Curierul de Iassi, ianuarie-iunie 1876 (Anul 9, Nr. 1-72)

1876-05-05 / nr. 50

ANUL IX. lași. Mercuri 5 Mai 1876. No. 50 PREȚUL ABONAMENTULUI: Iași: Pe un an 12 lei noi; — Pe șase luni 6 lei noi; — Pe trei luni 3 lei noi. In districte: se adaogă portul de 2 fr. 40 bani. Austria: Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șase luni 22 franci. ANUNCIURI. Răndul sau locul sau 15 bani. FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASS. Apare de trei ori pe septămănă DUMINICA, MERCURI și VINERI. Redactiunea si Administratiunea in localul TIPOGRAFIEI NATIONALE. Inserțiuni și reclame: Răndul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. Francia. Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anuncurile pentru „Cariera de Iași“ foaea oficială se fac la Havas, Laffite - Cune, 8 Place de la Bourse, Paris. Constantinopole, 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru Curierul de Iași foaea oficială, să fac la D. Eugène Micoud, Constantinopoli 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 30 Bani. C A L E N D A R U L S__E P T A M A N E I. Stil Yfichiu. Stil nou. ZIO A. PATRONUL ZILEI. Ref. Soar. Ap. Soar. ± Stil vechiu. | Stil nou. | ZIOA. || PATRONUL ZILEI. || Răs. Soar. | Ap. Soar . Mai. Mai. Ore. m. Ore. m. Mai Mai . llOre. m. Ore. m. 2 14 Duminică. Aducerea moaștelor Sf. Atanasie. 4 34 7 18 6 18 Joi. Sfântul și dreptul Iov. 4 30 7 22 3 15 Luni. Martirul Timotei și Mavia. 4 33 7 19 7 19 Vineri. Sf. Acachie și Semn. Gracis. 4 29 7 25 4 16 Marți. _ Martira Pelagia. 4 32 7 20 8 20 Sâmbătă. 1 Ap. și eveng. Ioan și Arsenie. 4 28 7 27 _________________17________Mercuri.___________Cuvioasa Irina.________________________ 31______ 21______________________21________Duminică.__________Profetul Isaia.______________* 4 277 25 PARTEA OFICIALĂ. PUBLICAȚII ADMENSTRATIVE. Prefectura districtului Iași. No. 4632. Din regimentul de Artilerie din Iași a dezertat soldatul Vasile Ioan Morariu, talia 1 m. 700 mii. fața brună, ochii căprii, fruntea și gura mare, nasul mic și părul castaniu, se publică aflarea lui No. 4646. Conform telegramei D-lui Ministru de interne No. 6699, la 17 Mai curent, urmând a se tine licitatiune in camera acestei Prefecturi pentru darea in antreprindere a construcțiunei unui spital cu dependințele lui la Penitenciarul Dobrovăț din județul Vaslui, se publică spre cunoștința generală. Prefectura Poliției Iași, No. 2823. D. Strul Herș Ther, cerând a i se da autoritare pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă și otel in acel oraș, quart. III, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vreo causă corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate autoritățile respective că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fotei. Prefectura districtului Botoșani. No. 3399. Pe teritorul comunei Albești din plasa Jijia, pripășindu-se un buhai, la păr plavan, coarnele țapoșe și inserat la spata stângă dinapoi, precum d. sub-prefect acelei plăși din raportul No. 681 incredințată, se publică termenul de 6 luni, conform legei poliției rurale spre ivirea păgubașului, care cu dovezi in regulă, să se presinte la Primăria comunei respective de a’l primi. No. 3392. Pe teritorul com. Ringhilești, pl. Stefănești pripășindu-se 3 cai și anume: 1 cal harmasar, la trup mare, la păr roib, coarna coada roaibă, păntănog la piciorul de dinapoi, briaz in frunte, o pată albă pe spinare, coada retezată și puțină albeață la ochiul stăng, una tretină la trup de mijloc, părul negru, coama, coada neagră, inserată la șoldul stâng dinapoi cu o literă nedescifrabilă și una iapă la trup mică, la păr murgă, coama și coada murgă, fără alte semne, precum de subprefect acelei plăși prin raportul No 632 incredințată, se publică termen de 6 luni conform legei poliției rurale, spre ivirea păgubașilor, care cu dovezi in regulă să se prezinte la Primăria comunei respective spre a le priimi. No. 3541. Pe teritorul comunei Curteștii din plasă Târgului, pripășindu-se 2 boi in păr plavant, la coarne țapoși, la unul cornul drept rupt inverf, precum d. sub-prefect acelei plăși prin raportul No. 1081 incredințată, se publică termin de 6 luni, conform legei poliției rurale spre ivirea păgubașului care cu dovezi in regulă să se presinte la Primăria comunei respective spre ai primi. Prefectura districtului Fălciu. No. 4235. Prin îndeplinirea formalităților cerute de legea poliției rurale, declărănd de pripas un cal la păr murg inchis, coama in amândouă părțile stricat de se in spinare și o pată albă, coada retezată, găsit pe teritorul comunei Miclești, se publică spre înștiințarea proprietarului acelui cal, care in termenul pretins de citata lege, să se presinte cu dovezi in regulă la Primăria menționatei comuni spre a’l primi. No. 4208. Prin îndeplinirea tuturor formalităților prevăzute de legea poliției rurale, declarăndu-se de pripas o iapă la păr neagră, coama neagră in stănga, coada neagră, țintată in frunte, pete albe pe spinare dese, la piciorul stăng dinainte puțin păr cam galbăn, găsită pe teritorul comunei Pălinceștii acest județ, se publică spre cunoștința proprietarului acelei vite, care in termenul prescris de zisa lege să se presinte cu dovezi in regulă la menționata comună spre a o primi. Prefectura dist. Roman. No. 5959. In noaptea de 20—21 April 1876, de cătră pădurarul Statului Vasile Cucu, sau găsit o căruță de 2 boi in pădurea Statului Pănceștii-Dragomireștii, pusă in ea ca jumătate căruță unele de lozie de crușin și de spini, se publică spre cunoștința păgubașului ce ar fi ca vilăuntrul termenului prescris de legea poliției rurale să se presinte cu dovezi la comuna Cotu-Vameșu spre a-și primi căruța, căci la cas contrariu, se va vinde licitativ. Primăria urbei Botoșani. No. 1677. Conform votului Consiliului Comunal din ședința de la 30 April a. c., se publică spre cunoștința generală că la 11 Mai curent, vara 12 meridiane, se va ține licitație cu respectul zilei a 8-a pentru supralicitare, pentru antrepriza dreptului de perceperea taxei comunale din al doilea adaos de taxe la rachiu și vin, pe timp de la data contractului pănă la 31 Dechemvrie anul 1877, concurenții sunt invitați a veni la Primărie in ziua arătată însoțiți de garanța cuvenită. Licitația se va începe de la suma de 77,147 lei ofertată de d. Ițic Herș Wassilberg, condițiunile se pot vide in cancelaria Primăriei. No. 1674. Conform votului Consiliului Comunal din ședința de la 30 Aprilie a. c., se publică spre cunoștința generală că la 11 Mai curent, la oara 12 meridiane, se va ține licitație, cu respectul zilei a 8-a pentru supralicitare, pentru antrepriza dreptului de percepere a venitului comunal din adaosul taxei asupra jugăritului, pe timp de la data contractei pănă la 31 Dechemvrie anul 1876, concurenții sunt invitați a veni la Primărie in ziua arătată însoțiți de garanța cuvenită, licitația se va începe de la suma de 25.200 lei ofertată de d-nii Altăr și Simon bacalu, condițiunile se pot vide in cancelaria Primăriei. No. 1671. Conform votului Consiliului comunal din ședința de la 30 April a. c., se publică spre cunoștința generală că la 11 Mai cur.d oar 12 meridiane, se va ține licitație, cu respectul zilei a 8-a pentru supra licitare, pentu antrepriza dreptului de percepere a venitului comunal din tacla asupra carălor și căruțelor cu lemne de foc, pe timp de la data contractului pănă la 31 Dechemvrie 1877. Licitația sa va începe de la suma de lei 47,985 ofertată de d-nii Altăr și Simon Bacalu. Condițiunele se pot vede in cancelaria Primăriei. Primăria comunei Cucuteni. No. 658. Conform regularistrei făcută de d. judecător de pace al plasei Stavnicu, in ziua de 5 Mai a. c., urmează a se vinde in localul Primăriei, una vacă sechestrată de la D. Costachi Froscu, spre indestularea d-lui A. Voinarovici cu o sumă bani, după cartea de judecată No. 2 și investită cu formula executorie, se publică spre cunoștința concurenților. Primăria comunei Lungani. No. 342. La 20 a curentei luni Mai urmând a se ține licitație in camera acestui oficiu, pentru arendarea pe 5 ani a 78 fălci pământ, remas proprietate comunală de la contribuabilii prevăzuți prin art. 8 din legea rurală loc de arătură și imaș adunat la un singur loc, se publică spre generala cunoștință și se invită pe doritori a se presenta in camera acestui oficiu la ziua mai sus arătată, însoțiți de garanțiunele necesare, condițiunele arendărei se vor videa de cătră d-nii concurenți in ziua licitației. Primăria comunei Socola, No. 910. La termenul de 30 Aprilie prezentăndu-se concurenți pentru antreprizuirea construirei și repararea unor poduri și pentru aprovisionarea localurilor Primăriei și a scoalelor cu lemnele de foc in iarna a. 1876—1877 publicat in foaea No. 45 din April a. c. Se publică din nou că asemenea licitație urmează a se ține in ziua de 20 Mai curent. No. 909. In această comună pripășinduse un mănuat porumb deschis, coarnele țapoșe, inserat la amândouă coarnele cu litere ebraice, se publică aflarea păgubașului in termenul prevăzut de lege. No. 908. In ziua de 15 Mai curent, urmează a se vinde licitativ in camera acestui oficiu una căruță veche cu hamuri de cură și hățuri de funie, ce este de pripas, asemenea se publică aflarea păgubașului unui bou porumb închis, coarnele țapoșe aduse, picioarele de dinapoi cam bucașe, fără alte semne, ce au picat de pripas in ziua de 19 April trecut. PUBLICAȚII JUDECĂTORESC!. Curtea de Apel din Iași Secția I. No. . . . Inculpatul Lupu sin Aron Hilișeanu, domiciliat in Dorohoi, de profesiune comersant, (s’a publicat cu domiciliul necunoscut, conform art. 75 pr. civilă). In virtutea art. 204 din pr. penală, este citat a se presenta in persoană inaintea secțiunei I a Curței de Apel la 10 a lunei Septemvrie, anul 1876, oarele 11 din zi, cănd ave a se judeca apelul ce a făcut contra sentinței Trib. Dorohoi No. 406 din 24 Noemvrie 1875, inculpat pentru maltratare. Curtea de Apel secțiea a II-a No. 427. D. Ioan Dămian, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 71 combinat cu art. 75 al. 6 din pr. civ. este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege inaintea secțiunei a II-a a Curței de Apel la 11 a lunei Iunie a. 1876, parele si din zi, cănd are a se judeca apelul făcut de Primăria comunei Podul Iloiei, in causa dintre zisa Primărie cu d-sa, d. loan Sandulescu și dl. Gh. Vasiliu pentru plata accizelor de băuturi spirtoase, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Tribunalul județului Iași Secția I. No. 1402. Creditorii falci. Leon A. Tenenbaum ce nu vor fi depus titlurile lor după care ar avea a lua bani, sunt citați a se presenta in persoană sau prin vechil in termin de 20 zile, numerat de la eșirea prin foaia oficială inaintea Sindic, falimentului cu titlurile și documentele originale de sumele ce vor avea să fie, ori de vor voi mai bine se vor înfățoșa la Tribunal, că protob'nduse să se depună copiile, conform art. 235 codul comercial. Pentru creditorii domiciliați in România și in locuri drosbite de al așezărei Trib, acest termin se va mări cu o zi de fie care 6 oare de depărtare intre locul așezării Tribunalului și domiciliul creditorelui. Iar pentru creditorii domiciliați afară din România terminul va fi de 120 zile, conform art. 236 codul comercial. Cercetarea și adeverirea datoriilor va începe in cea intăi zi după espirarea fiecărui termin la oarele 11 dimineață in localul Tribunalului și se va urma in modul prevăzut de art. 287 din acel cod. Fiecare creditor in 8 zile cel mult de la verificarea datoriei sale, e dator a afirma inaintea Sindicatului și a Judelui Comisar că acea datorie este adevarată, conform art. 241 codul comercial. No. 809. Creditorii falitului Saul Glazer ce nu vor fi depus titlurile lor după care ar avea a lua bani, sunt citați a se presenta in persoană sau prin vechil in termin de 20 zile, numera de la eșirea prin foaea oficială inaintea Sindic, falimentului cu titlurile și documentele originale de sumele ce vor avea serie, ori de vor voi mai bine se vor înfățoșa la tribunal, că protocolindu-se să se depună copiile conform art 235 cod. comercial. Pentru creditorii domiciliați in România și locuri deosebite de al așezere Trib, acest termin se va mări cu o zi de fiecare șease pare de depărtare intre locul așezerei Trib. și domiciliul creditorului. Iar pentru creditori domiciliați afară din România terminul va fi de 120 zile, conform art. 236 codul comercial. Cercetarea și adiverirea datoriilor va incepe in cea intăi zi după expirarea fiecărui termin, la oarele 11 dimineață, in locul Trib, și se va urma in modul prevăzut de art. 237 din acel cod. Fiecare creditor in 8 zile cel mult de la verificarea datoriei sale e dator a afirma inaintea sindicatului și judelui Comisar că acea datorie este adevărată, conform art. 241 cod. comercial. Asemenea se citează și pa falit ca la terminul indicat mai sus să se presinte spre a fi față la liquidare. Secția a II-a. No. 1138. Creditorii falit. Heniik Müller ce nu vor fi depus titlurile lor după care ar avea a lua bani, sunt citați a se presenta in persoană sau prin vicul un termin de 20 zile numerat de la eșirea prin foaea publicațiunilor oficiale. Sindic falimentului cu titluri și documentele originale de sumele ce vor avea serie, ori de vor voi mai bine se vor înfățoșa la Tribunal, că protocolindu-se să se depună copiile conform art. 235 codul comercial. Pentru creditorii domiciliați in România și in locuri deosebite da al așezerei Trib., acest termin se va mări cu o zi de fiecare șese oare de depărtare intre locul așezerei Trib. și domiciliul creditorelui. Iar pentru creditorii domiciliați afară de România, terminul va fi de 120 zile, conform art. 236 codul comercial Cercetarea și adeverirea datoriilor va incepe in cea intăi zi după expirarea fiecărui termin la oarele 12 din zi in localul Tribun, și se va urma in modul prevăzut de art. 237 din acel cod. Fiecare creditor in 8 zile cel mult de la verificarea datoriei sale e dator a afirma inaintea Sindic. Mircea și Judelui Comisar că acea datorie este adevărată, conform art. 241 codul comercial. Secția a III-a. No. 325. D-na Elena și Natalia Lebnic, cu domiciliul necunoscut. In virtutea art.... din procedura civilă, este citată a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege inaintea secțiunei a IlI-a a Tribunalului la 14 a lunei Mai, anul 1876, oarele II din zi, cănd are a se judeca oposiția făcută de d-na Paulina Duca, la urmărirea ce i se face de d-nul Scărlat Lavronschi prin proc. seu C. P. Constantiniu, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. No. 334. La 25 August 1875, cănd au fost fixat terminul pentru vânzarea imobililor remase pe urma def. Altăr Valdman Țapu pentru coerezii sei și anume: Zlata Brana David Valdman majori, biutul Hascal și fata Sura minori, representați de tubricea Dobrisa Valdman, nu s’a putut efectua din causă că nu s’a presentat părțile spre a stărui și in lipsa de concurenți astfel că Tribunalul prin prin jurnalul No. 3084, din acea zi, au amănat mezatul. In urmă insă d-nul A. Obreja cumpărătorul dreptăților de moștenire a d-lui David Valdman, in averea de succesiune a def. și a d-lor Dabrisa Valdman, Zlata Brana, Herș Honer și Bereu Chersoner, prin petițiunea înregistrată la No. 2579, cerând in unanimitate de a se pune in vânzare locul remas de la dej. care este situat in disp. II, strada Podu-Lung, sterp, gospod, in lățime aprocsimativ de 3 stănjini fără nici o clădire pe el, inchis cu taplaz de scânduri. Pe acest temeiu Tribunalul publică vânzarea indicatului imobil, iar concurenții ce ar fi de a cumpără, să se presinte in camera acestui Trib, secția III, la 7 a lunei Iuniu, ziua Luni, oara II din zi 1876, cănd are a se face licitațiunea, cunoscând că prețul de la care se va incepe strigările va fi de 40 galbeni. No. 336. Fiindcă imobilul d-lui Altăr Rosinfeld și consoartei sale Hendra Rosinfeld, neputănduse devide in natură, pentru a se urmări partea debitorului A. Rosinfeld pentru banii ce debitează d-nei Veronica Pălceasca Tribunalul motivat de cerirea d-lui avocat A. Obreja procuratorele d-nei creditoare Pălceasca înregistrată la No. 10411 și raportul d-lor experți, prin jurnalul No. 1377 a despre punerea in vânzare a menționatului imobil, care după raportul ecoperților este: O casă situată in Iași, disp. I, strada Păcurariu, înscrisă la No. 77 și care se compune din 2 odăi și o camară, sub un acoperemânt cu pereții de vălătuci, acoperită cu șindilă veche cu locul ei, in mărime de 5 stănjini, una palmă fața la uliță, având alăturea un loc sterp in mărime de 5 stănjini și 6 palme fața, la uliță, iar lungimea de 18 V2 stănjini. Pe acest temeiu și in baza 694 din pr. civilă, Tribunalul publică vânzarea, iar concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil, să se presinte in camera acestui Tribunal secția a IlI-a, la 7 a lunei Iuniu, ziua Luni 1976, oara 11 din zi, cănd ave a se face licitația. No. 310. Imobilul d-lui Leiba Aizicovici, de profesiune proprietar, domiciliat in Iași, ce se compune din o casă situată in Iași despărțirea a 4-a, strada St. Lazăr, înscrisă la No. 1614, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă și compusă din 6 odăi, din care 1 in față servește de dugheană și un dos de bucătărie, fiind scoasă in vânzare silnică spre indestularea d-lui D. Gh. Christodulo, domiciliat in Iași, cu suma de 350 galbeni, plus 70 galbeni cheltueli de urmărire și plată de avocat, ce are a lua in virtutea obligațiunei ipotecare înscrisă de acesta Tribunal la No. 204, investită cu formula esecutorie, la 29 Octomvrie 1875, cănd a fost fixat termin pentru vânzarea imobilului indicat, Tribunalul prin jurnalul No. 4075 din aceeași zi, au inchis licitațiunea din causa nestăruinței părței in drept, in urmă insa d-nu Teodor Christodulo, procur. d-lui Dr. Gh. Christodulo, prin petițiunea înregistrată la No. 1814, cerând a se pune din nou in vânzare arătatul imobil. Pe acest temeiu și in baza art. 553 și următorii din pr. civ. Tribunalul publică din nou vinderea indicatului imobil, conform art. 556 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpăra după lămuririle de mai sus, după cum de acest imobil s’a prevazut și in publicațiunea inserată in foaia oficială No. 97, din 17 Sept. 1875, să se înfățoșeze in camera acestei Secțiuni a IlI-a, la 9 a lunei Iuniu, ziua Mercuri 1876, oara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din pr. civ. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca inaintea adjudecațiunei, să se arăte la Tribunal, spre a-și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in seamă. Se notează că vânzarea se face cu respectarea contractului de locațiune ce posedă D. Marcu Aizicovici. Secția a IV-a. ESTRACT. No. 275. Prin sentința No. 275, din 17 April a. c. a condemnat in absență pe numitul Neculai Roșu Vezeteu, pentru faptul de ultragiu la una lună închisoare corecțională, in baza art. 183 cod. penal și cu restricția art. 28 acel cod, condemnatul in absență are dreptul de oposiție și apel, conform art. 183, 197 și 198 pr. penală. Tribunalul județului Bacău. No. 4821. D. Gh. Covaciu ferar, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib., in ziua de 9 Noemvrie, ora 10 dimineață anul 1876, spre a se interoga in procesul corecțional intentat contra sa pentru bataia copilului d-nei Anica Ionescu, la neurmare se va judeca in absență conform art. 182 pr. pen. No. 7677. D. V. Marașescu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 20 Septemvrie oara 10 dimineață anul 1876, spre a se interoga in procesul corecțional intentat contra sa pentru bataia lui Zisu luster, la neurmare se va judeca in absență, conform art. 182 pr. pen. No. 7650. D. Dragomir St. Neculai, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib., in ziua de 13 Septemvrie, ora 10 dimineață anul 1876, spre a se interoga in procesul corecțional, intentat contra lui Gh. Morariu pentru bataca causată ds., la neurmare se va judeca in absență conform art. 182 pr. pen. No. 7649. D. Gh. Morariu cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 13 Septemvrie ora 10 dimineață anul 1876, spre a se interoga in procesul corecțional intentat contra sa pentru bataea lui Dragomir St. Neculai, la neurmare se va judeca in absență conform art. 182 pr. pen. No. 7662. D. David sin Moise, cu domiciliu necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 25 Noemvrie ora 10 dimineață anul 1876, spre a se interoga in procesul corecțional intentat contra sa pentru furt, la neurmare se va judeca in absență conform art. 182 pr. pen. No. 7666. D. Moru Saibiciu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 13 Septemvrie, ora 10 dim. anul 1876, spre a se interoga in procesul corect, intentat contra sa pentru furt de bani, la neurmare se va judeca in absență conform art. 182 pr. pen. Tribunalul județului Botoșani. No. 2477. D. Costantin Ciuhureanu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta inatintea trib. Botoșani, la 21 August 1876, oara 11 ante meridiane, spre a fi ascultat in procesul corecțional privitor pe el pentru sustragere de acte publice, la neurmare se va aplica disposițiunele art. 182 pr. pen. No. 2138. D-na Elena lui V. Cârjă, cu domiciliul necunoscut, este citată a se presenta inaintea trib. Botoșani, la 22 Iunie, vara 11 ante meridiane spre a fi ascultată sub jurământ ca martoră in procesul corecțional privitor pe Gh. Niță Boariu pentru furt, la neurmare se va aplica disposițiunele art. 155 pr. penală. No. 3422. D-na Maria lui N. Corduneanu, Maria Dănilă și Toader Dănilă, toți cu domiciliurile necunoscute, sunt citați a se presenta in camera acestui trib., in ziua de 4 Iunie anul 1876, vara 10 dimineață, cănd au a fi judecați pentru furt, la neurmare se va procede conform legei. No. 2360. D. Vasile Ursinschi, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta inaintea trib. Botoșani, la 13 Septemvrie, ora 11 ante meridiane, anul 1876, spre a fi ascultat sub jurământ ca martor, in procesul corecțional privitor pe Rucsanda Ioan Bucatariu pentru rănire, la neurmare se va aplica disposițiunele art. 155 pr. pen. No. 2358. D-na Roza Ursinschi, cu domiciliul necunoscut, este citată a se presenta inaintea trib. Botoșani, la 13 Septemvrie 1876, oara 11 ante-meridiane, spre a fi ascultată sub jurământ ca martor, in procesul privitor pa Rucsanda I. Bucătariu pentru rănire, la neurmare se va aplica disposițiunele art. 155 pr. penală. No. 2651. D. Niță Creangă, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib., in ziua de 27 August, anul 1876, oara 10 dimineață, cănd are a fi judecat pentru furt, la neurmare se va procede conform legei. No. 1834. D. Abresie Fedot, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta inaintea trib. Botoșani, la 8 Iunie 1876, oara 11 ante meridiane, spre a fi ascultat ca inculpat in procesul corecțional privitor pe el pentru furt, la in urmare se va aplica dispositiunele art. 182 pr. pen. No. 1659. D-nul Alexandru Creangă, cu domiciliu necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui Tribunal, in ziua de