Bravo, 2013 (1-12. szám)

2013-01-01 / 1. szám

SZÖKfekis krisztusi KÉPEK: Sony Music, privát VARGYAY BENEDETTA ÉS BARÁTNŐJE A BRING ME TO ID JÁ­­­TÉK NYERTESEKÉNT NEW YORKBA UTAZHATTAK, HOGY MEG­­NÉZHESSÉK A ONE DIRECTION KONCERTJÉT, ÉS SZEMÉLYESEN­ IS TALÁLKOZHASSANAK A SRÁCOKKAL! ÚTINAPLÓJUKAT ÉS A FOTÓIKAT CSAK A BRAVO OLVASÓINAK MUTATJÁK MEG!! ■ New York, New York. December 2-án indultunk New Yorkba - ekkor ültünk életünkben először repülőgépre. A londoni átszálláskor már más országok szerencsés nyerteseivel is összefutottunk, velük együtt utaztunk tovább. A New York-i reptérről rögtön a szállodába vittek minket a kísérőink. A hotel második emeletén egy One Direction pultnál kellett bejelentkez­nünk, mindannyian kaptunk egy-egy GolDen Ticket­­ajándékcsomagot, ami egy 1D-s sálat, karkötőt, pólót és táskát tartalmazott, és persze megkaptuk magát a GolDen Ticketet és a programtervet is. Másnap délután 4-kor indultak a 1D-buszok a koncertre. VIP jegyünk volt, ezért mi mehettünk be elsőként. Fél 8-kor Ed Sheeran forrósította a hangulatot, majd fél 9 körül elsötétült a terem, és elkezdődött a visszaszámlálás. A nézőtér szinte felrobbant, annyira sikított mindenki, amikor a 1D megjelent! Az első sorokban tombolhattuk végig a fellépésüket, hatalmas show volt! Sokat táncoltunk, énekeltük velük az előadott számokat, és büszkén lengettük a magyar zászlót. A dalok között többször hosszasan beszéltek hozzánk, rajongókhoz. Egy ugróversenyt is rendeztek maguk között, amit Niall nyert meg. Louis és Zayn akkor is szórakoztak. Zayn egy emelvényről ugrott le, míg Louis alig rugaszkodott el a padlótól. Harry egyszer lefeküdt a színpadra is, hogy jobban elérje a rajongókat! Az utolsó számnál óriási átlátszó labdákat engedtek le ránk, és konfettiket is szórtak le a magasból. Fantasztikusan éreztük magunkat! Másnap korán reggel indultunk a különbuszokkal egy kikö­tőbe, ahol egy hatalmas hajó várt minket, amit kifejezetten a Directionerek számára béreltek ki, és erre az egy napra átkeresztelték Bring Me to 1D-re! A hajó elvitt minket a Sza­badság-szoborhoz, amit eddig csak filmekben láthattunk, megnéztük a nevezetes hidakat is. Kaptunk One Direction­­keresztrejtvényt és kérdőívet, és az út vége felé 1D-s bingót játszottunk, amit sajnos nem mi nyertünk. Az egész utat egy szimpatikus pasi vezette és kommentálta, közben végig One Direction-dalok szóltak, sőt még egy hangüzenet is elhangzott a srácoktól! A játékok után a hajón ebédeltünk, és utána kikötöttünk egy óriási épület előtt, amit rengeteg biztonsági őr vett körül. CÍMLAPSZTORI