Administraţia Română, 1940 (Anul 20, nr. 1-12)

1940-01-01 / nr. 1-4

Amil XX.___________________Ianuarie—Aprilie 1940 Administrația Română Director: GH. MILENCOVICI, notar, Preşedintele A. N. C. R. Redactori: N. GIURGIU, I. E. ISACU, D. ISAIU, notari. Nr. 1—4. Administraţia: Timişoara I. Str. E. Ungureanu Nr. 7 Organul Asociaţiei Notarilor Comunali din România Redacţia: Vizejdia, pr. Comloş, jud. Timiş-Torontal APARE LUNAR omagiu judiciar Acum, când preţioasa revistă „Administraţia Română“ îşi sărbătoreşte triumfal două decenii de existenţă şi activitate pentru apărarea intereselor profesionale ale corpului notarial; Acum, după ce tiparul a pecetluit zeci de mii de exemplare, care au fost răspândite pe tot întinsul ţării şi puse la dispoziţia cititorilor săi; Acum, după ce ecoul prin coloanele sale a vibrat frenetic în văzduhul celor 20 de ani şi a cuprins întruchiparea glasurilor celor mulţi, în judicioase articole de doctrină, profesionale, publicaţiuni oficiale, jurisprudenţă şi informaţiuni, al căror flacără pălpâindă a încălzit inimile notarului comunal. Notarul comunal, în aceste clipe scumpe, aduce prinosul său omagial plin de recunoştinţă pentru tot ce s’a realizat şi urează ca apariţia acestei reviste şi de acum înainte, să strălucească în toată fiinţa ei, să fie încununată de succese desăvârşite, pentru a fi exponent fidel şi util , ilustrând toate necazurile şi năzuinţele notarului şi să prospere ca să cucerească sufletele celor îndrituiţi, spre a încălzi cu oblăduirea lor dreaptă, sufletele acestor vrednici pioneri ai administraţiei locale. Notarul comunal, doreşte ca conducătorii acestei tribune cum şi colaboratorii săi să-şi continue cu perseverenţă, munca lor neprecupeţită pentru salvgardarea intereselor tagmei, iar pentru trecut le păstrează cea mai vie recunoştinţă. Bilanţul celor două decenii ne justifică că, conducătorii revistei şi-au făcut pe deplin datoria. Au luptat din răsputeri şi nu au lăsat să înceteze existenţa ei, nelipsindu-se de acest vital organ, pentru a se putea afirma însuşi conducerea Asociaţiei. Revista a dat în vileag toate păsurile notarilor comunali şi a făcut cea mai strânsă legătură între colegi. După cum se vede foloasele au fost destul de apreciabile, dar nu tot atât cititorii săi şi-au făcut elementară datorie de a plăti abonamentul. O asociaţie fără revistă nu se poate concepe şi se aseamănă unui vânător fără armă. Prestigiul oricărei tagme este o sinteză a datoriilor membrilor săi. Nu există drepturi fără obligaţiuni, fiecare mai întâi trebue să-şi facă datoria şi apoi să ceară şi drepturi. Este de dorit ca cel puţin de acum înainte să fim conştiincioşi cu plata abonamentului. Ca încheiere corpul notarial închină paharul său întru prosperitatea revistei. Vlad Matişer, Preşedintele Asociaţiei Notarilor din Ţinutul Dunărea de Jos. 1