Cuvântul Libertății, decembrie 2007 (Anul 19, nr. 5526-5547)

2007-12-01 / nr. 5526

WWW.CUVANTUL.CQ.NR Polițiștii rutieri, acuzați că protejează invitați la ședința Colegiului I Prefectural pentru a vorbi despre măsurile pe care intenționează sa le ia în vederea fluidizării traficului rutier în Craiova, reprezentanții Polipei au fost luați la post de prefect, consilierii acestuia și unii șefi de instituții deconcentrate, pe mot că trecerile de pietoni sunt amplasate necorespunzâtor, ia taximetriștii și romii sunt protejat de agenții de circulație. Șeful de la Rutieră a exclus total o asemenea posibilitate, lăudându-se că “în 2007 nu a fost nici un caz de corupție printre polițiști. Chiar au fost polițiști care au sesizat că a veni cineva să le dea șpagă". Infractorii și taximetriștii Georgel Enescu, comandantul IPJ Dolj, a declarat că “numărul agenților de circulație e același de câțiva ani. Ar trebui să avem cu 200 mai mulți, raportat la numărul de mașini și de conducători. O altă problemă e legată de faptul că 75% din sancțiunile date de noi au fost anulate de instanțele de judecată”. Immnul “I- “Spuneți-le oamenilor dumneavoastră să se depărteze de prieteni. Sunt 4 văzuți și în stațiile Peco în companii dubioase și e jenant. Acasă, în timpul liber, pot fi prieteni cu oricine vor ei, dar cât timp au haina de polițist pe ei, trebuie să uite de prietenii", i s-a adresat prefectul Silviu Dumitru (foto) comandantului Poliției Rutiere Craiova, subcomisarul Emil Zulian. ISSÎîIi um Bancherii au liber de 1 Decembrie ___________Economie pag. 8 Presa din Israel atacă Guvernul și pe Vadim Tudor Cimitirele evreiești, afacere imobiliară Externe I pag. 15 Doi români, acuzați de viol de o italiancă Vremea în Oltenia pentru următoarele 24 de ore. • Astăzi: Maximum 5 ° C. Cer senin • La noapte: Minimum 1 ° C. ________Nori risipiți_______ 1 Decembrie, in Piața “Mihai Viteazul” 1 I Ziua Națională a României este sărbătorită astăzi și în Piața “Mihai Viteazul” din Craiova. Autoritățile locale organizează un ceremonial militar-religios, care începe la ora 9.30. După intonarea Imnului Național și defilarea gărzii de onoare, autoritățile locale și județene - primarul Antonie Solomon, prefectul Silviu Dumitru și președintele Consiliului Județean Dolj, Ion Prioteasa - vor vorbi despre mncmentul istoric. Craiovenii sunt apoi invitații primarului Craiovei, care oferă un cocktail în Primăria Craiova. LAURA MOTÎRLICHE Festivalul Internațional "Craiova Muzicală", la final Concert vocalsimfonic dedicat Zilei Naționale a României Cultură / pagina 10 Oltenii au trăit făurirea României Mari Actualizate / pag. 5 Gala Premiilor pentru Implicarea în Comunitate Social / pag. 7 Laptopurile cu surprize Consilierii se holbează la filme americane, în ședințele locale Laptopurile consilierilor municipali ascund te miri ce prin fișierele și fblderele lor. Bijuteriile în miniatură, dăruite cu toată generozitatea de primar doar doar să-i tenteze pe aleșii locali să studieze mai cu interes proiectele, au început, mai nou, să oferet filme. *4 Actualitate / pagina 3 Eveniment / pagina 4 Un bărbat înarmat a luat mai mulți ostatici la sediul candidatului democrat, senatorul Hillary Clinton care nu se afla în sediul de campanie din New Hampshire, potrivit CNN. Nu se știe câte persoane se află în clădire și ce arme are asupra sa atacatorul. Poliția a înconjurat sediul. Hillary Clinton candidează la învestitura democrată pentru alegerile prezidențiale de anul viitor. Groza îngroașă rândurile demisionarilor și cere alegeri la județ Președintele PNL Dolj, lăsat în offside _______________Politică / pag. 6 România, în coada clasamentului la testarea cunoștințelor elevilor _____________Educație / pag. 9