Cuvântul Libertății, octombrie 2010 (Anul 22, nr. 6365-6390)

2010-10-01 / nr. 6365

vineri, 1 octombrie 2010 • 24 pagini • 0,80 lei fiorți și peste 60 răniți după ce un robuz cu muncitori ăzut de pe un dig Cei mai buni psihiatri din țară, prezenți la Craiova sănătate / pag. 9 politică / pag. 10 TSD Dolj are un nou președinte La Grupul Școlar „Horia Vintilă” din Segarcea Anchetă pag. 6 și 7 Profesoara de Biologie Georgiana Ristea a devenit managerul Grupului Școlar „Horia Vintilă” în urmă cu doi ani, când avea accentuate și mărturisite simpatii liberale. Găsind în inspectorul școlar general adjunct Alexandru Gîdăr un protector fidel și un susținător, nu gratuit, în liderul de sindicat Constantin Rada, Georgiana Ristea a înțeles că, de fapt, legea la Grupul Școlar „Horia Vintilă” din Segarcea este chiar ea. Dacă nu are croială de manager performant, are, în schimb, tupeu nemăsurat, lipsă de tact și vocație didactică. Scandalul creat prin mutilarea normei didactice a profesoarei Constanța Popa, de 36 de ani la catedră, gradul I didactic, responsabilă de cerc didactic pe Catedra de Limba română la nivelul a 20 de unități școlare, nenumărate împliniri profesionale, frizează ridicolul și are evidente frizări politice. de GABRIEL BRATU-MIE - Dacă e în floare corupția, înseamnă, Popescule, că nu-i pot da directorului un buchet de flori de ziua lui. Ceva le pute consilierilor municipali Vei găsi un concept unic în orașul său:Ce miroase, de ce miroase și cum putem să facem să nu mai fie o așa duhoare. Preț de o oră, în plenul de ieri, consilierii municipali au întors problema pe toate părțile și au ajuns la concluzia amară că, din păcate, mai sunt doar câteva nasuri fericite care nu simt nici o putoare. Pe când marea masă a organelor de simț a devenit mult prea rafinată pentru a mai locui în acest oraș. 1. „ Coțtf^L ” ► o locație cu design avangardist ► cofetăria în care poți savura cele mai delicioase prăjituri din# Craiova Mf1T' ► cafeneaua care îți asigură cele mai bune băuturi și intimitatea decat^i^evoie^^ * (•) ► ie.2ăâi • * a ► parcare privată/_#.. (#. ± ...► spațiu de joacă administrat PAN GROUP se așteapți și în noile locații BLANCO: • Str. A.I. Cuza, Nr. 25. Bl. M18D (fostul Black White) • Valea Roșie (Cart. Eroilor). Str. I.D. Sirbu, Nr. 7A (fostul Complex Vechi) PAN GROUP