Călindarul Poporului pe anul comun dela Hristos 1933

Numerele paginilor - _3

La fiecare comandă se va alătura un cadou în marfă în valoare de 20°/ft din costul comandei.— Spesele poştale și ambalajul se socotesc deosebit. ^ Bolnavii de plAmani ^ Astmatici Bolnavi de piept Scrofulosi Anemici Săraci de sănge Slăbiţi Află mult dorita uşurare a suferinţelor lor prin Siropul Vértes Se întrebuinţează încă la : tuşă măgărească, rachitis, (boală englezească), scuipat de sânge, boale femeşti, precum şi la tot felul de slăbiciuni. Mii şi mii scrisori de recunoştinţă dovedesc efectul Siropului Vértes. Gust foarte plăcut. Premiat la Paris, Londra, Ostende şi Roma. Un colet poştal conţinând 4 sticle 540 Lei. Beţia Cine voeşte a scăpa de patima aceasta uricioasă să întrebuinţeze „ANTIBETINUL VERTES“ scutit legal, preparat încercat de mult, care desgustă beţivul de beuturi spirtoase. — Fiind fără gust se poate da pătimaşului fără ştirea sa. Mii şi mii scrisori de recunoştinţă. 2 sticle 360 lei. (limbricul cordetat) se scoate prin pilulele Cu-O Vértes. Semnele panglicei: crampe, vomezi, te apasă ceva, par’că un ghem ţi se urcă până in gât, ameţeşti, leşini, eşti anemic, n’ai apetit, câteodată mânci ca lupul, eşti obosit şi nu poţi lucra, ai prea multă flegmă, gura ţi-e acră, te înţeapă un piept, etc. 1 cutie de pilule Cu-O 210 Lei, 1 cutie de pilule Cu-O şi 2 sticle Esenţă de stomac, pentru întărirea stomacului total 480 Ici Veritabil numai de la : ^ Farmacia Vértes la „Vulturul Alb", Lugoj 306 . Autorizat de Minist. Sănătății sub No. 678/24 și 22926/26.