Agenda Zilei, iunie 1998 (Anul 3, nr. 126-151)

1998-06-11 / nr. 135

Stelea ia gol de la 40 de metri Echipa națională de fotbal a României a jucat întâia partidă pe meleaguri franceze. „Tricolorii“ au evoluat în compania echipei de liga a 4-a,"US Alb", în fața a 3000 de spectatori, și s-au impus cu scorul de 5-2, la pauză consemnându-se egalitatea: 2-2. „Eroul“ meciului a fost portarul Bogdan Stelea, după toate probabilitățile titularul naționalei, care a primit un gol dintr-un șut expediat de la 40 de metri. Adăugat la isprava din întâlnirea cu Paraguay, denotă că „Arnold“ este într-o formă „maximă“. Astfel, jucătorii români continuă să rămână supărați pe ziariștii conaționali. CĂTĂLIN ANTON A ______^ ^ ^____| x ^COTIDIAN DE Informații ȘI DIVERTISMENT^^ joi, 11 iunie 1998 2? op^eT^| FRANCE 98 Supliment Sport Paginile BC I Bogdan Stelea e uluit de golul primit de la localnicii din Albi Invazie de Sociftikî la Parlamentul României Deputații au avut ocazia să fie informați, direct de la sursă, despre avantajele îmbrățișării normelor unei secte religioase. Câțiva reprezentanți ai „Martorilor lui Iehova“, care au trecut nestingheriți de porțile Palatului Parlamentului, le-au povestit aleșilor poporului, pe la birouri, care este esența religioasă a sectei lor. „Serviciul de pază al Camerei nu și-a făcut datoria“ Se vede însă că respectivii nu prea au găsit aderenți, din moment ce parlamentarii au cerut insistent Biroului Permanent al Camerei Deputaților o verificare strictă a celor care intră în incinta instituției. Cu atât mai mult cu cât sectanții le-au umplut casetele destinate materialelor legislative cu materiale informative, reviste și pliante lămuritoare, Parlamentarii se tem ca nu cumva în zilele următoare să se trezească pe cap chiar cu sataniști sau cu reprezentanți ai altor „secte periculoase“. Liberalul Andrei Chiliman, vicepreședinte al Biroului Permanent al Camerei Deputaților, ne-a precizat, referitor la incident, că „ceea ce s-a întâmplat a fost penibil, pentru că Parlamentul nu e o instituție la care să se distribuie materiale publicitare“. „Nu e normal. Aici vin oameni cu probleme sau care au nevoie de informații legislative. Cetățenii intră numai pe bază de audiență, fie la deputați, fie la comisii. Serviciul de pază propriu al Camerei Deputaților nu și-a făcut de data aceasta datoria“, spune Chiliman. BOGDANA PĂUN Deputatul PNL Andrei Chiliman e revoltat de permeabilitatea serviciului de pază Trupa Spice Girls, fără Geri, dar cu Pavarotti Au pierdut-o pe Ginger Spice, vocalista și „creierul“ trupei-minune din Marea Britanie, dar celelalte fete rămase l-au câștigat pe Pavarotti. Evident, celebrul tenor nu și-a propus să schimbe scena operei cu cea a muzicii pop, chiar dacă ar fi alături de Emma Bunton, Melanie Brown, Melanie Chilsom și Victoria Adams, cele patru frumuseți rămase în formație. El a cântat cu Spice Girls pe scena de la Modena, Italia, în cadrul unui concert de binefacere menit să adune fonduri pentru copiii din Liberia răvășită de război. Vocea sa, celebra sa voce, s-a alăturat pentru o noapte armoniilor celor de la Spice, care și-au ținut promisiunea de a urca pe scenă și fără Geri Halliwell (Ginger Spice). Mii de fani ai vedetelor au ocupat un întreg parc din Modena, unde s-a desfășurat concertul, pentru a-i vedea și pe Céline Dion, Bon Jovi, Stevie Wonder și Natalie Cole, cu toții dedicați aceleiași cauze. In public s-au aflat și prințul Albert de Monaco, Naomi Campbell și Donatella Versace. Stevie Wonder și Bon Jovi au prezentat cu această ocazie noi compoziții, scrise special pentru seara de muzică de la Modena, însă Spice Girls și Pavarotti au „deturnat“ întregul spectacol și, firește, toată atenția publicului. Presei i s-a interzis să pună întrebări despre plecarea lui Ginger Spice. SILVIU GENESCU Un celebru tenor, pentru o trupă de succes Ministrul Andrei Pleșu spune că este supus la presiuni Pagina 3 județean este aproape egal cu cel din 1997 Pagina 5 Bugetul Dansând pentru Ciuhandu Cultul personalității pare să facă, în continuare, carieră la români: dascălii Școlii Generale Nr. 9 din Timișoara și-au pus elevii să-l întâmpine pe primarul Gheorghe Ciuhandu îmbrăcați în costume naționale, cu o suită de dansuri populare, ca să nu intre în vacanță înainte de a face ceea ce profesorii lor nu pot să uite (ne gândim, firește, la „Cântarea României“). Festivismul deplasat nu a atenuat însă problemele pe care cetățenii din zonă le reclamă, referitoare în special la apa murdară de la robinete și drumurile neîngrijite. Câteva persoane au ținut să-l avertizeze pe Dorel Borza că „un fost maior de securitate, Jebeleanu“, se laudă că „l-a prostit“ pe viceprimar când l-a convins să-i avizeze realizarea unui spațiu verde în fața imobilului de pe str. Traian Vuia nr. 73/A: „Mă voi lăsa prostit de toată lumea care vrea să facă frumos orașul“, a replicat Borza. DELIA FOLTEAN Un primar prețuit Gorila fiicei lui Gavril Dejeu, reclamată la Poliție După logodna ei cu un tânăr om de afaceri, Flavia Dejeu s-a mutat în casa viitorului mire, pe o străduță liniștită din Sibiu. Pentru protecția odraslei sale, ministrul de interne a „plantat“ un polițist, în civil, în apropierea cuibului celor doi porumbei. în prima noapte, „gorila“, care veghea într-o mașină, a stârnit suspiciunea unei vecine, care a anunțat Poliția că sub geamul ei pândește un infractor. Femeia s-a liniștit când, după câteva minute, a auzit cum polițiștii îl anunțau prin stație pe „tâlhar“ că a fost reclamat. Gavril Dejeu /**:! f: :i Țl..j X ”