Cuvântul Libertății, iunie 2008 (Anul 20, nr. 5668-5691)

2008-06-11 / nr. 5676

WWW.CUVANTUL.CO.NR Mai mulți locatari ai Căminului IRA, situat pe strada “Caracal” nr. 110, au protestat, ieri după-amiază, după ce angajații firmei de construcții care urmează să ridice un Mall în zonă au depozitat mormane de fier vechi în curtea interioară a blocului de garsoniere. Oamenii au fost foarte revoltați pentru că patronul societății responsabile cu lucrările le-a invadat terenul, punând în pericol viața celor aproximativ 250 de persoane care locuiesc în respectivul cămin. Grâul și alegerile locale Politică / pag. 6 Elevii care au promovat clasa a VIII-a, asistați de părinți și diriginți, vor putea completa, în perioada 12-20 iunie, fi 3l j§j șele de înscriere în vederea repartizării computerizate la liceu. “Ne-au rupt gardul și au pus containerele astea aici. Uitați-vă cum stă cabina aia de rabă acolo. Poate să cadă pe copiii care se joacă aici. Le-am cerut și noi acte, să vedem dacă au dreptul să pună astea aici. Ne-au fluturat o hârtie în fața ochilor, iar când am fost la domnul director ne-a zis că dacă vrea ne pune și barieră, să nu mai intrăm în bloc. M-am urcat pe containere și le-am spus să le dea drumul peste mine dacă vor", a afirmat Marcel Furiș (foto), unul dintre locatarii revoltați ai căminului. Absolvenții clasei a VIII-a au emoții încep înscrierile la liceu 4 la Cursuri gratuite de inițiere în și tranzacționarea pe piața futuresc O ’ In Fetiță de patru ani, victimă a sutó accident rutier Evenim.ent / pagina 4 11 iunie 1948, ziua care a schimbat fața României La 11 iunie 1948, odată cu naționalizarea principalelor mijloace de producție, s-a trecut de la economia de piață la una centralizată, după model sovietic, România intrând într-o nouă perioadă de dezvoltare, una care și-a dovedit falimentul în 1989. Au rămas încă tare nerezolvate ale actului din iunie 1948 și, nici acum, la 60 de ani, nu se cunoaște în totalitate prețul plătit, afurist, de români. în Craiova și în Dolj lucrurile nu puteau sta altfel îtr-«mai puțin de o lună procesul fiind eiat, fiind naționalizate numai în mediul rural sute de mori iești, zeci de prese de ulei, gatere, tăbăcării etc. Practic, într-o ste a căzut un întreg sistem economic. înc ■“In