Cuvântul Libertății, aprilie 2008 (Anul 20, nr. 5622-5644)

2008-04-01 / nr. 5622

S-a petrecut în centrul Craiovei, în plină zi o femeie a murit, iar concubinul ei este internat la Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova cu plăgi tăiate, după ce bărbatul acesteia, orbit de gelozie, i-a lovit cu cuțitul pe amândoi, ieri, în incinta magazinului “Lumea Copiilor” din centrul Craiovei. Marcel Puiu (47 de ani), din Craiova, a ajuns la magazinul “Lumea Copiilor” ieri, în jurul orei 15.00, hotărât să aibă o “discuție” cu fosta soție, Valentina Puiu (41 de ani), angajată a magazinului respectiv, de care era despărțit în fapt. Numai că acolo l-a găsit și pe actualul “prieten” al femeii, Costel Barbu (49 de ani), tot din Craiova. Orbit de gelozie, bărbatul a scos cuțitul și le-a aplicat celor doi câteva lovituri înainte ca vreo persoană să poată schița un gest, lăsându-i într-o baltă de sânge. Oamenii au alertat Poliția și Ambulanța, Valentina Puiu și Costel Barbu fiind transportați la Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova. Din păcate, din cauza rănilor suferite, femeia a decedat. “în urma rănilor suferite, femeia a intrat în stop respirator, a fost resuscitată de medici, însă a intrat din nou în stop respirator și a decedat. Starea bărbatului este bună, leziunile suferite nefiind de natură să-i pună viața în pericol”, ne-a declarat Mariana Trică, purtător de cuvânt al Spitalului Clinic Județean de Urgență Craiova. Marcel Puiu a fost reținut de polițiști, fiind cercetat pentru omor calificat și, foarte probabil, și pentru vătămarea corporală a lui Costel Barbu - încadrarea juridică a acestei fapte urmând să fie făcută în funcție de concluziile medico-legale. CARMEN ZUICAN Contrar speculațiilor, Gazele nu se scumpesc de GABRIEL BRATU-MIB OFF-uri - De astăzi, Popescule. Guvernul nu micșorează impozitele, scade costul întreținerii, al gazelor, al medicamentelor al curentului electric... Comisarul Valentin Tănase - șef al Poliției Municipiului Craiova Eveniment/ pagina 4 Băietei bătut, internat la Spitalul de Urgență Administrație / pagina 3 încălziți obligatoriu Două săptămâni de căldură Craiovenii vor avea de așteptat până la 15 aprilie ca să scape de stresul facturilor la căldură, încă două săptămâni cu căldură în apartamente. Așa au hotărât, ieri, autoritățile locale, de comun acord cu conducerea Regiei de Termoficare. Edilii și-au justificat decizia pe prognozele meteo instabile care, spun ei, mai mult le încurcă programul de furnizare. Agentul termic va fi întrerupt în tot orașul, la punctele și la centralele termice, pe data de 15 aprilie. “Normal ar fi fost să încheiem furnizarea la începutul lui aprilie, dar e mult prea frig pentru ca na-i lăsăm pe oameni fără căldură, în special noaptea”, spune viceprimarul Sorin Iordache. Cea mai mare parte a asociațiilor de proprietari sunt revoltate, însă, de păsuirea cu încă două săptămâni a agentului termic. f . Summit-ul de la București ar putea prilejui acordarea Membership Action Plan pentru Georgia și Ucraina NATO - „industria păcii” S-au stabilit „ președinții și locțiitorii birourilor de circumscripție Politică / pagina 6 Parc-puzzle, în Comitetul Administrație / pagina 3 Brigada 2 infanterie “Rovine” - un secol și un sfert de istorie Actualitate / pagina 5 Testare gratufi pertn verificarea nazului Actualitate / pagina 7