Curierul Foaea Intereselor Generale, 1876 (Anul 3, nr. 1-50)

1876-06-10 / nr. 45

nici cele necesare în cumpărături și vinderi, voteză budgetul societăței. Incozuri când crede că nu trebue să aprobe compturile și bilansele în ședința plenară, adunarea are dreptul a numi delegați spre a le revizui și ai face un raportu la viitorea întrunire, a cării dată o va fixa. Ea pote pune în causă responsabilitatea membrilor consiliului de administrație și comitetului dirigentu, designând mandatari pentru a intenta veri ce acțiune judiciară și urmăriri necesare. Art. 57. Deliberațiunele adunărei luate conform statutelor suntu obligatorie pentru toți acționarii societăței. 58 Deliberațiunele vor fi constatate prin procese verbale înscrise pe un registru speciale și semnate de majoritatea membrilor cari compun biuroul. Uă listă de presența destinată spre a constata numerul membrilor asistenți la adunare și numerul actelor lor remâne anexată la procesul-verbal. Ea este învestită cu aceleși semnături. Art. 59. Justificarea deliberațiunelor adunărei vis-a-vis de cei de alț treile se va face prin copii sau estrade adeverite pentru conformitate de Președinte și contrasemnate de Casierul dirigente. Curtea de Casație sect. I. Luni 14 iuniu Em. Chinez cu C. Neculau p. b. Iordan Simionescu cu Sim. Deșu p. oposiție Maria Simizeanu cu Elisabeta Delgenu p. avere C. lafcropolu cu D. Haralambie idem. Statu cu Barbu Beju p. moșie. Marți 15 luniu Al. Popovici cu N. Voinea p. moșie. C. Popa Mihale cu Ștefan Calciu p. o casă N. Furtună cu N. Pavlovici p. b. Statul cu Haralamb Tomaide idem Lazar Neculescu cu I. Pleșoianu p. moșie. Mercuri 16 luni. Locuitorii corn. Boșotenii cu Bănică Diculescu p. moșie. Frații Balu cu Zoe Eliad p. o posesiune. Statul cu Miltiade Țone p două garanții D. Sturza cu Nusim Herșcu p. b. Ilie Neculescu cu C. Butculescu p. moșie. Vineri 18 iuniu. Viliam V. Varda cu Statul p. b. G. Lazarini cu Elena Bașotă idem. G. Popov cu Statul idem. N. Turculeț cu I. Oprișanu p. anul unui contr. P. Veisa cu Samoel Herdan p. b. D. Marchete cu Elena Rosen p. eșec. unei oblig. M. Harting cu Elena Rosen idem. Sâmbăta 19 iuniu. Dim. Portărescu cu N. Portărescu p. avere. Statui cu Maria Malacsa id. Frații Cantacuzin cu cernnțele P. de Roma p. b. Bucur Roman Moga cu Dim. Stoica p. moșia. I. Grădiștenu cu G. Ghermani p. pagube. Statui cu Simeon Pandeli p. b. N. Portărescu cu Dim. Portărescu p. b. Curtea de Galatiune Seat. II. Luni 14 iuniu. Faibișu Barbă Roșie venture. Liucă Manea idem. Lupu Zisu comerc. 1. Visoreni compturi. Ioniță Căldărariu crm. Dim. Buftea și alții idem. Regia Mon. Tutun, cu D. Ioanide contrabandă. Nec. Simizianu vâmi. Marți 15 iuniu. C. Protopopescu veni. Ioniță Foleanu idem. Dim. Iancu G. Cristescu idem. Oprea soția lui Iancu Botescu p. b. G. Stoenescu cu Maria Gheorghiu ven.j. H. Vartha și Soltana Gulia corect. Nae Vasilescu compturi. Mercuri 16 luniu. Marița Costantinescu cu Gr. Costantinescu divers, Ion Popa Sacheliu cu soția sa idem. Florea Ion cu Ion Mărculescu comerc. Ioniță Pantazescu cu G. Hristodorescu verii. G. Petrea cu Stoica iconomu. idem. Frații Bali cu P. Teulescu comerc. Vineri 18 luniu. Voicu Mihai Gheorghiu venj. Comp. căilor fer. Lemb. cu comn. Burdujeni ecsor. idem idem idem Mihail Pencovici venj. Dim. Anastasescu elect. G. Popescu idem. Catinca Bărbătescu divirginte venij. SCIRI ULTIME. Marți a fostu în Galați un mare inundație care a causatu pagube însemnate. Tot odată aflămu câ comunicația pe calea ferată atât cu Austria câtu și cu partea de jos” a țerei este întreruptă. si ni Dirrrrrăr: CURIERUL I SCHL STABILMENTU HYDRU TEIUfEUTICU (cură de apă rece) A DOCTORULUI H. HERZEA se recomandă prin posițiuna sa admirabilă în mijlocul unei păduri seculare de bradu, arangamentul seu forte comfortabilu și elegantu, instituțiunea sa de leac rece și calde, înzestrată cu isvare abundente de apă din ALPE cu temperatură de 4 — 5 ° cu mașinele mai noue și eficace ca la „Römerbach în Viena“ sub direcțiunea personale a Doctorului H. Herzka specialistu în Hydroterapia. Totu în acestu stabilimentu se priimescu bolnavi în „PENSION“ adică cu locuința, hrana și cura, cu prețuri forte moderate, de la 12—20 franci pe $"• Comunicațiune directă cu Viena de 2 ori pe și Prin drumuri de feru. Relațiuni mai speciale va da din complesență Profesor Dr. Max in Iași. SPECIAUTITI MINISTILA A CILRIIU DR J G. POPP Islefic dintistatu Curții Imperiale Regale din Viena Pentru împierea dinților găunoși nu estst mijilocit mai bunu decât plomba dil linti pe care -și o pate pune singur oricine cu înlesnire și fără durere în măsuua gamesä. Acestă plombă se legă apoi într’un modu solidu cu resturile măselei și cu gingii, aperâd măsela de ori-ce durere și stricăciune.—Pr. fl. 2. 10 cr. APA DE GURA ANATHERINĂ de câte 1 fl. 40 cr. este remediul celu mai escelente la dureri de dinți reumatice, la inflamațiuni și înflăturile ginginelor, disolvă petra de pe dinți și opresce formarea ei, întăresce dinții clătinând, prin însănătoșirea ginginilor; în același timpu această apă curățind dinții și gingiile de ori-ce materie vătămăWre, dă gurei unu gustu plăcutu și depărteză mirosul urîtu, chiar dupe o întrebuințare scurtă a acestui remediu. Pasta de dinți anaberină. Acestu preparatu conservă frescheta și cură tenia respirațiunei, mai servă apoi, spre a da dinților o albuță frumósu, și întăresce gingiile și nu lasă ca să se strice dinții.—Prețul fl. 122 și 80 cr., Praful de dinți vegetabil. Curăță astfelu, încâtu prin întrebuințarea lui zilnică nu numai că se depărteză petra atâtu de neplăcută de pe dinți, deră și se dă smalțului dinților o alba ță și o frăgezime din ce in ce mai mare.—Pr. unei cutii 63 cr. Deveniare: in Bucuresci la depositul generalii pentru vendare en gros la d-nii Appel et C-nie, ér en detail în Bucuresci: la d-nii Abodi, Bruss, Eitel, Hebbeling, Bissdörfer, Witting, Schuster, Zirner, și Ion Oresa, Ghiță Pencu, Gustav Rietz, I. Atanasiu et Klee, I. Cosman, Theodoret Spirescu, Nic. Ardeleanu, Paul N. Ardeleanu, N. Popovitz, era în Craiova la dl. Ed. Pohl., Slatina: I. Arzo: Turnu Severin, T. Drexler, Giurgiu : F. Binder; Iassi: Frații Konya, farmacia Racovitz, Zfass, Hax, otelul România și la magasia H. I. Mittler; Bacău: Elemberg farm. Turnu-Măgurele, A. Hermann, Buzeu, A. Weber, Rămnicu-Sărat, Tudor Ionescu, Focșani, G. Sigmund. SOCIETATEA de ÎNCURAJARE pentru îmbunătățirea Rasei de cai în România Comisiunea alergărilor. Se face cunoscut că în prima Duminică a lunei lui Septembre */17 anul curentul vor ave locu în hippodromul de pe șesul Bahluiului următorele alergări. 1) O alergare de iuțâlă pentru mânji și mânje de 3 și 4 ani născuți în țară. Intrarea 120 lei, parcurs 2000 metri. Premiul I lu 1600 lei, premiul al II-le 200 lei, premiul al III-le retrage intrarea. 2) O alergare de iuțulă pentru armasari și ape de etate de la 3 ani în sus născuți în țară. Intrarea 150 lei, parcurs 2500 metri. Premiul I-lu 2000 lei, premiul al Il-le 300 lei, premiul al III-le retrage intrarea. 3) O alergare de garduri cu 5 obstacole, de înălțime 1 met. 20 cent. pentru cai născuți în țară, și în străinătate, aparținând la indigeni sau la streini membri ai Societății și pentru armăsari și ele aparținând la streini Cai acestor din urmă trebuescu a fi declarați de reclamant pentru un prețu minimum de 2000 lei, și pentru fiecare 1000 lei mai mult vor lua unu adaos de greutate de 1 jum. kilog., maximum adaosului de greutate este 0 kilog. Intrarea 100 lei, parcurs 2000 metri. Premiul I-iu, unu objectu de artă data de M. La Domnitorul, premiul al Il-le 500 lei, premiul III-le retrage intrarea. 4) Premiul Jockey-Club, alergare de fond, pentru armăsari și epe de etate de la 3 ani în sus pur sînge, de ori-ce provenență, aparținând la indigeni sau la streini. Cai acelor din urmă trebuescu a fi declarați de reclamat pentru unu prețu minimum de 3000 lei, și pentru fiecare 1000 lei mai mult, vor lua unu adaos de greutate de 1 kilog, maximum adaosului de greutate este de 6 kilog. Intrarea 200 lei, parcurs 3000 metri. Premiul I-lu 4000 lei, premiul al II-le 1000 lei, premiul III-le retrage intrarea. 5) O alergare de consolație pentru caii născuți în țară sau în străinătate aparținând la indigeni sau streini membri ai Jockei Clubului Român, și care în ziua alergărilor nu vor fi câștigat un I-iu sau al II-le premiu, parcurs 1500 metri. Premiul I-iu 1000 lei. 6) O alergare pentru cai ordinari care n’au fostu subpuși la antrenare. Clasificarea loru ca cai ordinari va fi lasată la apreciarea comisarilor alergărilor. Intrarea liberă, parcurs 1500 metri. Premiul I-lu 200 lei, premiul al II-le 100 lei, premiul III-le 50 lei. Inscripțiunile se făcu la subsemnatul în localul cercului din Iași, directa sau prin corespondență, odată cu înaintarea prețului intrărilor. Inscripțiile făcute pănă la 5 August dau dreptul la retragerea a jumătate intrărilor, în cadru de retragerea cailor. Cele făcute cu 24 ore înaintea țilei alergărilor plătescu îndoitu intrarea. SCARA de GREUTĂȚI. Alergări pentru cai de 3 ani alergând singuri între ei la 58 kilog. DISTANȚI DISTANȚI 2000 la 2500 metri 3000 la 3500 metri 2 Banișii g 6 ani și • 4 ani 5 ani mai ii ■ 4 ani 5 ani mai in 1 vârstăi a 1 vârstă kg. kilóg, kilóg, kilóg. kg. kilóg, kilóg, kilóg. 57 63'/, 65 65'A | 57 64 66 67 Comisar delegat, Loc.-Colonel Kiritzescu. ■'TI'*]' PROFESOR de Musică (capel-maistru) cu soția sa profesora avându atestate bune, doresce a se angaja la vro familie la țară pentru a preda ficțiuni de musică (Piano-Violină) limba Francesă și Germană. Doritorii sunt rugați a se adresa la redacția acestui ziar. Anunciu Important Sub-semnații, Comercianți de Chereste, avem onorea atuncia Onorab. public că am înființat și în orașulu Roman un deposit de Chereste și grinduri, cioplite la patru ațe sau tarte in fereseu, in ori și care dimensiuni, din pădurile renumite de la Ciacova și Pipirigu. Putem asemine transporta orice felin de lemnerii direct la ori și care moșie in termin forte scurte și in genere cu prețuri forte moderate. D-nii Proprietari și Arendași de moșii și Comercianți sunt dară poftiți a se adresa pentru contractarea la D-lu Herșu Has din Roman pentru județulu Roman, iar pentru celelalte județe cătră subsemnații. 1. Svarțu, Iași, strada Sărărie E. Ainșlag Th. Neamțu. HOTELU DE RUSIA Care prin neglijența antreprenorilor sei căzuse din intăietatea ce avea, acum s’au luat în antrepriză de iscălitul, ei n’au cruțat nici ostineli nici cheltueli spre al aduce în o stare prosperă și mulțămitore, atât prin curățenia odăilor și restaurarea mobiliarului cit și prin un serviciu prompt și satisfăcător El poseda deja o locantă bună unde se găsescu mâncări reci și calde, vinațuri și licoruri de tot feluri indigene și străine și cu prețuri forte avanagioasă consumatorilor , supt scrisul roagă iar pe onorabile persone ce se acomodează cu viața publică cum și pe D-nii Voiajori se binevoiască al onora cu vizita stabilimentului sau promițindule satisfacțiunile ce le pot avea numai in cele mai renumite hoteluri din străinătate tot odată aice se potu avea idei și masă cu abonamente lunare și cu prețuri scăzute din acele ce ar costa ț.Iioa. 1876 Mai 25 Iassy. loan Gheorghiu, MOȘIEA BACEȘTII din județul Roman, proprietate remasă pe urma defuncților Mihăița și Lascar Mihalachi, fiindu in ajunu le a sa deviza, sâ arendează pe unu singur mii viitori, cu începere de la 23 Aprilie 1877. Amatorii vor bine, voi a se prezenta in Iași a 30 a lunei viitore luniu, la casa din strata Lăpușnanu a d-lui Neculai Drosu unul din trecutorii testamentari a defuncților, unde e va afla și D-na Cleopatra Radișefschi fiica i moștenitorea defunctului Mihăiță Mihalalii cându se vor ceti condițiunele și se va adjudeca asupra acelui din amatori care va feri la licitație prețul cel mai folositor. Amatorii spre a putea concura vor fi pregăiți cu garanție in bani sau in efecte public de valora a 750 galbeni cari echivalezau căștiul de șase luni după prețul cu cari stârji este arendată țisa moșie împreună cureptățile târgului, iar după adjudecare adidecătorul va complecta garanția unui căștiu e șase luni dupa prețul cu care se va adjdeca._____________________________ DESCEPTARE Vânând în No. 35 a Curierului foaea Inîreseloru generale ca Ion Trancul au scosu pre vânzare casele din orașul Botușani, la are facem parte și noi Brezei a Defunctuli Neculai Trancul după cum se constată din declarațiunea dată in Tribualul de Botoșanii anul 1870 Fevruari 9 zile și registratu îb No. 1363 de Însuși D-lu loan Trancul, din care ne chiamă a ne lua partea de sucisiune râmasă in acele case după defuntul istrumoșu Garabet Trancul, și fiindcă sândm mai mulți orfani râmași minori și fără srijin, rugăm pe toți D-nii amatori a luaiirmațiuni despre aceste imobile de la Turele nostru Dl. Hariton Ion Cojocăreanu, imbiliatu in Botoșani cl. II-lea, și de la tibunalul de Botoșeni din acta de Proces ( lupra acestor casse, fiind cu mare Bociuc.... aceea D-nii Amatori amu face bine a nu’și ,la capul sânâtos supt Evanghelie. Valerian N. Trancu. && & &; & gtii. % SUBSEMNATUL & fENDEL JACOVITZ ? No. 8 Strada mare Dughenile Ghimișu â Făcu cunoscut Onor. Public că anul 2 primit mare asortiment de felurite mar fubi manufacture de vară, și anume: i> 4 OLANDĂ de la felurite fabrici, Șerivezi, fete de Mase, Batiste, Colțuri Ș* 3 MĂTĂSSARIE NEAGRA Și COLORATĂ * á caro și petit spie CHAȘMIRURI, COSTUME FELURITE in cutii, manteluri 4 de Cașmir, tifei, Catifile, Linuri, Ca ț ^ rele, Batiste, Granadiruri etc. etc. etc. cu prețuri forte moderate. te vinde de veci, de bună voie, O DU^^GHIANA cu atenansele ei din cuprinsul ogrădei, cladite pe loc gospod in strada mare din Urbea Hârlâu județiul Botoșanii, fostă proprietate a defunctului Ion Pelialb Hârlânanul; tote clădite pe temelie de piatrâ și cu pâreții de cărâmidă. Doritorii de a cumpără acest imobil, sunt poftiți a se adresa la D-na Anica Andronig Peliald, in Iași strada sf. Lazăr, in casele D-lui Solomon U Trancul, na jeune Demoiselle, de bonne familie ayant fait son Education a Teranger, desire se placer comme Dame-de-Compagnie, aupres d’une Dame agée. Ladresser à la redaction du jurnal. ■’Ul UIII« curent sau perdut pe strada mare un ceasornic de aur cu email albastru, purtându peuă copertă inițiala S. de diamant, și pe unauă ancoră, uă cruce și uă inimă tot de diamant; doua lanțurele, unulu mic cu cheiță de aur, și unulu mai lung, fiind îndoita și de care atârnauă cruce de briliant. Găsitorul este rugata a’lu aduce la redacția acestui fiar, unde va primi uă bună recompensă. Done pârechida Română Una in doua etaje și alta într’unul se vându de veci. Doritorii se vor adresa la sub iscălitul. Climente Haritonescu. |a Ja Bij 70na Casele foste M-me w cNJActl C Stamatiu in strada mergătore din Podul Vechiu in strada Aomână lăngă medeanul Golia, cuprinzătore de 4 odăi cu atenanse în ogradă. Doritorii suntu rugați a se adresa la sub-scrisul. A. Ko^culescu. Did*"Uliii"*! frumoș i în Și ciubere IrlLtUIUi 1 sunt din vânzare cu prețuri moderate. Doritorii a se adresa la Administrația foei. AVIS Se aduce la cunoștința Onorab. Public că Tipografia A. Berman proprietatea D-nei Helena Berman (Văduvă) înzestrată cu litere moi și încă neintrebuințate cu începere de la sf. Dimitrie se află de arendat sau de vândut de veci Doritorii se vor adresa la Major G. Vrabie Casa Climenti Haritonescu din strada Buna Vestire, în Iassy. An V9N70PA Casele mele așezate Ut? 15 la Păcurari peste, drum de berărie lui Trec sunt de vânzare in totul sau in parte. Doritorii să se adreseze in casele Petit peste drum de casele D-nei Docan. Maria Xenopol. Marele succesu alu acestui remediu se datoresce proprietăței sale de a atrage afară din corpu iritațiunea care tinde totudeauna a se frisa asupra organelor esențiale a vieței; elu deplasare astefeliu zeul făcăndu vindecarea ușóră și promptă. Cei d’ântei medici o recomandă cu deosebire contra GUTUNARIULUI, BRONCHIȚELOR, DURERILOR DE GATA,REUMATISMUL, DURERILOR. Intrebuințarea ei e forte simplă; una sau doue aplicațiuniunt de ajunsu cele mai de multe ori și nu causație decâtu o mâncărime ușară. Se găsește în tote farmaciele. A se feri de contrafaceri ln Paris la D. Wlinsi rue de Seine. 31.'Deposit n Iassi la farmacia D-lui RACOVITZA InCzernovitz la farmacia D-lor Golichowski. jlpe minerale irospete din 1876 de la tote sursile lirect au sosit la farmacia Frații KONYA. vis'a-vi de Hotel Binder. AFE UIHEKALLE proaspete din anal acesta Au sosit la Pharmaciea AV. RACOVIȚA. TRAGEDIILE PARISULUI 4 volumuri, 12 fr. de vanzare la Administrațiunea « Curierului ”. MIGRENE, DURERI de CAPOI, NEVRALGII I OCAZIUNE FAVORABILA I ? Cumpărând de veci de la Generala Epitropie a sf. Spiridon un numer connsiderabil de matce (știubei) cu Albină, situate in 7 priseci pe moșia Dumești dis strictul Vaslui. Aduc la cunoștința lor amatori, ce voescu a ee aprovisiona cu ^ £ 5 MATCE de semânță, că : se potu adresa direct sau prin conrespondente la sub ^ S semnalul spre a le arvoni pănă la Tomină. Când potu fi permutate oriunde după voință. . Costache Chirilă < S strada sf. Spiridon Nn. 53. $ Subt oformă limpede și plâcuiâ, acesta Siropu reunește Quinquina, ce este tonicul, prin excellenți, și Ferula, unul și din principalele elemente ale sângelui. Ela este adoptată de câtre medici cei mai distinși din Paris, pentru vindicarea culorilor palide, înlesnirea devlopmentului fetelor tinere, și a reda corpului principurele sale alterate sau perdute. Ela face ca se dispare pe data aceste dureri de stomachii causate prin anaemie sau leucorrhee la care damele suntă așa de desű sufete, ele regularisesc și înlesneșce menstruațiunea și este ordonata cu succesu copiilorü paliglî, lymphatici sau scrofuloși. In fine ela di pofta de mâncare, favorise afla digestiunea și convine la toate persoanele care au perdutü sângele prin lucrare, maladii, convalescențe, etc. Bunele resultaturi se vedü pe data. VIN DE QUINQUINA FERRUGINQSO Vinulu ce intri In acesta preparațiune este cumpărată directă de la Malaga prin Cassa nostra, care nu întrebuințează de câte vinuri avându Zece amii de recolta. Este vinul, Tonică, Digestif, Stomactică și Reconstituitoră prin excelențâ. El este foarte plǎcutű și possedat amărăciunea particulară ce se gâseșce In Quinquina galbenă regale. Noi angagemii de a lepăda tóte preparațiunile de Quinquina ce au puțin sau deloc o amărăciune. — Deposită in principalele pharmacii. Natura offera adessea medicamente de uă efficacitate rară și care sunt mai necunoscute. Si astafelü noi signalâmu Guarana de D. D. Grimault el Cie, substanță vegetală din Brasilia. Efficacitatea acestui medicamentă Tau făcută se fie admis în noua pharmacopee francesa, publicată prin ordinul Guvernului. Unui singur pachetă din acestă piafă, topită în puțină apă zaharisită, este destulă pentru a face ca se dispare cea mai violentă Migrenă sau Nevralgie. Elü este două Re GKIMAlflLT et C‘, Pkarmacisti la Paris. efficacitate necontestabila contra coliciloră, diatrhet și dyssenteriet, și Înlocuește cu avantagiă opiurit și bismuticulă. — Fiecare cutie conține 42 pachete. — Pentru evitarea nenumeroselor contrafaceri, trebue cerută sigiluilă Grimaull et C‘*. — Deposită in principalele pharmacii. Deposit general pentru Moldova in Iassy la farmacia D-lor frați Kongea la D-la A. Racovitză și la alte farmacii. In Czernowitz la farmacia D-lor Golichowscki. (No. .) SE3LITZCKAHTEA7S ® Acesta frumosă preparațiune granulată este forte eficace pentru întreținerea J2 sângelui, combate constipațiunea și previne frigurile inflamatorii. _ _ S După savantul profesor Burggraeve, întrebuințarea zilnică a Sedlitzului de sky- go © tratat este mijlocul cel mai practic de a prelungi existența și de a evita o multig ©time de maladii . I ZAHĂR HU OXYD DE FER SOLUBIL ȘÌ Preparațiune agreabilă contra Chloro-anemiei, nu aduce niciodată constipațiune, ® § Medicamente Hosimetrice | S ALE PROFESORULUI BURGGRAEVE DIN GÂND. ³ H Aceste produsuri rafinate sunt preparate cu alcaloizi și produsuri chimice din ® ® cele mai pure, sub forme de grăunțe matematic dosate. Printre aceste medicamente, © § QUASSINA este descuitoul și tonicul prin escelență al stomadului. ® H CAFFINA este remediul cel mai eficace contra durerei de cap. ^ › HYDROFERROCYANATUTUL de Quinină este antinevralgicul cel mai sigur, © © CAMPHORUL BROMAT este un calmant puternic al afecțiunilor nervose. ® In Paris, la Ch. Chanteaud pharmacist și C-ie, 54, rue des Francs-Burgeoise ® ’ Depositu în Iași la farmacia D-lui A. Racovitză . Vindicare pe data prin © © ? AVOCATUL I GRIGORIE I BUIUCLIU ^ licențiat in drept . I fost Procuror general la curtea de A £ Ipel din Iași, locuește în strada Pé Icurari, casele Arhip, vis-a-vis de | strada Carp, ța orele de consultațiune de la 9-12 la 4 diminața, și de la 6 pănă la 9 sera. 1* Cei carii cunoscu Hapurile purgative ale Dr. DEHAUT nu se voru sfii d’ale ’ntrebuința îndată ce vomu avea trebuință de curățeniă. Ele nu producu nici disgustu nici slăbăci*une căci, in contra celorulalte cu____ rățenii, acesta nu filtreză bine, de câtu cânju este luată cu alimente bune și băuturi întăritore, precumu vinu, cafe, ceai. Fiăcare ’și alege ora și prânjulu cându îi convine mai bine se temea, în conformitate cu ocupațiunile sule. Ostenela purgatiunii fiindu pe deplinu anulată prin efectulu unei hrane bune, ea se póte repeți pe câtu va fi de trebuință. Cutii de 5 și 2 fr. 50 c. la Paris la doctorele DEHAUT și la tóte pharmaciele. Se seceră cu fiecare cutie cărticica de 72 de pagine care conține instrucțiunile in tóte limbele. Se se efiră și Manualul d in limba francese a doctorelui DEHAUT, volumul de 407 .pagine. Deposit in Iassi la farmacia Racovitză. Medalie a Societății industriale din Pari NU MAI SUNTU PERI ALBI MELANOGENE Tinctura cea mai Escelenta De Cicquemare chimist la Rouen Fracia Pentru a vopsi in moment, in tote nuanțele, perul și barba, fără penele ______pentru pete și fără nici unu mirosu Acesta tinctura este superioară tutor celor întrebuințate pănă astăzi. In Iassi la Farmacia A. Racovitză și la principalii cofori și parfumuri. In Czernowitz la farmacia D-lor Golichowski.