Cuvântul Libertății, noiembrie 2007 (Anul 19, nr. 5500-5525)

2007-11-01 / nr. 5500

Detectorul de terenuri, curtat de Solomon Ștefârță, salvatorul Craiovei Solomon l-ar vrea arhitect-șef al orașului pe liberalul Emilian Ștefârță. Consilierul, de profesie arhitect, nici nu primește și nici nu refuza, dar nu scapa nici o ocazie de a-i spune primarului că urbanismul pe care îl conduce a ajuns un dezastru, care se îndreaptă spre și mai râu. Administrație / pagina 3 Emilian Ștefârță este consilierul PNL cu cea mai mare activitate în consiliu. Bilele albe care i se atribuie nu sunt pentru inițiative spectaculoase, ci pentru bibliotecile întregi de planuri urbanistice pe care le-a întocmit prin firma sa - Aedilia Proiect SRL - și care au fost votate în mare parte de colegii de consiliu, din actualul și din celălalt mandat de ales local. EMIL ȘTEFARIA “Nu veniți arhitect-șef? Lăsați firma și veniți în primărie ca sa faceți istorie" ANTONIE SOLOMON “Nu poți sa zici un “ibună ziua" că ți se răspunde cu PUD sau PUI!" Liberalii și democrații au făcut scut în jurul consilierilor “chioșcani" Actualitate pag. 6 “Pro-Plant Prost Impex” SRL va avea 43 de angajați și 10 șefi Vremea in Oltenia pentru următoarele 24 de ore. • Astăzi: Maximum 11 ° C. Posibil ploaie • La noapte: Minimum 6 ° C. Posibil ploaie Europarlamentarul Adrian Severin:I un premiu să ajungi în Parlamentul European, ci o misiune de luptă" Europarlamentarul Adrian Severin, candidat al Partidului Social Democrat la euroalegerile din 25 noiembrie, a avut, ieri, o întâlnire cu studenții centrului universitar din Craiova, prilej cu care le-a vorbit acestora despre rolul reprezentanților României în Parlamentul European, misiunea lor în cadrul structurilor Uniunii Europene. Politică / pagina 7 “Măcelarul” a avut complici Măcelarul din Craiova nu a acționat singur în oribila crimă care a îngrozit România. Surse judiciare susțin câ anchetatorii Eveniment / pagina 4 bănuiesc că agentul Cosmin Lăzăroiu ar fi avut cel puțin un complice care l-a ajutat să-l omoare pe Leo și mai apoi să se dispenseze de trupul ciopârțit al victimei. Concluzia șefilor serviciilor publice de evidență Relațiile cu clienții merg bine ________Actualitate / pag. 5 Edilul-șef pus în fața faptului împlinit Solomon s-a trezit cu liderii PD În Craiovița Nouă Politică / pag. 7 Colegiul Național „Frații Buzești” la cea de-a 125-a aniversare învățământ / pag. 8