Călindarul Poporului pe anul comun dela Hristos 1930

Numerele paginilor - _2

Cum am devenit frumoasă! „Eu eram urâtă“ ! Aşa povestea o damă tânără, al cărei portret se vede aici. „Am încercat cu diverse mijloace, însă zadarnic. Eram aproape să disperez. Atunci, la îndemnarea unei prietine, am comandat patru doze cremă „HELIN" şi le-am întrebuinţat conform instrucţiei. Deja după câteva zile am observat că necurăjiile, cari îmi diformau fata, dispăreau în mod bătător la ochi, după câteva săptămâni au dispărut cu totul, fata mi s’a făcut moale, curată şi netedă, înfăţişarea-mi plăcută, frumoasă şi rumenă, mâinile mele au căpătat albeaţă şi fineţă aristocratică- Surorilor, cari încă n’au cercat acest miraculos, numai recomandă le pot cu toată căldura, că dacă voesc să alunge eventualele necurăţii ale pielei şi vor să aibă fata frumoasă, să-şi comande câteva doze „HELIN“ dela depozitul general al „Helinului". La Farmacia Vértes, Lugoj, No. 306. Acela trimite cel puţin 4 doze cremă „HELIN“, sau 4 pudră, sau 4 săpunuri Lei 200. Bucuria economului (marcă scutită prin lege.) Cel mai mare apetit (poftă de mâncare) căştigi vitelor tânăre, dacă nutreţul lor zilnic îl amesteci cu puţin praf pentru lapte şi îngrăşare „Bucuria economului“ care face cel mai bun efect stomacului, înaintează mistuirea, curăţă sângele, face carne bună şi ajută vitelor cornute, porcilor, oilor, precum şi tuturor animalelor folositoare spre a le face grase şi grele. Inbunătăţeşte laptele vacilor şi al caprelor şi ÎI înmulţeşte enorm, foloseşte mult la desvoltarea vitelor tânăre, le susţine sănătatea şi le scuteşte de catare şi neregulata mistuire şi de alte morburi. Pretutindenea de 1000 ori se plăteşte! Recunoaşteri strălucitei 1 pachet 95 Lei. Veritabile numai de la : Farmacia Vértes la „VULTURUL ALB“ No. 306 Lugoj Prețurile sunt neobligate. Spesele poștale și ambalaj în regie proprie».