Administraţia Română, 1935 (Anul 15, nr. 1-12)

1935-01-15 / nr. 1

„administrația romana ................................................................................................................................................................................................................... twimnnniiininiiiiiin mi iiiiiiiiiimînmiiii im iii nînmnmmim m m nm ni mu m 11 tu......... Prietenii şi colaboratorii noştri începem publicarea numelor colaboratorilor şi prietenilor revistei , în ordine alfabetică. Pe lângă colegi şi şefi direcţi, sunt şi personalităţi din afară aspiraţiei, cari înţelegând perfect dreptatea cauzei noastre, ne dau preţiosul lor sprijin, pentru înfăptuirea dezideratelor ce avem, în primul rând fiind, ridicarea administraţiei Statului. Sunt nume — scumpe nouă — bine cunoscute în ştiinţa şi practica administrativă. In sufletele notarilor comunali din întreaga ţară arde candela recunoştinţei pentru de aceştia şi pentru toţi oamenii de bine, cari — ca şi noi — urmăresc propăşirea administraţiei şi fericirea ţării: Aron Romul, notar, preşed. jud Târnava-Mare. Alberth Augustin, subnotar. Bunescu Nicolae, dir. de pref., președ. jud. Sibiu. Barboş Alex., primpretor, președ. jud. Someş. Băcanu Ioan, notar, președ. jud. Constanţa. Bârlea Leon, notar. Badiu Nicolae, notar. Bretan Aurel, notar, președ. jud. Satu Mare. Colan Gheorghe, primpretor, preş. jud. Trei Scaune. Constantinescu Şerban-Joseni, notar, vicepreşedintele Asoc., preşedintele jud. Buzău- Ciupe G. Dr., Consilier la Comitetul Local de Revizuire, Timişoara. Gheorghe Comşia, notar, preşed. jud. Braşov. Ciorogariu Petre, notar, preşed. jud. Caraş. Cionca Macedon Dr., primpretor, preş. jud. Odorhei. Comşia Alexandru, preşedintele Asociaţiei Generale a Notarilor Comunali din România. Dăscălescu Stelian, notar. Dragan V. V. Preşe. As. Secretarilor de plasă. Friedrich I., notar. Florian Ioan, not. pens., președ. jud. Alba. Graţi Francisc, doctor în drept. Grigoriu M. F., notar, preşed- jud. Iaşi. Gheorghiu Ioan — Bălţi. Funcţ. adm. Grigorescu A. I., Consilier la Comit- central de revizuire, București. Ionescu-Darzeu Virgil, subdir. gen. Min. de interne. Isaiu Dimitrie, subnotar. Ieşan Dimitrie, director gen. Min. de Interne. Lacia Dr. George, medic. Lungulescu C., ziarist, secretar general al Ligii Antirevizioniste. Lascu Alexandru, notar, președ. jud- Ciuc. Lighezan Liviu, președ. jud. Timiș-Torontal. Mesaroșu F., notar. Movilă I. Alex., primpretor. Dr. Moldovanu Vaier, prof. universitar. Modolea P. C, Consilier la Comit, central de revizuire, Bucureşti. Mărculescu Stelian, notar, preşed. jud. Dâmbroviţa Negrişeanu, notar, preşed. jud. Caliacra. Negulescu Paul, profesor universitar. Onişca Teofil, notar, preşed. jud. Târnava Mică. Olariu Nicolae, notar. Popovici Petru, notar. Petrescu Cezar, scriitor, ziarist şi deputat. Popescu Alex., notar, preşed. jud. Bihor. Popa M. Dr. preşe. Asoc. pretorilor din România. Popa Gheorghe, notar, preşed- jud. Făgăraş. Paştiu Ioan, notar preşed. jud. Huneoara. Dr. Popu loan, dir. pref., preşed. jud. Năsăud. Pop loan, notar, preşed. jud. Severin. Răşchitor Victor, secretar com. Roşca Petru, inspector general administrativ. Rădulescu George, primpretor, preşed. funcţionarilor ad-tivi. Rarincescu C., profesor universitar. Raţiu Alexandru, notar, președ. jud. Arad. Dr. V. Supuran- Spătaru I., ref. jud. Simon S. Traian, primpretor. Teodorescu Anibal, profesor univ. Ursu Simion, notar, viceppreșed. asoc. Vlad Ionel, notar. Vermeulen I. V., prof. univ.