Cuvântul Libertății, iulie 2006 (Anul 18, nr. 5092-5117)

2006-07-01 / nr. 5092

www.cuvantullibertatii.go.ro Anul XVII, Nr. 5092 Sâmbătă 1, duminică 2 iulie 2006 24 pagini 0,50 lei / 5000 lei vechi Fenomenul terorismului, combătut cu profesionalism în România Craiova, în vizorul extremistului Lesch Eveniment / pag. 4 PRM, la ceas aniversar Diplome, medalii, flori, felicitări și „Maria Tănase Politică / pag Ziua Internațională a Cooperației Economie / pag. Primăria ia măsuri pentru furtună Ploile torențiale, însoțite de grindină și vijelie, care sunt anunțate pentru trei zile începând de astăzi, au alertat și municipalitatea craioveană. Autoritățile locale au trimis, ieri, la prânz, solicitări către toate regiile din subordine, acestea urmând să acționeze cu utilaje și angajați în caz de pericol. Administrație locală / pag. 3 Nordul Doljului risc major de inundații Prefectul Nicolae Giugea i-a pe convocat, ieri, la prima oră, membrii Comitetului Județean pentru Situații de Urgență. Eveniment pag. 4 N-a picat nimeni la limbile moderne Deși unii dintre candidați abia pot să spună o propoziție în engleză sau franceză, se pare că știu suficient pentru a trece de Bacalaureat. Astfel reiese’din rezultatele obținute la proba orală de limbi moderne, de care au trecut toți absolvenții claselor a XlI-a: învățământ / pag. 10 Deși focarele de pestă au fost eradicate, Vânzarea porcilor în târguri, deocamdată interzisă Actualitate / pag. 5 Vremea în Oltenia, ^ pentru următoarele 24 de ore: • Astăzi: Maximum 23 ° C. Ploaie • La noapte: Minimum 14 ° C Ploaie Primarul Antonie Solomon le-a cerut iertare olimpicilor craioveni că nu le poate oferi orașul pe care îl visează. Edilul-șef nu s-a putut abține de la comentarii în fața unei săli pline ochi de copii, ieri, la premierea oficială pe care a organizat-o în incinta Teatrului Liric „Elena Teodorini”, pentru recunoașterea rezultatelor la concursurile naționale și internaționale. „Mi-aș dori să am o forță să vă țin pe loc în acest oraș, care nu are voie să îmbătrânească. Dar e foarte greu, aveți dreptate nu pot să vă ofer ce vă doriți și, mai devreme sau mai târziu, o să ne întoarceți spatele și o să ne faceți cu mâna de la 2.000 de kilometri depărtare”, a spus primarul, înmânându-le, pentru prima dată, recompense financiare de la bugetul local, în valoare de 458 milioane lei vechi. Au fost premiați 96 de olimpici și tot atâtea cadre didactice care i-au pregătit să atingă performanțele. LAURA MOTÎRLICHEI Autoritățile județene le-au promis olimpicilor o vacanță în Grecia, reprogramatâ în intervalul 4-9 septembrie! Solomon nu s-a putut abține nici de această dată și le-a bătut colegilor de la județ obrazul, în semn că nu le stă frumos să trimită copiii la mare în extrasezon! Un craiovean cu handicap fizic cere rampă în autobuze Se numește Victor Moroiu, are 30 de ani și suferă de un handicap locomotor din cauza căruia toatjtăiața a a deplasat Administrație locală / pag. 3 ajutându-se de un cadru metalic SFERTURI DE FINALĂ Au marcat: Klose '80 / Ayala '49 Au transformat: Neuville, Ballack, Podolski, Borowski / J.R. Cruz, Maxi Rodriguez. Au marcat: Zambrotta ’6, L. Toni '59, '69 Totul despre cea mai importantă competiție a anului - în paginile 22 - 24 Tomograful problemă In ultima lună s-a defectat de patru ori, iar în urmă cu două săptămâni a clacat. Este vorba despre tomograful Spitalului Clinic Județean de Urgență Craiova, care, momentan, nu funcționează. Istoria se repetă destul de des și i-a dus pe directorii unității la disperare. Eveniment / pag. 4 Cum mor bogații? Există boli cauzate de sărăcie, cum ar fi tuberculoza, malaria sau SIDA. Există, de asemenea, boli generate de bogăție, cum ar fi cancerul de plămâni, presiunea ridicată a sângelui și diabetul de tipul 2. Există, totodată, pericole ale bogăției extreme: să fii aruncat de pe un poney, să aluneci dintr-o barcă de mare viteză sau să mori din cauza altitudinii, într-o expediție vanitoasă pe Himalaya. Mondo Umano / pag. 9 Gabriel Garcia Marquez Divertisment / pag. 12 în Dană de inspiratie