Administraţia Română, 1939 (Anul 19, nr. 1-12)

1939-01-01 / nr. 1

Anul XIX. Ianuarie 1939 Nr. 1. Administraţia Română Organul Asociaţiei G-rale a Notarilor Comunali din România Director: Gh. MILENCOVICI, Preşedintele A. G. N. C. R. — Redactor responsabil: Dr. EMIL BOTIŞ, avocat. Redacţia: TIMIŞOARA II. Str. 3 AUGUST Nr. 1. — Telefon 35—65. Administraţia: Timişoara I., Imprimeria Ţinutului Timiş, Piaţa Unirii (Rezidenţa Regală). — Telefon 22—75. APARE LUNAR La începutul unui nou an Cu acest număr Revista noastră întră în al XIX-lea an de apariţie. Drumul parcurs de revista noastră timp de aproape două decenii a fost străbătut cu acelaş crez care l-a luminat ca o făclie: drepturile şi indatoririle notarilor. Prezent la datorie, Corpul Notarial în decursul anilor a dovedit importanţa sa în ridicarea administraţiei şi a satelor, în vremurile grele de odinioară când acest modest pioner al puterii executive era la discreţia politicianismului. Sub noul regim al Constituţiei M. Sale Regelui Carol al ll-lea Corpul Notarial s-a înrolat cu însufleţire la opera de consolidare a ţării fiind în toate comunele din întregul cuprins al Patriei iubite prezenţi la datorie prin muncă şi credinţă pentru Tron şi Ţară. Această concepţie conştientă a îndatoririlor sale, a făcut pe notar demn de drepturile ce le-a revendicat prin Asociaţia Bucureşti In pragul anului nou, gândul notarilor din întreaga tara, se Notarilor Comunali din România al cărui organ oficial este această revistă. Vremurile noui cer o înoire şi în sufletul oamenilor. De aceea facem un apel călduros la toţi colegii noştrii de a păstra în casa lor în această Asociaţiei a Notarilor sentimente curate de fraternitate şi colegialitate. Numai aşa vom putea să ne înfăţişăm superiorilor noştrii ca un corp unitar şi demn de nizuinţele noastre spre un viitor care să mulţumească pe toţi şi să aducă primenirea aşteptată în administraţie. Mulţumim tuturor colaboratorilor noştrii şi acelora cari au înţeles şi înţeleg a ne sprijini, spre a putea continua opera noastră, şi avem credinţa că greutăţile ce le-am învins prin apariţia neîntreruptă a revistei noastre timp de 18 ani va îndemna pe toţi colegii la o mai mare solidaritate. „Administraţia Română” Cu prilegiul anului nou A. G. N. C. R. a expediat următoarea telegramă M. Sale Regelui tâlmăcind sentimentele de adânc devotament ale Corpului Notarial. Majestăţii Sale Regelui Carol II, îndreaptă către Acela, care zi şi noapte veghează pentru binele Neamului Românesc, rugând prea respectuos pe Majestatea Voastră să binevoiască a primi cu a i