Cuvântul Libertății, iunie 2009 (Anul 21, nr. 5961-5985)

2009-06-11 / nr. 5969

www.cvlpress.ro Anul XX, Nr. 5969 • joi, 11 iunie 2009 • 16 pagini • 0,60 lei Probleme financiare pentru Spitalul de Boli Infectioase ---------------1--------------------actualitate / pag. 4 Peste 400.000 euro, investiți în „Sprijinirea dezvoltării microîntreprinderilor” economie / pag. 9 Supărat pe un reprezentant al opoziției, Voronin a chemat ambulanta externe/ pag. 10 Găsit de scafandri după două ore de căutări 1 rr~Y V—1— Iifi I ^ I UHUI, VAU Deși sezonul cald este abia la început, dorința de a scăpa de căldură îi atrage pe toți în preajma apei. Și cum ștrandurile nu funcționează încă, plajele de pe malurile Jiului s-au umplut deja, în special de tineri. Numai că aceștia nu țin cont de panourile de avertizare amplasate în locurile periculoase, unde scăldatul este interzis, și de multe ori se întâmplă accidente nefericite. Astfel, un tânăr în vârstă de 16 ani, din comuna Breasta, a plecat cu câțiva prieteni să facă o baie în Jiu, la barajul de la Ișalnița și a murit înecat, marți după-amiază. Scafandrii Inspectoratului pentru Situații de Urgență au avut nevoie de mai bine de două ore pentru a găsi corpul neînsuflețit al tânărului. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIB - La noi, Popescule, “Avioanele” sunt la pământ, iar “Tractoarele” sunt în aer. Craiova, imună la reabilitare Nici o asociație de proprietari din Craiova nu s-a înscris în programul de reabilitare termică, în consecință, nici un bloc nu va fi izolat în această vară, iar Bănia nu va folosi nici un leu din fondurile speciale puse la dispoziție de guvernanți. CD CJ vrea să rezolve definitiv alunecările de teren de la Gura Văii Președintele Consiliului Județean, Ion Prioteasa, a făcut, ieri, o vizită scurtă pe drumul județean 561 Craiova-Podari-Segarcea, ca să se asigure că totul decurge conform proiectului. Cu ocazia acestei inspecții, Prioteasa a anunțat că CJ intenționează să investească circa două milioane de euro în consolidarea zonei de la Gura Văii unde, în urmă cu câțiva ani, au avut loc alunecări de teren și că săptămâna viitoare va fi semnat și contractul pentru reabilitarea și modernizarea drumului de la Segarcea la Cârna, tot din fonduri Phare. Administrație / 5 ----