii, este evident de ce un polițist nu poate fi implicat în taximetrie. Mai ales într-o taximetrie sibiană care se zbate între tot feluri de nereguli și războaie ascunse între patroni. Și atunci când controale ale poliției, GEIGER Domenii strategice Departamentul de materii prime balast și camiere betoane prefabricate din beton flota Geiger Hermannstadt Calea Gușteriței 47A Sibiu - România tel: +40 (269) 230 301 fax: +40 (269) 237 351 e-mail:geiger.hermannstadt@geiger. ro Vrei suplimente Potolește fi foamea de informații cu Suplimentele Auto. Proprietăți imobiliare. Zilele țărilor acum și pe web, la suplimente,trustulgazeta.ro, împreună cu alte organe de control ale statului, descoperă șoferi fără permis sau mașini cu numere false. Și, mai ales, pentru că anumite controale ale poliției sunt ocolite, în urma unor scurgeri suspecte de informații, de șoferii care se simt cu musca pe căciulă. Sunt mulți cei care știu dedesubturile taximetriei sibiene, dar puțini care au curajul să ofere informații. Iar legăturile dintre polițiști și taximetrie sunt cu atât mai sensibile. Totuși, adevărul iese încet la iveală. Unul dintre exemple este un caz care se petrece în sânul firmei de taxi Comis. Aici, un SRL oarecare deține două mașini. Până aici, nimic anormal, numai că legătura cu polițistul apare doar la o cercetare atentă a identității SRL-ului. La Taxi Comis rulează în acest moment două taxiuri aparținând firmei AND&LUK SRL. Aceasta este o societeat Altea rupe inima Farurile felinei te face să întorci ochii după ea pe stradă. Prin detalii neconvenționale precum jantele elegante de 16" din aliaj ușor sau ștergătoare ascunse în montanți. Seat Altea face valuri printre inimile ce știu să bată în ritm de motor. Ce să mai spunem de motoare care sunt numai patru, numai bune de dat cheie la ele. Două diesel, care pe lângă faptul că au 6 viteze mai prezintă și 16 valve pentru putere optimă. Cele pe benzină includ variantele 1,6 75Kw/ 102cp și superbul 2.0 Fsi de 110kw/150cp, disponibil și cu o cutie de viteze automată Triptonic cu 6 trepete. Uite numai așa poți face vecinii să moară de ciudă când te văd la volanul unui sportiv de calibrul lui Seat Altea. Ambianța de mașină de curse care se simte la Seat Altea rezultă din designul ergonomic al panoului de bord care sunt făcute pentru a sluji șoferul și nimic mai mult. Numai la volanul unui Seat Altea puteți domina spațiul care înconjoară mașina la momentul rulării sos. Alba-Iulia 59C tel 0269/228558 fax 0269/229289 ale Trustului de presă