Buletinul Oficial, aprilie-iunie 1974, Partea 3 (Anul 10, nr. 109-198)

1974-04-26 / nr. 136

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA Anul 1 — Nr. 136 PARTEA a III-a Vinerii, 26 aprilie 1974 SUM А П Pagina Comunicat comun cu privire la vizita oficială de prietenie in Republica Socialistă România președintelui Republicii Costa Rica, José Figueres a Ferrer .......... 1—4 Plecarea președintelui Republicii Costa Rica, José Figueres Ferrer................................................................... 4 La invitația președintelui Republicii Socialiste România, Nicolae Ceaușescu, adresată cu ocazia vizitei sale în Republica Costa Rica, în luna septembrie 1973, președintele Republicii Costa Rica, José Figueres Ferrer, a efectuat o vizită oficială de prietenie în România, între 22 și 25 aprilie 1974, în timpul vizitei, între președintele Republicii Socialiste România și președintele Republicii Costa Rica au avut loc convorbiri prietenești cu privire la relațiile romano-costaricane, precum și la principalele probleme internaționale de interes comun. La convorbiri, desfășurate într-o atmosferă de cordialitate, sinceră prietenie și înțelegere reciprocă, au participat : Din partea Republicii Socialiste România , Emil Bodnaraș și Ștefan Voitec, vicepreședinți ai Consiliului de Stat, Manea Mănescu, prim-ministru al guvernului, Emil Drăgănescu, viceprim-ministru, președintele Comitetului de Stat al Planificării, George Macovescu, ministrul afacerilor externe, Vasile Pungan, consilier al Pagina Primirea de către președintele Nicolae Ceaușescu a secretarului general al Uniunii Interparlamentare . Sosirea primului ministru al Finlandei, Taisto Kalevi Sorsa.............................................................................................. 4 președintelui republicii, și Constantin Stănescu, ambasadorul României în Costa Rica. Din partea Republicii Costa Rica , dr. Manuel Aguilar Bonilla, prim-vicepreședinte al republicii, dr. José Luis Orlieh Bolmarcich, ministrul sănătății publice, Oscar Arias Sanchez, ministrul planificării, și Franklin Aguilar, ambasador. Președintele José Figueres Ferrer și persoanele care l-au însoțit au vizitat obiective economice și socialculturale din București, Craiova și județul Argeș, luînd cunoștință cu deosebit interes de realizările poporului român în diferite domenii de activitate. înalților oaspeți costaricani li s-a rezervat o primire călduroasă, expresie a relațiilor tradiționale de prietenie dintre România și Costa Rica și a sentimentelor de prețuire și stimă reciprocă de care sînt animate cele două popoare, legate prin afinități de limbă și cultură. în cursul convorbirilor, cei doi președinți au trecut în revistă stadiul actual și perspectivele relațiilor româno-ostăricane, subliniind importanța istorică a COMUNICAT COMUN cu privire la vizita oficială de prietenie în Republica Socialistă România a președintelui Republicii Costa Rica, José Figueres Ferrer