Buletinul Oficial, 1971, Partea 1 (Anul 7, nr. 1-170)

1971-01-04 / nr. 1

2 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROIA HOTĂRÎRI ALE CONSILIULUI DE MINIȘTRI HOTĂRÂRE privind înființarea Centrului de calcul al Universității din București Consiliul de Miniștri al Republicii Socialiste România hotărăște: Art. 1 — Pe data de 1 ianuarie 1971 se înființează Centrul de calcul al Universității din București, prin reorganizarea Centrului de calcul din cadrul Facultății de matematică-mecanică a acestei universități. Centrul de calcul al Universității din București este instituție bugetară și are sediul în municipiul București. Art. 2. — Centrul de calcul al Universității din București are ca obiect de activitate specializarea cadrelor în domeniul tehnicilor de calcul și efectuarea de cercetări științifice în acest domeniu. Art. 3. — Salariile tarifare ale personalului de specialitate și de cercetare științifică se vor stabili de Ministerul Invățămîntului, cu avizul Ministerului Muncii, pe baza nomenclatorului de funcții și salarii București, 31 decembrie 1970. Nr. 1949. tarifare ale personalului de specialitate din centrele de calcul, prevăzute în Hotărîrea Consiliului de Miniștri nr. 209/1970 sau, după caz, ale personalului de cercetare științifică din institutele de cercetare științifică, prevăzute în Hotărîrea Consiliului de Miniștri nr. 78/1970. Funcțiile tehnice, economice și administrative de execuție, precum și salariile tarifare ale acestor funcții, sînt cele prevăzute în anexele III/5,III/10 și IH/11 la Hotărîrea Consiliului de Miniștri nr. 914/1968, cu modificările ulterioare. Art. 4. — Ministerul Invățămîntului, cu avizul Comisiei guvernamentale pentru dotarea cu echipamente de calcul și automatizarea prelucrării datelor, va stabili structura organizatorică a centrului. p. Președintele Consiliului de Miniștri, JSIF VENDEȚ HOTA Ii IRF privind regimul de preț ș i produselor industriale vîndute organizațiilor agricole socialiste și gospodăriilor țărănești Consiliul de Miniștri al Republicii Socialiste România hotărăște: Art. 1. — Vînzarea produselor industriale către cooperativele agricole de producție, unitățile intercooperatiste și gospodăriile țărănești se face la prețurile și în condițiile de livrare prevăzute de normele legale pentru organizațiile agricole de stat. Prevederile alineatului precedent se aplică pentru cantitățile de produse industriale destinate producției și investițiilor, care au fost repartizate pentru aprovizionarea tehnico-materială a cooperativelor agricole de producție, unităților intercooperatiste și gospodăriilor țărănești. Art. 2. — Produsele metalurgice, produsele industriei ușoare, materialul lemnos și spalierii din beton (pentru vie), destinate producției și investițiilor, se vor livra unităților subordonate Ministerului Agriculturii și Silviculturii, cooperativelor agricole de producție, unităților intercooperatiste și gospodăriilor țărănești, la prețuri cu ridicata ale industriei ce se vor stabili de către organizațiile furnizoare, pe baza metodologiei de formare a acestor prețuri, întocmită de Comitetul de Stat pentru Prețuri, împreună cu Ministerul Finanțelor. Art. 3. — Combustibilul lichid ușor pentru sere se va livra unităților agricole de stat, cooperativelor agricole de producție și unităților intercooperatiste la prețurile cu amănuntul prevăzute în Hotărîrea Consiliului de Miniștri nr. 1647/1968 privind modificarea prețurilor cu amănuntul la unii combustibili. București, 31 decembrie 1970. Nr. 1953. Borhotul de sfeclă de zahăr care se acordă contractanților de sfeclă de zahăr se livrează acestora la prețul și în condițiile prevăzute în Hotărîrea Consiliului de Miniștri nr. 739/1964 pentru modificarea articolului 3 din Hotărîrea Consiliului de Miniștri nr. 207/1964 privind reglementarea contractării sfeclei de zahăr. Art. 4. — Prețurile cu amănuntul la medicamentele de uz veterinar și biostimulatori din producție internă se reduc în medie cu 17%. Ministerul Agriculturii și Silviculturii, cu avizul Comitetului de Stat pentru Prețuri, va stabili prețurile de vînzare cu amănuntul reduse potrivit prevederilor alineatului precedent, care se vor aplica atît organizațiilor agricole socialiste cit și gospodăriilor țărănești. Art. 5. — Ministerul Agriculturii și Silviculturii va lua măsuri ca unitățile de aprovizionare și desfacere subordonate să efectueze reevaluarea stocurilor. Diferențele rezultate se vor regulariza cu bugetul de stat potrivit instrucțiunilor Ministerului Finanțelor. Art. 6. — Comitetul de Stat al Planificării și Ministerul Finanțelor, pe baza propunerilor titularilor de plan, vor modifica indicatorii economici și financiari ai acestora pe anul 1971, cu influențele ce rezultă din aplicarea prezentei hotărîri. Art. 7. — Prezenta hotărîre se aplică începînd cu data de 1 ianuarie 1971. Pe aceeași dată se abrogă dispozițiile prevăzute în anexa la prezenta hotărîre, precum și orice alte dispoziții contrare. p. Președintele Consiliului de Miniștri, JIJE VERDEȚ