Cuvântul Libertății, iulie 2006 (Anul 18, nr. 5092-5117)

2006-07-22 / nr. 5110

www.cuvantullibertatii.go.ro Blocul 21 A, termene depășite și după 15 ani Actualitate / pag. 3 Viticultura Doljului -în declin. Aproape jumătate din plantațiile de viță-de-vie au în jur de 30 de ani Dezvoltare rurală / pag. Procurorul general al României, Ilie Botoș, și-a dat demisia Procurorul general al României, Ilie Botoș, și-a dat demisia, ca urmare a scandalului provocat de dispariția lui Omar Hayssam. “Biroul de relații cu presa din cadrul Parchetului de pe lângă înalta Curte de Casație și Justiție este împuternicit să aducă la cunoștința opiniei publice următoarele: Astăzi, 21 iulie 2006, domnul Ilie Botoș i-a prezentat președintelui României, domnul Traian Băsescu, demisia din funcția de Procuror General al Parchetului de pe lângă înalta Curte de Casație și Justiție”, se arată în comunicatul Ministerului Public. Demisia lui Ilie Botoș survine declarației ministrul Administrației și Internelor, Vasile Blaga, potrivit căreia este posibil ca Omar Hayssam - judecat pentru acte de terorism în legătură cu răpirea celor trei jurnaliști români în Irak să fi părăsit România, criticând, totodată, modul în care a fost instrumentat dosarul acestuia. Blaga a afirmat că instrumentarea dosarului în care Hayssam este acuzat de acte de terorism lasă de dorit. “în locul procurorului de caz, miaș da demisia imediat", a spus ministrul Administrației și Internelor. Ilie Botoș a declarat că decizia de a demisiona a fost una personală, luată după o analiză atentă a aspectelor legate de fuga lui Hayssam. După întrevederea avută cu procurorii implicați în caz și cu șeful DIICOT, Botoș a solicitat efectuarea unei investigații amănunțite asupra împrejurărilor în care Omar Hayssam a reușit să fugă din țară. Urmărirea internațională în vederea extrădării lui Hayssam, declanșată Eveniment / pag. 4 Decizia CEDO, sfârșitul Fondului Proprietatea? METEO . Vremea în Oltenia, pentru următoarele 24 de ore: • Astăzi: Maximum 30 ° C. Cer senin • La noapte: Minimum 15 ° C. Posibil ploaie Traian Băsescu, încă vedem structuri ale statului ticăloșii acționând în viața de zi cu zi Muamale pag. 2 Solomon îl saltă pe Mihai Statuia domnitorului Mihai Viteazul pleacă de sub fereastra prefectului Nicolae Giugea și se proptește la un metru distanță de zidul bisericii „Sfânta Treime". Sub privirile atente ale primarului Antonie Solomon, care a rezistat pe șantier două ore în ciuda soarelui care îi ardea cumplit fruntea, câțiva muncitori s-au aventurat ieri să ridice de pe soclu impozanta statuie ecvestră a banului oltean. Nici după mai multe ore de sfredelit aceștia nu au reușit să deposedeze piața de monumentul care, în timp, devenise mai mult decât un reper, fiind un simbol. Reprezentanții constructorului UTI București au dat, însă, asigurări că statuia va fi ridicată în cele din urmă. Va fi dislocată intactă și depozitată în apropierea viitorului soclu. (L. Moțîrliche) Viteazul Momentul prezentării Sport / pag. 24 A încercat să-și violeze mama Eveniment / pag. 4 Semnături pentru retragerea trupelor din Irak ______Politică / pag. 6 12 întrebări arzătoare despre soare Sănătate / pag. 9 Dascălii amenință, din nou, cu boicotarea începutului anului școlar învățământ / pag. 10 Agricultori. CEL MAI BUN PREȚ 1 pentru GRAUL DE PANIFICAȚIE tV íI ! ’ recolta 2006 3.500 lei/kg este oferit de CEREALCOMdou PLATA se face PE LOC după recepția calitativă și cantitativă a mărfii în silozurile noastre din județul Dolj. Persoane de contact: Doru Călinescu tel. 0744 780 087 Rodica Avram tel. 0743 026 526 .417 366. Fax 0251.413.257 email: office@cerealcom.com