Cuvântul Libertății, octombrie 2008 (Anul 20, nr. 5765-5789)

2008-10-14 / nr. 5775

Aleșii locali au votat, ieri, în numai câteva minute, un buget de aproape 40 miliarde lei vechi pentru organizarea “Zilelor Craiovei”. Banii sunt destinați în special contractării trupei “Scorpions”, care va concerta, pe 23 octombrie, pe Velodromul din Parcul “Nicolae Romanescu”. Pentru a-i primi cum se cuvine, organizatorii și-au propus să aloce bani și pentru primenirea cu efecte luminoase a parcului, mai precis a intrării acestuia, a podului suspendat și lacului. O baie de lumini va fi, însă, pe scenă, organizatorii propunându-și să le ofere condiții tehnice de înaltă ținută soliștilor de la Scorpions. In aceeași sumă intră și regizarea deschiderii manifestărilor, precum și cele cinci focuri de artificii care vor fi lansate în aer după « •“ÄÄ p« vâ°Ins (sambât^ VH-2 și Voltaj (dudrom), Alex, pe velodrom), minică, 26 octombrej5^^^^__ La Craiova vor mai concerta^Marcel Celia, Andra, 19 octombrie, Pavel, Holograf Blaxy Girls, fiecare zi de concert. de GABRIEL BRATU-MIR - Ce bine că vin alegerile, Popescule, iar ne astupă gropile, iar ne repară trotuarele,.. Viteza ucide! A pierdut controlul direcției de mers și s-a izbit de un copac Cu toate avertizările și acțiunile preventive ale polițiștilor de la “Rutieră”, viteza la volan continuă să facă victime. Unul dintre evenimentele rutiere petrecute în cursul zilei de duminică s-a soldat cu decesul conducătorului auto, care a pierdut controlul asupra direcției de mers din cauza vitezei și s-a izbit de un copac. Eveniment / 4 Victimele accidentelor rutiere au fost uitate Campania națională pentru donarea sângelui, doar pe hârtie Cu ocazia Zilei Europene pentru Siguranță Rutieră, la Craiova a fost anunțată o campanie pentru donarea de sânge pentru victimele accidentelor rutiere. Acțiunea nu a rămas fără ecou și a adunat câteva zeci de donatori la ușa Centrului Regional de Transfuzii de la Spitalul Clinic Județean, însă totul s-a împotmolit din cauza organizării. Personalul nu a fost anunțat oficial, medicii fiind luați prin surprindere de știre. Social / 5