Cuvântul Libertății, decembrie 2006 (Anul 18, nr. 5223-5245)

2006-12-02 / nr. 5223

Anul XVII, Nr. 5223 Sâmbătă 2, duminică 3 decembrie 2006 24 pagini 0,50 lei / 5000 lei vechi Soția prefectului, director adjunct la Casa de Pensii? Politică / pag. ‹ înfrățire românogermană pentru combaterea infracționalității transfrontaliere Eveniment / pag. 4 Numirea noilor manageri, amânată până la 15 decembrie Actualitate / pag. 6 METEO Vremea în Oltenia, pentru următoarele 24 de ore: • Astăzi: Maximum 10 ° C. Cer senin • La noapte: Minimum 2 ° C. _________Nori risipiți_______ Subvențiile din agricultură nu dispar după 1 ianuarie 2007 PE VIAȚĂ ȘI PE MOARTE Z ziua sărăciei naționale Craiovenii s-au înghesuit iua Națională ar fi rămas, la Craiova, în tiparul obișnuit dacă primarul Antonie Solomon nu s-ar fi gândit să invite, după discursurile de rigoare, zecile de craioveni și la o gustare națională în sala de protocol a Primăriei. De îndată ce fanfara militară a tăcut, o masă de oameni a luat cu asalt scările instituției. Amestecați cu directori de regii, consilieri municipali, ofițeri și preoți, craiovenii s-au integrat repede în atmosferă și au luat rând la masa cea lungă pe care trona un purcel de lapte, eviscerat și împănat cu mirodenii. Animalul sacrificat și rumenit, atracția din meniu, a provocat un adevărat haos în rândul mesenilor. Administrație pag. 3 Invitația primarului Antonie Solomon la sarmale și pârjoale s-a transformat în campionatul înfulecarii naționale în înfulecarea generală, când de pe mese dispăreau tarte, aripioare de pui, portocale, salate, fasole, prăjituri, sarmale, și toate într-o ordine neștiută de nimeni, primarul nu a mai apucat să țină toastul național pe care se pregătise să-l spună în fața invitaților și a fost nevoit să ciocnească scurt doar cu cei care se aflau în preajma sa. Ziua Națională, show-ul politic și autonomia teritorială **** Calendarul tezelor cu subiect unic învățământ / pag. 10 Cartea Verde, la pachet cu polița RCA ’ Economie / pag. 8 Trenurile Zăpezii modifică mersul pe șine ACfuoTitát J f ßag.'lKy / pag. 6 ANUNȚ IMPORTANT Biroul de publicitate al ziarului “Cuvântul Libertății” funcționează actualmente în sediul redacției, pe strada CS NICOLĂESCU PLOPȘOR NR. 22 A (lângă fostul “Ciufulici”). Anunțurile de mică și mare publicitate se primesc zilnic, de luni până vineri, între orele 9 și 17, iar duminica între orele 9 și 13. Alice Voinescu -45 de ani de nemurire Sâmbătă, 9 decembrie, la Teatrul Național „Marin Sorescu” va avea loc, începând cu ora 16.00, în sala „I.D. Sîrbu”, o manifestare omagială dedicată scriitoarei Alice Voinescu, de la moartea căreia s-au împlinit 45 de ani. Jurnalul acesteia, editat după 1990, a constituit pentru generațiile mai tinere o adevărată revelație. Cultura pag. 10 De anul viitor, Curse Tarom și Carpat Air, de la Craiova Odată cu intrarea în UE, doljenii vor avea parte și de o altă bucurie: inaugurarea unor zboruri permanente, în țară și în afară, de Aeroportul Internațional Craiova, începând cu data de 15 ianuarie 2007 va fi deschisă o linie permanentă către București, cursele fiind efectuate de compania Tarom, de două ori Administrație / pag. 3 pe săptămână, lunea și joia. Pe 26 martie, de pe Aeroportul din Craiova vor începe să fie îmbarcați pasageri și pentru curse internaționale. Aceștia urmează să zboare, după o scurtă escală la Timișoara, spre nouă destinații din Italia, patru din Germania, dar și spre Franța, Ucraina sau Ungaria.