Buletinul Oficial, 1965, Partea 2 (Anul 1, nr. 1-8)

1965-08-21 / nr. 1

2 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA. PARTEA a II-a, Nr. 1 In loja din dreapta Biroului Marii Adunări Naționale iau loc tovarășii : Nicolae Ceaușescu, Chivu Stoica, Ion Gheorghe Maurer, Gheorghe Apostol, Alexandru Bîrlădeanu, Emil Bodnaraș, Petre Borilă, Constantin Drăgan, Alexandru Drăghici, Paul Niculescu-Mizil, Gogu Rădulescu, Leonte Răutu, Leontin Sălăjan — membri ai Comitetului Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, membrii supleanți ai Comitetului Executiv și secretarii Comitetului Central al Partidului Comunist Român. In loja din stingă iau loc tovarășii : Avram Bunaciu, vicepreședinte al Consiliului de Stat, Grigore Geamanu, secretarul Consiliului de Stat și membrii Consiliului de Stat. Ședința este prezidată de tovarășul Ștefan Voitec, președintele Marii Adunări Naționale, asistat de tovarășii Ștefan S. Nicolau și Gh. Necula, vicepreședinți ai Marii Adunări Naționale, și de secretarii Marii Adunări Naționale. Tovarășul Ștefan Voitec, președintele Marii Adunări Naționale . Tovarăși deputați, în sala de ședințe fiind prezenți 447 de deputați din numărul total de 465, declar deschisă sesiunea Marii Adunări Naționale. (Aplauze). Biroul Marii Adunări Naționale, în temeiul art. 29 din Regulamentul de funcționare, propune pentru actuala sesiune următoarea Ordine de zi . 1. — Validarea alegerilor de deputați în Marea Adunare Națională pentru circumscripția electorală Grivița Roșie — Orașul București și circumscripția electorală Răcari — regiunea București. 2. — Proiectul de Constituție a Republicii Socialiste România. Sunt și alte propuneri ? Nu se fac alte propuneri. Nefiind alte propuneri supun aprobării dv. prin vot deschis Ordinea de zi propusă de Biroul Marii Adunări Naționale. Se procedează la votarea propunerii. Marea Adunare Națională a aprobat în unanimitate Ordinea de zi a sesiunii. Tovarăși. *• La primul punct al Ordinii de zi are cuvîntul tovarășul deputat Demostene Botez, președintele Comisiei de validare pentru a prezenta raportul acestei comisii. Tovarășul deputat Demostene Botez, președintele Comisiei de validare . Tovarăși și tovarășe deputați. Comisia de validare a Marii Adunări Naționale, întrunită în ședință de lucru în ziua de 17 august 1965, a examinat, în temeiul articolului 8 din Regulamentul de funcționare a Marii Adunări Naționale, documentele pe baza cărora în urma alegerilor parțiale ce au avut loc în ziua de 23 mai 1965 au fost declarați aleși deputați în Marea Adunare Națională tovarășii : — Cristea Ionică, ales în circumscripția electorală nr. 1 — Grivița Roșie, orașul București ; — Jean Livescu, ales în circumscripția electorală nr. 22 — Răcari, regiunea București. Din verificarea proceselor verbale ale comisiilor electorale de circumscripție și ale comisiilor secțiilor de votare, precum și a celorlalte lucrări aflate la dosarele privitoare la alegeri, puse la dispoziție de Comisia Electorală Centrală, a reieșit că alegerile s-au făcut în conformitate cu prevederile Constituției Republicii Populare Române și ale Legii nr. 9/1952, pentru alegerea deputaților în Marea Adunare Națională, cu modificările ulterioare. De asemenea, s-a constatat că nu a fost introdusă nici o întîmpinare împotriva valabilității alegerii deputaților. Alegerile desfășurîndu-se cu respectarea tuturor dispozițiilor în vigoare privitoare la alegerea deputaților Marii Adunări Naționale, Comisia de validare propune validarea alegerii ca deputat în Marea Adunare Națională a tovarășilor . Cristea Ionică, ales în circumscripția electorală nr. 1 — Grivița Roșie, orașul București și Jean Livescu, ales în circumscripția electorală nr. 22 — Răcari, regiunea București. Tovarășul președinte Ștefan Voitec . Tovarăși deputați. Sînt observații cu privire la propunerile de validare? întrucît nu sînt observații, pun la vot validarea alegerii ca deputat a tovarășului Cristea Ionică, în circumscripția electorală Grivița Roșie — Orașul București. Se procedează la votare. Marea Adunare Națională a validat în unanimitate alegerea tovarășului deputat Cristea Ionică. Tovarăși. ★ Urmează acum votarea privitoare la validarea alegerii ca deputat a tovarășului Jean Livescu, în circumscripția electorală Răcari , regiunea București. Se procedează la votare. Marea Adunare Națională a validat în unanimitate alegerea tovarășului deputat Jean Livescu. ★ Trecem la punctul 2 de pe Ordinea de zi : Proiectul de Constituție a Republicii Socialiste România. Dau cuvîntul tovarășului Nicolae Ceaușescu, secretar general al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, președintele Comisiei pentru elaborarea proiectului noii Constituții. (Aplauze puternice, prelungite).