Cuvântul Libertății, iunie 2009 (Anul 21, nr. 5961-5985)

2009-06-10 / nr. 5968

politică / pag. 5 economie/ pag. 7 Roman primarul Craiovei și atât!” Avortorii umani din școli vor fi arși învățământ / pag. 8 Ieri, la primele ore ale dimineții. Cris pe DE 70, în localitatea Izvorul Rece, nutian Dinu (23 de ani), din Craiova, agent s-a asigurat la efectuarea manevrei de înde poliție în cadrul Secției 6 Craiova, întoarcere pe celălalt sens prin viraj la stântimp ce conducea un autoturism marca sa și a izbit un autoturism Daewoo Espe- Chevrolet dinspre Craiova către Filiași. ro, condus de Adrian Olăreanu (24 de Italienii de la Alenia au evaluat imobiliarele de la Avioane Craiova ani), din Filiași, care se deplasa în aceeași direcție. In urma accidentului, cele două autoturisme au fost serios avariate, iar pasagera din cel de-al doilea autoturism a fost transportată de urgență la spital. 74 *l- " ' OFF de GABRIEL BRATU-MIB -uri - Eu, Popescule, circul pe jos, iar când circul cu tramvaiul îmi las portofelul acasă. Eugen Marinescu s-a îmbolnăvit, ieri, după discuțiile preliminare! De săptămâna trecută, la Prefectura Dolj au poposit doi reprezentanți ai Corpului de Control al Ministerului Administrației și Internelor, care verifică legalitatea activității Comisiei de aplicare a Legii 247/2005, privind destructurarea SCDA Șimnic. După primele ții preliminare cu Eugen Marinescu, directorul Direcției de Verificare a Legalității Actelor din Prefectura Dolj, ieri a survenit prima surpriză: Eugen la serviciu, motivată printr-o ’’luat din Căluș”... Antonie SOLOMON, Primarul Municipiului Craiova, mulțumește tuturor craiovenilor prezenți în seara zilei de 6 iunie 2009 în Piața “Mihai Viteazul”, la spectacolul ocazionat de Romanian Music Awards Craiova 2009, pentru comportamentul european de care au dat dovadă. Reușita evenimentului se datorează în proporție covârșitoare atmosferei de senzație pe care minunatul public din Craiova a știut cu decență să o creeze, împreună am demonstrat că la Craiova se pot organiza evenimente artistice de mare anvergură. Romanian Music Awards a însemnat peste 40.000 de spectatori în Piața “Mihai Viteazul”, aproximativ un milion de telespectatori, o mie de persoane implicate în organizare, patru transmisii TV live simultan, cel mai mare număr de artiști pe aceeași scenă, cea mai mare desfășurare de echipamente tehnice pentru un show muzical. ____________________ I.......J