Cotidianul, iunie 1995 (Anul 5, nr. 125-150)

1995-06-10 / nr. 133

V A V Miss Canada a devenit un sex- simbol Din Comox, Columbia britanică, Pamela Anderson a descins direct în paginile revistei Playboy. Ea a devenit o veritabilă mașină de fantasme a anilor ‘90.Pamela nu a fost chiar mica Cenușăreasă, căreia cărțile zânelor îi prevesteau un viitor de excepție. Familia Anderson locuia într-o micuță cabană în Canada două camere, bucătărie, doi copii și două televizoare, întruchiparea visului american - “the american dream” - realizat pe bază de credit pe 30 de ani (în rate). Pamela visa de mic copil la soarele și palmierii Californiei. Apoi, Pamela a devenit ajutată de darurile primite de la mama-natură, plus câteva sute de grame de silicon, ceea ce numim “a self-made woman”. Lipsa de căldură a ținuturilor naturale a avertizat-o pe micuța Pamela de faptul că în viață există foarte multe lucruri care-ți pot ține de cald... Fiind un copil precoce, Pamela i-a declarat mamei sale că a fost sărutată și că dorea “să facă amor” cu primul îndrăgostit. Pe atunci Pamela avea vreo 5 anișori. Speriată de faptul că fiica sa putea să intre în “Cartea recordurilor” cu acea performanță, doamna Anderson a intervenit în acel moment crucial și a tranșat problema cu niște palme date la fundulețul Pamelei. Așa începe legenda acestui nou sex-simbol american; în fine, Pamela recunoaște faptul că a cunoscut dragostea adevărată ceva mai târziu... pe la 13 ani, pe bancheta unei Toyota. “Bărbații nu sunt niște îngeri!”, recunoaște acum Pamela. “Eu nu sunt o sclavă a sexului, ci o sclavă a amorului”, declară Pamela. în “Curriculum vitae”, punctul cel mai forte al Pamelei este considerat titlul de Miss Canada. Celebritatea i-a adus-o apariția pe coperta revistei Playboy. Căsătoria Pamelei cu un fotograf celebru, Dan Illichc, a durat doar două săptămâni. Mariajul s-a consumat în două săptămâni, pentru că frumosul Dan nu avea înscrisă fidelitatea printre “genele” sale. Pamela a făcut reclamă unei mărci locale de bere și a revenit la Playboy. Avea 21 de ani și viitorul ei se prefigura sub forma unui imens semn de întrebare. Neliniștea s-a risipit rapid, în momentul în care Pamela a descoperit faptul că, așezată într-o lumină bine studiată putea semăna foarte bine cu o zeiță a sexului. “Pamela este foarte bine dotată de mama-natură cu o constituție robustă și cu o fosă destul de adâncă între sâni”, remarcă reporterul revistei “Gala”. După o operație de implant mamar cu silicon, sânii domnișoarei Pamela au devenit rapid una din curiozitățile și punctul de atracție forte al Hollywoodului. Bomba sexy Pamela Anderson va exploda în “Alertă la Malibu”. Pamela a pozat de patru ori în “Playboy”. Gurile rele îi atribuie 4 operații estetice de chirurgie mamară. Este, desigur, mâna destinului! Planeta întreagă a aflat deja că Pamela are o circumferință a bustului de “950”. Și lucrul acesta este formidabil, mai ales pe Sunset Boulevard. Printre atâtea indiscreții, de care, bineînțeles, este de vină doar ziaristul curios până la ... Dumnezeu, Pamela a declarat presei că și-a păstrat capul pe umeri. Până la 21 de ani ea nu a avut decât 19 amanți. (Să nu fiți răutăcioși!). Pamela este frumoasă, este mult prea sexy și, în plus, recent, s-a căsătorit cu hard-rockerul Tommy Lee. Tot ce am mai putea adăuga ar fi faptul că Pamela nu joacă în filme porno, în loc de final, vom consemna declarația Pamelei: “în comparație cu altele, eu sunt o SFÂNTĂ!” Cornelia Voica Sunt la modă corsetele de lemn Noile tehnologii au revoluționat și industria modei. Se caută noi materiale. Designerii englezi, într-o recentă paradă a modei care a avut loc la Londra, au prezentat modele experimentale - aceasta însemnând culori, stiluri și texturi noi. Spre exemplu, Hussein Chalayan (24 de ani) a decis că se vor purta corsetele de lemn. Cât despre Owen Gaster, a ales o haină din pene verzi, bluză de dantelă galbenă și o fustă roșie din jerse. Foto: London Pictures Service ♦ i Pentru prima dată în București, conducătorii auto sunt informați prin intermediul unui post de radio despre locurile în care sunt amplasate zilnic echipajele de control radar ale poliției. La inițiativa Radio TOTAL, conducerea IGP a acceptat să colaboreze în acest sens, introducând astfel în România un model occidental de mare succes: avertizarea publică prin radio, în scopul prevenirii contravențiior și accidenteor. Astfel, conducătorii auto din București vor putea afla, în fiecare zi, unde sunt amplasate controalele radar ale poliției. Informația va fi difuzată de mai multe ori în intervalul 08-11. I Madonna a pus ochii pe Chris Isaak Năbădăioasa vedetă americană Madonna ne-a obișnuit de mult cu ghidușile ei. Vreți să știți ce i-a mai trecut prin minte? Recent, și-a obligat doi foști iubiți să o însoțească la un concert al lui Chris Isaak, îmbrăcată în celebra-i haină de leopard. Madonna a trecut totuși neobservată prin mulțimea de oameni ce o înconjura. Mestecând gumă, ea a stat cuminte în sală, fiind fascinată de frumosul cântăreț ce se producea pe scenă. După spectacol a fost văzută în cabina cântărețului, discutând cu mama acestuia. Gurile rele spun că scandaloasa Madonna intenționează să-l adauge pe Chris lungii ei liste de iubiți. (ARP) la și a noua zi de grevă a salariaților SC PECO SA La Iași continuă de nouă zile greva salariaților societății comerciale PECO SA. Cele 11 stații de distribuire a combustibililor din județe au fost închise. De asemenea, a fost paralizată activitatea stației de îmbuteliere a gazelor lichefiate prin intermediul căreia este aprovizionată populația din șase județe ale Moldovei. Salariații societății PECO solicită efectuarea unei analize complete asupra gestionării unității de către actuala echipă managerială și demiterea directorului general Corneliu Ciocan, care se face vinovat, în opinia greviștilor, de grave abuzuri, inclusiv de încheierea unor contracte cu beneficiari străini total nefavorabile societății. Totodată, se solicită schimbarea componenței Adunării Generale a Acționarilor, considerați implicați în acțiunile de falimentrare a unităților. (ARPress) UDMR trebuie să-și precizeze clar solicitările Președintele UDMR, Marko Bela, a încercat joi seară să-i lămurească pe liderii PL’93, PD, PAC și PSDR asupra sensului unor concepte vehiculate în cadrul Uniunii și asupra hotărîrilor luate în Congresul de la Cluj. Se pare însă că nu a reușit să fie prea convingător. La sfârșitul reuniunii, Dinu Patriciu afirma că o viitoare colaborare între cele patru partide românești și UDMR poate exista doar dacă liderii maghiari renunță la pretențiile de autonomie teritorială pe criterii etnice și la drepturile colective. După opinia liderului liberal, UDMR trebuie să militeze alături de celelalte partide pentru autonomie locală, pentru drepturi individuale și să caute “să se integreze în comunitatea națională a unui stat național unitar”. Marko Bela s-a arătat de acord cu aceste principii, căci “optăm toți pentru descentralizare”, dar, a adăugat el, “există zone, unități administrative care se confruntă cu probleme specifice și necesită un statut special, de exemplu în ceea ce privește folosirea limbii materne”. Președintele UDMR a mai declarat presei că “există unele divergențe în interpretarea unor noțiuni”. Or, se pare că - cel puțin pentru moment - celelalte patru partide nu mai sunt dispuse să accepte UDMR fără ca aceasta să-și precizeze clar solicitările. Cu alte cuvinte, între cei patru și UDMR s-a produs joi un divorț elegant. In schimb PD, PAC, PL’93 și PSDR își continuă colaborarea și sunt în căutarea unei denumiri pentru o alianță ce reunește două doctrine: cea liberală și cea social-democrată. Deși probabil cele patru partide vor încerca o campanie electorală comună pentru localele din 1996, ele sunt decise să candideze pe liste separate. (Anca Lăzărescu) M.S. Regina Ana va sosi la București pe 20 iunie în perioada 20-27 iunie. Majestatea Sa Regina Ana va întreprinde o vizită particulară în România. Ambasada României de la Berna a acordat deja vizele de intrare pentru Regină, pentru Mihai Ricci - secretarul particular al Regelui, Irina Ricci - doamna de onoare a Reginei și pentru Gheorghe Antoniade, șeful onorific al Casei Regale. Majestatea Sa va sosi pe 20 iunie, după-amiaza, la București și în seara aceleiași zile va pleca cu trenul la Arad. Pe data de 23 iunie, Regina va participa la Iași la un concert al pianistului Dan Grigore, concert susținut în beneficiul Fundației Principesa Margareta. (ARPress) Președintele Boris Elțîn nu va veni în România Președintele Federației Ruse, Boris Elțîn, nu a confirmat venirea sa la București, pe 30 iunie, deși a fost invitat de președintele Ion Iliescu să participe la reuniunea la nivel înalt care va avea ca temă cooperarea economică în regiunea Mării Negre. Purtătorul de cuvânt al Președinției, ambasadorul Traian Chebeleu, care a comunicat știrea, a adăugat că oricum delegația la reuniune se pregătește sub atenta supraveghere a președintelui Elțîn. La reuniune sunt invitați 11 șefi de state și de guverne din țările învecinate Mării Negre. (ARPress) Lordul Blaker crede că Fundația “Omenia” va avea o viață lungă Lordul și Lady Blaker au părăsit ieri România la finalul unei vizite efectuate la invitația dlui Ion Rațiu, președinte de onoare al Fundației caritabile “Omenia”. însoțit de soția sa, oaspetele a vizitat în cursul zilei de joi județul Gorj. "Impresiile au fost foarte bune”, declara Lord Blaker, purtător de cuvânt al Partidului Conservator din Marea Britanie, înainte de a părăsi incinta hotelului “Minerva” din București. “Cred că «Omenia» va avea o viață lungă și vreau să-i felicit pe toți cei care au pus pe picioare această acțiune minunată, dna Minodora Mie, președinte, alături de colegi”, a mai spus parlamentarul britanic. Vă reamintim că Lordul Blaker este membru de onoare al Fundației "Omenia" și a participat miercuri seară la inaugurarea oficială a primei Case Internaționale a Fundației. (Mihai Stegerean) t