Curierul de Iassi, ianuarie-iunie 1879 (Anul 12, Nr. 2-65)

1879-01-24 / nr. 9

ANUL XII. Iassi, Marcuri 24 Ianuarie 1879.  No. 9. CURIERUL DE IASSI FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. ■ipare űe trei ori pe septămână DUMINICA, MERCURI și VINERI. PREȚUL ABONAMENTULUI: a lați și districte: Pe un an 12 lei noi, plus portul 2 fr. 40 bani.— pe șase luni 6 lei noi, plug portul 1 fr. 20 bani. Pentru țerile din uniunea poștală, pe 6 luni 26 franci. Imerțiuni și reclame . Răndul 40 bani. — Epistolel afrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Nationale. ______________________________________________CALENDARUL SEPTAMANEL PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura Districtului Botoșani. No. 381. Pe teritorul comunei Curteștii, din plasa Târgului, acest județ, pripășindu- 862 monzați, la por plăvani, unul cam galbăn, la cosrne țapoși și inserați pe șoldul stâng, precum D. Subprefect acelei plăși prin raportul No. 3494 afirmă, se publică terminal de 6 luni, conform legei poliției rurale, spre ivirea păgubașului, care cu dovezi in regulă, să se presinte la Primăria comunei respective, spre ai primi. No. 384. Pe teritorul comunei satului Ștefănești, din plasa Ștefănești, acest județ, declarăndu-se de pripas 4 vite cai și anume : o capă in per neagră, coama și coada negre, cu pete albe pe spinare, șchioapă de un picior de dinapoi, o capă in per neagră, coama și coada idam, cu pișcătură la o ureche, un cal in por murg, coama și coada negre și un tretin harmasar, in per șarg, coama și coada negre, și 2 șele desbracate, din care una cu scările de lemn, ramase de la bandiții Nechita Ioan, Q. Nemțanu, D. Codău și Ilie Gogescu, înaintați parchetului, precum D. Subprefect acelei plăși sub No. 2595 asigură, se publică terminul de 6 luni, conform legei poliției rurale, spre ivirea păgubașilor, care cu dovezi, să se presinte la comuna respectivă spre ai primi. No. 388. Pe teritorul comunei Ostopcenii, din plasa Ștefănești, acest județ, pripoșinduse o străjnică, vn permurgă deschisă, coama și coada negre, fără alte semne, precum D. Subprefect acelei plăși prin raportul No. 29 afirmă, se publică terminul de 6 luni, conform legei poliției rurale, spre ivirea păgubașului, care cu dovezi in regulă, să se prezinte la Primăria comunei respective, spre a o primi. Prefectura Districtului Fălciu, No. 513. Pe teritorul comunei Rusca, din plasa Prutu, acest județ, s’a găsit un calmarg închis, se publică spre înștiințarea proprietarului, care in terminus pretins de legea poliției rurale, să se presinte cu dovezi in regulă la Primăria menționatei comuni, Bpro al primi. No. 362. Pe teritorul comunei Stroești, din plasa Crasna, acest județ, s’a găsit de pripas o vițcă, la por porumbă și coarnele mici, fără alte semne, se publică spre înștiințarea proprietarului, care in terminul pretins de legea poliției rurale, să se presinte cu dovezi in regulă, la Primăria menționatei comuni, spre a o primi. Prefectura județului Roman. No. 359. De cătră păndarul Andrei Laslău, din comuna Brăniștenii, s’a adus la oborul acelei comuni, un bou mic de trup, porumb negru, coarnele latine, fără alte semne, și neivindu-se proprietarul lui l’au declarat de pripas, se publică spre cunoștința proprietarului, ca in terminul și cu probele cerute de legea poliției rurale, să se presinte la citata comună spre al primi, căci contrar se va vinde licitativ in folosul comunei. Sub Prefectura plasei Bahlui, jud Iași. No. 189. In ziua de 12 Dechemvrie anul expirat, din causa lipsei de concurenți, neputitndu-se efectua vânzarea materialului lemnărie, ramas din niște acarete vechi desființate, de pe moșia Statului Zagavia, din astă plasă, s’a regulat un din nou termin pentru ziua de 2 Fevruarie 1879, cănd urmează a să ține licitație tot la zisa moșie, se publică aceasta spre cunoștința generală. Casieria generală a județului Iași. No. 347. La 7 a viitoarei luni Fevruarie urmend a se vinde licitativ 89 stoguri fân, aflătoare pe moșii. Golăești, sechestrate spre Îndestularea Statului cu suma ce datorește din căștiuri, d. Sion fostul arendași, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare, că licitația urmează a se ține in camera acestei Casierii, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos, numărând de indată și prețul ce va rezulta. No. 344. La 7 a viitoarei luni Fevruarie urmând a se vinde licitativ 25 stoguri făn aflătoare pe moșia Tomeștii din 1877, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare, că licitația urmează a se ține in camera acestei Casierii, iar adjudecația se va face asupra persoanelor care vor oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de îndată și prețul ca va rezulta. No. 341. Li 6a viitoarei luni Fevruarie, urmând a se vinde licitativ 50 chile popușor, 12 boi jegari, 3 vaci, 2 juncani și 2 mănzate, avere a d-lui arendaș moșiei Ienșeni, sechestrată spre îndestularea Statului cu suma de lei 2075, cu care datorește pentru cășturile de 15 Iulie și 15 Octomvrie 1878, se publica aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare, că licitația urmează a se ține in camera acestei Casierii, care va fi deschisă data 1 la 4 oare, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de Îndată și prețul ce va resulta. No. 338. La 5 a viitoarei luni Fevruarie urmând a se vinde licitativ 70 merță păpușoi aproximativ, un coșeri de tavanuri și ca la 20 carăstrujeni, averea d-lui Ghi Dimitrie, arendașul moșiei Cunjurătoare M re- Cetățuea, sechestrată spre îndestularea Statului cu suma de lei 2050 căștiul de 15 Octomvrie 1878, al citatei moșii, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deștepatare, că licitațiunea urmează a se ține să cameri acestei Casierii, care va fi deschisa de la 1 la 4 oare, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de indată și prețul ce va resulta, iar la terminul ficsat se va afla și probe din popușoii sechestrați. No. 360. 8 absemnatul controlor și agent de urmărire pe lăngă Casieria generală Iași, conform art. 12 din legea de urmărire, fac cunoscut prin aceasta, că in ziua de 24 Ianuarie 1879, la oara 12amează, se va vinde prin licitație, conform ordinului d-lui Casier No. 6267 și 7305, la primăria comunei Holoboca, plasa Braniștea, averile ce au a sechestrat de la primarele, perceptorele și consilierii acși comuni, pentru neachitarea remășițelor debitului pe anul 1877 și 2 trimestre din anul 1878, in sumă de lei 7227, bani 81, după procesele-verbale de sechestru No. 39, pentru debitul pe 1877 și No. 76, pentru debitul de 1878, averile sechestrate sunt : 1) de la d. Contachi Vasiliu primar, in 1877 și 1878, o căruță, 1 ham, o masă, 2 scaune de pat, 1 pat de teiu cu picioarele boite, 1 acoperământ de masă de adamască de lână, 2) de la Vasile Ioniță consilier, in 1877 și 1878, 2 boi, 3 vaci, 6 măntați, o capă, 40 oi, 3) de la Gh. Ciobanu consilier, in 1877 și 1878, 2 vaci, o capă, 1 harmasar, 30 oi, 4) de la Sf. Postudor consilier, in 1877 și 1878, 6 boi, 2 vaci, 5 de la d. Cost. Negru consilier, in 1877 și 1878, 4 boi, 2 vaci, prin urmare acei carii vor a concura la licitația acestor averi, să se prezinte la locul indicat in ziua și oara fixată, să cere concurenților a depune mai întâi o garanție de 5% din valoarea averelor. Agent. O. Zirra. Primăria Urbei Botoșani. No. 458. Conform votului consiliului comunal din ședința de la 6 ianuarie curent, se publică un alt termin de licitație, pentru darea in antrepriză a venitului comunal din taxa articolelor de bătălie, pe timp de 3 ani, incepatori de la data contractului și după condițiunile existente in arhiva Primării, și dar se invită pe d-nii concurenți, ca in ace zi de licitație care este fixată pentru ziua de 5 Fevruarie 1878, oara 12 meridiane, să se presinte in camera acestui oficiu, spre a lua parte la licitație, după ce mai întâi vor depune garanța cuvenită. Primăria com. Dăngeni jud. Botoșani, No. 45. Se dă in antreprisă craturile de băuturi spirtoase și arendarea a 8 */a fălci pămănt, a bisericei din comuna Iacobenii, pe timp de doi ani, cu începere de la 1 Ianuarie 1879 și până la 1 Ianurie 1881, licitația se va ține in camera Primării in ziua a 10-a socotit de la data Ionei, osebit supralicitația de 8 zile, d-nii amatori vor bine-voi a se presenti in terminul dus arătat, întovărășiți de garanțiile in regulă, spre a lua parte la mezat, iar condițiunile in detail se vor vide in camera Primării, in lăuntru tem inuiui sus arătat. Primăria urbei Neamț. No. 127. La această comună este trebuință de un funcționar in calitate de Arhitect Inginer, având un salar mensual de lei 200, din casa comunală, se publică termin de 13 Fevruarie 1879, ca d-nii aspiranți la acest post, in arătata zi, să se presinte la onor. Comitet Permanent de județ, spre a depună cuvenitul concurs, după care persoana ce ar reuși se poată fi instalată. Comisia disp. a IlI-a din Iași. No. 89. Se publică terminul de 31 Ianuarie curent, fixat pentru vânzarea obiectelor sechestrate de la D. Matias Iohan, in pretențiunea D-nei Soltana Alexandrescu, pentru o sumă bani, cu deșteptarea d-lor concurenți, că licitația se va ține in piața Primării locale. PUBLICAȚII JUDECATOREȘTI. Curtea de Apel din Iași secția 1, No. 5649. D. loan Andrei, in calitate de prte civilă, fost domiciliat in comuna Tomești, județul Iași, «cum cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 204 din procedura penală, este citata să presenti in persoană înaintea secțiunei I-a a Curții de Apel, la 9 a lunei Fevruarie, «din 1879, oarele trăia zi, când are a se judeca acțiunea corecțională, intentată contra lui Petrachi Florea și Iacob N. Pricopi, pentru maltratare și arestare ilegală. Tribunalul județului Iași Secția I. No. 84. D. Vasile Filipide, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 71 combinat cu art. 75 alin. 6 din procedura civilă, este citat a se presenta in persoană înaintea secțiunei la trib. Iași, la 12 Martie 1879, parele 11 din zi, cănd are a se judeca procesul intentat de D-na Efrosina Filipide, contra sa pentru divors, aducănd atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Tribunalul județului Iași Secția III. Judele Director al jurnalului de espropiațiune pentru comuna Tărgul-Frumos. No. 28. D-nii Vasile Gherman, Nistasă Solescu, Cost. Crist, Cerchez, Panaite Radu, Grigori Caracaș, Teodor Vasiliu, Neculai loan Stefan Bodovici, Lazer Trancu, Mihail Bărbuță, Vasle Ciudin, și preotul loan Doljesci, fiind căzuți la sorți pentru a face parte din jurul destinat de a ficșa indemnitățile cuvenite proprietarilor din comuna Tărgul-Frumos, plasa Cărligăutura, jud. Iași, pentru imobilele expropiate din teritorul acelei comuni și ocupate de compania căei ferate Lemberg-Cernăuți-Iași, sunt convocați a se întruni in ziua de 5 a lunei Fevruarie, anul 1879, carele 11 din zi, in localul Primăriei comunei Târgul-Frumos, plasa Cărbgătura, jud. Iași, și d-lor Elena Frunză, Zoița Mihalache, Elena Bicu, Simion Thodiriu, Hența Văduva lui Miscal BarcUh, Simon sin Nută, Avram sin Meir Giubotariu, Avram sin Iancu Zisu, compania căii ferate Lemberg-Cernăuți- Iași, Hala Rahel, Epitropia Generală a Capitalului Sf. Spiridon și Primăria comunei Tărgul-Frumos, propietari espropiați din acea comună, pentru construirea zisei căi ferate, sunt convocați a se presenta înaintea jurului in localul ziua și oara aratată mai sus spre a li se frisa indemnitățile cuvenite. Jude Directory Irimescu. Secția a IV-a. No. 9180. Ioana Bordianu, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 29 Ianuarie 1879, oara 10 dim., să se prezinta inaintea acestui trib, spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat pentru furtul de la P. Rivalet, la neurmare procesul se va judeca in lipsă, conform art. 182 procedura penală, un exemplar de citațiune s’a lipit pe ușa acestui trib., conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 9180. Catinca lui Agapi Cercudel, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 29 Ianuarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat pentru furtul de la P. Rivalet, la neurmare se va judeca in lipsă, conform art. 182 proced. penală, un exemplar de citațiune s’a lipit pe ușa acestui trib., conform art. 75 al. 6 proc. civilă. No. 7384. D-nu Oisie sin David, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 31 Ianuarie 1879, oara 10 dimineață, să se prezinte inaintea acestui tribunal, spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat pentru lovirea lui Henric Carniol, la neurmare se va judeca in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un exemplar de citație s’au aflat pe ușa acestui tribunal, conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. Tribunalul jud. Botoșani. No. 65. Pentru satisfacerea d-lui Meer Sleizingher, comersant din Botoșani cu suma de 900 galbeni capital cu procent legal de 10% de la 25 iulie 1873, plus toate cheltuelile de urmărire cere a lua de la defunctul Mihai Maniu, in virtutea obligațiunei ipotecară, transcrisă de acest tribunal sub No. 178 din 1872, Iulie 29 zile, investită cu formula esecutorie sub No. . din 6 Octomvrie 1878, in urmarea comandamentului prealabil făcut in conformitatea art. 496 și 497 pr. civilă, d-nul Grigori Ionescu propietar din Botoșani, tutorile minorilor ceauși după def. Mihail Manea, in care interval d-nul Grigori Ionescu n’au urmat cu plata banilor prevăzuți mai sus, tribunalul motivat de cerirea d-lui avocat Grigori L. Goilav din Botoșani procuratorile d-lui Meer Sleizinghrr tot din Botoșani, înregistrată la No. 10513 prin jurnalul No. 37 din 3 Ianuarie 1879, ordoană scoaterea in vânzare silnică imobilile ipotecate prin zisa obligațiune remase după difunctul Mihail Manea, care după procesul-verbal al geniului judecătoresc de pe lăngă acest tribunal este: una casă situată in Botoșani, cf. l-iu, înscrisă sub No. 171, strada Scaunelor, compuse din 4 odăi și o sală prin mijoc, păreții de bărne, acoperită cu șindilă, podite odăile pe jos, cu 2 cerdacuri una din față și altul din dos, in ogradă se află altă casă ce servește de cuhne păreții de bârne, acoperită cu șindilă, compuse din 2 odăi și o sală, nepodite, in ogradă se află șură și grajdi de scânduri acoperita cu șindilă in stare proastă, reterată, o fântână in ogradă cu roate, o pivniță, din dosul casei, o grădinuță fără copaci, ogradă îngrădită din tață cu ostrețe, iar celelalte părți cu zapl tz de scănduri, poartă și portița de ostrețe in stare bună, mrgreșindu-se la față cu ulița ce merge in căsăpia pieții, și cu casele d-lui Meer Sleizingher, dosul cu casele d-lui Mochi Groitoru, și Valerianu Treancu, la o parte din sas cu casele lui I. Grinberg, și la o parte din jos cu casele locuite de d-nul Moiși Vâinștaiu Bacalu, și dar se publică terminul de 3 luni de zile cerute de lege pentru vă ozarea acestui imobil, ca concurenții ce vor vroi sa-l cumpere, să se presinte in camera de ședință a acestui tribunal, in ziua de 25 a lunei April, ziua Mercuri, anul 1879, carele 11 ante-meridiane cu garanții cerute de lege când urmează a se face adjudecațiunea asupra persoanei care va oferi prețul cel mai avantajos, totodată se somează pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, sau ipotecă asupra sus zisului imobil, ca să se presinte cu reclamățiile d-lor la acest tribunal, inlăuntrul terminului sub menționat, căci in urmă nu li se vor ține in sumă. No. 64. Fiindcă din cauză legală la terminul de 26 Septemvrie 1878, nu sau putut efectua vânzarea imobilului proprietatea d-lui Gheorghe N. Theodoru proprietar din Botoșani, urmărit de iconomul Gheorghi Constantinii, tot din Botoșani, pentru satisfacerea sa cu suma de 250 galbeni cu procente de 18% pe an, ce are a lua de la d-nul Gh. N. Theodoru in virtutea obligațiune ipotecară transcrise de acest tribunal sub No. 40 din 1873, investită cu formula esecutorie sub No. 61 din 16 Mart 1878, tribunalul motivat de cerirea Sf.sale Iconomul Gheorghe Constantiniu, înregistrată la No. 37 din 1879 prin jurnalul No. 100 din 9 Ianuarie 1879, ordoană a se scoate din nou in revindere immobilul ipotecat, propietate a d-lui Gh. N. Theodora care după procesul-verbal al agentului de pe lăngă acest tribunal și a cării situațiune publicată și prin foaea oficială No. 71 din 25 Iunie 1878 este una casă situată in Botoșani of, l ia, ie cărămidă cu 3 odăi și șeițe, cerdac din față acoperit cu șindilă, jos o cuhne cu 2 odăi, și o șeițe de cărămidă acoperită cu șindilă, cu puțină grădină pentru Remanit, in ogradă o fântână și o șură de scănduri, megieșită la o parte cu casa lui C. Theodoru, la si o parte cu imobilul defunctului P. Apostol, C. Chiriac și a def. Dimitrie Uiov, la fund cu casa d-nei Catinca Iamandi, la față cu strada, este incunjurata ograda la față cu ostrețe, și prin prijur cu zaplaz, grădina e separată de ogradă prin ostrețe mici, și dar se publică revinderea acestui imobil, ca concurenții ce vor fi să se presinte in camera de ședințe a acestui tribunal in ziua de 20 a lunei Fermarie, ziua Marți, anul 1879, parele si antemeridiane, cu garanții cerute de lege, cănd are a se face mezatul adjudecăndu-se asupra persoanei care va oferi prețul cel mai avantajos, totodată se somează pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chiria, privilegiu sau ipoteză asupra aus zisului imobil, ca să se presinte cu reclamațiile d-lor la acest tribunal ia lăuntrul terminului sus menționat, căci in urmă nu li se vor ține in samă. No. 595. Prin sentința acestui trib. No. 1 din 16 Ianuarie 1879, după cerirea d-lui Iancu Spanier, s’a declarat faliți pe comercianții Aron Ițic Chindler și I. Blumenfeld din Botoșani, sa ordonat a se pune peceți pe averea faliților, s’a fixat incetarea plăților la 3 iulie 1878 data protestului, sa numit judecător comisar pe d-nul membru de ședințe și sindici provisori pe d-nii I. Grecinschi și loan Georgescu, sa ordonat ca faliți se steie la opreală in arestul Poliției Botoșani, citarea creditorilor pentru 1 Fevruarie 1879 spre a alege sindici definitivi, iar sentința sau afipt in sala audienților trib. și s'a publicat și prin foaea oficială. Tribunalul județului Bacău. No. 495. Prin sentița corecțională trib. Bacău No. 13, pronunțată in ședința de la 8 ianuarie 1879, individul Ghiță Teodorescu, cu domiciliul necunoscut, s’a condamnat la 1 lună închisoare corecțională pentru faptul de ultragiu, ce au adus primarului comunei Blăgești și conform art. 197 și 198 proc. penală, are dreptul a face apel la Curtea de Apel din Iași. No. 846. Imobilul urban din Bacău, proprietatea d-lor Tanasă și Maria Dimitriu, de profesiune comersanți, domiciliați in comuna Blăgeștii, plasa Bistrița de sud, județul Bacău, și anume: un loc aterp situat in despărțimi, coloarea albă, mahalaoa St. Necolai, și care să megieșește spre apus și mează-zi cu proprietățile d-nei Maria Palade, la răsărit cu ulița ce duce spre casăle d-lui Platon, și la mează-noapte cu ulița ce duca la biserica St. Necolai, după incheiarea trib. local cu data 17 ianuarie 1879, de pe reclamațiunea d-nei Efrosina Theodoru, de profesiune liberă, domiciliată in Bacău, înregistrată la No. 458, urmând a se espropria silnic, după documente și posesiunea de față, spre îndestularea d-nei Theodoru, cu suma de 50 galbeni capital cu procentul lor legal, socotit de la 7 Iunie 1877 până la numerătoare, 50 lei noi chritueli de judecată, fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire, ce d-nii Tanasă și Maria Dimitriu datoresc, in virtutea sentințelor trib. local No. 282 din 1877, și 22 din 1878, rămasă definitive și investite cu formula esecutorie No. 115 din 1878, spre acest final regulăndu-se a se ține licitația acestui imobil in sala ședințelor acestui trib. In ziuada 30 Aprilie anul curent 1879, ia oara 12 din zi, adecă după 3 luni de la data fonei oficiale, se face cunoscut concurenților, care aua se conforma art. 542 pr. c., totodată se arată că după relațiunele date de grefa trib. local asupra acestui imobil, nu mai există alte sarcini, decât actul de ipotecă transcris de trib. Bub No. 9 din 1875, prin care d-na Maria și Tanasă Dimitriu, imprumută de la Iacob Gr. Maria, suma de 100 galbeni, dar asupra cărui act de ipotecă există sentința trib. local No. 271 din 1875, rămasă definitivă și investită cu formula executorie No. 79 din 1877, prin care se ordonă ștergerea ipotecei vorbite mai sus, se somează dar și pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, chirie, privilegiu, ipotecă sau ori ce alt drept asupra acestui imobil, ca mai nainte de adjudecațile, să se presinte la tribunal, spre ași arăta pretențiunile lor, căci in urmă nu li se vor mai ține in samă. ANUNUSURI. Răndul de 85 litere sau locui sen 16 bani. Constantinopole. Abonamentele și anunclurile pentru Curierul de Iași fonot oficială, se fac la D-nu Eugene Micoud. Constantinopol rno de la Bangan Ottoman 2. In Germania la D. Adolf Steinner, Hamburg. Exemplarul 80 bani. Stil vechio. Stil non. B I O A, íATBOKüIi ss I L li I. Bs*. Soar. Ap. Sour. Stil vechia. Stil noa. z i o A. PATEOSÜL 8 I h S X, Ke*. Soar. Ap. Soar. Ianuarie. Fevruarie. ore. m. ore. m. Ianuarie. Fevruarie. ore. m. ore. m. 21 2 Duminică. Cuv. Păr. Maxim mărturisitorul. 7 18 5 12 25 6 Joi. Sf. Păr. Grigorie Teologu. 7 H 5 19 22 3 Luni. St. Apostol Thimotheiu 7 17 5 14 26 7 Vineri. Cav. Păr. Xenofost și cu ceata sa. 7 13 5 23 4 Marți. Sf. Ierom Ciment și St. Mart. Agaton. 7 16 5 16 27 8 Sâmbătă. Aducerea bdg. St. loan Chrisostom. 7 12 5 11 _____24______________________Mercur. Cuv. Maica Xenia română._________________7 15 5 17 28______________________Duminică.______Cav. Păr. Efrem Șirul. ____________ _ 11 - 22