Cuvântul Libertății, septembrie 2010 (Anul 22, nr. 6340-6364)

2010-09-15 / nr. 6352

Anul XXI, Nr. 6352 miercuri, 15 septembrie 2010 • 16 pagini • 0,80 lei Primăria Secu a sistat lucrările la două proiecte din ranza f^nvormirii Salariații de la Avioane , Craiova rămân în continuare în șomaj tehnic Hoți de componente feroviare opriți cu arma economie / pag. 5 actualitate / pag. 4 Povestea este lungă, interesantă, poate veche, dar, în același timp, pliată prezentului. Răscolirea și mai ales reașezarea în matca ei reală, a densei ei istorii, a cunoscutei Drame “Domeniul Coroanei” de la Segarcea se circumscrie unui prezent care conferă continuitate, strălucire, notorietate la nivel internațional, adică reverberație. Fiindcă vinurile cu marca “Domeniul Coroanei” - circa 2 milioane de sticle produse anul trecut, clasate pe segmentul superior - au demult ieșire pe piețele lumii. Au ajuns în Norvegia, dar și în Orient. Ieri, cea mai modernă podgorie doljeană, de altfel singura consacrată, întinsă pe 300 de ha, a primit vizita exsuveranului României, Mihai I, însoțit de Principesa Margareta. Ceremonia, avându-i ca amfitrioni pe Cornelia și Mihai Anghel, proprietarii Grupului Agricol CEREALCOM, dar și “Domeniul Coroanei”, s-a dorit sobră, decentă, lipsită de orice fanfaronadă. O alocuțiune de bun venit a rostit primarul “orașului dintre vii”, Nicolae Popa, iar o prezentare succintă a podgoriei a facut-o oenologul Aurel Popa. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR -Eu cred, Popescule, că judecătorii nu-i mai condamnă pe cei prinși de poliție pentru că nu mai sunt locuri în pușcării. Un profesor de la Grupul Școlar „Horia Vintilă” din Segarcea acuză persecuțiile politice Nici nu a început bine anul școlar că la Grupul Școlar „Horia Vintilă” din Segarcea a și izbucnit un scandal. Managerul școlii, Georgiana Ristea, lider local PD-L, este acuzat că a început să aplice periecte Limba și Literatura română Constanța Popa. Deși are 38 de ani de activitate și cel mai înalt grad didactic, acest dascăl este penalizat întrucât este soția primarului PSD al localității, Nicolae Popa. Din păcate, pe cartea de vizită a directorului se află bile negre, cauzate de comportament și date chiar de conducerea ISJ Dolj. Campanie gratuita de testare a auzului și văzului Spitalele doljene vor fi împărțite pe categorii sănătate / 10 — ' •1 ^ Am