Agenda Zilei, iunie 2000 (Anul 5, nr. 128-153)

2000-06-24 / nr. 148

24 iunIe 2000 SĂPTĂMÂNA VIITOARE LA TV 3 „Micuța Sue“ La cei nouă ani ai săi, Sue are lumea la picioare. Nu are familie, dar se simte foarte bine lângă Bill Dancer, care a avut grijă de ea după moartea părinților ei. Se distrează amândoi cum pot mai bine, dar deseori n-au nici un ban. Cei doi o cunosc pe Greg Elison, o tânără avocată pricepută în meseria ei, dar specialistă în a-i enerva pe toți. Cu această ocazie, Bill își dă seama ce șanse ar avea Sue într-un cămin bogat. Intr-o seară rece de iarnă, așa cum se întâmplă în toate poveștile, avocata le face cinste cu o masă copioasă. Și, tot ca în povești, drăgălășenia fetiței topește inima de gheață a „Crăiesei reci“. După ce o cunoaște mai bine pe micuța Sue, Grey își dă seama ce înseamnă de fapt să te poți bucura de prietenia sinceră a unui copil și mai ales de dragostea lui; în rolul avocatei o veți întâlni pe Kelly Linch, fost model al agenției Elite. Anul acesta, ea a jucat în filmul „îngerii lui Charlie“, alături de Drew Barrymore și Cameron Diaz. Cât despre James Belushi, el vă este cu siguranță foarte cunoscut. ____ PRO TV, miercuri, ora 20,00 James Belushi „Candidatul“ Filmul este o fină satiră politică, avându-l în rolul principal pe Robert Redford. Bill McKay este un avocat idealist, familiarizat încă din copilărie cu mizeriile politice. El este cu greu convins să candideze totuși la Senatul Statelor Unite ale Americii, contra senatorului Jarmon. Bill este optimist, chiar dacă știe că șansele sale de a învinge sunt foarte mici. Timp de zile întregi, Bill va trebui să înghită tot felul de mizerii, fără de care nu poți rezista în viața politică. Filmul a fost distins cu un Oscar pentru cel mai bun scenariu. Robert Redford ACASĂ tv maft ora 2200 „Șoferul“ Ryan O 'Neill, alături de care am plâns în „Love Story“, interpretează acum un personaj taciturn - în tot filmul nu spune mai mult de 350 de cuvinte - cunoscut doar ca „Șoferul“. El își exercită calitățile doar în timpul jafurilor puse la cale și gândite de alte persoane. Din păcate însă, un detectiv vrea să-i vină de hac cu orice preț. Pentru a scăpa basma curată, „Șoferul“ cere ajutor unei femei. în film veți vedea excelente secvențe de curse de mașini. în rolul feminin, Isabelle Adjani. ACASĂ TV, luni, 2200 Isabelle Adjani Robert De Niro și Robert Duvall sunt eroii acestui film care este inspirat dintr-o întâmplare adevărată, mai precis o crimă petrecută în 1940 în Los Angeles. Des și Tom sunt doi frați cu opinii diametral opuse, rătăciți într-un fel de labirint al puterii, ambiției și ipocriziei. Des, de profesie preot, speră că într-o zi se va putea așeza confortabil în scaunul de cardinal. Tom este polițist și primește spre investigare cazul uciderii unei prostituate. Bănuielile lui se îndreaptă către Jack Armstrong, un influent om de „Un păcat de moarte“ afaceri și susținător al lui Des. Acesta din urmă se pare că știe mai multe despre crimă, dar, mărturisind, ar încălca secretul confesiunii. Cercetările lui Tom vor scoate la lumină adevăruri dureroase despre fratele lui. Fapte oribile ies la iveală, iar Tom cu greu își va mai putea recunoaște fratele de odinioară. Filmul merită toată atenția, cel puțin pentru prestațiile lui De Niro și Duvall, doi actori care refuză să joace după tehnicile și schemele uzuale actoricești. Robert de Niro ANTENA 1, mațl, ora 2000 Alain Delon se răfuiește cu „Jeff“ Principala ocupație a lui Jeff este să pună la cale jaful. Totul se petrece după un plan bine elaborat, care nu are cum să dea greș. Așa se întâmplă și de data aceasta, cu singura excepție că Jeff uită să împartă banii cu cei din banda sa. Așa că aceștia hotărăsc să-l sechestreze pe Laurent și pe Eva, iubita lui Jeff. După urmăriri și împușcături cum numai în filme poți vedea, Laurent și Eva scapă de cei care i-au sechestrat și pornesc în căutarea lui Jeff. Urmează, bineînțeles, mare bătălie între Jeff și Laurent, odată foarte buni prieteni. Acum, fiecare dintre ei vrea să pună mâna pe cea mai mare parte din bani, în rolurile principale Alain Delon și Mireille Dare. Alain Delon a devenit actor numai pentru faptul că arăta foarte bine. Simplu spectator la Festivalul de la Cannes din 1957, Alain Delon a fost remarcat de un regizor care i-a oferit un micuț rol. O dată cu cariera de actor, Delon a început și vânătoarea celor mai frumoase femei de la Hollywood. Regia lui „Jeff ” este semnată de Jean Herman. ACASĂ TV Joi, ora 2200 Alain Delon, alături de Gregory Peck „Un surâs în plină vară“ întors la sat cu ceva bani agonisiți la oraș, un tânăr speră să-și găsească aici fericirea, alături de iubită și de prieteni. Se lansează în mici afaceri, dar practica colectivității nu-i este pe plac. Mai rău pentru el, are și idei și, pe deasupra, pretinde să fie plătit pentru ele și pentru munca lui. Ceea ce nu se prea face în acel colț uitat de lume; într-o situație limită însă, el se comportă bărbătește și ia o notă mare în ochii iubitei lui, în rolul principal, Sebastian Papaiani. Regia: Geo Saizescu. Sebastian Papaiani TVR 2, miercuri, ora 19,40 „Vizitatorii“ Călătoriile în timp au constituit întotdeauna subiecte consistente pentru comedii. Așa se întâmplă și în acest film francez din anul 1993, mare succes de casă în Franța. Un cavaler al evului mediu și scutierul său ajung, din cauza greșelii unei vrăjitoare, în Franța modernă. Și de aici viața celor doi se complică, dând naștere la multe scene haioase care te vor face să râzi în hohote. Nu-i pierde pe vizitatori luni la Antena 1, în rolurile principale Jean Reno și Christian Clavier. ANTENA 1, luni, ora 20,00 Jean Reno „Mereu Minnesota“ Faptul că o femeie este încurcată sentimental cu doi frați în același timp nu este un subiect nou în lumea filmului. Dar ca o mireasă să fugă cu fratele mirelui chiar în ziua nunții, iată ceva cu adevărat neobișnuit! Să revenim însă la povestea noastră. Freddie este o dansatoare simpatică, dar destul de prostuță, care vrea să devină celebră la Las Vegas. Până una alta însă, lucrează din greu în Minnesota și este obligată să se căsătorească cu un contabil urât și obosit. Singura calitate a acestuia este că are un frate interesant, pe care Freddie îl cunoaște, îl seduce și îl convinge să fugă cu ea. Toate acestea se petrec în chiar noaptea nunții. Pe urmele zăpăcitului cuplu pornește însă un criminal angajat de mire. Scurtă le-a fost fericirea celor doi, pentru că acum trebuie să fie cu ochii în patru ori unde s-ar afla în rolurile principale Cameron Diaz și Keanu Reeves. Unul dintre producătorii filmului este Danny DeVito. Regia este semnată de Steven Bergelman, într-un rol secundar o veți vedea și pe cântăreața Courtney Love. Cameron Diaz PRO TV, luni, ora 20,00