Agenda Zilei, septembrie 2000 (Anul 5, nr. 207-232)

2000-09-16 / nr. 220

î 11 sâmbătă, 16 septembrie 2000 ■ WeChena NU se comercializează separat 12 pagini 1 O italiancă iubită de francezi Monica Bellucci, o dark lady pe ecran, o romantică plină de blândețe în viața reală Despre frumoasa actriță Monica Bellucci se spune că nu întru __chipează o singură ființă. Din punct de vedere fizic, este o fuziune a două idealuri ale feminității: o față de madonă , renascentistă și un corp de o senzualitate postmodernă, spațială. Observând , mai atent, dualismul din viața actriței răsare peste tot, în felul ei de a se manifesta, când rațională, când dominată de sentimente, în * nehotărârea de a-și stabili reședința, împărțindu-și viața între Paris și Roma; în plus, e o Balanță cu ascendență în Capricorn. Ea însăși afirmă că „ceea ce-mi place cel mai mult e să surprind, dar, în același timp, să fiu și eu surprinsă“. Monica Bellucci s-a născut în urmă cu 30 de ani în Italia, la Citta di Castello, dar îi place să trăiască mai mult la Paris. Și-a început cariera de model și, în 1991, a pătruns în cinematografie cu filmul „La Riffa“. Au urmat alte filme italiene până în 1995, când începe să fie solicitată în exterior: de la „Dracula“, de Coppola, filmat în SUA, la „Méditerranée“, „Apartamentul“ sau „Dobermann“ în Franța. Pentru rolul său în „Apartamentul“ a candidat pentru , un César pentru cel mai bun rol feminin în cinematografia franceză. După absolvirea liceului clasic în orașul natal, Monnica se înscrie la cursurile Fa cultății de Drept din Perugia. Paralel și-a început și cariera de model. Plecată într-o zi la Milano pentru o prezentare de modă, nu s-a mai întors, renenunțând la studiile universitare. Faima frumuseții ei a trecut rapid granițele țării, apărând surprinzător pe coperta revistei Elle, ^ la Paris. , M - am dedicat complet activității de model. După șase luni am început deja să colind lumea, fără să-mi fixez un loc de unde să plec și să revin. Doar de trei ani m-am stabilit (temporar) la Paris, când m-am hotărât să pun capăt carierei de model pentru a mă dedica în întregime cinematografului“, afirmă Bellucci. Monica e adorată de francezi. La rândul ei, actrița recunoaște că „cinematograful francez mi-a deschis drumul spre afirmare, oferindu-mi nenumărate oportunități. ? «Dobermann» mi-a adus o mare popularitate, chiar dacă acel personaj atât de agresiv nu seamănă cu mine. Nici cel de dark lady din comedia neagră «Ca un pește pe uscat», îmi place să trăiesc în Franța, iubesc în special atmosfera Parisului, atât de cosmopolită, un amestec de rase și culturi potrivit cu sufletul meu de țigancă spaniolă, liberă și independentă...“. D. M. Andreea Raicu are • •0 sta Cel mai complex top model din România are o bogată activitate în presă, radio și televiziune Nu puține au fost comentariile iscate la dispariția Andreei Raicu de pe ecranele televizoarelor în clipa când a părăsit Pro TV-ul. Dar încântătorul model nu a stat degeaba. După ce a devenit redactor de modă la revista „Viva“, în această vară s-a lansat la Europa FM, realizând emisiunea, „Bal Mascat“, pentru ca, de curând, să revină pe ecranele televizioarelor la Prima TV, unde prezintă emisiunea „Stil“. Născută în 1977 la București, studentă la engleză-italiană, prima româncă câștigătoare a concursului Elite Model Look distinsă cu premiul Best Elegance în finala de la Seul. Andreea a știut să-și manevreze cariera asemeni Fordului Focus la volanul căruia se află zi de zi. Pasionată de călătorii și de animale are doi câini, un maidanez și un doberman - Andreea a demonstrat că nu doar frumusețea contează și că grație inteligenței a reușit să se descurce cu bine atât în presa scrisă, cât și la radio și televiziune. Miercurea neagră Alain Delon a aflat de la prieteni că... a murit Miercuri, 19 iulie, Alain Delon se afla la reședința sa elvețiană. Seara, contrar a ceea ce se întâmplă de obicei, telefoanele au început să sune insistent. Actorul a aflat astfel de la prieteni că... a avut un accident mortal pe autostradă, în primul moment, a dat instrucțiuni menajerei să spună celor care vor mai suna că e bine, sănătos și „cât se poate de viu“. Dar imediat a fost cuprins de panică: soția sa, Rosalie, precum și copiii, Anouchka și Alain-Fabien, erau în drum spre Douchy, deci pe autostradă. Știind că avea trei Deleni pe drum și crezând că s-a creat o confuzie în privința persoanei, nu și a numelui, a sunat-o pe soția sa pe telefonul celular. A fost o dublă liniștire, pentru că între timp și Rosalie fusese apelată de ziariști pentru a fi întrebată cum a murit Alain... întâmplarea a fost un prilej în plus pentru actor de a-și exprima disprețul pentru cei care lansează zvonuri. în opinia sa, acestea sunt de trei categorii: despre sănătate, bani și sex. Unele pot fi extrem de puternice, ajungându-se la situații absurde: în urmă cu mai mulți ani, s-a zvonit că Isabelle Adjani ar avea SIDA. „Știrea”a circulat cu atâta furie, încât actrița a fost nevoită să apară la cea mai vizionată emisiune de știri din Franța pentru a dezminți zvonul, ca și cum ar fi fost vinovată de ceva. Alain Delon a fost ținta multor fantasmagorii. „S-au spus de toate pe seama mea, că mi-am refăcut nasul, că mi-am lipit urechile“, că e ruinat, că are cancer. Culmea este că „tema“ accidentului de mașină nu este nouă în ceea ce îl privește pe Delon - acum 15 ani, mama sa era pe punctul de a face un atac de cord după ce a aflat „vestea“. Astăzi, el crede că are și antidotul împotriva otrăvurilor picurate de zvonuri, să le disprețuiești, să nu ții cont de ele, un exercițiu pe care însă trebuie să-l faci îndelung... M. G. Alain alături de soția sa Rosalie