Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1877 (Anul 10, Nr. 70-141)

1877-08-05 / nr. 85

CURIERUL DE IASSL tarităție respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreo asemenea categorie, se facă cunosct acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data Ioaei. No. 6199. D. Lipasin Ițic, cerând a i se da autorizare pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș desp. a IV-a, strada Daraban, casa No. 3, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească in cazuri de delicte, vini sau crimi, se publică aceasta spre cunoștința autorităților, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data fonei. No. 6050. D. Froim Grimberg, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a II-a, strada Sf. Andrei, casa No. 48 este mai intăi necesitate a se cunoaște dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crii, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea cauză, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 6227. D. Moise Henri Vais, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a III-a, strada Tărgul de Sus, No. 171, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pusă sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 6229. D. Șmil Chias, cerănd a i se da autorizare pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a IV-a, strada Apeducului, casa No. 12, este necesitate mai intăi a se ști dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privgherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritare respective, că dacă vor cunoaște pe anumitul căzut in vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. Prefectura distr. Botoșani. No. 7240. Pe teritorul comunei Bălușeni din plasa Târgului acest județ, pripășindu-se un cal in păr murg deschis, coama coada negre, stricat da șea pe spinare, precum d. subprefect acelei plăși prin raportul No. 2195 încredințată, să publică termenul de 6 luni conform legei poliției rurale spre ivirea păgubașului, care cu dovezi legale să se presinte la primăria comunei respective spre a’l primi. Sub prefectura plasei Codru, jud. Iași. No. 2553. Conform art. 12 din legea de urmărire, se face cunoscut prin aceasta, ca in ziua de 9 August curent 1877, la ora 11 diminiață, sa va vinde prin licitație in perța de la Podul-lung desp. a II Iași, obiectele ce s’a sechestrat pentru neplata dărilor, pe trimestrul al IV din 1876 de la perceptorii com. Bucenii, Cost. Dimitriu, obiectele sechestrate sunt: 1) jumătate din retribuțiunea de perceptor, cu începere de la 1 Aprilie, care este de 75 lei pa lună, 2) 1 biurou de nuc, 3) un dulap cu uși in 2 canaturi, 4) una oglindă mică, 5) 3 scaune de lemn, 6) 14 potrete, 7) ona candilă, 8) 1 cal harmasar, 9) roada din 3 firte vie. Prin urmare acei care vor a concura la licitația acestor obiecte, să se prezinte la locul indicat in ziua și oara fixată, se cere concurenților să depue mai intăi o garanție de 5 % din valoarea obiectelor. Casieria generală a județului Iași. No. 3745. La 16 August curent, urmănd a se vinde licitativ 30 căpițe vite cornute, un harmasar, o capă și 12 stoguri făn, sechestrate pe moșia Gudgia și Baltații, spre îndestularea Statului cu suma de lei 4117, bani 90, rest căștiului al 4-le din 1876, dmnpreună cu procentul cuvenit de 10% pănă la numerătoare, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare că licitația urmează a se ține in camera acestei Casierii și va fi deschisă de la 1—4 oare, iar adjudecarea să va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos și cu condițiunile care se vor ceti la ziua terminului, acei care ar vrei a lua cunoștință despre calitatea vitelor și a fânului sechestrat, se pot adresa la Primarile comunei Brăeștii, plasa Cărligătura, care are instrucțiuni pentru aceasta, iar la ziua terminului vitele se vor afla aicea in piața palatului administrativ. No. 3748. La 18 a viitoarei luni August, urmând a se vinde licitativ obiectele notate in aneciata listă, sechestrate de d. Ștefan Stana fostut arendaș moșiei Tomeștii, spre îndestularea Statului cu suma ce datorește, din arenda zisei moșii, se publică spre cunoștința generală cu deșteptare, ca licitația urmează a se ține in camera Casieriei unde va fi deschisă de la 1 la 4 oare, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor, care ar oferi prețul cel mai avantagios, iar la ziua termenului toate obiectele sechestrate (afară de mașina pentru Becere), se vor tfli față in piața palatului administrativ. Listă de obiectele sechestrate, de la arendașul moșiei Tomești: 1 mașină sistem vechi purtată cu cai sau boi pentru măcinat, trierat și bătut popușoi, 4 pulpe de sanie cu butucii vechi pentru trăsură și alte ferării de schijă in bucăți, 1 haraba acoperită cu scănduri vechi, roțile șinuite tot vechi, 3 harabale care au fost înfundate vechi cu lipsuri, una haraba veche stricată, 2 harabale vechi cu dricuri și numai cu 3 roți vechi, 1 sanie veche de 2 cai, 1 mașină de secere purtată de boi, 2 gonitoare, 1 pat, 4 capre, 2 mindire de pae, 4 perne de pae inbrăcate cu piatră, 1 măcar de piatră veche rupt, una masă de brad veche harbuită, una coasă ruginită, 5 șipuri mici pentru cernială și tuși, 2 linii, 1 cofă, 1 mătură, 1 căniță de lut, 3 chei ruginite, 2 pieptini stricați, 20 căpâțâni juguri de boi, 3 juguri întregi, 14 roate șinuite din care una fără șină, una stricată și o bucată de șină, 2 dricuri cu osii de fer și una osie de lemn, 2 idem cu osie de lemn, 4 care, 1 osie de lemn pentru care, 2 cruci de harabale, 4 prciucuri vechi, un proțap de car, 1 butuc de roată stricat, una cură de mașină de 38 palme, 1 pat cu 3 scânduri pe 2 capre, 1 dulap de tei cu 4 uși vechi, una masă neagră cu postav verde stricată, 1 șip mare pentru cernială, 1 cofă, 2 telfuri stricate cu desăvârșire, 1 bilerca din stejar cu 6 cercuri de fer, cu 3 dimerici codină de grău amestecată cu pământ și stricată, ca 2 bilerodnică de orz, amestecată cu neghină și pământ, sa observat de desupt stricată gasita in casele proprietății din Osoi, ca 1 car făn stricat pus in pivniță. Primăria comunei Botoșani. No. 2985. Prin adresa poliției de orăș No. 3961, declarăndu-se de pripas ud ed inper sur, conform art. 48 din legea poliției rurale, se publică această prîpășia cu invitare ca păgubașul acelui ed să se presinte in intervalul terminului de 6 luni de la data Ioaei, cunoscând că in caz de ne ivirea păgubașului, pripasul se va vinde licitativ in folosul casei comunale. Primăria comunei Băiceni. No. 1549. Se publică din nou terminul de 14 a curentei luni August pentru antreprisa prafurilor de la băuturile spirtoase ce s’ar introduce in cotonile Dădeștii și Săcăreștii in anii 1877—78, și d-nii amatori sunt rugați a se presenta intratata zi in camera acestui oficiu, însoțiți de garanții pentru a putea concura la licitațip, care este supusă recursului de 8 zile pentru oferte la onor. comitet permanent. Primăria comunei Brăești. No. 606. Pentru darea in antrepriză a accizului băuturilor spirtoasă ce se vor consumă in această comună pe timp de la aprobarea definitivă de către comitetul permanent, pănă la 31 Decemvrie 1878, să publică terminul de 6 August a. c., cănd atunci doritorii sunt poftiți a se presenta in camura acestei primării cu garanțiile in regulă unde văzând și condițiunile să poată fi admiși la concurență. Primăria comunei Buciumii. No. 1465. In ziua de 14 August curent, urmănd a se vinde licitativ in piață iarmarocului Frumoasa o juncă cu vițel ce se află de pripas in această comună, se publică spre cunoștința generală. Primăria comunei Cărniceni. No. 938. Se publică conform art. 48 din legea poliției rurale aflarea păgubașului unui cal la păr murg, coama coada negre, stricat da șea in spate și la coaste de amândouă părțile, și inserat la șoldul stâng de ’napoi, ce a picat de pripas in această comună, trimes fiind de d. sub-prefect de plasă cu ordinul No. 1981. Primăria Urbei Huși. No. 2637. In zilele de 10, 11 și 12 ale lunei August anul curent, urmănd a se ține licitațiune in camera acestei primării pentru darea in antreprisă a vănzărei carnei de bou și vacă pentru îndestularea orașului pe timp pănă la 1 August 1878, se publică aceasta spre cunoștința d-lor amatori cari sunt invitați a se presenta in arătatele zile in camera acestei primării, însoțiți de garanțiile cuvenite spre a concura la licitație, condițiile de licitație se pot vedea in ori și ce zi in oarele de cancelarie sa d. secretar al primăriei. No. 1007. In zilele de 20, 21, 22, 23 și 24 August anul curent, urmând a se ține licitațiune in camera acestei primării și in pretenția consiliului comunal, pentru darea in arendă a drepturilor răscumpărate de la Stat după legea promulgata cu decretul domnesc No. 2038 din 1868, publicată in Monitorul oficial No. 2 din 1869 și anume 1). Dreptul de 10 parale cursul pieței vechi de la vadra vin și un leu acelaș curs de la vadra rachiu ce se vinde in tărg. 2). Taxa (besmăn) de 20 la sută din chiria dughenilor pe an. 3). Taxa (besmăn) de 4 lei cursul pieței vechi de la casele de locuințe pe an. și 4). Dejma duplu adică 2 zecimi din vi, livezi și semănături. Aceste drepturi din urmă numai de la casele, dughenile, viile, livezile și curăturile proprietarilor cari nu au plătit pănă in present dreptul de răscumpărare. Se publică aceasta spre deșteptarea d-lor concurenți cari sunt invitați a se presenta in acele zile însoțiți de garanțiile cuvenite spre a concura la licitare. Arendarea se face pentru un timp de ani cu costurile cărora se va putea acoperi toată datoria esistentă către onorari. casă de depuneri, provenită de la răscumpărarea acestor drepturi, conform jurnalului încheiat de comitetul delegaților obsciei târgului la 23 Martie 1868 aprobat și de înaltul guvern. Condițiunile de arendă se pot vede in toate zilele in carele de cancelarie sa d. secretar al acestei primării. Primăria comunei Podu Iloaei. No. 1670. Nici la terminul de 31 Iulie, din causa lipsei de concurenți nu s’a putut da in antreprisă construirea a 2 localuri de școli la această comună, s’au regulat un alt termin de 15 zile libere de la data fonei, se publică dar spre cunoștința amatorilor care in aratata zi se vor presenta in camera primăriei însoțiți de garanție pe suma de 1200 lei. Comisia desp. a I-a din Iași. No. 3785. Pentru vănzarea averei sechesată de la d. Vasile Petrovici in pretenția d-nei Maria Machedon pentru bani, find regulat termin la 16 a curentei in piața Primăriei locale, se publică aceasta spre cunoștința generală. No 351. In basa ordonanței judelui ocol.in Iași, No. 3631, și in basa art. 455 pr. c., se declară proprită in mănile fraților Mittler chirigii d-lui I. P. Sturza, suma de 234 fr. 22 bani cu procentele lor de la 22 Ianuarie a. c., pănă la achitare, plus 20 franci cheltueli din căștiul sf. Dimitrie a. c., și fiindcă domicilul d-lui I. P. Strza este necunoscut, in basa art. 75 al. 6 pr. c., să publică aceasta spre cunoștința debitorului Sturza, acest act s’a incheiat in treptu exemplare care se vor comunica celor in drept. No. 3754. D. jude de pace acestui ocol, prin adresa No. 3615, regulând terminul de 11 August curent, pentru vănzarea unei vaci cu vițel mic, sechestrată de la d Ioniță Vasilea și Vasile Vatavu in pretenția d-lui Gheorghe Mincu pentru bani, să publică spre cunoștința concurenților amatori, că asemenea vănzare va avea loc in piața primăriei locale, oara 12 din zi, la care urmează a asista și d jude de pace respectiv. Comisia de sp.ala din Iași, No. 4106. La 12 August anul curent, de cătră agentul de urmărire respectiv, urmând a se vine licitativ in piața primăriei obiected sechestrate de la C. Sofian in pretenția d-lui Zisu Feli, se face cunoscut spre știința concurenților. PUBLICAȚII JUDECĂTORESCI. Tribunalul jud. Iași Secția a II-a. ESTEACT No. 1645. Prin tabloul format de D. Judecător acestui tribun*], prin care s’au distribuit banii 999 lei 25 bani, încasați de gerante din venitul imobilului D-lor Dvid și Simion frați Său, pe pasivul de 7100 lei noi, cătră D-na Maria Său, și anume: D-lui Gh. Nițescu gerantele imobilului 99 lei 92 bani, D-nei Maria Său, in contul debitului său 899 lei 33 bani, total 999 lei 25 bani. Și fiindcă domiciliul D-lor David și Simion frați Său, nu este cunostut, pentru a li sa pute iumăna copii de pe zisul tablou, apoi conform art. 75 al. 7 proc. civilă, se publică estractul present spre cunoștința numiților, ca să vină la tribunal spre a-și primi copiile de tablou, cunoscând că iacă in termin da 8 zile numerate de la dats foaei, nu se vor presenta sau nu vor face oposițiune, se va procede la distribuțiunea basi îni după annul fachimi Secția a IV-a, No. 6044. D. Neculai Iordachi Vezeteu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta inaintea acestui tribunal, in ziua de 19 August curent, oarele 10 dimineață, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru furtul comis in paguba lui Gheorghe Lipan, cunoscând că nefiind următor se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 482 din proc. penală. Tribunalul județului Botoșani No. 1585. Pentru îndestularea Iconomului Gheorghe Constandin, cesionarul drepturilor ipotecare a d-lu Hascal sin Zilman, din urbea Hărlău, ca suma de 500 gild. capital cu procent legal, cere a lua de la def. Cost. Bălăceanu, la virtutea obligațiuni ipotecară sub No. . . investit) cu formula esecutorie sub No. 105, in umarea comandamentului prealabil făcut, inonformitatea art. 496 și 497 pr. civ., care traia expirând și d-na Ana Bălăceanu n’au urmat cu plata banilor arătați prin obligaține, trib. motivat de cererea Iconomului Gheorghe Constandin, inregist. la No. 6726 prin finalul No. 2704, o dună scoaterea in văazare slită, a imobilului ipotecat a dei Costache Bălăceanu, care se administrează de soția sa Ana Bălăceanu, care dupe procesul verbal al agentului de urmărire, de pe lână acest trib, este un han situat in tărgul Hăriău acest județ, compus din 4 odăi zidit de cărămdă, cu 2 uși la față acoperit cu gdilă, înscrise la No. 31, cu ogradă are o șui, 1 grajd și 1 șopron, o fântână, sub care află o pivniță de piatra, asupra căreia este todae mică, cu fața la ogradă, megieșindu-i la față cu ulița Delenilor, la o parte cu casa lui Zedic Șmilovici, la alta cu casele luimil Nailht, incunjurată ograda cu zid de piatră. Se publică termenul de 3 Iunie zile, socotit de la data eșirei acestei publicii prin foaia oficială, pentru vănzarea ăstui imobil, ca concurenții ce vor fi si se presate in camera acestui trib., in ceantâi zi dupe expirarea termenului de 3 zi, oarele 10 diminiață, cănd urmiază a se fi adjudecațiunea asupra persoanei ce ar dfe prețul, tot do o odati se somează pe toți cei ce ar pretinde vreun drept de propriate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, de ipotecă asupra acest imobil, ca să sa privite cu reclamațiile d-lor la acest trib, in lăura terminului sus arătat, căci in urmă nu se vor ține in samă. Tribunal jud. Bacău. No. 12,502. Prin entința corect. No. 302, pronunțată de acestibunal in ședința de la 4 Mai 1877, incioiul Ilia Sandu Vărlan, cu domiciliul necuncut, sas cond moat la 15 zile inchisoare moțională, pentru faptul de furt de obiecte, conform art. 183, 197 și 198 p. p., are dpt de oposiție și apel. No. 12494. Imnul urban a D-lui Zsu sin Bereu comercia domiciliat in urba Bacău și anume: o ci cu locul ei de Bacău, cu fața la șosaua Ban No. 187 desp.la, compusă din 2 odăi de zid, cu o șeliță la mijloc, acoperită cu șindilă, invecinată la o parte cu imobilul D nei Elena Bărdășița și la alta cu un loc sterp a D-lui Meca de la Tisa, in fand cu gărla morii D-lui Ioan Bibiri, după jurnalul indhiet de complectul acestui tribunal No. 2572, din 12 Iulie trecut a. c., urmând a se expropia silnic pe puterea documentelor și a posesiunei de față, spre îndestularea D lui Hoișie Șairer Zan din Bacău, cu suma de 16 galbeni capital, cu procent legal de la 25 August 1875, pănă la numerătoare, plus 7 franci, cheltueli de judecată și timbru, pr văzuți in catea de judecată No. 361 din 1875, confirmat prin sentința acestui tribunal No. 142 din 1877, investită cu formula executorie, fără prejudiciul cheltuelilor de urmăriri și timbru. Pe de o parte se publică terminus de 3 luni, conform art. 510 proc. civilă, că vănzarea acestui imobil va ave loc in sala ședințelor acestui tribunal in ziua de 10 Noemvrie 1877, oarele 10 dimineață. Totodtă se somează pe acei ce ar pretinde vre-un drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie privilegiu, ipotecă sau ori ce alt drept asupra imobilului de sud, ca mai inainte de adjudecare, să se presinte in camera acestui tribunal, spre a-și arăta pretențiunile lor, căci in urmă nu li se vor mai ține in samă. Tribunalul județ. Vaslui. No. 14231. D. M. B. Fălticineanu, domiciliat in urba Valuiu, urmând a se indistula din averea def. Masă Ioseb Magher tot din Vasluiu, cu suma de 260 galbeni capit», plus procente și taxele, după obligțiunea ipotecară și autentică din 1874, investită cu formula ei cutorie No. 44, din 1 Mai 1877,tribunalul conform certei d-lui creditor, prin petițuna înregistrată la No. 5265, de a se pune in vănzare casa d-lui debitor și văzând că s’au îndeplinit disposțiunile art. 496 și 497 proc. c vilă, cu formarea și predarea comandamentului prealabil și prin jurnalul No. au dispus pentru punerea in vănzare unei atare casă, care după descripțiunea făcută de agentul judecătoresc prin proceul-vrbal No. 258, arată că este situată in orașul Vasluiu, pe ulița ce merge spre iaz No. 104, calitatea proastă, in mărime de 3 odăi dedesupt și 2 odăi deasupra, fiind cu două etaje, acoperită cu șindilă, avănd lărgă casă tot la uliță și o baratcă de scânduri vechi și un dos in ogradă 2 odăi, acoperite tot cu șindilă, o șură numai cu furci, acoperită tot cu șindilă și cu dulapi buni împrejur, locul este supus besmănului cătră proprietara de Vasluiu, mărime de 18 stăjini la față, să megieșește pe din sus despre iaz cu binava D-lui Șmil de la Bonșori, despre mează zi cu casa D-lui Ioseb Lubovici, in față de spre răsărit este șosaua principală. Se publică clar vănzarea acestor casă in termin de 3 luni, conform art. 510 proc. civilă, cu deșteptare ca doritorii de a le compara, să se presinte in sala de licitație a acestui tribunal, la 7 a lunei Noemvrie 1877, ziua Lunioara 12, cănd urmează a se face vănzarea provisorie, somându-se tot acum pe toți acei care vor avea vre-un drept din acele prevăzute la punctul 3 de sub art. 006 a proc. civile, sâ-și arate pretenținea la tribunal inlăuntrul terminului, căci in urmă nu li se vor considera, toate dările fiscale și comunale privitoare pe acest fond și neplătite pănă in present, vor fi pe conta noului cumpărător. No. 8295. D. Ioan Grigore, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 23 August, oara 10 dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal, când urmează a se căuta procesul său, pentru delictul de furt, la neurmare se va proceda conform legii. No. 8161. D. Dumitru Tedea, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 19 August, oara 10 dimineață, să se presinte in camera acetui tribunal, când urmează a se căuta procesul său pentru furt, la neurmare se va proceda conform legi. No. 8162. D. Constantin Caleria, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 19 August, oara 10 dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal, cănd urmează a se căuta procesul său pentru furt, la neurmare se va proceda conform legii. No. 8165. D. Nechita Sahanu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 19 August, oara 10 dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal, cănd urmează a se căuta procesul său pentru furt, la neurmare se va proceda conform legii. No. 8055. D. Neculai Tofan, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 16 August, oara 10 dineți, să se presinte in camera acestui tribunal, cănd urmează a se căuta procesul său pentru banie, la neurmare se va proceda conform legii. Prim Procuror trib. Iași No. 4751. Avănd in vedere, că trib. Iaș secț. IV corect, prin sentința No. 699, din 18 Mai a. c., au condamnat pa Lriba Harabagiud și cetățenii domiciliați in Smleni jud. Iași, la închisoare corect, pe timp de 11 luni și 8 zile pentru contrab. de tutun. Văzănd că domciliul sus numitului acum e necunoscut, dupe cum sub. Pref. Braniștea prin raportul No. 2370, face cunoscut, văzănd ca contra bul nuntului este dat mandatul de arestare No. 4184, văzănd art. 193 p p., cerem ca orice egent al feței publice, se pună mâna pe sus numitul ori cănd, și ori unde s’ar tfi, și sâ’l conducă la acest parchet, spre d mrși legale. No. 4663. Avănd in vedere că trib. Iași secț. IV, care , prin sentința No. 690, din 13 Mai a. c., au condamnat pa Dmitrie Popovici in ette de 25 ani, dom. neatablit cu prof. liberă, la 2 lunt inchisoare corect. și 50 lei noi, conf. art. 28 c. p. pentru delict da vișe âciuna. Vezănd că domiciliul sus numitului este necunoscut, văză ,destract. sus zmei nentinți, in b»sa art. 193 p. p. cerem ca ori ce agent al forței publice*, se pună măna pe sus numitul ori căud, și ori unde s’ar afla, și ast’l aduce la acest p »rebut, spre demirșa legală. No. 4664. Avănd in vedere sentința tr. Iași, «ecl. IV corect. No. 633, din 30 Aprilie a. c., prin care condamnă pa Saneta Roșea- i hal, domiciliat in Iași desp. IV, la 1 lună închisoare corect, pentru delictul de bancruta simplă, văzănd estractul sus zisei sentinți, văind ca sus numitul condamnat s’ar fi dus in America, cum resultă din adresa comisia IV No. 2967. In bisa art. 193 p. p., cerem ca orice agent al forței publice, se pună mână pe sus numitul ori când, și ori unda s’ar »fii și sa’l aducă la acest parchet spre demarșa legală. Judele Instructor trib. Bacău. MANDATE DE ADUCERE. No. 420. Noi D. C. Murguleț, judecătorrie de instrucțiune din^g. pe lăngă trib. jud. Bîrău, m-ndăm și ordonăm prin aresta, tuturor portăreilor și sgontilor puteri publice, de a aduce insurt^a noastră, conformindu-se Irgii, pe loan Dibrin, cu domiciliul necunoscut, spre a fi interogat și ascultat ca inculpat pentru furt de vite, invitam pe toți deportării puterei publice, cărora li se va presenta acest mandat, să dea ajutor pentru esecutarea lui. Judele Instructor Trib. Suceava. MANDAT DE ADUCERE. No. 1511. Noi Gh. Ciudin, judecător de instrucțiune de pe lăngă trib. de Ia instanță din districtul Suceava, măndăm și ordonăm prin aceasta la toți portăreii și agenții puterei publice a aduce inaintea noastră conformăndu-să lesei la 12 August pe Ioan Florescu, cu domiciliul necunoscut, spre a fi interogat și ascultat asupra faptelor de care este inculpat, invităm pe toți depositarii puterei publice a da mănă de ajutor la caz de trebuință pentru esecutarea mandatului de față, spre acest finat s’au subsemnat și sigilat cu so lul nostru. Dat astăzi anul 1877, luna Iulie, ziua 29, in cabinetul nostru din localul tribunalului, orașul Folticeni, Corpul Portăreilor trib. Iași. No. 1382. Din sentința trib. Iași secț. II No. 273, din 28 luni, a. c., s’au condamnat pe doamnele Elena Sturza născută Bogdan, soția d-lui conte Mihail Sturza și Ema Roseti născută Bogdan, soția d-lui Rudolf Rosst’, succesorie defunctei Hmrieta Bogdan, să plătească d-lui Sraoü Herdan, suma de 100 galb, cu procentul lor de 10 % pe an, din ziua de 10 iunie 1834 data expirărei termenului creanți, pentru curs de 10 ani, adică pănă la 1844 Iunie in 10 zile, și de la data reclamații pănă la numărătoare, plus 60 fr. cheltueli de judecată, și fiindcă domiciliul numitelor doamne nu este cunoscut, spre a li se pute preda menționata copie de pe sentința trib. Iași secț. II, conf. art. 75 al. 6 pr. civ. se publică că zi sa copie, stă asta la corp. por. trib. Iași, spre a se preda d-lor Elena Sturza născută Bogdan și Ema Roseti născută Bogdan, ori cănd se va presenta, pentru care aiu format acest estradt in duplu exemplar, din care unul sau aflpt pe ușa acestui trib. Judele de pace ocol I din Iași. No. 3629. In basa legei art. 455, urm. 75 al. 6 p. c. cităm pe d. loan P. Sturza, a se presenta in pretoriul acestui oficiu in zia de 13 August a. c. ora 11 din zi, cănd are a se judeca cererea de poprire făcută de d. I. Enghel farmacist, in mănele d-lor frați Mittler, din banii ce d-sera a lua de la frații Mittler, se comunică copie de pe cererea da poprire, la neurmare se va aplica legea. Judele de pace ocol. V din Iași. No. 919. D-na Hae Ianculovici conform art. 75 al. 6 și 227 pr. civilă, este din nou citită a să presenta in oficiul nostru in ziua de 10 August viitor a. c, oata 11 dimineață spre a respunde dacă delitează d-lui Iosef Fain suma de 5 galbeni fără înscris, la neurmare causa se va tranșa in absență conf. art. 28 și 234 pr. civilă. Judele de pace ocol. 1. din urba Botoșani. MANDAT DE ADUCERE No. 1483. Noi județe de pace ocol. I-iu din orașul Botoșani, vezând cartea de judecată No. 10, din 3 Martie 1676, prin cari Gavril și Ițic, cu dom. necun, este condemnat la 1 zi de închisoare polițienească, pentru contravențiunea cea sevărșit, că a lipsit cu trăsură de la dijurne, vezând că această carte de judecată este definitivă in baza facultăți ce ne dă legea art. 263 pr. pen., mandam și ordonăm tuturor agenților puterei publica ca se conducă pe sus numitul la casa de arest din orașul Botoșani, ordonăm custodiului acelei închisori de al primi și reține, pe tot timpul determinat mai sus, iar la expirarea termenului ’i va pune in libertate, dacă nu va fi deținut pentru altă cauză. No. 268. Noi judele ocolului I urbea Botoșani, in virtutea hotârârei No. 17, remase definitivă și in basa disposițiunilor stabilita prin art. 163 pr. pen., cerem ca price agent al forței publice, să esecute menționata hotărâre, cu îndeplinirea amenzei de 15 lei noi, de la Moise sin Imcu, cu domiciliul necunoscut, in beneficiul casei comunale și să ne comunice imediat resultatul unei atare esecutări. Judele de pace al plasei Fodoleni județul Fălciu. No. 573. Noi Petru Geogescu, judecător de pace din plasa i Podoleni jud. Fălciu, măndam și ordonăm tuturor agenților puterei pubiie a aduce înaintea noastră, conformăndu-se legi pe Vasile Ruleanu și Simon Butnari cu domiciliul necunoscuți, in ziua de 10 Septemvre vitor 1877, spre a respunde la cele ce va fi întrebați ca martori, invităm pe toți depositirii puterei publice de a da mănă de ajutor la cai de trebuință pentru esecutarea mandatului de țară. Sindicatul falimentului Abrahm Mark. Vănzarea mărfei de galanterie și a mobilierului falitului Abrahm Mark, depuse in dugheana și apartamentul ocupat de falit in