Cotidianul, octombrie 2000 (Anul 10, nr. 2784-2809)

2000-10-11 / nr. 2792

12 Cotidianul Paul McCartney, compozitor, cântăreț și pictor Paul McCartney nu este numai compozitor și cântăreț, ci și un artist desăvârșit. De curând, cinci sute de tablouri aparținând cântărețului au fost expuse în Bristol, Anglia, anunță Agenția East European Press Agency. McCartney a început să picteze de la vârsta de 40 de ani, lucrările exprimând vitalitatea care se regăsește și în majoritatea cântecelor sale. După ce a participat cu câteva tablouri la o expoziție în Germania, anul trecut, Paul McCartney și-a reunit picturile într-un album pus la dispoziția admiratorilor săi. Gabriela BUNEA STOP-CADRU Virgil Ianțu, „miliardarul“ de la Prima TV, se mută la București . Virgil Ianțu, prezentatorul concursului de cunoștințe generale Vrei să fii miliardar? difuzat de Prima TV, se mută în casă nouă. Născut la Timișoara, Virgil și-a petrecut copilăria și adolescența în frumosul oraș de pe malul Begăi, într-o casă așa cum și-ar dori tot românul să aibă. Dar acele vremuri idilice au trecut și Virgil a fost nevoit să ia o decizie destul de grea. O dată cu mutarea în București, avea nevoie și de o locuință. A început aventura căutărilor, a vizionărilor repetate și, în final, a găsit un apartament pe placul său. Mai trebuia rezolvată problema banilor. Virgil a primit acordul părinților de a vinde casa din Timișoara, așa că acum va începe o nouă aventură, aceea a renovării apartamentului proaspăt achiziționat. cancan Mădălina Manole: „Depinde de îmbrăcăminte. Pentru ținuta de scenă din trei variante: Janine, Cătălin Botezatu și Irina Schroter. Câteodată îmi mai cumpăr și din magazine, îmbrăcămintea de zi de zi, cea de stradă, mi-o procur din orice magazin. Nu țin neapărat să mă îmbrac după ultima modă, dar ceea ce pun pe mine țin să mă avantajeze și să se potrivească cu personalitatea mea, îmi place foarte mult să colind magazinele și să caut. De cele mai multe ori găsesc lucruri frumoase, pe care bineînțeles că mi le cumpăr". Daniela Gyorfi: „în general îmbrăcămintea mi-o croiește Laura Olteanu și îmi place foarte mult să-mi concep hainele și să anticipez moda. Când am bani, mă duc la Budapesta și-mi iau haine de acolo". Manuela Fedorea: „Nu am un loc special de unde îmi cumpăr îmbrăcăminte. Nu țin neapărat să port haine de firmă și dacă-mi găsesc ceva care să-mi placă într-un magazin obișnuit, cumpăr. De cele mai multe ori mai cumpăr haine din străinătate, unde se găsesc lucruri care aici nu sunt. La noi, magazinele mari au cam același model de îmbrăcăminte și totul devine uniformă". Marina Almășan: „Pentru îmbrăcăminte de stradă nu am în vizor anumite magazine, ci îmi cumpăr haine de unde apuc. Important este să-mi placă și să-mi convină prețul. Pentru scenă mă îmbracă Zina Dumitrescu, Livia Panait, Cătălin Botezatu și Di Andy“. Nadine: „Irina Schroter îmi confecționează îmbrăcămintea de scenă, iar cea de stradă mi-a procur de la Mango. Pentru că am o statură nu prea normală, e mai sigur să-mi comand la unde îmi croiesc hainele pe măsură". Monica Anghel: „Nu neapărat de la filme foarte mari. De cele mai multe ori îmi cumpăr un material care-mi place și ori îmi croiește mama mea care este designer vestimentar, ori croitoreasa și mai am și o prietenă care îmi face diverse chestiuțe. Pentru scenă am colaborat cu Zina Dumitrescu, Cătălin Botezatu și Doina Levintza, dar mie îmi place să port lucruri clasice și simple și diferă numai culorile și modelele. Dacă mă acuză prietenii de ceva, este pentru faptul că atunci când mi se pune paza pe vreun material îmi confecționez din el mai multe modele". Gabriela BUNEA Anchetatorul monden Cum vă alegeți vestimentația? Nadine are mai puține probleme cu vestimentația decât cu emisiunea ei despre sex, unde invitații vin prea... îmbrăcați Alain Delon a încercat să împiedice apariția biografiei sale Monstru sacru al cinematografiei franceze Alain Delon (care va împlini 65 de ani pe 8 noiembrie) este eroul unei biografii a cărei publicare a încercat să o împiedice. Les mystères Delon de Bernard Violet (Ed. Flammarion) îi va nemulțumi totuși pe amatorii de senzațional, chiar dacă include câteva capitole care oferă detalii inedite din viața actorului. Este vorba despre „Nuits agitées à Megéve", „L'insoumis se soumet“, „La balle dans la têté", „Les seigneurs de la pèyre", „La mi Le Pen", „Impair et gagne". Apariția biografiei coincide cu publicarea cărții Alain Delon l'insoumis aparținând jurnalistului Henry- Jean Serrat, ce cuprinde câteva povestiri despre viața și cariera lui Delon din perioada 1957 - 1970, însoțite de fotografii foarte sugestive. „Povestea vieții mele este atât de complexă, încât nici un ziarist nu ar fi capabil să o redea", afirma actorul, care a cunoscut succesul prin filmele lui Visconti (Rocco și frații săi, Ghepardul), ale lui Jean-Pierre Melville (Samuraiul) sau Joseph Losey (Mr. Klein). Starul a încercat în 1998 să împiedice redactarea biografiei sale, însă a fost nevoit să renunțe curând, aflând că justiția nu i-a dat câștig de cauză. Aflat la Cannes, Alain Delon a expediat subiectul, afirmând: „Mult zgomot pentru nimic." Bernard Violet, autorul biografiei teroristului Carlos și a comandantului Cousteau, evocă în cele 550 de pagini ale cărții cazul (Stefan) Markovic, ucis în 1968, explicând că nu există nici un element care l-ar putea implica pe actor în acest asasinat. Totuși, starul, amator de curse de cai, meciuri de box a organizat meciul secolului dintre Carles Monzon și Jean-Claude Bolettier) și cazinouri , a avut cu siguranță legături primejdioase: Francois Marcantoni, Francois Besse, frații Zemmour, pentru a-i cita numai pe câțiva dintre aceștia. „Dar filmul și dorința sa nemăsurată de a cunoaște succesul l-au împiedicat să decadă", concluzionează autorul. Anca APOSTOL B ****♦» m miercuri, 11 octombrie 2000 — MONDO CANCAN Leo DiCaprio refuză să-și asocieze numele cu un parfum Leonardo DiCaprio refuză ca imaginea să fie asociată cu un parfum. Avocații tânărului actor au solicitat Institutului brazilian al proprietății intelectuale să-i retragă lui Adega Perfumada dreptul de a-și numi parfumul DiCaprio. Dacă ar fi lansat pe piață un parfum purtând numele starului hollywoodian, brazilianul și-ar fi asigurat succesul. Cererea a fost satisfăcută imediat, avocații actorului expediind prin fax un dosar de 70 de pagini, în care demonstrează (dacă mai era necesar) că DiCaprio este unul dintre cei mai valoroși actori ai momentului. Meg Ryan și Russell Crowe, aproape căsătoriți Meg Ryan a petrecut trei zile de vis la Santa Monica, alături de chipeșul Russell Crowe. Cei doi s-au afișat în public și s-au îmbrățișat , în văzul tuturor. Pe de altă parte, Quaid, fostul soț al celebrei actrițe, vrea să demonstreze că și el a început un nou capitol al vieții sale. Acesta a fost văzut într-un restaurant din Spania, în compania unei brunete superbe. Dennis a solicitat divorțul după o căsnicie de aproape zece ani, motivul invocat fiind aventura soției sale cu Russell Crowe, în vârstă de 36 de ani. Quaid și Meg Ryan au împreună un băiat în vârstă de opt ani. Tinere, frumoase și sexy Sunt tinere, frumoase, sexy și pline de succes. Acestea ar fi elementele care le unesc pe Sarah Michelle Gellar, Britney Spears și Laetitia Casta. Prima dintre elevă este cunoscută din Buffy, spaima Vampirilor, cea de-a doua stârnește pasiuni și primește propuneri indecente. Laetitia Casta este considerată de mulți bărbați cea mai frumoasă femeie din lume și dotată cu un talent actoricesc de excepție. Partenerul său din Bicyclette Bleue a declarat că, după ce a lucrat împreună cu ea, a realizat că are și un caracter deosebit. Robbie Williams consideră plictisitoare muzica engleză Robbie Williams și a surprins fanii declarând că muzica engleză i se pare plictisitoare. Cântărețul a făcut această afirmație într-un interviu acordat canalului MTV, cu câteva zile înainte de a pleca într-un important turneu în Anglia, adăugând că cea mai valoroasă muzică este cea americană. „Vreau să plec în America, îmi plac oamenii de acolo și vreau să trăiesc experiențe noi", a declarat cu hotărâre cântărețul. Visul său rămâne acela de a înregistra un album cu muzică americană,pentru aceasta fiind necesar să să colaboreze cu muzicieni americani. Printre favoriții săi se numără : Eminem și Dr Dre. Mumia unui boșiman s-a întors acasă Cadavrul îmbălsămat al unui boșiman din secolul al XIX-lea s-a întors pe pământul african, într-o ceremonie emoționantă și plină de amărăciune. Acum 170 de ani mormântul omului tufișurilor a fost profanat de exploratori albi, care au mumifiat cadavrul și l-au expediat în Franța ca pe o curiozitate, unde a zăcut în vitrina unui magazin parizian. Mumia a fost apoi expusă într-un mic muzeu din Spania, unde era cunoscută sub numele El Negro. Din cauza aceasta era cât pe ce să se ajungă la boicotarea Olimpiadei din 1992 de la Barcelona de către țările africane. Istoricii cred că bărbatul de 27 de ani, căruia acum i s-a făcut o înmormântare creștină, cu onoruri militare, a murit din cauze naturale. Anca APOSTOL OPRGSTG LAprings PENTRU PROGRAMG SPECIALGmmmmmmmm .... ....mmmmmmm ■ [UNK] Cu Gabriela Avram, în fiecare joi la 22:BO ■