Administraţia Română, 1932 (Anul 12, nr. 11-12)

1932-11-01 / nr. 11-12

Pentru tot ceea ce priveşte redacţia: cererile de abonamente, manuscrise, reviste, ziare, cărţi etc. a se adresa la redacţia revistei: Cluj, Calea Moţilor 14 Pentru tot cea ce priveşte administraţia : sumele de bani mandate poştale, scrisori de valoare etc. a se adresa d-lui IOAN //a.ADEU CASSIERUL TIMITNEI, NOTAR IN COCIUB 1-Jf 1BB o u. TING A iurl. Bi'ior. Sumele restante datorite revistei se vor trimite tot pe numele d-lui loan Hajdeu. Avi. Rugăm abonaţii noştri, cari ne mai datorează încă unele sume pe anii trecuţi să binevoiăscă a le achita de urgenţă. Nu putem socoti de sprijitori ai revistei noastră pe aceia, cari ne îngrenează apariţia, prin neachitarea la timp a abonamentului. O revistă reclamă, sute de mii lei cheltueli anual şi nu poate apăre regulat, dacă abonaţii nu achită la timp abonamentele. Ca organ care stăm în serviciul întregului corp notarial şi administraţiei comunale, rugăm abonaţii noştri, ca fiecare să ne câştige câte un abonat nou, ca să putem mări revista. Alcătuit de d-nii: T. C. Marinescu Director General al Ministerul de Interne Direcţia Personalului Secretar genera delegat Director General in Ministerul de Interne C. G. Grigorescu Subdirector general in Ministerul de Agricultură şi Domenii Al. Cuper Director în Ministerul de Agricultură şi Domenii Şeful Secţiei Păşunelor Al Lscarov Voldovanu Avocat cl. 1. al Ministerului de Interne Dr. V. Voiculescu Medic Sanitar al Municipiului Bucureşti Petre Ştefănescu Inspector General Administrativ In Ministerul de Interne I. C. Nicolau Recomandăm, colegilor marele Indreptar Administrativ“ Pentru uzul tuturor funcţionarilor din diferitele ramuri administrative ale ţări. — Autorităţilor publice de toate felurile şi toate gradele, — instituţiilor băncilor, studenţilor, etc. Acest îndreptar, care de fapt, este un mare dicţionar administrativ, cu totul nou în publicistica noastră românească, este menit a fi un imbogăţitor de cunoştinţe un cruţător de energii şi un îmbolditor de activităţi creatoare pe ogorul vieţii noastre publice. Consultarea lui va fi pentru oricine de un folos practic imediat şi netăgăduit. Autorii lui, gândindu-se că trebue să facă din el o lucrare care să poată sta la îndemâna câtor mai mulţi, n’au cruţat nici o jertfă şi, deşi lucrarea este impunător de voluminoasă, peste 800 pagini pe două coloane, cu litere compacte, au statornicit un preţ popular de 400 (patru sute) lei volumul. Îndemnăm pe abonaţii şi cititorii noştri, a-şi opri din vreme exemplarele ce le sunt de nevoe, asigurându-i că banul lor va căpăta astfel o întrebuinţare din cele mai rodnice. 99 Costul total al acestor 4 legi format mic, de buzunar e redus mult sub preţul de cost pentru d-nii notari, primari si casieri, 50 Lei. Banii se vor trimite — înainte — A apărut: I Manual de drept constitutional Român I In depozit la librăriile: Alcalay şi Cartea Românească Bucureşti, f .mmmmmmmmm**. -smmmmbmmxmm- o de Dr. M. VARARU Consilier în Comit. Central de revizuire profesor şi docent universitar % 1 Volum 120 pagini, format mic, pus la curent cu întreaga Legislaţiune, Doctrină şi Jurisprudenţă a ultimei legislaturi. — Preţuri Lei .9.75— de I. STOICA care cuprinde 1. „Legea despre organizarea adm. Iacab“ cu index alfabetic 2. Legea asupra cotabilităţi publice cu index alfabetic 3. Legea pentru organizarea Creditului funciar rural şi a Creditului Agricol şi 4. Legea pentru regularea circulaţiei pământurilor dobândite prin legile de înproprietărire. Volumul e cel mai eftin din cele apărute până în prezent şi datorită indexului alfabetic să poate afla uşor orice dispoziţie a legii. // Aresaţi comenzile la sediul revistei „ADMINISTRAŢIA ROMÂNĂ“ Cluj Calea Moţilor No. 14. Rugăm colegii să cumpere acest volum sprijinind prin aceasta zelul redactorului nostru A R O N Colecţia A Ţ I a Legilor O RK